Test Peugeot 607 2,2 HDi: francouzský exot

78 komentářů

Karel
6. února • 13:33

No článek jakž takž. Mám Peugeot 607 od roku 2010, takže 7let. Najezdil jsem s ním 80tis km, celkově má najeto 157tis. Mám 2.2HDi z roku 2004 s 6ti st. manuálem. Fap filtr mám původni, takže to že se mění po 80tis km je nesmysl, mám na něm odjeto 157tis a diagnostika ukazuje polovinu životnosti. Ohledně oprav - měnil jsem akorát jeden kroužek abs, čepy řízení, startovací akumulátor, tyčky předního stabilizátoru, přetěsňoval jsem vstřikovací čerpadlo (4tis kč) a pak standartní věci - olej každých 15tis km, filty, brzdové destičky, olej v převodovce, prostě spotřební materiál. Teď budu měnit EGR ventil, ložisko předního kola a žhavící svíčky. Když člověk trochu umí hledat, sežene originální díly za cenu druhovýroby. Spotřeba při krátkých trasách je 8litrů, dlouhé trasy v dálničním tempu 6litrů. Maximální spokojenost. Auto sice v nákupu stálo trochu víc, ale lepší si připlatit za top stav s poctivími kilometry, než koupit vylítanou vránu za pár šupů a pak ji hanit kde se dá.

radim
16. března • 1:06

Zdravim ....mam peugeot 607.2,2hdi.rocnik 05....nevite jestly to ma bluetooth a jak se zapina

Vlado
16. září • 9:17

Ahoj . Peugeot 607 od 2004 až do 7 mesiaca 2009 majú iba sim a bluetooth nemajú. Peugeot 607 od roku 8 mesiac 2009 až do konca roka 2010 majú aj sim aj bluetooth , lebo maju rt 4 rt 5 systém a najdeš ho v menu telematiky ,ak tam není v peugeote Ti ho zadarmo dohrajú je to 5 minutová záležitosť v Žiline v peugeote my to dohrali do menu ,ale potom si to musíš v menu aktivovať a spárovať s telefonom a ,keď cgceš používať sim ,tak musíš v menu deaktivovať bluetooth , 2009 má aj systém radar ,ktorý ukazuje dopravné značky a limituje ťa , upozorňuje aj na stacionárne radary.

Kaja
15. května • 16:36

Já bych měla takovej jeden dotaz... Nevíte někdo, jak se nastavuje paměť sedadel u Peugeota 607?? Nikdo na to nemůže přijít.. :(

Pavel
18. července • 8:57

Seřídíš si zrcátka a sedačku jak potřebuješ a současně zmáčkneš na 2 sekundy M a číslo pod které to chceš uložit (1 nebo 2) Podle toho jaký máš klíč v zapalování se ti toto uloží do paměti. Když pak uděláš totéž s druhým klíčem, (v jiných polohách nastavení) tak se to to také uloží.Pak když odemkneš auto(jedním nebo druhým klíčem), sedačka a zrcátka se ti nastaví do poloh toho kterého klíčku.

Kamil
21. dubna • 14:37

Se 607-kami mám najeto cca 400 tis. km a nevím co myslí autor zvýšenými náklady na údržbu, když to srovnám s náklady naservis Š Octavia, tak jsem s Peugeotem podstatně níž, standardní servis mě vždy vyšel, tak na 3000,-Kč po 20 tis km, a brzdové destičku jsou skoro stejně drahé. Serrvisní náklady jsou opravdu malé ale komfort, zejména na českých silnicích nesrovnatelný ve prospěch 607. Obdobne platí i pro motorizaci 6O7 HDI, jen ten výkon je neměřitelný. jako chlap mám spotřebu trochu vyšší ale partnerka jezdí delší vzdálenosti tak za 5,5 litru a to i s automatem...

pixel
14. října • 16:21

podle jakékoli myslitelné statistiky spolehlivosti okupují vozidla z francie neomylně poslední příčky. už to tak vypadá, že v zemi galského kohouta umí trvanlivé jen víno. nějaké zkušenosti za volantem pažoutů mám a když zavřu obě oči, tak jsou dva světelné roky za italem, ba i za koreou. v cz jsou frantíci oblíbení hlavně skrze lacinou ojetou ropu. to je vše.

d
12. října • 16:55

Může někdo upřesnit ty časté poruchy benzínových šestiválců? O tomto motoru uvažuji, přeci jen je to osvědčená jednotka, takže jestli s ním má zápornou zkušenost tak sem s ní.

viper
13. října • 10:34

naopak, jestli je nějaký benzínový motor z PSA spolehlivý a "držák", pak je to tento šestiválec. Jde o nejpovedenější motor, který PSA postavila.Jediný problém je, že po nějaké době mu odchází cívky pro zapalování. To je ale jediný problém, který tento motor má.A dá se to velice jednoduše vyřešit výměnou ;-)

Dusan
14. října • 12:02

Ten motor ma jeste jeden problem, respektive on to neni problem motoru, ale vsech aut s nim vybavenych a to sice, ze sestivalec u 607 automaticky znamena AMVAR. To na nasich kvalitnich silnicich znamena trikrat takove naklady na pravidelnou vymenu tlumicu.

d
14. října • 14:21

ted jsem na to koukal, tlumice amvar okolo 3 tisic, tj 12 tisic na auto, takze naprosta pohodicka.

Dusan
14. října • 15:47

To jsou ale predni ne? U aut, ktere maji elektronicky rizene tlumice jsou vzdycky predni standardni a zadni specialni a tudiz drahe (stejne funguje i EDC u BMW). Resilo se to na Peugeot klubu a tusim zadni tlumice byly po osmi tisic za kus.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
d
14. října • 16:08

nevim a popravde receno je mi to jedno, zatim kazde moje auto melo aktivni podvozek, na me soucasne auto stoji jeden tlumic pres tisic euro. pokud nekdo nema par tisicovek na opravy tak necht si poridi favorita ;-)a pokud by byly aktivni tlumice jen ty vzadu, tak by to jaksi postradalo smysl ne?

Dusan
13. října • 11:21

Na Peugeot klubu je jednoznacne doporucovanejsi 2.2 16V jako nejspolehlivejsi motorace. Plus u toho trilitru je problem se spotrebou, ktera neodpovida vykonu a povaze vozu.

d
13. října • 14:04

2.2 bude extremne lina, ten trilitr uz by mozna mohl byt dostacujici. a spotreba pod deset taky nebude zadny problem B-]

Dusan
13. října • 15:59

Extremne lina? V manualu ma nikterak tezka 607 s timto motorem o vykonu 120kw maximalku 220km/hod a nula sto za 9.6s. Jako zadny trhac asfaltu to neni, ale kdo ma zajem o sportovni jizdu se stejne asi spise poohledne jinde. Takze na pohodlny korab silnic od francouzskeho vyrobce mi ta 2.2 prijde rekneme dostatecna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
d
13. října • 16:54

sportovni jizda je mi u rite, jen si na to chci obcas slapnout. ten trilitr je proste tak akorat.

Dusan
13. října • 17:07

Problem toho trilitru je, ze ma 200 koni a zere stejne jako konkurencni trilitr co ma skoro trista koni. Pomer cena/kun nic moc.

d
13. října • 22:14

je to mozny, nehadam se. kazdopadne kdyz clovek ma na opici, tak musi mit i na banany. ze je opice lina a rozezrana je mi celkem jedno, hlavne ze si splnim sen :-D

Brouk
13. října • 8:10

O poruchach konkretnich aut ci znacek nejcasteji pisi lidi, kteri zadnou jeho poruchu nezazili, protoze v tom nikdy nesedeli. Muj kamos ma..., muj znamej ma...

