TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

105 komentářů

Shimi
14. října • 11:04

Je to jednoduché. Položím si otázku, co mi P508 nabídne navíc oproti konkurenci? Odpověď je NIC. Takže nemám důvod, kromě proslulé odpovědi "protože ho prostě chci", ke koupi. Design se okouká a všechno ostatní je těžký podprůměr. To jsou holá fakta.

petr r. (petrumr)
14. října • 21:09

shimi-polož si otázku jaká je konkurence, néé co nabídne. Pochopte to, že němci vyrábí konzervy, podívej se třeba na bok kamiqa, kodiaqa, tiguana atd. Uplně stejná sériová kozerva.

mpolan
14. října • 13:57

Podprůměr máš v hlavě, a kdo ví, zda jen tam.

Petr
14. října • 20:03

Opet urazis uzivatele, ktery realne zbodnotil vuz.

DaewooMaster
14. října • 12:32

To, že Germáni neumí udělat opravdu pěkné auto, přece není chyba Peugeotu...

Petr
14. října • 13:08

To je pro me novina, ze nemci neumi auto.
Jsi velmi vtipnej :)

mpolan
14. října • 13:58

Zkus pocítit rozdíl mezi "neumí auto" a "neumí pěkné auto". Ale ne, ty schválně vypustíš jedno slovo, aby to vypadalo divně. Fakt ubožáček, to se nedá jinak říci.

Petr
14. října • 18:49

Ano vypustil jsem nechtene. A umi pekna auta, dokonce je vetsina hezcich.

Shimi
14. října • 13:01

DaewooMaster: Germáni že neumí udělat pěkné auto? Kde jsi na takovou pitomost přišel?

KHGT
14. října • 7:59

1,32 mega za upachtěný čtyřhrnek s podprůměrným výkonem 130kW s pomalým automatem a v předohrabu? To se u PSA už dočista zbláznili a prodeje podle toho budou vypadat.

ijon
14. října • 8:20

Njn, ta cena je nejspíš nastavená podle Arteonu, který má ale úžasný naftový čtyřválec se super výkonem 140 kW a navíc převodovku DSG, o které Franta v hospodě říkal, že je mnohem lepší než klasický automat.

KHGT
14. října • 8:29

Máš pravdu, vedle Arteonu, který nabízí alespoň nějakou průměrnou dynamiku si musí připadat jak blbec.
http://www.zeperfs.com/en/duel7592-6852.htm...
http://www.zeperfs.com/en/duel7488-7885.htm...

ijon
14. října • 9:38

Psal jsem o 140kW verzi Arteonu, ne o nějaké s 240 koníky. Ale podle všeho by i tak byl VW ve zrychlení lepší, ta peugeotí hmotnost je moc vysoká...
Nicméně bych DSG stejně nebral, ta jeho úporná snaha držet motor v otáčkách, kdy jednak nemá žádný výkon a druhak celé auto duní je značně nepříjemná.

Petr
14. října • 9:56

I 140kW Arteon tomu ujede vzdy, za vsech okolnosti a to je Arteon tezsi.
Proste 508 je dynamicky fail.
A nejvic to zamrzi u te 225k verze. Na stovce za 8s? To je smesny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
14. října • 10:16

Směšné je posuzovat auto jen podle zrychlení a maximálky...

Petr
14. října • 11:09

To jsou jen dilci parametry. Je to neprakticke, dynamicky spatne, neergonomicke, neprostorne, nekvalitne zpracovane.
Co dalsiho chces vedet.
Projed se v tom, mozna te potesi, ulze to bude vrzat vice, nez ta tvoje orezla ojetina :)

mpolan
14. října • 12:12

Ergonomie a prostor jsou věci ryze subjektivní. Aspoň to, na rozdíl od moderní elektroniky škodovek, funguje.
Zbytek neřeším, tvé ubohé snahy shazovat ostatní ukazují jen na tvou odpadní povahu.

Petr
14. října • 13:05

mpolan: Ja ale nikoho neshazuju. Pouze zde vyslovuji nazor na toto auto.
A uprimne, nejsem sam, kdo ho ma :)
Koukni se na prodane kusy a kusy nabizene. Prodalo se hodne, ale vsechno lezi na salonech.
Na to, co to umi, je to drahe.
Arteon si cenu evidentne obhajil, protoze i pres nudnej interier Passatu, se ho prodalo dost.

mpolan
14. října • 13:56

Jistě, pouze sis nemohl odpustit trapnou narážku na "zrezlou ojetinu". Jsi prostě ubožáček.

Petr
14. října • 18:48

No ale kdyz ji mas, tak prece nebudu lhat.

kari
14. října • 12:48

Prostor je subjektivní? :-D:-D:-D

mpolan
14. října • 13:53

A není? Jinak bude vnímat prostornost dvoumetrový metráček a jinak keňský vytrvalec. Mně třeba vadí obří auta se spoustou vzduchu kolem.

kari
14. října • 15:56

Ne není.

mpolan
14. října • 18:21

No, tak jsi blb.

kari
15. října • 8:54

Děkuji, pokud takový titul dostanu od někoho, jako ty, je to vyznamenání.
;-)

Shimi
14. října • 12:58

kari: Z pohledu uživatele 100% Schválně jestli přijdeš na to proč.

KHGT
14. října • 9:53

Za 1.32 mega lze mít Arteon s libovolným motorem.
Problém není v hmotnosti, problémem je především japonská převodovka, která je zoufale pomalá a zabíjí dynamiku jakéhokoliv motoru v 508. Navíc výrazně žere výkon motoru a zvyšuje jeho spotřebu, což je decentně naznačeno i v testu (HDI jsou jinak úsporné motory).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ijon
14. října • 10:23

Ještě jsem se díval do srovnávačky v Autozeitungu, kde je pravda C220, 320d a Stinger 2.2CRDi. Mercedes váží +- stejně jako 508, má 143 kW a 9-stupňový automat vlastní výroby, má ale lepší dynamiku, přibližně stejnou jako 320d s osmikvaltem ZF a 140kW. Spotřeba byla srovnatelná, 6.8 Peugeot a BMW, Mercedes jen 6.4. Jinak tam píšou, že problémem u zrychlení 508 je spíš předokolka, kola nedokážou přenést výkon a buď se protáčejí nebo zasahuje elektronika.

James
14. října • 9:00

Bohužel, tomuto francouzskému "vrcholu" nařeže v dlouhém táhlém kdejaká služební ochcávka.
http://www.zeperfs.com/en/duel7957-4662.htm...

lOl
14. října • 10:31

Tak nyní jsi mne tedy opravdu pobavil. Je pravdou, že sice nejezdím v pětsetosmičce, pouze ve P 308 kombíku, s motorem 2.0 blueHDi a s manuálem, ale já si vybavuji pouze ty kyselé ksichty těch klaunů v ochcávkách z nichž nezanedbatelné množství se téměř stále pokouší zvyšovat si ego tím, že někoho předjedou a v mém případě prostě zjistí, že to jaksi nejde. Za ty necelé dva roky si nezpomínám, tedy pokud jsem se zrovna nešťoural v nose případně jinde... Ovšem nejlepší jsou majitelé těch rádobyaut zn. Scala, i když uznávám, to není konkurence. Jejich "zamindrákovanost" a snaha dokazovat, že jejich dasauto je prostě to nej je již pověstná. Zvláště, když vidí nějakého z jejich úhlu pohledu upatlaného pežotka... No, tím co jsem napsal v žádném případě nechci zevšeobecňovat a někoho se dotknout. Já na cestách trávím docela dost času a někdy se opravdu bavím. Bohužel, po většinu času jsem spíše dost smutný z toho, co jezdí po silnicích a marně hledám odpověď na to, kdo jim to vlastně vydal ŘP.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
14. října • 11:20

