Test Peugeot 5008 1.6 THP: Stále ve formě?

Francouzské MPV dávno není nejmodernější, přesto stále stojí za pozornost. Důvodem je facelift z minulého roku a také zajímavá pořizovací cena.
Seznam kapitol
  1. Peugeot 5008 v kostce
  2. Úvod, Německy střízlivý
  3. S benzinem za osm litrů, Jízdní vlastnosti slabinou
  4. Pouze v akci, Technické údaje
  5. Fotogalerie

Peugeot 5008 už je na trhu pěkně dlouhou dobu a navíc do testu dorazila verze osazená benzinovým čtyřválcem. Většinové mínění jasně říká, že do podobných automobilů patří diesel. Takže tu máme test nezajímavého starého auta s nevhodným motorem? V prvních chvílích jsme si myslel něco podobného, jenže francouzské MPV překvapilo. Stále je ve formě a stále má co nabídnout.

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení

Díky loňskému faceliftu dobře vypadá. Interiér už bude svůj věk přeci jen zapírat hůře, ale funkčnost, prostor a variabilitu mu upřít nelze. Benzinový čtyřválec 1.6 THP má výkonu více než dost a dá se s ním jezdit i za méně než osm litrů. Ze všeho nejvíce nakonec ztrácí Peugeot 5008 po stránce jízdních vlastností. Auto je velmi citlivé na boční vítr, zadní náprava ráda odskočí, karoserie se naklání a podvozek nedokáže odfiltrovat ostré nerovnosti.

Je tu ale jeden trumf. Peugeot 5008 v testované výbavě Style, která zahrnuje snad kromě navigace úplně vše, startuje s motorem o výkonu 115 kW (156 k) na částce 475 000 Kč. A to není vůbec špatné.

Radosti
Tichý a pružný motor
Slušná dynamika
Variabilita interiéru
Pohodlná sedadla
Rozumná cena
Starosti
Vyšší spotřeba
Nejistý podvozek
Masivní středový panel
Horší schopnost filtrovat nerovnosti
Necitlivé řízení
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie65 fotografií
_DSC1189.JPG _DSC1197.JPG _DSC1202.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Peugeot 5008 v kostce
  2. Úvod, Německy střízlivý
  3. S benzinem za osm litrů, Jízdní vlastnosti slabinou
  4. Pouze v akci, Technické údaje
  5. Fotogalerie

bazar

Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 176 611 km
Cena: 120 000 Kč
Peugeot 5008 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 162 610 km
Cena: 230 000 Kč
Peugeot 1007 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 106 095 km
Cena: 76 000 Kč
Peugeot 2008 1,2
Rok výroby: 2016
Stav: 29 570 km
Cena: 340 000 Kč
Peugeot 807 2,2
Rok výroby: 2005
Stav: 270 830 km
Cena: 76 000 Kč
Peugeot 206 1,4
Rok výroby: 1999
Stav: 163 377 km
Cena: 30 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků