Test Peugeot 607 2,2 HDi: francouzský exot

Brouk  |  11. 10. 2010 12:26

To je uz proste klasika. Jako nedostatek uvedl - Nesportovní jízdní vlastnosti. Copak kazde auto na svete ma byt "sportovni"? Co kdyz chce zakaznik auto, ktere je od zacatku do konce ladene do komfortu? A muze byt vubec takoveto auto sportovni?
Tim idolem - dizl s tvrdym podvozkem jsou vsichni tak zasazeni, az je to smesne a trapne zaroven. Nasednete si vsichni do svych "sportaku" TDI a libujte si, jak po nerovne ceste poskakujete.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  11. 10. 2010 15:06

Naprosto souhlasím. Obzvlášť na zdejších silnicích člověka chuť do jakéhokoliv sportování rychle přejde. U nás je prioritou komfort.

Odpovědět  |   | 
ASF  |  12. 10. 2010 06:00

Najcastejsie havaruju vozi typu komfort, pri nahlych a neocakavanych situaci na ceste / francuzke /. Takze je to velka nevyhoda. Mam aj Subaru Legacy Outback a ten ma aj skvele jazdne vlastnosti, tak aj konfortne prejde cesku dialnicu do Brna. Takze ano moze byt aj velke auto pohodlne a zaroven mat aj skvele jazdne vlastnosti / samozrejme je to dane konstrukciou SUBARU /, ale francuzke auta to v jednom mat nikdy nebudu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  12. 10. 2010 09:51

Jak jsi na takovou blbost, že nejčastěji havarujou vozy komfort přišel?

Odpovědět  |   | 
ASF  |  12. 10. 2010 20:15

Z analyz nehod na SK. Napriklad najviac nehod sa na SK stane na vychode a strede SK ktore su zapricinene zlou technikou jazdy a ta priamo suvisi s typom auta. A to su hlavne auta Francuzke, Daewaa a BMW. Tie prve a druhe su pre ich nie prilis kvalitne jazdne vlastnosti a tie tretie pre neskusenost zo zadnym nahonom.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  12. 10. 2010 20:26

Tak komfortní klasická auta jsou podle tebe nebezpečná. A co offroady, SUV a všechny podobné "bezpečné" mastodonty, ty jsou v pohodě co?

Odpovědět  |   | 
Thor  |  13. 10. 2010 00:40

Ale to je u Vás .... na SLOVENSKU Nesrovnávej to s náma. My jezdíme automobilem cca 100 let, na Slovensku ještě nevíte, co je silnice

Odpovědět  |   | 
Puchino  |  13. 10. 2010 19:35

Ano preto mate taku skvelu D1....

Odpovědět  |   | 
buly  |  13. 10. 2010 20:17

a proto vy radsi nemate zadnou

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 01. 2013 23:49

Vyser se na statistiky. Podle statistik nejvíce lidí umírá na požívání chleba - protože ho jedí všichni.
A tak je to i s autama ty nejlepší jsou nejhorší, protože je má hodně lidí,víš?

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  12. 10. 2010 23:19

Teda nevimjak na slovensku,ale u nas havarujou nejcasteji BMW a Audi a Skodovky, rozhodne ne francouzi.

Odpovědět  |   | 
trent  |  14. 10. 2010 06:18

To je možné, ale skvělé jízdní vlastnosti nejsou totéž co sportovní podvozek.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  12. 10. 2010 16:52

Promin, ale jak muzes rict sportovni a diesel v jedne vete? ok, mozna trochu prehanim ale diesel svou vahou zabiji sportovni jizdni vlastnosti, hlavne pokud je vpredu pred napravou.
A to ze si u nas kazdy tuni svou oktavku ftedeicku neznamena ze to jsou sportovni vozy.