Petr
12. října • 14:43

Nesportovni:D:Dauto samozrejmne mam a na silnici sedi jak pribity.Co se tyce podvozku nemam zadne vyhrady jedete proste pohodicka co se deje venku na vozovce si podvozek nechava pro sebe a pri tom to sedi i na silnici.S elektronikou nemam zadný problém,a jezdim za 5,8l tak ze pohodicka:-)

Tecmak64
12. října • 1:37

jak nekdo muze delat recenzi na neco takoveho, proc to neni recenze na ojety Porse, Ferari ci Veyron ? koho zajima ta francouzska shnilotina ktera se po 50ti kilometrech od vyhodne koupe z bazaru (se svymi ,,jen nejeto 18 tisic Km")
rozsype ? tohle opravdu mohl vymyslet jen exot, . . .

kari
12. října • 9:54

Měl by jsi se jít léčit, ikdyž to vypadá že z nějaké léčebny už asi píšeš.

Kankunen
12. října • 7:03

Tady pomůže akupunktura - 4 vpichy.

aurelius
12. října • 9:38

Myslim, ze jeden vpich dokaze ukoncit trapeni zcela bezpecne.

Petr
11. října • 14:33

Mam 2.2i v 406ce a nemuzu si vubec stezovat, spotreba s LPG je kolem 7.5 litru a motor je zcela bezproblemovy.

Jelass
11. října • 14:37

2.2I je brána jako nejspolehlivější jednotka pro 607. Jinak to zpracování je tragický a sedačky jsou sic mraky pohodlný, ael rychle prosezený. Pal. PC, totožny najdeme i v C5:smile:

Dusan
11. října • 12:52

Ja ted v ramci shaneni noveho vozidla jsem kvuli pohodli uvazoval nad P607 2.7HDI, ale ty ceny az tak super nejsou. Jasne vymlacena mrdka z prvnich let vyroby je pod sto tisic, ale pofaceliftovy kousek se sestivalcem v dobrem stavu stoji stale pres trista tisic. Coz jsou jen o malo mensi penize nez za stejne omotorovanou P407 Coupe, ktera vypada mnohem lepe, je jeste pohodlnejsi (lepsi sedacky) a jde o generaci modernejsi auto. A nebo za stejne penize clovek muze mit velmi neokoukanou C6 s pohodlim vcelku bezkonkurencnim.

kari
11. října • 15:31

Jenže C6 je ještě dražší než P607.

Dusan
11. října • 15:36

Nijak zasadne, vetsi problem s C6 je vubec nejakou sehnat, ale pokud se sezene tak rozdil je par desitek tisic korun. A je to modernejsi, luxusnejsi auto, ktere narozdil od 607 nevypada jako neco koupene na vrakaci za sedesat tisic.

zdeno
7. října • 16:47

ak toto niekto povie o 607 tak v nej nikdy nesedel

kari
12. října • 9:53

Teda nevím, kde je sháníš, ale je jich na internetu plno.

Dusan
12. října • 13:14

No na Tipcars je do 500.000Kc asi sest kusu vcetne jednoho zborence a jsou to ty same co tam jsou uz pul roku jenom cena se meni. :-D

Skyline
12. října • 9:34

Za ty prachy uz by byl i novy Legend, docela me to prekvapilo, ceny kolem 400k za auto z roku 2006 jsou bezne. Akorat teda kdyz touzis po smradlavem ropakovi, nebude te lakat spotreba:-D

Dusan
12. října • 13:13

Spotreba by mi az tak nevadila, vetsi obavy mam ze servisu. Cenu v japonskych autorizacich znam moc dobre a tudiz kupovat auto, kterych je tady par kusu, nikdo ho nezna a mimo autorizak neopravi se mi moc nechce. Stejny problem byl uz s predchozim modelem. Citroen C6 je sice nezname auto taky, ale ma spoustu sdilenych veci s ostatnimi PSA, takze verim ze neautorizovani specialisti na francouzska auta pripadne problemy poresi. Navic servis a dily na Francouze je i u autorizovaku uplne nekde jinde nez na predrazene Japonce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
12. října • 14:19

Je fakt, ze me ani nenapadlo, ze by se na Legendu mohlo neco rozsypat:-) Samozrejme, jestli odejde CMBS nebo SH-AWD, bude to asi slusna palka a mimo autorizak smolik. Ale ze bych zrovna frantikum veril, ze me to ve finale nebude stat mnohem vic, to urcite ne. Rozdil v cene nahradnich dilu bude mozna prave v tom, jak casto je clovek potrebuje. Jak moc se lisi ceny prace v servisech ovsem nevim, nikdy jsem to neresil.

Dusan
13. října • 11:19

Tezko rici, protoze tech aut tu jezdi tak pomalu, ze zadna relevantni statistika ani nemuze existovat, ale zrovna stara Legend nebyla zdaleka takovy drzak jak vypadala. Opet tezke posuzovat, protoze to vetsinou byla velmi stara auta pochybneho puvodu, ale Accord mel rozhodne lepsi povest. At tak ci onak, kazde auto obcas potrebuje servis a ten na Legend bych opravdu nerad platil. Jinak to auto ma cosi do sebe, podle vseho kombinovana spotreba kolem 11 litru realna, coz je na 300PS ctyrkolku velmi pekna hodnota srovnatelna s nejlepsi konkurenci (BMW).
Jinak dily na Peugeota jsou sice potreba casto, ale servis nevyjde nijak draho. Naprosta vetsina zavad jsou prkotiny vyresitelne za par kacek.

Skyline
13. října • 12:14

Relevantni statistikou je u nas jen dobry znamy v autorizaku. Ten ale stejne podchyti jen detske nemoci, holt kdyz chce clovek relativne nove auto, ma smulu v tom, ze logicky nikde nezjisti, co se bude sypat po 10 letech. Na druhou stranu, stejne jako Accord, i tohle je Acura a tak verim, ze s tim problem nebude. Osobne bych byl ale rozhodne radsi, kdyby byla (podobne jako v USA) moznost nemit tam CMBS, ostatni elektronika vcetne diferaku SH-AWD pro pripadne problemy bohate staci. Spotrebu bych videl o neco vyssi, i kdyz hodne zalezi, jak moc bude clovek jezdit ve meste. Mimochodem, kdyz uz jsme u Legendu, tak bych se kazdopadne podival i na GS. Osmivalec totiz zere dost podobne (auto je o kus lehci a ma jen RWD). Auto se mi libi moc a za par let uz mozna normalni clovek kvuli ekoteroristkum a socanum z Bruselu na V8 nedosahne ani omylem. Nekdy si rikam, ze si koupim aspon na rok za par supu LS400, jen abych se s osmivalcem povozil a mel o cem vypravet, az budu dedek:-D GS nebo Legend jsou bohuzel kvuli jinym prioritam momentalne mimo uvahy.

Dusan
13. října • 12:48

Spotreba Legend je opet tezko urcitelna kvuli malemu mnozstvi dat. V jednom testu rikali ze kombinovana 11 litru je realna a na spritmonitor.de je slovy JEDINA Honda Legend (proti treba deviti C6) a tam je spotreba odpovidajici tem jedenacti litrum. Ale jak rikam data minimalni.
Co se tyce Lexusu GS, tak ja mam s timhle autem tri problemy. Jednak po zkusenostech s Avensisem bych se pro priste rad vyhnul Toyota servisu, jednak neni pod pul milionu dostupny a navic ma navigaci do ktere nejdou kopirovat data a Toyota ma mimo jine jedny z nejdrazsich originalnich map na trhu.

