Test Peugeot 407 SW: automat je pro kliďasy

18 komentářů

štěpán
23. dubna • 9:18

Na toto auto si nemohu stěžovat, nikdy mě nenechalo ve štychu. Když už nejelo, tak to musela být zatraceně výrazná závada, kterou jsem sám dlouhou dobu ignoroval. Jako diesel skvělý auto, odpich na turbu velmi razantní, bezvadně brzdí. Většina reléček má opravdu dlouhou životnost. Jediná nevýhoda jsou rozměry - jednak není snadné ve městě parkovat a jednak je to dost nízké auto, takže opravdu vhodné jen na silnice a nikoliv do terénu. Náhradní díly jsou poměrně dost drahé, i když z vrakovišť se dají sehnat v pohodě. O výměnu žárovek se raději nemá cenu ani pokoušet, protože si člověk musí zlomit ruku na 3x. Za mě ale jedno velké ohromné plus. Bylo to nejlepší auto, jaké jsem dosud měl a do smrti na něj budu s láskou vzpomínat.

Jakub
10. ledna • 22:31

Mám 407, kupována s 90tis, najeto za rok 40tis - vše funguje jak má. Spotřeba 10 litrů ve městě se mi zdá přehnaná, to asi jezdil autor jako čuně :)) možná je to automatem, já mám manuál.Co mě však dostalo úplně byla hláška o palubní desce - tohle je kvalitní měkčený materiál, v té desce nic nevrže. Jediné, co dostává zabrat jsou ty plasty na středovém tunelu - tady mohl Peugeot vážně přidat.Jak tu už někdo psal, s těmi km je to jedno. Předchozí majitel dával autu pravidelný servis, já dávám taktéž. Nehuntuji ho, dochlazuji turbo, dokud není zahřáté, nejedu jako čuně.

veto
29. února • 12:53

tiez sa smejem na tych plastoch, ved taky plast ako ma 407 vsade, na palubke aj hore aj dole, stredovej konzole aj dvierkach kastliku u spolujadca ma napriklad passat b6 iba hore na palubovke a je to tam najhodnotnejsi kus plastu.
A tu recenzent nema problem ho kritizovat.

Antiautomat
19. prosince • 18:16

''....že v kombinaci s automatickou převodovkou pohonná jednotka zpravidla vydrží déle, a to z důvodů zcela zjevných.... ''Ake su tie ''zjavne'' dovody? /teda okrem znamych problemov medzi sedackou a volantom, ktore istym nedopatrenim maju vodicak?/

Pepa
6. ledna • 11:51

Trotle,zjevný důvod je např ten,že motor díky automatu neni nikdy zbytečně vytáčen do vysokých otáček,čili přetáčen nebo dokonce nedotáčen nějakým rádoby řidičem. Dovážím vozy s USA a jen a pouze automaty. Motory u těchto aut jsou v takovém stavu a kondici o jakém se vylítaným plečkám tahaným z německa apod,které se bohybují na našich silnicích ani nezdá. To jen na okraj,hezký den.

joseph
29. listopadu • 22:50

Co byste ocekavali od tohoto vozu a vubec od Peugeotu. Ten se sype uz po 10 000kmwww.autofolie-levne.cz

pežoták
19. dubna • 22:41

tak bacha co říkáš frájo.zajímalo by mě s jakou prasklinou jezdíš ty.
páč pežout je tady v čechách nejprodávanějším zahraničním autem.a proč asi?

pežoták
19. dubna • 22:41

tak bacha co říkáš frájo.zajímalo by mě s jakou prasklinou jezdíš ty.
páč pežout je tady v čechách nejprodávanějším zahraničním autem.a proč asi?

asd
27. prosince • 10:44

fiha, pan ich asi zopar odjazdil, ze je taky odbornik...:))) alebo pocul ako sa kamarati bavili o tom v hospode?

jmarcos
24. listopadu • 15:54

Peugeot a ještě k tomu bouraný, smrtelná kombinace. Ten nenápadný kryt airbagu mě fakt rozesmál...

Vantage
25. listopadu • 0:23

moula, co nikdy neviděl peugeot, natvrdlý (jinak by si vygooglil obrázky novýho auta)... holt, smrtelná kombinace B-]

zdenal
23. listopadu • 13:45

Klimatizace jde vypnou x zapnout i koleckem, kterym se ovlada ventilator vzduchu na stredovem panelu, hned na tlacitkem pro vystrazne svetla. A samozrejme i tak, jak je popsano v clanku...

trent
23. listopadu • 15:16

Já jsem si hned říkal, že je divný abych se někam proklikával palubním PC.

Brouk
23. listopadu • 7:54

Ne ze by bylo divne najet s autem 216 000 km, ale objevit toto cislo na tachometru v CR, to je hodne neobvykle.

trent
23. listopadu • 15:22

Po pravdě je mi jedno kolik to auto má najeto. U nás lidi zajímají jen kilometry, ale jak je na tom auto realně jde jaksi stranou. V práci máme auto, které má na tachometru 26 000km. Je v takovém stavu, že by se mu dalo hádat 400 000km a 15 let provozu. Ano, jezdí na stavbě...Takže ono to spíš zaleží na tom, jak se k tomu majitel choval. Proto u nás ani auta s nájezdem 200 000 km neexitují, protože lidi musí mít co nejméně najeto. Chudák člověk, který se ten krám koupí po konci leasingu. Ale bude mít jen auto se 30k na budíku.

Pavel F.
23. listopadu • 9:31

Zřejmě auto neprošlo všemi procesy bazaru a k testu se dostalo dříve, než prošlo procesem "Stočení tachometru na 9x xxx km". :-)

Rhinox
23. listopadu • 14:16

Ja bych rekl, ze bazarovou liposukci uz proslo. Melo tam alespon o stovku vic, a musi to bejt desnej werk, kdyz mu to neutocili ani na tech 194tisic...

Petr Hlobil (hlobilp)
23. listopadu • 6:56

cena mi teda moc prizniva nepripada, az zlevni tak na 150, potom mozna... krize v prodejich teprve prijde, pristi rok

Doporučujeme

Články odjinud