Popravdě nevím, proč se tu pořád někdo snaží si poměřovat své mužství tím, komu všemu ujede a komu všemu to natře. 99% řidičům, kterým ujedeš nemá ponětí, že jim to chceš natřít, nebo že s nimi dokonce chceš závodit. Toliko k tomu neustálému poměřování kdo komu ujede. (můžeš to natřít fabií 1,0 MPI klidně M5, jestliže on pojede na sedmdesátce sedmdesát a bude mu ukradeno, jestli se ho někde snaží někdo předjet)Ale k teď k tvému autu. Ano základní rozdíl je v tom, že máš 110kW v menším autě, než je 508 a ještě máš manuál. A ten motor vůbec není špatný. Jezdí dobře, celkem tiše a úsporně. Bohužel ho vždy zabijí impotentním automatem. Takže ano, v době, kdy většina aut v nižší střední končí v dieselu na 1,6 a v benzínu při troše štěstí na 1,4 , většin a Octavií a Golfů je stejně s 1,6 TDI což rozhodně není žádná výhra, máš v rámci třídy dá se říci nadprůměrně dynamické auto. A pokud budeš využívat schopností motoru, tak určitě těm jednašestkovým Octaviím ujedeš. S 2,0 TDi už to je vyrovnaný soupeř.
http://www.zeperfs.com/en/duel5417-6630.htm...

lOl
14. října • 14:51

-->Kari: Tak především, já jsem reagoval na to, co zde napsal James: "Bohužel, tomuto francouzskému "vrcholu" nařeže v dlouhém táhlém kdejaká služební ochcávka." Současně trvám na tom, že nejvíce "soutěživí" jsou řidiči ochcávek. Snad je to jejich početním zastoupením u nás. Nevím, statistiky si nevedu. A ta soutěživost z jejich strany je především dána tím, že vidí jakéhosi Peugeota, kteří jsou u nás především provozovaní se slabšími motory - óóó...., jaká snad "kořist". Ale ouha, on i ten pežotek někdy dokáže pěkně uhánět. A pokud se týká těch ochcávek s dvoulity, typicky dieselovými tak Tě ujišťuji, že především v těch "táhlých" stoupáních dostanou na "zadnici" také, i když ano, bude s nimi trochu více práce. A už vůbec nemůžu souhlasit s tím, co píšeš, že 99% řidičů nemá ponětí, že jim to chci natřít. Ono je to přesně naopak. Oni se to snaží natřít mně. Vidí pežotka a to přece není auto... Já sice jezdím poměrně rychle, ale snažím se jezdit bezpečně, žádné riskování a pokud potkám někoho, kdo mi stylem jízdy vyhovuje, nejedná se pouze o rychlost, pojedu za ním třeba 100 km. Mně to naopak vyhovuje a nejvíce tam, kde to neznám.

kari
14. října • 15:54

Tak jsem myslel, že budeme debatovat o faktech, ale ty máš Mindrák s velkým "M" . Nevím, jestli ti někdo s Octavií něco provedl. Každopádně už stylem, kterým jsi to napsal nejsou řidiči Octávií ti, kteří by soutěžili, ale ty vyloženě si na nich snažíš léčit mindrák.
A to, že motory v Peugeotech "přibrzdí" automat je zkrátka fakt. V manuálu je to podstatně lepší, ale nemusíš si hrát na to, že máš "nejrychlejší" auto, když to není pravda. HDI jedou pěkně, mají dobrou spotřebu i kultivovanost, ale fakt, že ta 308 a Octavia s dvoulitrem na tom budou podobně je prostě pravda.

lOl
14. října • 19:08

->>KARI: No, už to myslím stačilo. Pořád tady čtu o mých údajných mindrácích atd... A už vůbec si nepotřebuji léčit nějaké údajné, zase ty mindráky. Ten Peugeot není moje jediné auto. Mám i jiné auto. To se ovšem o ochcávce říci nedá. To je ošklivé, poruchové a předražené kačátko, co si na auto jenom hraje. Vím co mluvím. V minulosti jsem měl dvě a již nikdy více. Pravdou je, že to už je docela dost roků. Ono to sice jezdilo, ponejvíce do servisu a několikrát mne to na cestách nechalo ošklivě "ve štychu". O jízdních vlastnostech raději pomlčím, kvalitě sezení a vůbec podvozku jakbysmet a motory - permanentní problémy a ta situace přetrvává dodnes. Ono na celém VAGu je nejlepší ten marketing. Ten jim jde fakt dobře. Stačí se třeba podívat na ta fóra, kam píší povětšinou nadšenci, kteří v životě nic jiného nevyzkoušeli, jenom jsou "krmeni" bláboly o těch nejlepších autech. Oni tomu snad i věří... Toho Peugeota mám především na pracovní cestování po tuzemských, povětšinou v nevalném stavu se nacházejících komunikacích. A jsem s ním spokojen. Před vlastním nákupem jsem měl možnost si jej vyzkoušet - slušné jízdní vlastnosti, motor a na ten výkon doslova směšná spotřeba. Jo, a ještě k těm ochcávkám s dvoulitrem. Ty budou na tom opravdu podobně, jako ten můj pežotek ale jenom do té doby, než přijedeme do těch táhlých stoupání. Potom si pežotek dá tu ochcávku na kari. Asi máš svoje zkušenosti. Možná.... Spíše bych řekl, že jsi si opět někde něco přečetl - viz třeba ten link. Hmmm, ten marketing, ten opravdu dělá divy.

kari
15. října • 8:47

Ano samozřejmě, ty nemáš mindrák, ale nejsi schopný napsat nic jiného než "ochcávka" . O dalších vyloženě objektivních hodnoceních Octavie jako například "To je ošklivé, poruchové a předražené kačátko, co si na auto jenom hraje" můžeme vyloženě říct, že to není mindrákem, ale určitě naprosto v pořádku. Takže ano, vůbec nemáš mindrák a jsi zcela objektivní, je to cítit z každé tvé věty.
Já mám na Peugeotech najeto víc než půl milionu kilometrů a nikdy jsem nemohl říct, že jsem nebyl spokojený a to jak s jízdou, tak se spolehlivostí. Stejně tak mám dost najeto na jiných autech a to i té tvé noční můry "Octavia 2,0 TDI, kterou dáš v každém táhlém"

mpolan
14. října • 18:20

Jo jo, Octávkami se tu škodovkáři neustále vymezují proti všemu, jak Octávka tohle a Octávka tamto... ale mindrák mají ostatní. Tak tohle nevymyslíš...

Petr
14. října • 18:47

Oktavka je bida nenavonena - tzn. je to bida a neskryva to. Pezo je navonena bida.
Pokud se bavime o autech, zapomenme na oboji.
Ono kdyz to vezmu kolem a kolem, tak jedina nepremiova znacka, ktera ma zkousnutelny motor je Skodovka a VW v tomto segmentu.
Ale bavime se o Supu a Passatu ve verzi 280k.

Petr
14. října • 13:12

Kari: Nj, my ale vime, ze to zabiji u 508 prevodovka. To nic nemeni na tom, ze si koupis 225k auto, co jede jako ludra.
A kazdy kdo rika, ze to neni na zavodeni apod.
Jak se hodi mit dynamiku na predjedi, na napojeni na dalnici v provozu atd. Je to o pohodli.
Ten Pezo jede mizerne a chce za to dost penez. A az napadne snih, bude to uplne pohodli - nacvicit namdavani retezu, nez pojedete na hory.

kari
14. října • 13:46

Já ale naprosto souhlasím, že to je převodovka. Proto jsem i výše psal, že s manuálem by to bylo jiné kafe. V GTI 308 je ten motor sice silnější, ale hlavně s manuálem a funguje tam perfektně. To že to nemá 4x4 je jen drobnost. Bylo by to dobr oživení nabídky, ale určitě by to nebylo stěžejní na prodej toho modelu. Na drtivou většinu hor stejně dojedeš i s jednou hnanou nápravou, pokud máš "normální" zimní gumy.

mpolan
14. října • 10:14

To je taky jediné, na co se Octávka zmůže. Jenže místní honimíři neumí pochopit, že 508 není o závodění v kopcích...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
14. října • 10:37

Souhlas, 508 není ani o dynamice, ani o maximálce, ani o úspornosti, ani o nízké ceně, ani o prostornosti, ani o praktičnosti, ani o kvalitním zpracování, ani o přehlednosti, ani o intuitivnosti. 508 je o designu.

Santana
14. října • 12:12

Prostě typický navoněný prd.

mpolan
14. října • 12:10

Design, pohodlí... prostě trošku něco jiného, než čecháčkovská uspěchanost.

Karel.
14. října • 12:19

Souhlas, s mizerným místem na hlavu i nohy zadních cestujících, s cukající převodovkou, s blbým výhledem z auta, s blbý pružením co nezvládá ostré příčné nerovnosti, s blbě utlumeným motorem který třese celým autem, s pomalým infotaimentem a hromadou dalších nedodělků, jo to je pohodlíčko, u Rollsu by se mohli jít učit.

petr r. (petrumr)
14. října • 16:58

8 stupňový aisin cuká????? Redaktor má tik v noze, jiný vysvětlení není.

Zbyňa
13. října • 19:54

Tak trochu nechápu proč se uvádí cenikové ceny, když slevy začínají od 18 %.

Petr
13. října • 21:34

Protoze to je vsude stejne. Jestli nekoupis BMW, VW, Mercedes, Skodovku aj. s alespon 20%slevou - je to na facku.
U VW ti daji 20% snad i bez ptani.
A kdyz to pak vezmes kolem a kolem. Tak koupit 508, kdyz muzes mit za stejne penize Arteona, Passata v kombiku - a obe auta nemaji tolik preslapu, maji alespon motor s trochou vykonu a ctyrkolku.
Jako za 1,3mega tenhle dynamicky fail ve dvojkolce. Ale vsechno ma svy kupce. Nekomu staci v interieru par cinkrlatek a ani mu nevadi, ze to po par km vrze jak stara almara.

mpolan
14. října • 8:43

Dynamický fail? Jen pro lidi s mozkovou poruchou, jako ty.

Petr
14. října • 9:52

Koukni se do diskuze na srovnani tech naftovych motoru VW vs Peugeot - zperfs.
Peugeot je smesnej. A to same v benzinu.

Petr
14. října • 9:50

Ne, opravdu ne. Koukni se na zrychleni 225k benzinove verze. To je smesne a udavanym parametrum se to neblizi.
Cili fail.
Jako 225k na stovce realne za 8s je proste fail, to se na me nezlob.
To i Insignia, ktera s tim 260k motorem jela mizerne, nebyl takovy fail.
A ted se nebavime o tom, ze ty jezdis v maloobjemovem prditku a prijde ti vsechno pod 10s fajn.
My se bavime o tom, ze kdyz si koupis motor s 225k, cekas neco jineho.

mpolan
14. října • 10:12

OK, pochopil jsem, bavím se tu s papírovým honičem. To nemá prostor k další diskusi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
14. října • 10:17

Mam. Tu nejde o papiry. Jiz nekdo se pridaval srovnani ze stranky zeperfs.
Ten 130kW diesel je dynamicky horsi, nez 110kW Oktavka i 140kW ( tezsi a vetsi) Arteon.
A ta 225k verze je realne velmi spatna. Jede to jak 180k motory konkurence.Pokud je to tobe jedno, me ne. Ja kupuji s rozumem. I kdyz o Pezo, jelikoz auto pouzivam, nemohu uvazovat. Absence motoru, ctyrkolky a ergonomie - to nelze koupit.

kari
14. října • 10:57

Co si budeme říkat, ta 225k 1,6 by seděla k manuálu. Alespoň tam mít na výběr. Ten motor sám o sobě je dobrý a například v 308 GTI (i když v silnější verzi) funguje moc dobře, protože tam je spojený s manuálem. A i v 508 by to byla kvělá kombinace, která by navíc posunula o kousek dál dynamické schopnosti 508.

Petr
14. října • 11:06

Je to tak. Ta prevodovka to zabiji.
Ale porad je to auto, ktere by melo mit alespon co konkurence od VW.
Tzn neco 250k +.

Twan
14. října • 11:41

zajímavé je, že ta převodovka tak škodí. Třeba stará A6 s tiptronicem (?, nevím jestli si pamatuji správně, byla to bezpřevodový automat a všichni od něj odrazují :D) dosahovala s motorem 2.7TDi stejné dynamiky jako 3.0TDi s klasickým automatem. S tím autem jsme létali do německa každý týden a opravdu jsem nikdy nechápal, jak může to auto tak dobře jet při té váze a výkonu.

kari
14. října • 11:41

to by stejně byla okrajová záležitost. Samozřejmě by to bylo pěkné, ale asi ne nezbytné. Stačilo by těch 225k i když popravdě mít je z 2,0 by bylo podstatně lepší, než z 1,6 ale kdyby to bylo alespoň v manuálu a tím se dokázaly vydolovat schopnosti toho motoru. Například u A4 je motor 2,0 TSI 110kW a tomu tleskám. Lepší než to mít z 1,5 nebo 1,3 a nebo dokonce z 1,2. To samé 2,0 140kW.

mpolan
14. října • 10:24

S rozumem... :-D :-D Pobavil jsi.

Petr
14. října • 10:32

Evidentne nejsem sam, kdo takto uvazuje. Koukni se, kolik je lezaku skladem. Vic nez Superbu, Passatu, Insignii.
Prodejni cisla fajn, ale....
Premysleni boli, vid :)

Mirda
13. října • 15:23

Co říct k testu kde redaktor nedokáže ani ovládat tlačítko středního okna a bude nám tvrdit ze auto se prodává extrémně vybavené za 1.3mio, když je plný internet 508GT hluboko pod milion

tonda
13. října • 9:02

Líbil se mi onen příspěvek. Úmyslně vše zhaněné, pomluvené atd. Úmyslně je auto dle redakce řazeno o třídu níže než má být... Je to rovnocenný partner Superbu, Passatu atd. Výmluva na stísněnost a přitom je rozdíl sotva na šířce 6 mm, na délku je to sice 9 cm ovšem stačí se podívat na přesahy nárazníků, rozvor je 48 mm čili 2 800 +- a výška je opět +- 5 mm. Výmluva na start/stop je lichá, kufr u těchto vozů je nepodstatný jelikož tyto auta nejsou na převoz cihel atd...Spotřeba je vesměs stejná nebo dokonce lepší než u Superbu, to samé platí o výbavě, která je perfektní než u Škodovek. Pomlouvání nočního vidění chodců, zvěře atd. pracuje na principu tepla, přístrojový panel je perfektní a k tomuto než se alespoň přiblíží na 50% k Peugeotu, tak uplyne alespoň 10 let. Závěrem lze konstatovat, že Peugeot 508 GT je perfektní auto se vším všudy jen Škoda na to nemá a tak pouze nařizuje pomlouvat ostatní značky a jejich produkty....

Marek71
15. října • 11:10

Myslíš, že u kombíku je kufr nepodstatný parametr? To asi těžko, že? Pokud někdo nemá kufr jako důležitý, koupí si méně praktický (a hezčí) sedan. Ale pokud někdo kupuje kombík, tak asi proto, že potřebuje prostor. Logicky, ne?

Petr
13. října • 21:46

Jenze to auto ma vazne moc chyb. Kazdy, kdo auto pouziva na jezdeni, tohle nemuze chtit.
Ergonomie spatna, spousta nedomyslenych veci. Zpracovani spatne (fajne na oko, ale pri blizsim pohledu stale frantik). Nema to motory a i ty co jsou - dynamicky propadak, nema to ctyrkolku, nema to prostor.

pacho
13. října • 10:51

veľmi zaujímavé, keď dizajn mnohonásobne predči super b,o ktorom sa pejú ódy, okamžite dizajn je individuálna záležitosť, a pre istotu ho neporovnáv. Pri 508-čke nie je problém výška cestujúceho, ale problém maju ľudia čo sa vyžeru nad 110kg, to uznávam. S&S, je v úplne inej dimenzii, ako má VAG, takže prosím neporovnávať. S&S pri PSA je označovaný aj ako mikrohybrid, a funguje exelentne. Ono je problém, že väčšina v Č-S, jazdia na VAG a porovnávaju to s tým a hoci ergonómia VAGU je podpriemerná, každí ja na ňu zvyknutý, takže aj keď je niečo lepšie, tak to nie VAG , je to zle. Pred pár rokmi som presadol na určitú dobu do passatu, tuším to bol rok výroby 2011. Čo mi najviac vadilo? malo to síce bezkľúčový prístup, ale dvere som si musel otvárať dialkačom, a ovladač sa musel strčiť do neforemnej diery v prístrojovke a až po zatlačení naštartovalo auto, fakt nepochopí, kto takúto debylinu vymysle. Neskutočne tvrdé ovládacie páčka pod volantom, a úplne ergonomicky nezmysel zapínania svetiel, ktorý pretrváva dodnes. O neskutočne veľkom volante radšej pomlčím.

jean
13. října • 19:30

Jak si prišiel na to, že 110kg človek musí byť vyžraný??? Ty budeš tiež nejaký nedorastený trpaslík <170cm, čo?

mpolan
14. října • 8:44

110 kilo svalů je taky spousta zbytečné a neužitečné hmoty.