Skyline
13. října • 15:44

Ja na spritu nasel 2, ale to je jedno, na statistiku to neni. Holt asi majitele legendu zajima spotreba min, nez majitele C6. LS na tom neni o moc lip nez Legend, taky info o nicem. GS je aspon par aut. Jak je to s mapami konkretne pro GS netusim, kdybych to kupoval, projedu samozrejme fora. Cena kolem mega myslim realna je, aspon co jsem se dival nekdy v lete na mobile.de (i kdyz je mozne, ze to beru za GS celkove, tj. vcetne V6). Co se tyce servisu, ten u Lexe neznam a vice-mene bych pocital s tim, ze budu jezdit do Rakouska. Tohle by me od auta neodradilo, pokud bych nebydlel nekde u Ostravy.Mimochodem, problem s navigaci byl u Legendu taky, znamej tam asi po roce od koupe nove mapy dostal, ale jestli neco platil a jak se to resilo netusim.

Skyline
13. října • 15:46

Uff, cena kolem "pul mega", kolem mega to pochopitelne problem neni:-)

Dusan
13. října • 16:00

Resila se alternativa k Honda Legend a ta se da sehnat uz kolem 400.000CZK, takze brat jako alternativu GS za dvaapulkrat tolik neni uplne odpovidajici.

Skyline
13. října • 17:53

Vsak jsem se hned opravil, ne? Ted jsem se pro jistotu podival na mobile.de, GS 300 i 430 je tak 20k ojro a vic, takze zas tak mimo to neni. Legend vyjde na uplne stejne penize (v DE, u nas je uz od tech 400).

Dusan
13. října • 20:10

Tak Legend prave vypadnul ze souteze. KO kriterium totiz je ze do noveho auta stejne jako do Avensisu musim byt schopen pripojit svuj Ipod, coz Legend umi az od minuleho roku a vzhledem k "rozsirenosti" je celkem bez sance sehnat aftermarket konektor jako do jinych aut.

Skyline
13. října • 20:43

Myslim, ze to vidis zbytecne cerne, hned 4. odkaz v poradi: ipodcarparts.com ... Obecne je videt, jake prkotiny obcas rozhoduji. Nemyslim to nijak zle, spis to potvrzuje, ze ta pomalost Japoncu v uvadeni podobnych veci na trh jim skutecne skodi, at uz jde o podobne blbinky (z meho pohledu, protoze me mekomanie nezasahla) nebo palubni pocitac, prehravani mp3, BT... Pritom jde o veci doslova za par korun.

Dusan
14. října • 11:57

Otazkou je jestli to bude fungovat, protoze to je na americkou Acuru, ktera ma jine radio s podporou XM (ktera v EU samozrejme nedava smysl). Jinak mekomanie mne take nezasahla, ale neminim v roce 2011 blbnout s nejakymi plackami z minuleho stoleti. To uz tam rovnou muzu mit gramofon. :-D

lamal_SK
13. října • 15:33

neviem ake stare auto chces ale ja by som si kupil radsej nissan maxima ako nejaky 607, s skvelym 6 valcovym benzinom, ktory ma krasny zvuk, pekelnu vydrz a velmi ale velmi dobru spotrebu...to je fakt...nissan-maxima.autobazar.eu ... no ale to bude asi na teba stare ked pozeras auto do 500tis kc :-)

Dusan
13. října • 15:47

Mam sest let stareho Avensise T25, ktereho se zbavuji primarne kvuli moralni zastaralosti, takze Maxima (ta posledni co se dodavala do EU) je uplne mimo a P607 velmi na hrane.

lamal_SK
11. října • 14:12

za 300tisic by som sa na cely peugeot vykaslal a siel radsej do medveda C a si uplne inde...

Rad
13. října • 10:47

Jenže, kdo se má do C vejít? Do zadu se určitě pohodlně nesedne člověk s 1,95 a nebude mít místo před kolenama :-D. P 607 se prosotrem srovnává s A6 a MB E, ne s A4 a MB C...

