Zaujimave auto, ale ked som si chcel stiahnut brozuru, cennik, hocico, chcelo to po mne na ich webe bezmala aj moj rodny list. Tak nic, nemam zaujem.
https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/86/0/5008-new-2017-0... ... este nieco na srdci?
Pažouta už nikdy.Ale jsou i výjimky.107ka.To je auto,co snese hodně
Nemám nic proti, potřebuji tři sedadla kvůli dětským sedačkam, občas 7 míst, menicovy automat. Dosud super. Jen mam chatu dost vysoko na horách a obcas tahám dvoutunovy vozík. Takže potřebuji 4x4 a 2 tuny na tažném zařízení ... škoda, jinak bych i zvažoval B-]
Mám pocit že 2 tuny na tažném mít nesmíte, celková váha soupravy může být max 3.5t. Auto samo o sobe je tezke.Za druhe, mam jednickovou radu 5008. Mam male deti jsem v zasade spokojen jen dve veci me tam zarazi.1) meka podlaha v druha rade, uz je propadla, drzi na 2 vrutech do te tvrzene textilie nemelo sanci vydrzet2) nizke uzitecne zatizeni, alespon u 5ti mistne verze vychazelo na cca 85kg na osobu vc nakladu coz je podle me malo
přesně, jak píšeš1/podlaha se taky propadla2/celkově slabší podvozek - viz nízké užitečné zatíženíAle poměr cena výkon v té době bezkonkurenční.....
3,5t je obmedzenie pre VP skupiny B. Ak chceš ťahať tažšiu súpravu, tak musíš mať B+E. Ináč hmotnosť prívesu, je odvodená od hmotnosti tažného vozidla, a celá súprava, môže mať kľudne aj cez 3,5t.
Tak neviem, či to má byť neortodoxná snaha o originalitu, alebo sú za tým nejaké technické dovody, ale posadenie volantu a budíkov je fakt úplne mimo. Neviem prečo by som si mal kupovať auto na ktoré "sa dá zvyknúť". Zrkadlovo otočený otáčkomer je už len "třešnička na dortu".:-D
Fakt by ma zaujímalo, v čom máš problém s tým otáčkomerom?. Peugeot, nie je prvý ani posledný, kde sa ručička otáča do protismeru. Podľa mňa je to práve fajn, lebo vidíš ručičku stále.
Vidíš leda věnec volantu a kdo tvrdí, že ne, tak v tom autě nikdy neseděl...
To auto fakt nemůže za to, že ty neumíš sedět jako člověk.
308-čkou jazdím tretí rok, tak prosím Ťa netrep sprostosti.
pacho: "308-čkou"? TVL co to je za patvar? "čkou"? To si jako myslíš, že kdybys tam ten totální nesmysl nedal, tak si to správně nevyskloňuju? To samé v bledě modrém "ti, mi" za číslovkami, za to bych taky sekal ruce. Kdo vás to ku*va učí?
nerád, ale dal som Ti + :-)
Milý Gašpo, co člověk to názor, je velká spousta lidí, kteří po 3008/5008 touží, a to dokonce tak moc, že jsou ochotni na auto čekat 6 a více měsíců. Ostatní - "ortodoxní" si mohou koupit nějakou konvenční krabici od bot... A ještě jedno malé upozornění, byl to Armand Peugeot, kdo na sklonku 19. století začal poprvé v autě používat volant, a určitě i tehdy bylo mnoho pohoršenců a samozvaných ergonomů, kteří nenechali sáhnout na svoje řídicí páky... :-)
Připadá ti to normální tak trochu dehonestovat ostatní auta tím, že je nazveš "krabice od bot"?Pokud máš rád Peugeot, ok, je to jen tvá volba. Ale nemyslím, že bych všem tady potupil jejich auta, protože nemají dynamikou, komfortem atd na to mé.
Mily Fransoa dovolim si rypnut a ako fan MB by som rad pripomenul ze prvi impulz a prvi motor ktori fungoval vlozil vtedy este do koca isty p.Benz. U p.Benza a jeho manzelky Berthy to cele zacalo a pani ako Peugeot alebo Renault sa az potom odvazili ist do motorovych kocov. Ale volant dal prvi p.Peugeot to ano...
Rýpeš hezký, ale nepřesně :-) První spalovací (plynový, dvoudobý) motor sestrojil r. 1860 Jean Lenoir, o tři roky později si nechal patentovat první čtyřdobý motor jistý Alphonse Beau de Rochas... Pánové Otto a Benz již pouze rozvíjeli invenci jiných... Ale německý marketing se činí, stejně jako Porsche neukradl Tatru a diesel s přímým vstřikem vynalezli u VW :-)))
Samozrejme a práve SVOJ názor som sem napísal. Od toho myslím diskusie sú.MNE sa to proste nepáči, preferujem posed keď je horná hrana volantu zhruba na úrovni brady, netvrdím že je to univerzálny ideál, ale nevidíte dokonca ani u závodných špeciálov či už okruhových, alebo rally, že by mali volant u kolien.Ničmenej UZNÁVAM že niekomu to vyhovovať može, napríklad sa mu nebudú odkrvovať ruky. Ostatne aj staré autobusy i náklaďáky mali volanty ako takmer vodorovne položené kormidlo a jazdilo sa. Každému, čo jeho jest. Dokiaľ mám možnosť iného výberu tak si nesťažujem, ale svoj názor si snáď možem dovoliť napísať.;-)
No já miluju lidi, kteří nejsou za volantem téměř vidět a oči mají na úrovni horní hrany volantu, takže logicky nevidí dost značný kus cesty před autem. Typicky nějaký vytuněný golf... Tohle asi není moc bezpečné.
Čekat na auto dle vlastní konfigurace 6 měsícu je standard. Měřím 188cm a v 5008 jsem nenašel polohu a to nemusím ležat v pi*i na lehátku :-) sedím podle mě v autě vzorově :-)jen rád sedím nízko a to jaksi Peugeot neumí. Zklušenost ze 406, 407, 508. Bratr Peugeoty miluje a poloha mu vyhovuje a nevadí mu ani šišatý volant a fakt, že budíky nepotřebuje, protže na ně nevidí :-) a tak to má být, každý má svoje...
Na auto zadané do výroby se standardně čeká spíš 6 týdnů...
:-D málem jsem se posral teď. Jde vidět, jak často si kupujete nové auto... Nikdy :-D
U spousty značek se čeká několik měsíců, je to naprostý standard než 6 týdnů už spousty let, obzvlášť, když chcete výbavu, která se na lince nedělá každý týden. Možná u Vaší značky to tak není, ale u jiných docela často. Zkuste se informovat, ať tady nejste za blbce :-P
Skoro vůbec, jen zhruba každé čtyři roky a v rámci rodiny téměř každý rok... :-)
Mám ho objednané od půlky září a mám počítat s tím, ze bude v lednu 🤦♀️
Tak jsem se dočkala, auto bude ve středu k vyzvednutí 👍takže se čekalo jen 3,5 měsíce
Jano, jen by mě zajímalo: jakou máte verzi motoru? Jestli benzín 1.2 ? Je to opravdu tak strašné jak tu všichni píší??
Naprosto souhlasím. Měl jsem možnost se svézt v 5008GT a neměl jsem problém se usadit a vidět na přístroje. Měřím 179 cm .Možná je to o tom být zvyklý na správnou pozici za volantem a ne u toho ležet natažený jak lano. Určitě je to něco jiného než co nabízí konkurence. Někdy ,ale někdo u koho by nás to nenapadlo ,udělá něco co by nikoho nenapadlo... :-)
Také naprosto souhlasím. Už mě nudí neustále klišé nářky o i-cokpitu, nepohodlný posaz, apod. Jsem novinář stydím se za kolegy, co předváděj v testech. Pořád opisují to samé dokola. V redakci jsme testovali 5008 už na jaře a nikdo problém neměl. Naopak, je to prostě hudba budoucnosti a peugeot přichází vždy s novým, co všichni nejprve kritizují, pak kopírují. Už sem viděl koncept škody, co to v podstatě kopíruje a je autem budoucnosti. Konzervy, těšte se :)
Ja tomu nerozumiem, rovnaký dizajnový štýl exteriéru bol v tomto teste odsúdený na prehru so škulavou octaviou :-D http://www.auto.cz/test-peugeot-308-sw-vs-sk... ...
Řekl bych, že interiér 5008čky je minimálně o třídu výše než 308čky. Interiér 308čky je běs děs. Tohle ujde, byť to není můj šálek kávy, tak mnohem lepší než 308čka...
Ano 308 je dost chudá oproti novému interiéru, který přinesly 3008 a 5008. Ještě více zklamalo, že se ho ani nesnažili v nějaké míře zapracovat do faceliftu, což by mohlo i trochu navýšit prodeje (ale asi ne o tolik, aby se vyplatilo do takové věci investovat). Pokud se člověku líbí nový iKokpit, ale nechce (SUV/Cross), je potřeba si počkat na nové modely 208 (teoreticky by mohla být představena příští rok) a 308 (která bude tak za 2 - 3 roky). Vlastně bych málem zapomněl na 508, která by mohla být uvedena jako první.
ale no, porovnávaš hrušky s jablkami. SUv je vo všeobecnosti drahšie auto, a tým pádom sa očakáva aj vyšší štandard, čo 3008 - 5008, spĺˇma a dá sa povedať aj bohate prekračuje oproti konkurencii. 308, je nižššia stredná trieda, a tu sa dá tiež napísať, že interier, je nadštandardný oproti konkurencii. Takže v tomto kontexte 308 je vysoko nad konkurenciou.
Za číslovkami se nepíší přípony!
Můžu si za číslovku napsat třeba jsi čurák v diskusích jako je tato, kde se lidé přihašují anonymně, včetně tebe je to dost jedno...
Ale to o nieco vypoveda, ze.
Ale píšem o exteriéri. Ja som naživo nevidel ani jedno z tých dvoch áut, takže neviem.
Vybíral jsem auto téhle kategorie. Také 5008 mě zajímala, posez za volantem byl ale vskutku velmi špatný, zkosený volant ještě toleruju, ale šišatý už opravdu ne. Nemohl jsem se uvelebit, sedalda komfortní, ale najít správný posez za volantem bylo nemožné, abych skrze šišatý věnec viděl na budíky. Prostor, dynamika, odkládací prostory, vše bylo v naprostém pořádku, ale když se necítím za volantem dobře, tak to nejde...PS: milá redakce, zkuste si udělat kurz jak se fotí auto
Bude to v tom, že při opravdu správném posedu za volantem se u 5008 nekouká skrze volant ale nad ním !!! Myslete trochu!
Bude to v tom, že při správném posedu za volantem se u 5008 nekouká skrze volant ale nad ním :-D
S fotografováním naprostý souhlas. Je to jak od děcka s mobilem.
http://e-flotila.cz/testy/1873-srovnavaci-tes... ...
Sused ho ma tak sa pochvalil a uplne stebou suhlasim. Auto ako celok ujde ale ani ja som sa tam nevedel usadit. Niekto povie, ze to je zvyk ale ja osobne by som si na to zvyknut nevedel. Pre mna velmi cudne sedenie. Ale pre mensich ludi to problem nebude. Sused ma nejakych 160 cm a nevadi mu to. Ja mam 183 cm a teda nic pre mna.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.