Jinak souhlasim ze luxusni auto nikdy nebude sportak (pokud pomineme extremy jako napr. MB E AMG...) takze sportovni jizdni vlastnosti nelze ocekavat. Omezil bych to tedy na dobre a spatne jizdni vlastnosti. Nevim jak tenhle Pazout, ale nas Opel signum je sice docela pohodlny, ale diky prisernemu podvozku je kazda zatacka utrpeni a smrt v ocich. Zadek auta je schopny uletet prakticky kdykoliv kdyz je cesta jen trochu nerovna, Nedotacivost predku je skoro nekonecna. Jel jsem v par vektrach a je to stejne. Nelze srovnavat napriklad se starsim volvem V70 nebo S80, ktere sedi jak pribite a podvozek krasne eliminuje pocit ze to auto vazi dve tuny. Zminene Legacy je na tom snad jeste lip, ale je to auto trochu o necem jinem. Snad se shodneme na tom ze kazde auto musi umet i jezdit, tzn zvladnout tu a tam nejakou tu krizovou situaci a ne jen odevzdane opustit vozovku po tecne smerem do stromu...

Odpovědět  |   | 
Thor  |  13. 10. 2010 00:44

Říká to proto, že si to zde mnoho lidí s tím spojuje. Vytuněná Octávka nebo Golf, bohatší mají Passat, obří křídlo, tmavý skla, a ........... nafta. Samo, že k tomu patří čip. Rozhlídni se po parkovišti

Odpovědět  |   | 
Thor  |  13. 10. 2010 00:37

Toto je kvalitní názor

Odpovědět  |   | 
EVOLUCE  |  31. 01. 2011 05:39

Mitsubishi Lancer Evolution 8 FQ MR400 bo EVO X FQ400 toz su sportaky a 10tku mas aj komfortnu diky prepinatelnymu podvozku, toz pro vysvetleni su tlumice a perovani podvozek sa rika tomuto a nie svetle vysce ako si hodne luda mysli

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  11. 10. 2010 12:52

Ja ted v ramci shaneni noveho vozidla jsem kvuli pohodli uvazoval nad P607 2.7HDI, ale ty ceny az tak super nejsou. Jasne vymlacena mrdka z prvnich let vyroby je pod sto tisic, ale pofaceliftovy kousek se sestivalcem v dobrem stavu stoji stale pres trista tisic. Coz jsou jen o malo mensi penize nez za stejne omotorovanou P407 Coupe, ktera vypada mnohem lepe, je jeste pohodlnejsi (lepsi sedacky) a jde o generaci modernejsi auto. A nebo za stejne penize clovek muze mit velmi neokoukanou C6 s pohodlim vcelku bezkonkurencnim.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2010 14:12

za 300tisic by som sa na cely peugeot vykaslal a siel radsej do medveda C a si uplne inde...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  11. 10. 2010 14:19

Mercedes C je male auto a za trista tisic je stary model, coz uz je take hodne stare auto. A navic je tezke ho sehnat s rozumnym motorem a vybavou.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2010 15:50

On pisal pohodlne auto na cesty a to je C v pohode a v kombi tiez...s motormi to je dobre vsak aj zakladne diesle sa dynamikou vyrovnaju bez problemov tomuto 2,2 nehovoriac o 1,8 kompressor ktora je necakane usporna...vybava? ...

Odpovědět  |   | 
Pif  |  11. 10. 2010 17:32

Jenže Mercedes je hnusnej, narozdíl od Peugeota

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2010 17:50

mb C je trocha okukane, ale kvalitativne a dokonca aj jazdymi vlastn. daleko nad 607 , dynamiku neratajuc... pokial chce niekto pohodlne auto pre seba a spolujazdca je to kvalitna volba...hnusne mi nepride, skorej niektore peugeoty su uz hnusne na jedno kopyto, 607 ma zas hnusny interier

Odpovědět  |   | 
Maravy  |  12. 10. 2010 07:20

Mercedes radeji ne, kvalita je poslednich 20 let tak mizerna ze se provozovatel nedoplati.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  13. 10. 2010 15:23

kvalita išla všade dole, C nepožíva žiadne extrémne vychytávky, navyše oproti 607, to nebude moc rozdiel, stačí si vybrať dobrý stav a nemal by som o nič väčší strach prevozovať to

Odpovědět  |   | 
Pif  |  08. 01. 2013 23:52

To si děláš prdel. Nejhnusnější interiéry má právě Mercedes.

Odpovědět  |   | 
Rad  |  13. 10. 2010 10:47

Jenže, kdo se má do C vejít? Do zadu se určitě pohodlně nesedne člověk s 1,95 a nebude mít místo před kolenama . P 607 se prosotrem srovnává s A6 a MB E, ne s A4 a MB C...

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  13. 10. 2010 15:27

treba si uvedomit ze nie kazdy mysli pod pojmom pohodle auto kupit jazvecika s priestorom pre 195cm basketbalistu do zadu..na co ? pre mna je pohodlne to co odvezie mna a spolujazdca, nebudem si kupovat super B a na zadne sedacky sa mi bude prasit, alebo si budem kupovat take hovado len preto ze budem mat pocit, ze to je pohodlne...netreba mi to, ani priestor pre 195cm chlapa v zadu, ziadnych nenosim a nepracujem ako sofer na rozvazanie vo volnom case

Odpovědět  |   | 
manga  |  14. 10. 2010 12:51

Asi tak, vidláci nepochopí, že komfort je něco jiného než prostor :D

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  14. 10. 2010 22:22

Ke komfortu prostor patří. A malá auta nebývají komfortní - já tedy neznám ani jedno. Nic z nižší střední třídy nelze ani náhodou označit za komfortní. To je protimluv.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  14. 10. 2010 22:54

to mas z casti pravdu no v premiovej triede nieje tazke najst aj obyc C na 16ka a nie 20amg diskoch je komfortne auto...tak isto lexus aj ked je pravda, ze sa tazko hlada no nepride mi ako argument miesto v zadu pre baskedbalistu.. napr toto si mozes dopriat v coupe a rozne GT verzie ci uz laguna cuope 407 coupe bavo 3 coupe atd...da sa

Odpovědět  |   | 
kari  |  11. 10. 2010 15:31

Jenže C6 je ještě dražší než P607.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  11. 10. 2010 15:36

Nijak zasadne, vetsi problem s C6 je vubec nejakou sehnat, ale pokud se sezene tak rozdil je par desitek tisic korun. A je to modernejsi, luxusnejsi auto, ktere narozdil od 607 nevypada jako neco koupene na vrakaci za sedesat tisic.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  12. 10. 2010 09:34

Za ty prachy uz by byl i novy Legend, docela me to prekvapilo, ceny kolem 400k za auto z roku 2006 jsou bezne. Akorat teda kdyz touzis po smradlavem ropakovi, nebude te lakat spotreba

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  12. 10. 2010 13:13

Spotreba by mi az tak nevadila, vetsi obavy mam ze servisu. Cenu v japonskych autorizacich znam moc dobre a tudiz kupovat auto, kterych je tady par kusu, nikdo ho nezna a mimo autorizak neopravi se mi moc nechce. Stejny problem byl uz s predchozim modelem. Citroen C6 je sice nezname auto taky, ale ma spoustu sdilenych veci s ostatnimi PSA, takze verim ze neautorizovani specialisti na francouzska auta pripadne problemy poresi. Navic servis a dily na Francouze je i u autorizovaku uplne nekde jinde nez na predrazene Japonce.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  12. 10. 2010 14:19

Je fakt, ze me ani nenapadlo, ze by se na Legendu mohlo neco rozsypat Samozrejme, jestli odejde CMBS nebo SH-AWD, bude to asi slusna palka a mimo autorizak smolik. Ale ze bych zrovna frantikum veril, ze me to ve finale nebude stat mnohem vic, to urcite ne. Rozdil v cene nahradnich dilu bude mozna prave v tom, jak casto je clovek potrebuje. Jak moc se lisi ceny prace v servisech ovsem nevim, nikdy jsem to neresil.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 10. 2010 11:19

Tezko rici, protoze tech aut tu jezdi tak pomalu, ze zadna relevantni statistika ani nemuze existovat, ale zrovna stara Legend nebyla zdaleka takovy drzak jak vypadala. Opet tezke posuzovat, protoze to vetsinou byla velmi stara auta pochybneho puvodu, ale Accord mel rozhodne lepsi povest. At tak ci onak, kazde auto obcas potrebuje servis a ten na Legend bych opravdu nerad platil. Jinak to auto ma cosi do sebe, podle vseho kombinovana spotreba kolem 11 litru realna, coz je na 300PS ctyrkolku velmi pekna hodnota srovnatelna s nejlepsi konkurenci (BMW).
Jinak dily na Peugeota jsou sice potreba casto, ale servis nevyjde nijak draho. Naprosta vetsina zavad jsou prkotiny vyresitelne za par kacek.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 10. 2010 12:14

