"Jen je prostě pořád škoda, že vám na něj nikdo nepřispěje, což je v některých státech již běžná praxe."Ach jo....Kdo by měl komu přispívat na nákup auta za 800 000 až 1 000 000?A proč?
Skoro za mega takovou technickou chudinku? Předělaný spalovák, vzadu torzka, předohrab, výkon mizerný, spotřeba závratná no nekup to.
"Je to proto, že lithium-iontové akumulátory nemají rády, když přetékají energií a jsou neustále na sto procentech."ach, pane Kadera, 100% u baterie znamena ze baterie vesmes zkratuje ;-) kdys mate potrebu o tom psat, co si takhle o danem tematu neco zjistit? ja chapu ze elektrina je proste daleko od puvodniho remesla "autonovinaru" , ale tim ze pisete o necem o cem bajite nesmysly tak to nejen vas, ale i magazin pro ktery pisete degraduje na uroven podradneho bulvaru opravdu je tak slozite aby vam v redakci objednali nejaky kurz kde vam behem 1 odpoledne vsem v redakci nekdo vysvetli problematiku akumulatoru, pojmy ktere se ohledne elektromobility pouzivaji a zacnete to konecne psat nejak spravne a nebudete si porad tahat neco z prstu jak si zrovna myslite ze to je? a kor kdys jste redakce 2v1
Chválím objednání taycana. Z ipeace ti trochu mrdlo, tak ti přeji, ať ti z taycanu nemrdne definitivně.
Klasický test na vyvolávání emocí, nic více. Odpůrci budou nadšeni, příznivci vzteklí, a normální člověk si ťuká na čelo, co za nesmysly je zase Kadera schopný vyplodit a na čem staví svou argumentaci. Předposlední odstavec, a zvláště jeho závěr o tom, jak dlouho tu elektromobily jsou, to jen podtrhuje.
A v čem konkrétně nemá pravdu ?Ano, pokud jezdím elektromobilem ,tak musím změnit své návyky ,což né každému jde/se chce.Nicméně pochopil jsem to z pohledu "petrolheada" co je limitem pro tyto auta.Nic víc nic mín.
Psal někdo něco o tom, že lže nebo říká nepravdy? Nauč se číst.
No legračně vyznívá třeba jeho představa o rozdílu mezi skutečnou a využitelnou kapacitou. Pozoruhodná je taky informace, že s výkonem 75 kW nabíječka dodala 43,03 kWh za hodinu a šest minut. Člověk nemusí být velký počtář, aby hned věděl že tady něco nepasuje. A korunu všemu nasadil tvrzením, že "...Samotný elektromotor dokáže vyvinout až 14.000 otáček za minutu. Aby se s autem dalo jezdit, musí řídící jednotka obstarávat reduktor, který otáčky motoru krotí. Pokud by se totiž veškerá síla vypustila na kola, točila by se přibližně rychlostí 900 km/h...."fakt veselá kopa ...
To, že se nabiji hodinu na 75kw nabíječce neznamená, že v baterii nakonec bude 75kwh. Závisí to na schopnostech auta přenést vysoký nabíjecí výkon a na tepelnem managementu baterie. Když se začne baterie přehřívat, omezí auto rychlost nabíjení. Podle mě je recenze vyvážená.P.S.: @hlučnost: celkem by mě zajímalo porovnání hlučnosti ve 130 knih se spalovací verzi. Mojí hypotézou je, že hluk podvozku je více patrný díky absenci hluku motoru.
75 kWh by tam určitě nebylo, ale těch 43 je taky pořádný nesmysl. Já tedy test za vyvážený rozhodně nepovažuju. Byl by, kdyby si pisálek odpustil ty rádoby vtipné narážky a komentáře, kterými to shazuje.S hlukem souhlasím, vnímání je jiné, když nemůže být slyšet motor.
Ano to víme. Ale pochybuju že to ví i redaktor, podle toho co napsal.A recenze možná vyvážená je, ale bohužel taky obsahuje technické nesmysly. Třeba ten s otáčkami motoru přímo bije do očí. Osobně bych doporučil redaktorům (alespoň některým), aby před vydáním článku nechali text zkontrolovat někomu odborně zdatnějšímu. Například uklízečce nebo vrátnému
Opravdu chceš odbornost? Tady?
Odbornost nečekám, ale tupost mi fakt vadí
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.