TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

13 komentářů

Honza
24. září • 20:06

"Jen je prostě pořád škoda, že vám na něj nikdo nepřispěje, což je v některých státech již běžná praxe."Ach jo....
Kdo by měl komu přispívat na nákup auta za 800 000 až 1 000 000?
A proč?

EV
24. září • 16:29

Skoro za mega takovou technickou chudinku? Předělaný spalovák, vzadu torzka, předohrab, výkon mizerný, spotřeba závratná no nekup to.

iPace
24. září • 13:50

"Je to proto, že lithium-iontové akumulátory nemají rády, když přetékají energií a jsou neustále na sto procentech."ach, pane Kadera, 100% u baterie znamena ze baterie vesmes zkratuje ;-) kdys mate potrebu o tom psat, co si takhle o danem tematu neco zjistit? ja chapu ze elektrina je proste daleko od puvodniho remesla "autonovinaru" , ale tim ze pisete o necem o cem bajite nesmysly tak to nejen vas, ale i magazin pro ktery pisete degraduje na uroven podradneho bulvaru opravdu je tak slozite aby vam v redakci objednali nejaky kurz kde vam behem 1 odpoledne vsem v redakci nekdo vysvetli problematiku akumulatoru, pojmy ktere se ohledne elektromobility pouzivaji a zacnete to konecne psat nejak spravne a nebudete si porad tahat neco z prstu jak si zrovna myslite ze to je? a kor kdys jste redakce 2v1

emil
24. září • 17:14

Chválím objednání taycana. Z ipeace ti trochu mrdlo, tak ti přeji, ať ti z taycanu nemrdne definitivně.

Allamarein
24. září • 14:10

Klasický test na vyvolávání emocí, nic více. Odpůrci budou nadšeni, příznivci vzteklí, a normální člověk si ťuká na čelo, co za nesmysly je zase Kadera schopný vyplodit a na čem staví svou argumentaci. Předposlední odstavec, a zvláště jeho závěr o tom, jak dlouho tu elektromobily jsou, to jen podtrhuje.

WSHT
24. září • 15:08

A v čem konkrétně nemá pravdu ?
Ano, pokud jezdím elektromobilem ,tak musím změnit své návyky ,což né každému jde/se chce.Nicméně pochopil jsem to z pohledu "petrolheada" co je limitem pro tyto auta.Nic víc nic mín.

Allamarein
24. září • 18:11

Psal někdo něco o tom, že lže nebo říká nepravdy? Nauč se číst.

vana
24. září • 18:56

No legračně vyznívá třeba jeho představa o rozdílu mezi skutečnou a využitelnou kapacitou.
Pozoruhodná je taky informace, že s výkonem 75 kW nabíječka dodala 43,03 kWh za hodinu a šest minut. Člověk nemusí být velký počtář, aby hned věděl že tady něco nepasuje.
A korunu všemu nasadil tvrzením, že "...Samotný elektromotor dokáže vyvinout až 14.000 otáček za minutu. Aby se s autem dalo jezdit, musí řídící jednotka obstarávat reduktor, který otáčky motoru krotí. Pokud by se totiž veškerá síla vypustila na kola, točila by se přibližně rychlostí 900 km/h...."fakt veselá kopa ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zbynda
24. září • 20:04

To, že se nabiji hodinu na 75kw nabíječce neznamená, že v baterii nakonec bude 75kwh. Závisí to na schopnostech auta přenést vysoký nabíjecí výkon a na tepelnem managementu baterie. Když se začne baterie přehřívat, omezí auto rychlost nabíjení. Podle mě je recenze vyvážená.
P.S.: @hlučnost: celkem by mě zajímalo porovnání hlučnosti ve 130 knih se spalovací verzi. Mojí hypotézou je, že hluk podvozku je více patrný díky absenci hluku motoru.

Allamarein
24. září • 20:15

75 kWh by tam určitě nebylo, ale těch 43 je taky pořádný nesmysl. Já tedy test za vyvážený rozhodně nepovažuju. Byl by, kdyby si pisálek odpustil ty rádoby vtipné narážky a komentáře, kterými to shazuje.
S hlukem souhlasím, vnímání je jiné, když nemůže být slyšet motor.

vana
24. září • 20:14

Ano to víme. Ale pochybuju že to ví i redaktor, podle toho co napsal.
A recenze možná vyvážená je, ale bohužel taky obsahuje technické nesmysly. Třeba ten s otáčkami motoru přímo bije do očí.
Osobně bych doporučil redaktorům (alespoň některým), aby před vydáním článku nechali text zkontrolovat někomu odborně zdatnějšímu. Například uklízečce nebo vrátnému

Allamarein
24. září • 19:51

Opravdu chceš odbornost? Tady?

vana
24. září • 20:01

Odbornost nečekám, ale tupost mi fakt vadí

Doporučujeme

Články odjinud