Nevím kde se stále bere názor, že z měkkých sedadel bolí záda. Moje vlastní zkušenost je přesně opačná - v údajně nepohodlném měkkém křesle starého Renaultu vydržím sedět celý den bez sebemenšího nepříjemného pocitu, v údajně příjemně tuhém německém sedadle mě po dvou hodinách bolí jak záda, tak i otlačená pr++l, a navíc brní nohy. Nejpozději po dvou hodinách potom musím zastavit a dát si pauzu. Navíc znám osobně pár lidí co už mají páteř na kaši, a ti zpravidla cílené vyhledávají auta s měkkými sedačkami i měkčím pérováním, protože jim do zad nepřenáší rány od podvozku na hrbolech. Takže s paušalizováním "měké sedačky - měkký podvozek- fůůj" by měli být redaktoři velmi opatrní. Pokud má někdo problém s bočním vedením v měkčích sedačkách, stačí se do opěradel trochu víc zapřít a je po problému.
Naprosto souhlasím s názorem Jirky. Zkuste si jet v jednom dni do Chorvatska 1100 km Peugeotem 406 a srovnějte s jinou károu s rádoby pevnými a tuhými sedadly... Na vlastní záda ucítíte ten rozdíl. Jde jen o správné nastavení sedačky, mnoho lidí dnes za volantem skoro "leží" a pak se diví, že je bolí záda. V jízdních vlastnostech, akustickém komfortu při dálničních rychlostech a v pohodlí pro posádku je i dnes tento "zastaralý" model naprosto konkurenceschopný s novými modely. (P 406 HDi 80 kW, koupen jako ojetý, v plné výbavě, nyní najeto papírově cca 160 000 km, skutečnost bude mimimálně někde 210 až 230 000... Zatím drží). :-D
Peguot 406 určitě nebude špatný jako auto. Ten motor HDI je dobrý, protože v té době se tam ještě necpaly žádné FAP, kterej tam není k ničemu, jen motor škrtí na výfuku a zbytečně zvyšuje spotřebu.Ta ruční brzda může být špatná tím, že přidrhávají lanovody od třmenů a potom to blbne a může se kousnout. Nejlepší je lanovod vyměnit, třmen opravit opravnou sadou a promazat.Já bych osobně raději volil citroen xantia, který je koncernový kolega peguotu, ten se mi líbí mnohem víc a pérování a komfort je také někde jinde. Jinak kvalita karoserie je úplně stejná.
Tak to auto je po ráně - airbag ve volantu byl evidentně venku.
"dobře znám je fakt, že na západ od našich hranic se většinou automobilům dostává poněkud svědomitější průběžné péče než u nás"A to jsi, mily autore, vyvodil ze zaflikovaneho opryskaneho narazniku, pomackane kastle, nebo toho bastlu co slouzi jako kryt zavazadelniku? :-DPeclivejsi servis na zapade jsou jenom kecy. Sice maji vic penez, ale ne vsichni. A auto je tam jeste mnohem vetsi spotrebak nez u nas.
Nejsem si jistej jestli AAA Auto prodává auta zaručeného původu, ale proč ne, v zahraničí jsou prasata taky, ale jestli má tak málo najet tak by to muselo bejt hodně velký prase, tomu moc nevěřím
Na druhe strane, kdyby tim najel opravdu jen ~15000 rocne, zrejme by ho nechal pravidelne servisovat. Chybejici servisni knizka ledacos naznacuje. Co kdyby se redakce priste pokusila skontaktovat s bejvalym majitelem a optat se ho na historii toho vozu? Nebo snad taky zahadne "zmizel"? ;-)
souhlas. 406 v combi jsme měli, ve slabší motorizaci (2.0/66kw, ale tuším to mělo upravenou řídící jednotku, bo jezdil výrazně živěji než by odpovídalo poměru výkon/váha), jen o dva roky mladší. byli jsme už třetí majitelé, všem nám bylo jasný že bylo podtočený, ale pořád bylo v lepším stavu (žádný škrábance, omlácenej nárazník, nebo nefunkční ruční brzda). před pár měsícema jsme ho prodali za 80k
ale asi by si zasluzilo opravu:...naši pochvalu si vysloužilo místo, jež před nimi zbývá po nastavení předního sedadla pro řidiče s výškou 186 mm.
fuj ble jeste by me v tom nekdo uvidel, zlate v 760i B-]
Copak jsi tím chtěl říci?
126.000,- za 10 let starý ojetý auto je v dnešní době zlodějina. Přitom bazar za ten střep zaplatil majiteli maximálně 70.000,- :-/
126000? Tak to hodne prehanka za takovyhle omlaceny kus srotu s 230000km ...
Nevím proč by mělo HDi po 100000Km u nás odejít. Beru že mámé ty zkur biosložky v naftě ale já osobně mám na HDi v P306 250000Km a tankuju klasickou Benzinu. V rodině máme ještě P307 v HDi a ve 160000Km taky žádnej problem.
S dieselem najet ročně 15.000 km , evidentně první majitel udělal chybu ve výpočtu návratnosti vložené investice - nebo už se neodtáčí na 90 - 120.000 km, ale o něco méně - chybějící serviska by tomu odpovídala. Ale vlastně u AAA Praha prodávají pouze prověřené vozy, takže v tomhle to nebude :-)) U mé 405 1.9D je při 260.000 km interiém v lepšém stavu ( méně lesklých ploch, pedály ) a to si myslím, že je min. o sto tisíc km omlazená. Známý co mají v dnešní době nový TD najíždějí min. 50.000 km /rok...
No to je zajimave, ja treba najizdim 10000km rocne, oni ne vsechny auta patri dealerum a prazakum ...
no nemyslim si, ze v bohatsich krajinach EU si kazdy pocital kazdu korunku v navratnosti...chceli pezot kombik a diesel tak si ho kupili
že si to v zemích EU nespočítají? Třeba Němci umí počítat mnohem líp než my, i když za to auto dají víc peněz, tak motor si vybrat umí...
tak ja neviem, nemam to statisticky overene, ale co sa tyka vseobecne nakupu v zahranici a u nas vzdy ja tam rozdiel v tom, ze si kupuju drahsie veci aj ked to nutne nepotrebuju...laicky povedaneto sa tyka aj vybav aj motorov... neverim, ze ked 95% ludi im odporuci 406ku v HDi tak vytiahnu kalkulacku a budu pozerat na 30tis oproti nejakej 1,8i
Tak to může být, ale zase je tento vůz ze zahraničí. Takže je možné, že předchozí majitel tolik opravdu najel. Mnohdy jsem viděl třeba VW Lupo s dízlem a nepředpokládám, že tento vůz byl pořizován za účelem polykání km a nájezdu nad 50k km ročně.Nicméně samodomo oprava roletky mi nějak nesedí na uživatele ze západní Evropy. ;-)
Prave ze je ze zahranici. Tam jsou u stredni tirdy mnohem vyssi najezdy. Toto auto ma min. 250 tis. km, spis ale k 300 tis. coz jde poznat podle interieru i z fotek a z neuveritelne opryskane karoserie.
Jsem stejneho nazoru. 151tisic (hle, jak pekne cislo!) je na 10 let stary vuz nejak podezrele malo. Nevim kolik je prumernej najezd soukromeho osobniho vozu v Nizozemi, tipuju ovsem ze bude vic nez u nas (coz je jestli se nepletu kolem 12000km). Tipnul bych ze ten vuz ma tak 250tisic. Ovsem pochvalme tri acka alespon za to, ze vymenili volant. Samozrejme ze to je rychlejsi a levnejsi "omlazeni", nez prestrikani karoserie... :-)
Volan nemusel byt vymeneny - staci, ze predosly majitel pouzival nejaky potah na volante a potom si ho chcel nechat na pamiatku :-)
U VW Lupo bych se tomu nájezdu (i v případě dieselu) nedivil, ale u auta jako je P406 Break je to víc než pravděpodobné :-)
Co pořád blbnete s tím nájezdem ?:-/ Já jsem koupil diesla v 2003 a dnes mám najeto 70.000 km. V lednu žena koupila P308 a zase v dieslu. Oproti benzínu jsme připlatili pouze 10.000,-. To máme za rok zpátky :-P
Chudák motor pri tom nábehu. Predpokladám, že nabeháte denne sotva 30 km. To značí krátke jazdy po meste so studeným motorom, časté štartovanie, čo dieselom naozaj veľmi nesvedčí. Takú jazdenku by som naozaj nechcel.
tiez mame na firemnom aute r.v. 2003 len 108 000 km. Chudak auto je skor ak je nabeh vacsi, pretoze sa zbytocne ojazdi :)Dovod preco mame diesla je ten, ze to bol najlepsi motor pre 406. Cena pri 9 mesacnom aute bola tak ako tak vyhodna, takze nebolo co riesit. Mestske jazdy mu nepasuju uz len kvoli regeneracii FAPu. Osobne diesle nemam rad a v dnesnej dobe nastupu malych turbo motorov a CVVT povazujem kupu ropaka pre bezneho cloveka za zlu investiciu.Uzke pasmo vyuzitelnych otacok, nevhodny priebeh momentu (zaber odspodu, mrtvo vo vyssich ot.) robia z diesla pre mna nevhodnu volbu.Dalsi problem diesla su naklady. Vysoka obstaravacia cena, drahy servis (okolo 130-150tis. km to zacne). Pokial nenabehnete aspn 40 tis. km rocne tak diesel nie je vyhodny. Kedysi mal zmysel do strednej triedy, pretoze benzinove atmosfery boli slabe na take auto. Dnes je uz tato vec irelevantna. Turbomotory maju podstatne lepsi krutak ako atmosfery a v benzine maju aj siroke pasmo vyuzitelnych otacok.Jazdil som na OII s 1.4 TSI a bol som velmi prijemne prekvapeny linearnym zatahom a absenciou turbodiery. Skodovka bola u mna odpisana ale 1.2, 1.4 a 1.8 TSI su naozaj velmi dobre stroje a podla skusenosti europskych motoristov nevykazuju poruchovost.
Pokud jde o motory TSI od VW, vyrábí se zatím příliš krátce na to, aby se u nich projevily případné konstrukční vady. Koneckonců u HromadyTechnickýchProblémů to taky pár let trvalo. :-D
u nas vo firme benzinove Ceedy jazdia cca 80tkm ROCNE...:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.