Relevantni statistikou je u nas jen dobry znamy v autorizaku. Ten ale stejne podchyti jen detske nemoci, holt kdyz chce clovek relativne nove auto, ma smulu v tom, ze logicky nikde nezjisti, co se bude sypat po 10 letech. Na druhou stranu, stejne jako Accord, i tohle je Acura a tak verim, ze s tim problem nebude. Osobne bych byl ale rozhodne radsi, kdyby byla (podobne jako v USA) moznost nemit tam CMBS, ostatni elektronika vcetne diferaku SH-AWD pro pripadne problemy bohate staci. Spotrebu bych videl o neco vyssi, i kdyz hodne zalezi, jak moc bude clovek jezdit ve meste.

Mimochodem, kdyz uz jsme u Legendu, tak bych se kazdopadne podival i na GS. Osmivalec totiz zere dost podobne (auto je o kus lehci a ma jen RWD). Auto se mi libi moc a za par let uz mozna normalni clovek kvuli ekoteroristkum a socanum z Bruselu na V8 nedosahne ani omylem. Nekdy si rikam, ze si koupim aspon na rok za par supu LS400, jen abych se s osmivalcem povozil a mel o cem vypravet, az budu dedek GS nebo Legend jsou bohuzel kvuli jinym prioritam momentalne mimo uvahy.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 10. 2010 12:48

Spotreba Legend je opet tezko urcitelna kvuli malemu mnozstvi dat. V jednom testu rikali ze kombinovana 11 litru je realna a na spritmonitor.de je slovy JEDINA Honda Legend (proti treba deviti C6) a tam je spotreba odpovidajici tem jedenacti litrum. Ale jak rikam data minimalni.
Co se tyce Lexusu GS, tak ja mam s timhle autem tri problemy. Jednak po zkusenostech s Avensisem bych se pro priste rad vyhnul Toyota servisu, jednak neni pod pul milionu dostupny a navic ma navigaci do ktere nejdou kopirovat data a Toyota ma mimo jine jedny z nejdrazsich originalnich map na trhu.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  13. 10. 2010 15:33

neviem ake stare auto chces ale ja by som si kupil radsej nissan maxima ako nejaky 607, s skvelym 6 valcovym benzinom, ktory ma krasny zvuk, pekelnu vydrz a velmi ale velmi dobru spotrebu...to je fakt...nissan-maxima.autobazar.eu ...

no ale to bude asi na teba stare ked pozeras auto do 500tis kc

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 10. 2010 15:47

Mam sest let stareho Avensise T25, ktereho se zbavuji primarne kvuli moralni zastaralosti, takze Maxima (ta posledni co se dodavala do EU) je uplne mimo a P607 velmi na hrane.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 10. 2010 15:44

Ja na spritu nasel 2, ale to je jedno, na statistiku to neni. Holt asi majitele legendu zajima spotreba min, nez majitele C6. LS na tom neni o moc lip nez Legend, taky info o nicem. GS je aspon par aut.

Jak je to s mapami konkretne pro GS netusim, kdybych to kupoval, projedu samozrejme fora. Cena kolem mega myslim realna je, aspon co jsem se dival nekdy v lete na mobile.de (i kdyz je mozne, ze to beru za GS celkove, tj. vcetne V6). Co se tyce servisu, ten u Lexe neznam a vice-mene bych pocital s tim, ze budu jezdit do Rakouska. Tohle by me od auta neodradilo, pokud bych nebydlel nekde u Ostravy.

Mimochodem, problem s navigaci byl u Legendu taky, znamej tam asi po roce od koupe nove mapy dostal, ale jestli neco platil a jak se to resilo netusim.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 10. 2010 15:46

Uff, cena kolem "pul mega", kolem mega to pochopitelne problem neni

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 10. 2010 16:00

Resila se alternativa k Honda Legend a ta se da sehnat uz kolem 400.000CZK, takze brat jako alternativu GS za dvaapulkrat tolik neni uplne odpovidajici.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 10. 2010 17:53

Vsak jsem se hned opravil, ne? Ted jsem se pro jistotu podival na mobile.de, GS 300 i 430 je tak 20k ojro a vic, takze zas tak mimo to neni. Legend vyjde na uplne stejne penize (v DE, u nas je uz od tech 400).