Twan
14. října • 11:37

bože to je chytrostí kolem váhy...každý to snad má jinak podle kostí a stavby těla....já když jsem úplně vychrtlý (okolí mi říkalo ať už nehubnu) tak jsem při výšce 185cm vážil 85kg. Podle těch přepočtů BMI jsem byl pořád nad normou ;)

pacho
13. října • 20:14

práve že nie, tiež atakujem občas hranicu 100kg, tak viem, že je to problém poskladať sa do normálneho auta. ono tých 110kg, už je ako by povedala p. Ružiučková na výšku 2,8m. ;-)

Michal
14. října • 8:31

A ted si predstav, ze svaly vazi vic jak tuk.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jean
14. října • 8:43

Šak práve...

mpolan
13. října • 10:54

V lecčem máš pravdu, ale srovnávat technologie dneška a roku 2011 je fakt těžce mimo. Renault stejný koncept používal také, dokonce u menších modelů dodnes. Až dražší výbavy nebo vyšší modely mají "hands free" kartu.

tom
13. října • 9:41

Ono je lepsi si do tech aut sednout. Mam 193 cm a jedina dve auta stredni tridy, kde si sednu pohodlne a netlaci me strecha jsou superb a mondeo.

Tom
14. října • 13:00

Koukam, ze jsem nenapsal to dulezite, myslel jsem vzadu. Nechapu, kdo tady bere to, ze u aut teto tridy neni dulezity kufr a misto vzadu. A u aut o tridu nize je to hlavni namet k diskuzi...

mpolan
13. října • 10:53

No jo, aerodynamika, spotřeba, emise, styl... a výsledkem jsou auta menší, nižší, méně přívětivá. Pak se kdo diví, že se kupují SUV, a zase rostou problémy s emisemi, musí se řešit hybridy a elektro...
Do Clia kombi třetí generace se v pohodě vejde i dvoumetrový dlouhán, do čtvrté už je hraničních nějakých 188 cm. Zvětšili Clio? Ne, vymysleli Captur. A v nové generaci Captur ještě nafoukli.

WP
13. října • 10:38

Nové Mondeo určitě ne...myslíš předchozí generaci?

petr r. (petrumr)
13. října • 10:54

data jsou od sedáku ke stropu, mondea mají problém vzádu na krajních seadlech a k tym datům si přičti délku nohou a vyjde ti výška postavy, nebo jak to chceš měřit? Každý kdo měří stejně na výšku, nemá stejnou délku nohou.

petr r. (petrumr)
13. října • 10:10

jooo- mondeo-řidič 101max, 508 řidič 99max, superb řidič 103max.

petr r. (petrumr)
13. října • 11:08

děcka, včetně nemluvněte WP- ty udaje jsou od sedáku ke stropu a to slovo řidič znamená sedadlo řidiče. To je mládež.....

WP
14. října • 4:19

Sedák je v nejnižší poloze? Jaký je úhel naklonění opěradla?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
14. října • 16:52

ano i ne, měří se nejdelší spojnice co může nastat při posunu sedadla. Ty sedíš na opěradle?

WP
15. října • 5:13

Ne, úhel naklonění opěradla ovlivní výšku trupu od sedáku ke stropu.

WP
13. října • 10:39

...co komu na střední Moravě udělali?;-)

petr r. (petrumr)
13. října • 9:26

mě se na testu líbí hlavně ty stěrače, napsal, že to blbne:-(, ale kdyby napsal, že stačí tuknout do páčky a před třetím setřením se zapnou tlumený světla aby se nejezdilo v dešti na DS jak škodováci to nenapíše. Na tom displeji kdyby byl trochu technicky zdatný si nakliká i návod k obsluze a tam se dočte, že když mlží nebo je mlha, tak automatika nefunguje( je stejná jak u citroena, porsche, renault atd.) a musí se stěrače i světla přepnout manuálně.

tom
13. října • 9:40

Ale nove skodovky to maji propojene, jakmile senzor zaznamena dest, zapne i svetla. A zbytek je uplne stejny, za mlhy to pojede na ds stejne jako mazdy, toyoty, hyundaie a subarka, jak je vidim za takoveho pocasi.

petr r. (petrumr)
13. října • 9:46

Nový škodovky u nás zatím nejezdí, PSA to má už 7 let.

WP
14. října • 4:22

Přesně, ty vozí jen na Ural;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
14. října • 16:44

Snad to se tam vyrábí, u nás nový a vybavený ještě v ulicích nejsou vidět. U nás se prodávají verze pro střední evropu, snad ural má jinou verzi.

Šetřílek
13. října • 8:59

Za 1.3mil? Raději o pár cm kratší, zato prémii. Peugeot je hezký, ale to nestačí. Stejně tak je hezká M6, vozy DS.

Skodovak
14. října • 11:08

Davaji slevy a hodne ... s podobnou vybavou se clovek na trojku ci cecko rozhodne nedostane. Leda s holovybavou na urovni rapidu, ale kvuli tomu si premii kupujou tak leda na venkove ci prodejci nejakych magickych financnich produktu.Nebo je premie Superb?

petr r. (petrumr)
13. října • 9:43

za 700tkč... v prémii můžeš mět dvouspojku a ta 100tkm bez opravy neudělá. Vezmi si příklad třeba v mhd, kde převodovka vydrží více jak autobus a při manuálu musí každých 80tkm ven.

pacho
13. října • 8:45

no konečne, po 6-tich rokoch prestali novinárí kritizovať i-cocpit, s opačným otáčkomerom, proste pochopili, že je to OK.

MirecBA
13. října • 8:42

"Ve městě si řekne o necelých devět litrů na sto, mimo něj s lehkou nohou spotřebuje kolem šesti, na dálnici velmi přijatelných 6,5 l/100 km."
mimo mesto s lahkou nohou okolo 6l mi pride teda dost, ale kto vie, co u testera znamena lahka noha :)

fanda rs twincharger
13. října • 12:45

Mam 132 kw v benzinu a sedi to. Spotreba v realu uplne stejna

mpolan
13. října • 10:49

Šest litrů u auta s hmotností přes 1600 kilo (ve výbavě s příplatky spíš 1700 kilo) a 130 kW ti připadá moc?

Jedna Bedna
13. října • 13:20

No----jo. S podstatně silnější, vyšší a těžší SQ5 není problém jezdit za 7

mrazik
13. října • 18:55

Na spritmonitoru taky 9.
Nemel jsem predtim octavii, ta prej jezdila za 3 litry - rikali majitele, jen zapomeli rict ze na 50 Km.

jogurt
13. října • 19:59

Spritmonitor někdo bere vážně? SQ7 tam je pouze pět záznamů pod 10l, ostatní jsou 10,3-15l/100km. Ať dělám co dělám, pořád jezdím 8,8-9,2......... Jak tam prolít 15 teda fakt netuším.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
14. října • 8:41

A proč si na ježdění 70 km/h kupuješ SQ7?

petr r. (petrumr)
14. října • 18:48

a když je omezená rychlost na 50, tak jede max.50. Copak je nějaký poleno aby musel jezdit na plný plyn.

Petr
14. října • 18:44

A proc by si to nekoupil.? Jsou to jeho penize a jeho pohodli.

WP
14. října • 4:20

A když vyjedeš z garáže?

iPace
13. října • 22:55

"SQ7.... Ať dělám co dělám, pořád jezdím 8,8-9,2" tenhle byl dobrej, vtip roku :-D

stealth01
15. října • 19:58

Ja mám dlouhodobě 7,5 až 8,5. Dostat se nad deset jde, ale musíte jezdit jako prasata.

mpolan
13. října • 18:53

Osobní zkušenost, nebo z testu? Já aby to bylo porovnatelné. Protože bys taky klidně s tím Peugeotem mohl svým stylem jet za pět a půl. Ve zdejším testu vyšlo SQ5 devět litrů, ne sedm.

Jedna Bedna
13. října • 19:54

Osobní zkušenost. Normální jízda 6,8, s městem kolem sedmi, prase něco pod devět.
Na desítku jsem se dostal jen při nočním přesunu Rozvadov - Dusseldorf s průměrem 177km/h.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
julo19
14. října • 6:55

iste 177 priemer, na dialniciach na cca 600km kde je na polovici 120km/h a aspoň a na dalších 100km prerábky. Asi vrtulníkom

Doporučujeme

Články odjinud