TEST Porsche 911 Carrera S v Řecku: Každý den na plný plyn

.  |  03. 06. 2019 09:01

Dát do mínusů "drahé prvky volitelné výbavy" a "omezená praktičnost" je tak trochu důkaz toho, že to auto je geniální. Porsche je ikona a platí se i za vyslovení jména a že sporťák nebude zrovna nejvhodnější vercajk na převážení ledniček napadne snad každého joudu.

Odpovědět  |   | 
Filuta  |  03. 06. 2019 09:29

Tyhle auta nejsou obecně to pravé ořechové na dálnice. Kolem dvoustovky se začíná nadlehčovat příď a je to o strach. Mínus by mohla být úzká jednostrannost- pouze okresky. Tam to je orgáč.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  03. 06. 2019 09:53

A který typ a z jakého roku výroby jste testoval?

Odpovědět  |   | 
Filuta  |  03. 06. 2019 10:55

Dobrá, bylo to 8let staré (téměř neježděné) gts, ještě atmo, zadokolka. Vlastnosti obecně vychází z konstrukce vozu. Jak jsem psal, okresky 1*.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  03. 06. 2019 13:06

Nevěřím, že by u Porsche neměli aerodynamický tunel a zkušené jezdce, kteří by při testech neřekli konstruktérům, jak se auto chová.

Nebylo vaše testované auto po nějaké větší havárii?

Odpovědět  |   | 
Filuta  |  03. 06. 2019 13:13

Bohužel, s konkurencí ani jinými Porsche zkušenosti nemám, tak nevím. Pochopitelně, šlapat dál na plyn šlo, ale byl znát neklid. Možná foukal na dálnici špatný vítr, nevím. To je jedno.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 06. 2019 22:00

pletete si to s audi tt, první kusy fakty vzlétaly, potom dostaly něco na předku a zadní vysunovací spojler a byl klid.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 06. 2019 10:56

V Německu na dálnicích je každou chvíli vidím pálit vysoko nad 200 a zatím jsem si nevšiml, že by nějaká 911 "vzlétla". Vždyť některé modely 911 musí zvládat rychlosti vysoko nad 300, takže 200 je pro ně kochačka. Stačí se podívat na supertesty Auto Sportu, kde se měří downforce vpředu a i vzadu a 911 mají jedny z největších hodnot přítlaku jak na přední, tak na zadní nápravě z produkčních aut.

Odpovědět  |   | 
Rubeš  |  03. 06. 2019 11:38

Přesně tak, čím rychleji 911 jede tím více je předek i zadek přikovaný k silnici. Pokud by měl být problém s přední nápravou tak naopak ve velmi nízkých rychlostech, kdy aerodynamika ještě nepůsobí a třeba na nějaké sérii nerovností muže přední náprava částečně ztratit trakci při nějakém poskočení, ale vzhledem k tomu, že 911 nemají na poměry sporťáků extrémně tvrdý podvozek, tak to je spíše hypotetická možnost.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 11:08

tak pokud se prostor na zadních sedadlech (teda spíš sedátkách) oproti minulé generaci zmenšil, tak si to minus zaslouží. Zadní sedadla (sedátka) 911 mohou být pro někoho relevantní rozhodovací parametr...

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  03. 06. 2019 11:15

Jistě, třeba pro hospodářku ze školní družiny, když s tím jede na nákup do Tesca je to zmenšení naprosto, ale naprosto nepřijatelné.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 13:22

Tak pro tu samozřejmě taky, ale hlavně třeba pro někoho, kdo se rozhoduje mezi 911 a dvoumístnou konkurencí a zjistí-li, že jsou sedátka v 911 totálně nepoužitelná (jako by ani nebyla), dá konkurenci (třeba i od stejné značky) přednost

Odpovědět  |   | 
Jig  |  03. 06. 2019 15:30

Nikdo normální nemůže s +2 u 911 počítat ... ty tam jsou jen kvůli daním / restrikcím (resp. tuším, že kvůli USA kde bylo nějaké zvýhodnění resp. znevýhodnění při absenci zadních sedaček, nebo to byl jiný důležitý trh)

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 06. 2019 17:00

Někteří majitelé říkají něco jiného, resp. že se tam prý nouzově menší člověci na krátkou vzdálenost převézt dají...

Odpovědět  |   | 
Lol  |  03. 06. 2019 10:51

To auto je generaci od generace opuchlejší a opuchlejší. Tam kde dříve pasovali osmnáctky teď musí být dvacítky aby se v blatnících neztratili. A přední nárazník plný černého plastu, nuda. Designer 911 je nejvíce přeplácená pozice v oboru. Audi je mistr v tom jak výtáhnout kupci z pěněženky dalších 25% ze základní ceny za pár blbostí ale v porovnání s Porsche je to břídil.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  03. 06. 2019 11:07

The Legend goes on - the best just got even better.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  03. 06. 2019 11:44

Tak určitě.

Odpovědět  |   | 
veka  |  03. 06. 2019 11:31

50 let porad to samy...koncern,no.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  03. 06. 2019 11:55

Zezadu to vypadá jak pytel hoven.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 06. 2019 12:12

Proboha ktere auto tohoto typu je (se porizuje jako) prakticke a levne? Vypujcim si nazev z jineho mistniho vytvoru... hlava proste nepobere

Odpovědět  |   | 
Karel  |  03. 06. 2019 18:40

No zrovna samo Porsche se jednu dobu dost snažilo, aby poukázalo na praktičnost. Že si lidé kupují Porsche, aby kroutili okresky, je taky největší lež.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  03. 06. 2019 12:27

Jestli jsou podle autora telefony Apple cenou uprostřed mohl by mi prozradit co je na vrcholu?
Ke specifikaci: Barva - nuda, PDCC bych určitě nebral, kola Carrera Classic se mi vůbec nelíbí. Keramický bzdy bych nepotřeboval a repráky stačí základní ( hudební zážitek patří na zadní sedadlo S- Classe s polštářkem pod hlavou, metrákem izolace a laminovanými skly a né do sporťáku). O investici 80 tis. do LED Matrix mám minimálně pochybnost. Na druhou stranu bych vyměnil ten hnusný standartní přední nárazník. A ta dekorační dřevotříska na palubovce je taky děs.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  04. 06. 2019 22:19

Hádám, že bez pdcc to bude tvrdý jak žehlící prkno, já bych to tam nechal. Ale taky bych nebral (předraženou) keramiku a určitě né nějakej Burmester, kterej v (takovýmhle) autě nemá vůbec žádnej smysl, když to okolo stejně řve, šumí apod., to má smysl tak max doma nebo v tej S-kládě.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 06. 2019 21:47

Tuhle zkušenost autorovi závidím. Bude to asi stále paráda. Jen ty ceny...a příplatky a servis. No nic, tohle asi nebude pro mě.

Odpovědět  |   | 
Renda  |  03. 06. 2019 22:49

Bude srovnání s AMG GT? Jiný více “přímý” konkurent asi není a bylo by zajímavé jít do hloubky ve srovnání preciznosti moderní 911 a ryzí živočišnosti V8 od AMG.

Odpovědět  |   | 
Richtr  |  04. 06. 2019 07:26

V8 od AMG už dávno není "živočišná", dnes je to oturbený motor s otupenými reakcemi, který se projevem na původní atmosférické 6.2 l (M159) absolutně nechytá. Prostě jenom hrubá síla se zvukem pajcovým přes výfuky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A