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 10. 2010 20:10

Tak Legend prave vypadnul ze souteze. KO kriterium totiz je ze do noveho auta stejne jako do Avensisu musim byt schopen pripojit svuj Ipod, coz Legend umi az od minuleho roku a vzhledem k "rozsirenosti" je celkem bez sance sehnat aftermarket konektor jako do jinych aut.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 10. 2010 20:43

Myslim, ze to vidis zbytecne cerne, hned 4. odkaz v poradi: ipodcarparts.com ...

Obecne je videt, jake prkotiny obcas rozhoduji. Nemyslim to nijak zle, spis to potvrzuje, ze ta pomalost Japoncu v uvadeni podobnych veci na trh jim skutecne skodi, at uz jde o podobne blbinky (z meho pohledu, protoze me mekomanie nezasahla) nebo palubni pocitac, prehravani mp3, BT... Pritom jde o veci doslova za par korun.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  14. 10. 2010 11:57

Otazkou je jestli to bude fungovat, protoze to je na americkou Acuru, ktera ma jine radio s podporou XM (ktera v EU samozrejme nedava smysl). Jinak mekomanie mne take nezasahla, ale neminim v roce 2011 blbnout s nejakymi plackami z minuleho stoleti. To uz tam rovnou muzu mit gramofon.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
kari  |  12. 10. 2010 09:53

Teda nevím, kde je sháníš, ale je jich na internetu plno.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  12. 10. 2010 13:14

No na Tipcars je do 500.000Kc asi sest kusu vcetne jednoho zborence a jsou to ty same co tam jsou uz pul roku jenom cena se meni.

Odpovědět  |   | 
zdeno  |  07. 10. 2013 16:47

ak toto niekto povie o 607 tak v nej nikdy nesedel

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 10. 2010 14:33

Mam 2.2i v 406ce a nemuzu si vubec stezovat, spotreba s LPG je kolem 7.5 litru a motor je zcela bezproblemovy.

Odpovědět  |   | 
Jelass  |  11. 10. 2010 14:37

2.2I je brána jako nejspolehlivější jednotka pro 607. Jinak to zpracování je tragický a sedačky jsou sic mraky pohodlný, ael rychle prosezený. Pal. PC, totožny najdeme i v C5:smile:

Odpovědět  |   | 
Tecmak64  |  12. 10. 2010 01:37

jak nekdo muze delat recenzi na neco takoveho, proc to neni recenze na ojety Porse, Ferari ci Veyron ? koho zajima ta francouzska shnilotina ktera se po 50ti kilometrech od vyhodne koupe z bazaru (se svymi ,,jen nejeto 18 tisic Km")
rozsype ? tohle opravdu mohl vymyslet jen exot, . . .

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  12. 10. 2010 07:03

Tady pomůže akupunktura - 4 vpichy.

Odpovědět  |   | 
aurelius  |  12. 10. 2010 09:38

Myslim, ze jeden vpich dokaze ukoncit trapeni zcela bezpecne.

Odpovědět  |   | 
kari  |  12. 10. 2010 09:54

Měl by jsi se jít léčit, ikdyž to vypadá že z nějaké léčebny už asi píšeš.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 10. 2010 14:43

Nesportovni:D:Dauto samozrejmne mam a na silnici sedi jak pribity.Co se tyce podvozku nemam zadne vyhrady jedete proste pohodicka co se deje venku na vozovce si podvozek nechava pro sebe a pri tom to sedi i na silnici.S elektronikou nemam zadný problém,a jezdim za 5,8l tak ze pohodicka

Odpovědět  |   | 
d  |  12. 10. 2010 16:55

Může někdo upřesnit ty časté poruchy benzínových šestiválců? O tomto motoru uvažuji, přeci jen je to osvědčená jednotka, takže jestli s ním má zápornou zkušenost tak sem s ní.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 10. 2010 08:10

O poruchach konkretnich aut ci znacek nejcasteji pisi lidi, kteri zadnou jeho poruchu nezazili, protoze v tom nikdy nesedeli. Muj kamos ma..., muj znamej ma...

