Test Peugeot 407 SW: automat je pro kliďasy

cena mi teda moc prizniva nepripada, az zlevni tak na 150, potom mozna... krize v prodejich teprve prijde, pristi rok

SE Xperia Neo V | Kia Magentis 2,7 V6, Hyundai Genesis coupe 3,8

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  23. 11. 2009 07:54

Ne ze by bylo divne najet s autem 216 000 km, ale objevit toto cislo na tachometru v CR, to je hodne neobvykle.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  23. 11. 2009 09:31

Zřejmě auto neprošlo všemi procesy bazaru a k testu se dostalo dříve, než prošlo procesem "Stočení tachometru na 9x xxx km".

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  23. 11. 2009 14:16

Ja bych rekl, ze bazarovou liposukci uz proslo. Melo tam alespon o stovku vic, a musi to bejt desnej werk, kdyz mu to neutocili ani na tech 194tisic...

Odpovědět  |   | 
trent  |  23. 11. 2009 15:22

Po pravdě je mi jedno kolik to auto má najeto. U nás lidi zajímají jen kilometry, ale jak je na tom auto realně jde jaksi stranou. V práci máme auto, které má na tachometru 26 000km. Je v takovém stavu, že by se mu dalo hádat 400 000km a 15 let provozu. Ano, jezdí na stavbě...Takže ono to spíš zaleží na tom, jak se k tomu majitel choval. Proto u nás ani auta s nájezdem 200 000 km neexitují, protože lidi musí mít co nejméně najeto. Chudák člověk, který se ten krám koupí po konci leasingu. Ale bude mít jen auto se 30k na budíku.

Odpovědět  |   | 
zdenal  |  23. 11. 2009 13:45

Klimatizace jde vypnou x zapnout i koleckem, kterym se ovlada ventilator vzduchu na stredovem panelu, hned na tlacitkem pro vystrazne svetla. A samozrejme i tak, jak je popsano v clanku...

Odpovědět  |   | 
trent  |  23. 11. 2009 15:16

Já jsem si hned říkal, že je divný abych se někam proklikával palubním PC.

Odpovědět  |   | 
jmarcos  |  24. 11. 2009 15:54

Peugeot a ještě k tomu bouraný, smrtelná kombinace. Ten nenápadný kryt airbagu mě fakt rozesmál...

Odpovědět  |   | 
Vantage  |  25. 11. 2009 00:23

moula, co nikdy neviděl peugeot, natvrdlý (jinak by si vygooglil obrázky novýho auta)...

holt, smrtelná kombinace

Odpovědět  |   | 
joseph  |  29. 11. 2009 22:50

Co byste ocekavali od tohoto vozu a vubec od Peugeotu. Ten se sype uz po 10 000km

www.autofolie-levne.cz

Odpovědět  |   | 
asd  |  27. 12. 2009 10:44

fiha, pan ich asi zopar odjazdil, ze je taky odbornik...:))) alebo pocul ako sa kamarati bavili o tom v hospode?

Odpovědět  |   | 
pežoták  |  19. 04. 2011 22:41

tak bacha co říkáš frájo.zajímalo by mě s jakou prasklinou jezdíš ty.
páč pežout je tady v čechách nejprodávanějším zahraničním autem.a proč asi?

Odpovědět  |   | 
pežoták  |  19. 04. 2011 22:41

tak bacha co říkáš frájo.zajímalo by mě s jakou prasklinou jezdíš ty.
páč pežout je tady v čechách nejprodávanějším zahraničním autem.a proč asi?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 12. 2009 18:16

''....že v kombinaci s automatickou převodovkou pohonná jednotka zpravidla vydrží déle, a to z důvodů zcela zjevných.... ''

Ake su tie ''zjavne'' dovody? /teda okrem znamych problemov medzi sedackou a volantom, ktore istym nedopatrenim maju vodicak?/

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  06. 01. 2010 11:51

Trotle,zjevný důvod je např ten,že motor díky automatu neni nikdy zbytečně vytáčen do vysokých otáček,čili přetáčen nebo dokonce nedotáčen nějakým rádoby řidičem. Dovážím vozy s USA a jen a pouze automaty. Motory u těchto aut jsou v takovém stavu a kondici o jakém se vylítaným plečkám tahaným z německa apod,které se bohybují na našich silnicích ani nezdá. To jen na okraj,hezký den.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  10. 01. 2010 22:31

Mám 407, kupována s 90tis, najeto za rok 40tis - vše funguje jak má. Spotřeba 10 litrů ve městě se mi zdá přehnaná, to asi jezdil autor jako čuně :)) možná je to automatem, já mám manuál.

Co mě však dostalo úplně byla hláška o palubní desce - tohle je kvalitní měkčený materiál, v té desce nic nevrže. Jediné, co dostává zabrat jsou ty plasty na středovém tunelu - tady mohl Peugeot vážně přidat.

Jak tu už někdo psal, s těmi km je to jedno. Předchozí majitel dával autu pravidelný servis, já dávám taktéž. Nehuntuji ho, dochlazuji turbo, dokud není zahřáté, nejedu jako čuně.

Odpovědět  |   | 
veto  |  29. 02. 2012 12:53

tiez sa smejem na tych plastoch, ved taky plast ako ma 407 vsade, na palubke aj hore aj dole, stredovej konzole aj dvierkach kastliku u spolujadca ma napriklad passat b6 iba hore na palubovke a je to tam najhodnotnejsi kus plastu.
A tu recenzent nema problem ho kritizovat.

Odpovědět  |   | 
štěpán  |  23. 04. 2018 09:18

Na toto auto si nemohu stěžovat, nikdy mě nenechalo ve štychu. Když už nejelo, tak to musela být zatraceně výrazná závada, kterou jsem sám dlouhou dobu ignoroval. Jako diesel skvělý auto, odpich na turbu velmi razantní, bezvadně brzdí. Většina reléček má opravdu dlouhou životnost. Jediná nevýhoda jsou rozměry - jednak není snadné ve městě parkovat a jednak je to dost nízké auto, takže opravdu vhodné jen na silnice a nikoliv do terénu. Náhradní díly jsou poměrně dost drahé, i když z vrakovišť se dají sehnat v pohodě. O výměnu žárovek se raději nemá cenu ani pokoušet, protože si člověk musí zlomit ruku na 3x. Za mě ale jedno velké ohromné plus. Bylo to nejlepší auto, jaké jsem dosud měl a do smrti na něj budu s láskou vzpomínat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A