Test Peugeot 407 SW: automat je pro kliďasy

cena mi teda moc prizniva nepripada, az zlevni tak na 150, potom mozna... krize v prodejich teprve prijde, pristi rok

SE Xperia Neo V | Kia Magentis 2,7 V6, Hyundai Genesis coupe 3,8

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  23. 11. 2009 07:54

Ne ze by bylo divne najet s autem 216 000 km, ale objevit toto cislo na tachometru v CR, to je hodne neobvykle.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  23. 11. 2009 09:31

Zřejmě auto neprošlo všemi procesy bazaru a k testu se dostalo dříve, než prošlo procesem "Stočení tachometru na 9x xxx km".

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  23. 11. 2009 14:16

Ja bych rekl, ze bazarovou liposukci uz proslo. Melo tam alespon o stovku vic, a musi to bejt desnej werk, kdyz mu to neutocili ani na tech 194tisic...

Odpovědět  |   | 
trent  |  23. 11. 2009 15:22

Po pravdě je mi jedno kolik to auto má najeto. U nás lidi zajímají jen kilometry, ale jak je na tom auto realně jde jaksi stranou. V práci máme auto, které má na tachometru 26 000km. Je v takovém stavu, že by se mu dalo hádat 400 000km a 15 let provozu. Ano, jezdí na stavbě...Takže ono to spíš zaleží na tom, jak se k tomu majitel choval. Proto u nás ani auta s nájezdem 200 000 km neexitují, protože lidi musí mít co nejméně najeto. Chudák člověk, který se ten krám koupí po konci leasingu. Ale bude mít jen auto se 30k na budíku.

Odpovědět  |   | 
zdenal  |  23. 11. 2009 13:45

Klimatizace jde vypnou x zapnout i koleckem, kterym se ovlada ventilator vzduchu na stredovem panelu, hned na tlacitkem pro vystrazne svetla. A samozrejme i tak, jak je popsano v clanku...

Odpovědět  |   | 
trent  |  23. 11. 2009 15:16

Já jsem si hned říkal, že je divný abych se někam proklikával palubním PC.

Odpovědět  |   | 
jmarcos  |  24. 11. 2009 15:54

Peugeot a ještě k tomu bouraný, smrtelná kombinace. Ten nenápadný kryt airbagu mě fakt rozesmál...

Odpovědět  |   | 
Vantage  |  25. 11. 2009 00:23

moula, co nikdy neviděl peugeot, natvrdlý (jinak by si vygooglil obrázky novýho auta)...

holt, smrtelná kombinace

Odpovědět  |   | 
joseph  |  29. 11. 2009 22:50

Co byste ocekavali od tohoto vozu a vubec od Peugeotu. Ten se sype uz po 10 000km

www.autofolie-levne.cz

Odpovědět  |   | 
asd  |  27. 12. 2009 10:44

fiha, pan ich asi zopar odjazdil, ze je taky odbornik...:))) alebo pocul ako sa kamarati bavili o tom v hospode?

Odpovědět  |   | 
pežoták  |  19. 04. 2011 22:41

tak bacha co říkáš frájo.zajímalo by mě s jakou prasklinou jezdíš ty.
páč pežout je tady v čechách nejprodávanějším zahraničním autem.a proč asi?

Odpovědět  |   | 
pežoták  |  19. 04. 2011 22:41

tak bacha co říkáš frájo.zajímalo by mě s jakou prasklinou jezdíš ty.
páč pežout je tady v čechách nejprodávanějším zahraničním autem.a proč asi?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2009 18:16

''....že v kombinaci s automatickou převodovkou pohonná jednotka zpravidla vydrží déle, a to z důvodů zcela zjevných.... ''

Ake su tie ''zjavne'' dovody? /teda okrem znamych problemov medzi sedackou a volantom, ktore istym nedopatrenim maju vodicak?/

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  06. 01. 2010 11:51

Trotle,zjevný důvod je např ten,že motor díky automatu neni nikdy zbytečně vytáčen do vysokých otáček,čili přetáčen nebo dokonce nedotáčen nějakým rádoby řidičem. Dovážím vozy s USA a jen a pouze automaty. Motory u těchto aut jsou v takovém stavu a kondici o jakém se vylítaným plečkám tahaným z německa apod,které se bohybují na našich silnicích ani nezdá. To jen na okraj,hezký den.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  10. 01. 2010 22:31

Mám 407, kupována s 90tis, najeto za rok 40tis - vše funguje jak má. Spotřeba 10 litrů ve městě se mi zdá přehnaná, to asi jezdil autor jako čuně :)) možná je to automatem, já mám manuál.

Co mě však dostalo úplně byla hláška o palubní desce - tohle je kvalitní měkčený materiál, v té desce nic nevrže. Jediné, co dostává zabrat jsou ty plasty na středovém tunelu - tady mohl Peugeot vážně přidat.

Jak tu už někdo psal, s těmi km je to jedno. Předchozí majitel dával autu pravidelný servis, já dávám taktéž. Nehuntuji ho, dochlazuji turbo, dokud není zahřáté, nejedu jako čuně.

Odpovědět  |   | 
veto  |  29. 02. 2012 12:53

tiez sa smejem na tych plastoch, ved taky plast ako ma 407 vsade, na palubke aj hore aj dole, stredovej konzole aj dvierkach kastliku u spolujadca ma napriklad passat b6 iba hore na palubovke a je to tam najhodnotnejsi kus plastu.
A tu recenzent nema problem ho kritizovat.

Odpovědět  |   | 
štěpán  |  23. 04. 2018 09:18

Na toto auto si nemohu stěžovat, nikdy mě nenechalo ve štychu. Když už nejelo, tak to musela být zatraceně výrazná závada, kterou jsem sám dlouhou dobu ignoroval. Jako diesel skvělý auto, odpich na turbu velmi razantní, bezvadně brzdí. Většina reléček má opravdu dlouhou životnost. Jediná nevýhoda jsou rozměry - jednak není snadné ve městě parkovat a jednak je to dost nízké auto, takže opravdu vhodné jen na silnice a nikoliv do terénu. Náhradní díly jsou poměrně dost drahé, i když z vrakovišť se dají sehnat v pohodě. O výměnu žárovek se raději nemá cenu ani pokoušet, protože si člověk musí zlomit ruku na 3x. Za mě ale jedno velké ohromné plus. Bylo to nejlepší auto, jaké jsem dosud měl a do smrti na něj budu s láskou vzpomínat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro