Peugeotu 5008 to vážně sluší Vykouslé přední světlomety se vážou k Full LED technologii. S halogeny máte jiný tvar světlometů i nárazníku. Auto má poté o poznání jiný výraz. K verzi GT... ...se standardně vážou i devatenáctipalcová kola Zboku je to oproti 3008 jezevčík, zejména kvůli dlouhým zadním dveřím Hýří ale povedenými detaily. Lví drápy v zadních svítilnách svítí i při denním režimu Opticky záďi pomáhá černý pruh mezi svítilnami Sedmimístné SUV se designuje těžce, ale Francouzům se to povedlo Výfuky jsou falešné, alespoň však hluboké. Díky tomu svůj neúčel nedávají tak na odiv, jako třeba konkurenční Renault Koleos Interiér působí luxusně Výhled na úžasný digitální přístrojový štít jsme měli dostatečný, stačí si správně nastavit sedadlo... ...To nás spíš štvala nedokonalá pozice za volantem, volant bychom chtěli o pár čísel výš Sedadla s prodlužovacím sedákem jsou velmi pohledná a pohodlná Skrze klávesy se dostanete do jednotlivých menu... ...jako je klimatizace... ...audio... ...navigace... ...nastavení... ...či telefon Prosklená střecha ubírá místo na hlavu, kterého už tak není úplně nadbytek Podélného prostoru je však královsky Potěší i stolečky v prostřední řadě Ta je posunovatelná, se třemi samostatnými sedadly Takto je řešen přístup do řady třetí Zavazadlový prostor také plně dostačuje Po sklopení prostřední řady se můžete vrhnout i na stěhování Vznikne díra... ...kterou ale jednoduše zakryjete... ...pro rovnou plochu Třetí řada je spíše pro děti... ...místa na nohy příliš není Zavazadlový prostor však stále alespoň nějaký zůstane Sklopit jdou zadní sedadla jednoduchým zatáhnutím a lá Citroën C4 Picasso Potěší upnutí pásů, které nepřekáží Víko zavazadelníku se za příplatek ovládá elektricky, i kopem pod nárazník Dvoulitrový turbodiesel patří mezi nejlepší ve třídě Plynové vzpěry ale chybí 37 Fotogalerie Test: Peugeot 5008 nabídne až luxusní atmosféru, na rodinu ale nezapomíná Milan Lažanský 26. září 2017 • 8:00 Kapitoly článku: Test Technické údaje Technické údaje: Peugeot 5008 Rok • stupeň výbavy 2017 • GT Počet válců/ventilů na válec • rozvod 4/4 • DOHC Typ motoru • zdvihový objem vznětový • 1 997 cm3 Nejvyšší výkon 133 kW (180 koní) Nejvyšší výkon při otáčkách 3 750 ot/min Nejvyšší krouticí moment 400 Nm při 2 000 ot/min Zrychlení z 0 na 100 km/h 9,1 s Nejvyšší rychlost 208 km/h Převodovka: způsob řazení • počet stupňů automatická • 6 stupňů Zákl./max. objem zavazadlového prostoru 702 l • 1 940 l Objem palivové nádrže 56 l Hmotnost: provozní • celková 1 605 kg • 2 280 kg Prům. spotřeba: mimo • komb. 4,4 • 4,8 l/100 km Rozvor náprav 2 840 mm Rozměr pneumatik 235/50 R9 Rozměry: délka × šířka × výška 4 641 × 2 098 × 1 646 mm Předchozí Na začátek Peugeot Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis. Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899. Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer Vstoupit do diskuze (44) AutoRevue.cz TestyPeugeotSUVAuta SUV na Heureka.cz