TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

iPace  |  24. 09. 2020 13:50

"Je to proto, že lithium-iontové akumulátory nemají rády, když přetékají energií a jsou neustále na sto procentech."

ach, pane Kadera, 100% u baterie znamena ze baterie vesmes zkratuje kdys mate potrebu o tom psat, co si takhle o danem tematu neco zjistit? ja chapu ze elektrina je proste daleko od puvodniho remesla "autonovinaru" , ale tim ze pisete o necem o cem bajite nesmysly tak to nejen vas, ale i magazin pro ktery pisete degraduje na uroven podradneho bulvaru

opravdu je tak slozite aby vam v redakci objednali nejaky kurz kde vam behem 1 odpoledne vsem v redakci nekdo vysvetli problematiku akumulatoru, pojmy ktere se ohledne elektromobility pouzivaji a zacnete to konecne psat nejak spravne a nebudete si porad tahat neco z prstu jak si zrovna myslite ze to je? a kor kdys jste redakce 2v1

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 14:10

Klasický test na vyvolávání emocí, nic více. Odpůrci budou nadšeni, příznivci vzteklí, a normální člověk si ťuká na čelo, co za nesmysly je zase Kadera schopný vyplodit a na čem staví svou argumentaci. Předposlední odstavec, a zvláště jeho závěr o tom, jak dlouho tu elektromobily jsou, to jen podtrhuje.

Odpovědět  |   | 
WSHT  |  24. 09. 2020 15:08

A v čem konkrétně nemá pravdu ?
Ano, pokud jezdím elektromobilem ,tak musím změnit své návyky ,což né každému jde/se chce.Nicméně pochopil jsem to z pohledu "petrolheada" co je limitem pro tyto auta.Nic víc nic mín.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 18:11

Psal někdo něco o tom, že lže nebo říká nepravdy? Nauč se číst.

Odpovědět  |   | 
vana  |  24. 09. 2020 18:56

No legračně vyznívá třeba jeho představa o rozdílu mezi skutečnou a využitelnou kapacitou.
Pozoruhodná je taky informace, že s výkonem 75 kW nabíječka dodala 43,03 kWh za hodinu a šest minut. Člověk nemusí být velký počtář, aby hned věděl že tady něco nepasuje.
A korunu všemu nasadil tvrzením, že "...Samotný elektromotor dokáže vyvinout až 14.000 otáček za minutu. Aby se s autem dalo jezdit, musí řídící jednotka obstarávat reduktor, který otáčky motoru krotí. Pokud by se totiž veškerá síla vypustila na kola, točila by se přibližně rychlostí 900 km/h...."

fakt veselá kopa ...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 19:51

Opravdu chceš odbornost? Tady?

Odpovědět  |   | 
vana  |  24. 09. 2020 20:01

Odbornost nečekám, ale tupost mi fakt vadí

Odpovědět  |   | 
Zbynda  |  24. 09. 2020 20:04

To, že se nabiji hodinu na 75kw nabíječce neznamená, že v baterii nakonec bude 75kwh. Závisí to na schopnostech auta přenést vysoký nabíjecí výkon a na tepelnem managementu baterie. Když se začne baterie přehřívat, omezí auto rychlost nabíjení. Podle mě je recenze vyvážená.
P.S.: @hlučnost: celkem by mě zajímalo porovnání hlučnosti ve 130 knih se spalovací verzi. Mojí hypotézou je, že hluk podvozku je více patrný díky absenci hluku motoru.

Odpovědět  |   | 
vana  |  24. 09. 2020 20:14

Ano to víme. Ale pochybuju že to ví i redaktor, podle toho co napsal.
A recenze možná vyvážená je, ale bohužel taky obsahuje technické nesmysly. Třeba ten s otáčkami motoru přímo bije do očí.
Osobně bych doporučil redaktorům (alespoň některým), aby před vydáním článku nechali text zkontrolovat někomu odborně zdatnějšímu. Například uklízečce nebo vrátnému

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 20:15

75 kWh by tam určitě nebylo, ale těch 43 je taky pořádný nesmysl. Já tedy test za vyvážený rozhodně nepovažuju. Byl by, kdyby si pisálek odpustil ty rádoby vtipné narážky a komentáře, kterými to shazuje.
S hlukem souhlasím, vnímání je jiné, když nemůže být slyšet motor.

Odpovědět  |   | 
emil  |  24. 09. 2020 17:14

Chválím objednání taycana. Z ipeace ti trochu mrdlo, tak ti přeji, ať ti z taycanu nemrdne definitivně.

Odpovědět  |   | 
EV  |  24. 09. 2020 16:29

Skoro za mega takovou technickou chudinku? Předělaný spalovák, vzadu torzka, předohrab, výkon mizerný, spotřeba závratná no nekup to.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  24. 09. 2020 20:06

"Jen je prostě pořád škoda, že vám na něj nikdo nepřispěje, což je v některých státech již běžná praxe."

Ach jo....
Kdo by měl komu přispívat na nákup auta za 800 000 až 1 000 000?
A proč?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo