Test Peugeot 406 3,0 V6: hodně válců za málo

lamal_SK  |  06. 12. 2010 02:52

Pezoty nemam moc rad, no aj podla mna je 406ka najvydarenejsia a v tejto vybave je to fakt bon vojaz...interier pekny aj vybava aj auto vyzera dizajnom dobre...

no ale aby taka pomerne objemna V6 v tak lahkom aute robila 0-100 za 9.7s je vysmech....na dobrom japonskom 2.0 16V to spravim za 9.5 s aj ked nedristam prevodovku na co najrychljsie zmeny prevodov....hanba....bohuzial v mojom okoli chodi 406 kupe biela a je krasna no je tam ten isty jav...auto huci ako lev ale ozaj sa to vobec nehybe....neviem si predstavit co tym autor myslel ze komu vytrie zraky...no moc vela ludom nie...tieto v6 su kvoli tomu vykonu dost kritizovane

podvozkovo sa to dalo cakat a nevidim problem ked ma niekto rozum tak to ukociruje....aj napriek tomu pekna 406 a viem, ze prusne zrychlenie je lepsie a vo vyssich rychlostiach to snad tiez lepsie ide aspon nad tych 160+ ako mrstny JPN dvojliter....tiez viem, ze ta prevodovka to dost killuje no celkovo by som bol sklamany keby mam krmit tak mizerne jazdiaci v6...keby nejde o spotrebu/vykon tak je to super...no o to bohuzel ide...staci si pozriet ako ide nejaky LEGEND alebo MAXIMA V6 aj v o dost tazsom aute a spotreba lepsia este ...

inac pekny testik, dobre sa citalo skoro o 3 rano

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 12. 2010 17:18

To ano, rozhodne to nie je nijaky akcny hot-rod, ma to len automat, cele je to ladene komfortne, co moze vela ludom vyhovovat, inym nie - lenze povedzme si to na rovinu, trojliter pod deklom je (a nielen na papieri) velmi prijemny pocit. Skratka poriadna strojovna. A zase by som to az tak neodpisoval do role uplneho lenivca, mozno do 0-100 budes s dvojlitrom rovnako rychly (zavisi vela od toho ako budes sikovne ladovat kvalty), lenze potom uz ten 3-liter bude mat navrch, jeho vykon sa skratka prejavit musi, a to sa prejavi hlavne tam kde rastie jazdny odpor (zvacsujuca sa rychlost). Mam jednu kratku jazdu na 607-ke a aj ked to je to celkovo uplne ina kara (a dost velka krava), dokazalo to lietat celkom slusne, muselo sa to len razne rozkotulat, rozbehnut a potom uz len neuberat

No a legend, ten je dokonaly, mne sa strasne pacilo hlavne to velke kupe, to bol uplny masaker, nadherna masina, to by v garazi (ako velku hracku) na vylepsovanie a nasledne vikendove''cumendo'' urcite bral. Tieto auta proste maju nieco do seba...

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  06. 12. 2010 19:49

tak vies je to sice strojovna a vsetko ok, ale nebudem to krmit 13timi litrami ked to netaha ... ja viem, ze mozno v 160km/h+ to bude uz markantne vo vykone, ale stale to je slabe... mne by to teda za to nestalo aby sa to nevedelo odlepit z miesta v rychlostiach do 120 ? to je fuk ani nad 140 neverim, ze to vzlietne... pre mna je podstatna efektivita, benzin je drahy a tym padom aj cestovanie je priserne drahe autom a ked to nestoji za to nehrozi aby som krmil taku spotrebu...tiez som uz zvyknuty na isty standart v dynamike, takze ocakavam viac v nasledujucom aute

Odpovědět  |   | 
JP  |  10. 12. 2010 08:52

To bude tym automatom 4stupnovym ze je ta jazdna dynamika vzhladom na vykon motora slabsia. S manualom spravi z 0-100 pod 8s a 200ku malo nad 30 a aj pruznost je velmi dobra.
Tu su namerane hodnoty 406ky coupe:

www.zeperfs.com ...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 11. 2017 21:11

Tak to nevím v jaké 406 jste jel, ale mam bmw e46 coupé 328i a ta opravdu letí! A ted si představte, že mám i 406 V6 140kw manuál a ta e46 mi zase tak moc neujede! Jel jste určitě v nějakém šrotu! Protože, jedou hodně dobře, to mi věřte a klidně si to s tím dvolitrovim benzínovým japoncem rozdam! Musíte vyzkoušet jiný třilitr, je motor a motor a tím myslím originál, žádná úprava. A neberte to špatně.

Odpovědět  |   | 
maxx3  |  06. 12. 2010 06:57

stejnak mraky lidí co má nákej 3litr nebo dvou maj papíry na stejnej model auta ale na 1.8 nebo 1.6(menší pojistka) dokonce sem viděl Omegu s dokladama 1.6 kterou vůbec nedělaly s tak malym obsahem ale v ČR je to běžný jev

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  06. 12. 2010 08:33

S dvoulitrem platim povinny ruceni kolem 5000 rocne. Jen za pneu dam 15000. Vazne si myslis, ze usetreni jednoho dvou tisic mne nejak vytrhne?

Odpovědět  |   | 
maxx3  |  06. 12. 2010 08:47

áá pán je velkej pracháč co?třebas pro důchodce sou 2tis jídlo na měsíc

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  06. 12. 2010 09:27

Jasne duchodce kterej nema 5000 na povinny ruceni si bude kupovat takovyhle auto a pak jeste resit nakou zmenu papiru, ne kterou by mu prisli na prvni STK :D.

Odpovědět  |   | 
maxx3  |  06. 12. 2010 09:41

aha zřejmě myslíš číslo motoru pravda na to že přijdou? ale kyselina z baterie udělá své 2x tejdně na to kápneš a bude číslo napsáno jako vyrezlé

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  06. 12. 2010 09:54

Cislo motoru byt nemusi, ale typ motoru musi byt na motoru citelny, jinak proste neprojde STK...
Krome toho asi malo kdo by presel bez povsimnuti, ze ta 1.8 ma 6 valcu :D

Odpovědět  |   | 
maxx3  |  06. 12. 2010 10:31

každej projde a vždycky prostě to jde

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  06. 12. 2010 10:50

Jasne od toho prece ty kontroly sou, aby nechali projit kazdyho blba, co si mysli jak je uzasne ojebe :D. Prestan snit a vrat se zpatky do reality. S timhle by si mozna prosel pouze pokud by mel kontakty a byl ochotnej priplatit. Ale tim se jak si ztraci ta uspora, ze? :)

Odpovědět  |   | 
maxx3  |  06. 12. 2010 11:00

asi 50x sem tam byl vždycky sem prošel žádný známý tam nemám to je celý nazdar bazar

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  06. 12. 2010 11:43

Tak to jsi asi nejstarsi zijici clovek na svete, gratulace :D.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 12. 2010 12:42

Je mu sotva 118, tak ho nech, treba jeste zmoudri

Odpovědět  |   | 
MAXX3  |  06. 12. 2010 13:31

tvl to byl příklad jako že hodněkrát ne?běž si koupit gumy za 15 litrů já za ně dam tři a mám je 6let patnácky

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  06. 12. 2010 14:03

Pozde letos uz sem dal za gumy asi 30000, kupoval sem totiz jak letni tak zimni...
Tak nevim jestli to, ze ti ojety gumy z druhy vydrzej 6 let mam brat jako pozitivum, ze je mala sance, ze te nekdo na silnici potka nebo jako negativum, ze kdyz uz na takovych starych gumach vyjedes jednou za cas, tak ohrozujes vsechny okolo svym svatecnim rizenim a pneumatikama, ktery uz davno ztratily svou prilnavost a sou tak docela nebezpecny...

Odpovědět  |   | 
maxx3  |  06. 12. 2010 15:22

takze vzorek 5mm stačí letní michelin energy cena 2500kč za všechny zimáky mám jiný taky dobrý

Odpovědět  |   | 
asdf  |  06. 12. 2010 08:59

ja platim za 2.0 3400,- a za 2.5 4200,- nemyslim si ze by to za 3.0 byla nejaka znicujici castka (duchodce s 2000na jidlo asi nebude jezdit v 3.0 ale mozna tak 1.2htp jestli vubec bude mit s takovyma financema auto)

Odpovědět  |   | 
maxx3  |  06. 12. 2010 09:05

právě že důchodce bude mít ten větší auta obsah že sou levný

Odpovědět  |   | 
Pan Kája  |  07. 12. 2010 20:49

Jsou levný, protože je provoz drahý...myslím, že důchodce, který přemýšlí nad úsporami, si toto obvykle domyslí.
A i kdyby podváděl tím hloupým způsobem, který zmiňuješ, výdaje na palivo by tento rozdíl beztak velmi rychle srovnaly a brzy překonaly a to zdaleka nemusí být jediný rozdíl v ceně provozu motorově vrcholné a základní verze...proto si raději takový důchodce koupí menší auto, hůře vybavené, ale úspornější.

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  09. 12. 2010 11:23

Jse klasický důchodce s průměrnym důchodem,,,a mám velké auto,,,,tím myslím obsah 1800 ,,,protože jezdím jen občas,tak se raději svezu v pohodlnějším autě ale rozhodně pořád kalkuluji,je pro mě rozhodujíci provozní náklady---spolehlivost.Mám ověřeno ----italský a francouzi F----jako fšechny jsou sice krásný ale provozně věčný sr....áče.a to leze do peněz,,,hlavně důchodci. Jo ono je krásné svezení třeba s Citr. c5 ale ty věčný problemy s elektrikou---to je na ,,palici,, A nějak podvádět s papírama,,,ono by to možná šlo ale každý nemá žaludek na neustálý švindle.Důchodce miluje klídek,,,pohodu,,,tím nemám na mysli třeba Pražáky,,co jezdí na chalupy,,,samý vyčuránek,,,tak ti maji k podobným machrováním dost blízko,,,,,!!!