Odpovědět  |   | 
viper  |  13. 10. 2010 10:34

naopak, jestli je nějaký benzínový motor z PSA spolehlivý a "držák", pak je to tento šestiválec. Jde o nejpovedenější motor, který PSA postavila.Jediný problém je, že po nějaké době mu odchází cívky pro zapalování. To je ale jediný problém, který tento motor má.A dá se to velice jednoduše vyřešit výměnou

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 10. 2010 11:21

Na Peugeot klubu je jednoznacne doporucovanejsi 2.2 16V jako nejspolehlivejsi motorace. Plus u toho trilitru je problem se spotrebou, ktera neodpovida vykonu a povaze vozu.

Odpovědět  |   | 
d  |  13. 10. 2010 14:04

2.2 bude extremne lina, ten trilitr uz by mozna mohl byt dostacujici. a spotreba pod deset taky nebude zadny problem

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 10. 2010 15:59

Extremne lina? V manualu ma nikterak tezka 607 s timto motorem o vykonu 120kw maximalku 220km/hod a nula sto za 9.6s. Jako zadny trhac asfaltu to neni, ale kdo ma zajem o sportovni jizdu se stejne asi spise poohledne jinde. Takze na pohodlny korab silnic od francouzskeho vyrobce mi ta 2.2 prijde rekneme dostatecna.

Odpovědět  |   | 
d  |  13. 10. 2010 16:54

sportovni jizda je mi u rite, jen si na to chci obcas slapnout. ten trilitr je proste tak akorat.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 10. 2010 17:07

Problem toho trilitru je, ze ma 200 koni a zere stejne jako konkurencni trilitr co ma skoro trista koni. Pomer cena/kun nic moc.

Odpovědět  |   | 
d  |  13. 10. 2010 22:14

je to mozny, nehadam se. kazdopadne kdyz clovek ma na opici, tak musi mit i na banany. ze je opice lina a rozezrana je mi celkem jedno, hlavne ze si splnim sen

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  14. 10. 2010 12:02

Ten motor ma jeste jeden problem, respektive on to neni problem motoru, ale vsech aut s nim vybavenych a to sice, ze sestivalec u 607 automaticky znamena AMVAR. To na nasich kvalitnich silnicich znamena trikrat takove naklady na pravidelnou vymenu tlumicu.

Odpovědět  |   | 
d  |  14. 10. 2010 14:21

ted jsem na to koukal, tlumice amvar okolo 3 tisic, tj 12 tisic na auto, takze naprosta pohodicka.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  14. 10. 2010 15:47

To jsou ale predni ne? U aut, ktere maji elektronicky rizene tlumice jsou vzdycky predni standardni a zadni specialni a tudiz drahe (stejne funguje i EDC u BMW). Resilo se to na Peugeot klubu a tusim zadni tlumice byly po osmi tisic za kus.

Odpovědět  |   | 
d  |  14. 10. 2010 16:08

nevim a popravde receno je mi to jedno, zatim kazde moje auto melo aktivni podvozek, na me soucasne auto stoji jeden tlumic pres tisic euro. pokud nekdo nema par tisicovek na opravy tak necht si poridi favorita

a pokud by byly aktivni tlumice jen ty vzadu, tak by to jaksi postradalo smysl ne?

Odpovědět  |   | 
pixel  |  14. 10. 2010 16:21

podle jakékoli myslitelné statistiky spolehlivosti okupují vozidla z francie neomylně poslední příčky. už to tak vypadá, že v zemi galského kohouta umí trvanlivé jen víno. nějaké zkušenosti za volantem pažoutů mám a když zavřu obě oči, tak jsou dva světelné roky za italem, ba i za koreou. v cz jsou frantíci oblíbení hlavně skrze lacinou ojetou ropu. to je vše.

Odpovědět  |   | 
? ľuboš
ľuboš  |  27. 12. 2011 13:08

Mno, ako vidím, jeden novinár napíše kravinu a potom to ďalší opakujú....

takže: náhradné diely sú rovnako lacné, al. drahé ako na octáviu, napr. výmena rozvodov, aj s vodnou pumpou/tá vydrží min. 300-400.000 km stoja cca 100 eur.

FAP je skoro zadarmo, max. 11.000 SKK, ak sa opláchne fap, tak zadarmo, spotreba. ak si niekto myslí, že mercedes 200-220 CDi, alebo A 6, BMW 5 má menšiu spotrebu, tak je hlupák..., ale pod 5 litrov, pri úspornej-predpisovej jazde sa dá.

jazdné vlastnosti: cca 100.000 km mi trvalo, kým som sa naučil ovládať 607, tento páááán novinár to chce za 1.700 km..., normálne je to až smutné.

Miesto vzadu: ani pri výške 190 cm sa neobtiera nikto o strop, široké sedačky vzadu dnes už nerobí nikto, jedine Lancia Delta, ľahnete a spíte.

Ak PSA, tak diesel, 2,7 nie je podarený, benzínový odporúčať dokáže iba čistý debil, pardón, je to tak.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  21. 04. 2013 14:37

Se 607-kami mám najeto cca 400 tis. km a nevím co myslí autor zvýšenými náklady na údržbu, když to srovnám s náklady naservis Š Octavia, tak jsem s Peugeotem podstatně níž, standardní servis mě vždy vyšel, tak na 3000,-Kč po 20 tis km, a brzdové destičku jsou skoro stejně drahé. Serrvisní náklady jsou opravdu malé ale komfort, zejména na českých silnicích nesrovnatelný ve prospěch 607. Obdobne platí i pro motorizaci 6O7 HDI, jen ten výkon je neměřitelný. jako chlap mám spotřebu trochu vyšší ale partnerka jezdí delší vzdálenosti tak za 5,5 litru a to i s automatem...

Odpovědět  |   | 
Kaja  |  15. 05. 2014 16:36

Já bych měla takovej jeden dotaz... Nevíte někdo, jak se nastavuje paměť sedadel u Peugeota 607?? Nikdo na to nemůže přijít.. :(

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 07. 2014 08:57

Seřídíš si zrcátka a sedačku jak potřebuješ a současně zmáčkneš na 2 sekundy M a číslo pod které to chceš uložit (1 nebo 2) Podle toho jaký máš klíč v zapalování se ti toto uloží do paměti. Když pak uděláš totéž s druhým klíčem, (v jiných polohách nastavení) tak se to to také uloží.Pak když odemkneš auto(jedním nebo druhým klíčem), sedačka a zrcátka se ti nastaví do poloh toho kterého klíčku.

Odpovědět  |   | 
radim  |  16. 03. 2015 01:06

Zdravim ....mam peugeot 607.2,2hdi.rocnik 05....nevite jestly to ma bluetooth a jak se zapina

Odpovědět  |   | 
Vlado  |  16. 09. 2015 09:17

Ahoj . Peugeot 607 od 2004 až do 7 mesiaca 2009 majú iba sim a bluetooth nemajú. Peugeot 607 od roku 8 mesiac 2009 až do konca roka 2010 majú aj sim aj bluetooth , lebo maju rt 4 rt 5 systém a najdeš ho v menu telematiky ,ak tam není v peugeote Ti ho zadarmo dohrajú je to 5 minutová záležitosť v Žiline v peugeote my to dohrali do menu ,ale potom si to musíš v menu aktivovať a spárovať s telefonom a ,keď cgceš používať sim ,tak musíš v menu deaktivovať bluetooth , 2009 má aj systém radar ,ktorý ukazuje dopravné značky a limituje ťa , upozorňuje aj na stacionárne radary.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  06. 02. 2017 13:33

No článek jakž takž. Mám Peugeot 607 od roku 2010, takže 7let. Najezdil jsem s ním 80tis km, celkově má najeto 157tis. Mám 2.2HDi z roku 2004 s 6ti st. manuálem. Fap filtr mám původni, takže to že se mění po 80tis km je nesmysl, mám na něm odjeto 157tis a diagnostika ukazuje polovinu životnosti. Ohledně oprav - měnil jsem akorát jeden kroužek abs, čepy řízení, startovací akumulátor, tyčky předního stabilizátoru, přetěsňoval jsem vstřikovací čerpadlo (4tis kč) a pak standartní věci - olej každých 15tis km, filty, brzdové destičky, olej v převodovce, prostě spotřební materiál. Teď budu měnit EGR ventil, ložisko předního kola a žhavící svíčky. Když člověk trochu umí hledat, sežene originální díly za cenu druhovýroby. Spotřeba při krátkých trasách je 8litrů, dlouhé trasy v dálničním tempu 6litrů. Maximální spokojenost. Auto sice v nákupu stálo trochu víc, ale lepší si připlatit za top stav s poctivími kilometry, než koupit vylítanou vránu za pár šupů a pak ji hanit kde se dá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A