lamal_SK
13. října • 15:27

treba si uvedomit ze nie kazdy mysli pod pojmom pohodle auto kupit jazvecika s priestorom pre 195cm basketbalistu do zadu..na co ? pre mna je pohodlne to co odvezie mna a spolujazdca, nebudem si kupovat super B a na zadne sedacky sa mi bude prasit, alebo si budem kupovat take hovado len preto ze budem mat pocit, ze to je pohodlne...netreba mi to, ani priestor pre 195cm chlapa v zadu, ziadnych nenosim a nepracujem ako sofer na rozvazanie vo volnom case

manga
14. října • 12:51

Asi tak, vidláci nepochopí, že komfort je něco jiného než prostor :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
smudliky
14. října • 22:22

Ke komfortu prostor patří. A malá auta nebývají komfortní - já tedy neznám ani jedno. Nic z nižší střední třídy nelze ani náhodou označit za komfortní. To je protimluv.

lamal_SK
14. října • 22:54

to mas z casti pravdu no v premiovej triede nieje tazke najst aj obyc C na 16ka a nie 20amg diskoch je komfortne auto...tak isto lexus aj ked je pravda, ze sa tazko hlada no nepride mi ako argument miesto v zadu pre baskedbalistu.. napr toto si mozes dopriat v coupe a rozne GT verzie ci uz laguna cuope 407 coupe bavo 3 coupe atd...da sa

Dusan
11. října • 14:19

Mercedes C je male auto a za trista tisic je stary model, coz uz je take hodne stare auto. A navic je tezke ho sehnat s rozumnym motorem a vybavou.

lamal_SK
11. října • 15:50

On pisal pohodlne auto na cesty a to je C v pohode a v kombi tiez...s motormi to je dobre vsak aj zakladne diesle sa dynamikou vyrovnaju bez problemov tomuto 2,2 nehovoriac o 1,8 kompressor ktora je necakane usporna...vybava? ...

Pif
11. října • 17:32

Jenže Mercedes je hnusnej, narozdíl od Peugeota

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal_SK
11. října • 17:50

mb C je trocha okukane, ale kvalitativne a dokonca aj jazdymi vlastn. daleko nad 607 , dynamiku neratajuc... pokial chce niekto pohodlne auto pre seba a spolujazdca je to kvalitna volba...hnusne mi nepride, skorej niektore peugeoty su uz hnusne na jedno kopyto, 607 ma zas hnusny interier :-)

Pif
8. ledna • 23:52

To si děláš prdel. Nejhnusnější interiéry má právě Mercedes.

Maravy
12. října • 7:20

Mercedes radeji ne, kvalita je poslednich 20 let tak mizerna ze se provozovatel nedoplati.

lamal_SK
13. října • 15:23

kvalita išla všade dole, C nepožíva žiadne extrémne vychytávky, navyše oproti 607, to nebude moc rozdiel, stačí si vybrať dobrý stav a nemal by som o nič väčší strach prevozovať to

Brouk
11. října • 12:26

To je uz proste klasika. Jako nedostatek uvedl - Nesportovní jízdní vlastnosti. Copak kazde auto na svete ma byt "sportovni"? Co kdyz chce zakaznik auto, ktere je od zacatku do konce ladene do komfortu? A muze byt vubec takoveto auto sportovni?
Tim idolem - dizl s tvrdym podvozkem jsou vsichni tak zasazeni, az je to smesne a trapne zaroven. Nasednete si vsichni do svych "sportaku" TDI a libujte si, jak po nerovne ceste poskakujete.

EVOLUCE
31. ledna • 5:39

Mitsubishi Lancer Evolution 8 FQ MR400 bo EVO X FQ400 toz su sportaky a 10tku mas aj komfortnu diky prepinatelnymu podvozku, toz pro vysvetleni su tlumice a perovani podvozek sa rika tomuto a nie svetle vysce ako si hodne luda mysli

Thor
13. října • 0:37

Toto je kvalitní názor :-D B-]

lethal924
12. října • 16:52

Promin, ale jak muzes rict sportovni a diesel v jedne vete? ok, mozna trochu prehanim ale diesel svou vahou zabiji sportovni jizdni vlastnosti, hlavne pokud je vpredu pred napravou.
A to ze si u nas kazdy tuni svou oktavku ftedeicku neznamena ze to jsou sportovni vozy.Jinak souhlasim ze luxusni auto nikdy nebude sportak (pokud pomineme extremy jako napr. MB E AMG...) takze sportovni jizdni vlastnosti nelze ocekavat. Omezil bych to tedy na dobre a spatne jizdni vlastnosti. Nevim jak tenhle Pazout, ale nas Opel signum je sice docela pohodlny, ale diky prisernemu podvozku je kazda zatacka utrpeni a smrt v ocich. Zadek auta je schopny uletet prakticky kdykoliv kdyz je cesta jen trochu nerovna, Nedotacivost predku je skoro nekonecna. Jel jsem v par vektrach a je to stejne. Nelze srovnavat napriklad se starsim volvem V70 nebo S80, ktere sedi jak pribite a podvozek krasne eliminuje pocit ze to auto vazi dve tuny. Zminene Legacy je na tom snad jeste lip, ale je to auto trochu o necem jinem. Snad se shodneme na tom ze kazde auto musi umet i jezdit, tzn zvladnout tu a tam nejakou tu krizovou situaci a ne jen odevzdane opustit vozovku po tecne smerem do stromu...

Thor
13. října • 0:44

Říká to proto, že si to zde mnoho lidí s tím spojuje. Vytuněná Octávka nebo Golf, bohatší mají Passat, obří křídlo, tmavý skla, a ........... nafta. Samo, že k tomu patří čip. Rozhlídni se po parkovišti ;-)

ASF
12. října • 6:00

Najcastejsie havaruju vozi typu komfort, pri nahlych a neocakavanych situaci na ceste / francuzke /. Takze je to velka nevyhoda. Mam aj Subaru Legacy Outback a ten ma aj skvele jazdne vlastnosti, tak aj konfortne prejde cesku dialnicu do Brna. Takze ano moze byt aj velke auto pohodlne a zaroven mat aj skvele jazdne vlastnosti / samozrejme je to dane konstrukciou SUBARU /, ale francuzke auta to v jednom mat nikdy nebudu.

trent
14. října • 6:18

To je možné, ale skvělé jízdní vlastnosti nejsou totéž co sportovní podvozek.

BlackRider
12. října • 23:19

Teda nevimjak na slovensku,ale u nas havarujou nejcasteji BMW a Audi a Skodovky, rozhodne ne francouzi.

kari
12. října • 9:51

Jak jsi na takovou blbost, že nejčastěji havarujou vozy komfort přišel?

ASF
12. října • 20:15

Z analyz nehod na SK. Napriklad najviac nehod sa na SK stane na vychode a strede SK ktore su zapricinene zlou technikou jazdy a ta priamo suvisi s typom auta. A to su hlavne auta Francuzke, Daewaa a BMW. Tie prve a druhe su pre ich nie prilis kvalitne jazdne vlastnosti a tie tretie pre neskusenost zo zadnym nahonom.

Pavel
8. ledna • 23:49

Vyser se na statistiky. Podle statistik nejvíce lidí umírá na požívání chleba - protože ho jedí všichni.
A tak je to i s autama ty nejlepší jsou nejhorší, protože je má hodně lidí,víš?

Thor
13. října • 0:40

Ale to je u Vás .... na SLOVENSKU :-P Nesrovnávej to s náma. My jezdíme automobilem cca 100 let, na Slovensku ještě nevíte, co je silnice :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Puchino
13. října • 19:35

Ano preto mate taku skvelu D1.... ;-)

buly
13. října • 20:17

a proto vy radsi nemate zadnou

JirkaK
12. října • 20:26

Tak komfortní klasická auta jsou podle tebe nebezpečná. A co offroady, SUV a všechny podobné "bezpečné" mastodonty, ty jsou v pohodě co?

bafunak
11. října • 15:06

Naprosto souhlasím. Obzvlášť na zdejších silnicích člověka chuť do jakéhokoliv sportování rychle přejde. U nás je prioritou komfort.

Doporučujeme

Články odjinud