Odpovědět  |   | 
Mik  |  07. 12. 2010 08:13

Ja mam 4.2 obsah,platim 4200kc

Odpovědět  |   | 
kubajz  |  06. 12. 2010 07:43

za ty prachy dobrá sranda, ale co jako vhodnější alternativa Lancia Kappa 2.0 20V Turbo? To by mohl být lepší hraboš

Odpovědět  |   | 
s  |  06. 12. 2010 08:23

Odkud je to dovezene? Volant vlevo, tachometr v milich

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  06. 12. 2010 08:40

Velkej motor a automatika jasne urcuje tohle auto na americkej trh. Ono to ma tachometr i kilometrech, takze bych hadal, ze Peugeot vyrabel pouze jednu verzi a prodaval jak tam tak tady...

Odpovědět  |   | 
kubajz  |  06. 12. 2010 22:12

viděl jsi někdy pažouta v Usa? Já tedy ne a obávám se, že by je v Chicagu v loděnicích rovnou házeli do moře možná kanada, tam by se dostat mohl...

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  06. 12. 2010 22:36

V Chicagu do more? :D hm, to by se docela nadreli :))

Odpovědět  |   | 
Tom Cruise  |  07. 12. 2010 09:26

MUHEHEHE

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  07. 12. 2010 08:20

Tak zda se ze Peugeot prestal dodavat auto do USA jeste pred 406:
www.peugeot.com ...
Takze ty mile uz tam sou asi jen ze tu 406 tam chteli dodavat, ale pak si to rozmysleli :)

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  07. 12. 2010 08:22

Mimochodem, Columbo jezdil v Peugeotu ;)

Odpovědět  |   | 
s  |  07. 12. 2010 07:30

V USA se jezdi s levostrannym rizenim

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  07. 12. 2010 08:11

Tak se jeste podivej, kde ma tenhle Peugeot volant ;).

Odpovědět  |   | 
s  |  08. 12. 2010 07:17

Sem debil

Odpovědět  |   | 
jmeno  |  06. 12. 2010 20:18

mel jsem 406 a ta sla v kompu nastavit jak km/mil, tak °C/°F...

Odpovědět  |   | 
Peppe  |  06. 12. 2010 08:31

Pokud spolehlivý, komfortní šestiválce z přelomu století, potažmo tisíciletí, doporučuji Nissana Maximu 3,0 V6!

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  06. 12. 2010 10:48

maxima je perfektne auto a ten V6 je neskutocny v spotrebe a aj vykon je dobry za 8s je na stovke s celou maximou jak nic

Odpovědět  |   | 
Saj  |  07. 12. 2010 07:23

Až na to že to auto je strašně hnusný a vypadá jak z pravěku

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  07. 12. 2010 12:13

no neviem ktory peugeot je z 96 roku novy vyprany v pervole...stara maxima je stara, novsia je novsia a najnovsia je najnovsia www.nissanusa.com ...

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  10. 12. 2010 16:56

Ty tomu nerozumis, on rika, ze to auto bylo hnusny uz jako novy. A ma pravdu. Jinak nic proti Nissanum, meli jsme tez, dobry kary.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 12. 2010 11:33

Tak asi som iny no mne sa ziaden peugeot z r 96 nepacil a maxima sa mi paci ci stara alebo nova...su aj krajsie vozy no hnusna urcite nieje..hlavne tie americke su super

Odpovědět  |   | 
matuS  |  10. 12. 2010 15:11

jo, maxima z tych rokov je fajn. raz sme to so znamym trocha pozavodili (on maxima, ja C5 3.0 v6) a mierne mi usiel, pravda on manual ja automat...takze ked to tak vezmes, tak v ramci roku 2000 je ten V6 akurat - ked neberiem do uvahy bmw, ktore je so sestvalcami proste v inom leveli. Len ta spotreba - ja som jazdil BA centrum a blizke okolie pravidelne za 11.5l/100, lenze po dialnici max 120, pri 130 to uz nechcelo ist pod 12 litrov (pritom C5 s celkom dobrou aerodynamikou - proste 4st automat = tragedia) pri 110-120km/h to chcelo asi 10.5...

Odpovědět  |   | 
Sprint  |  06. 12. 2010 08:44

Původ nejistý, stav kilometrů nejistý, jízdní výkony vzhledem k objemu/výkonu podprůměrné, spotřeba nadprůměrná.
Uznávám že cena je dobrá, ale pro koho?

Odpovědět  |   | 
Saya  |  06. 12. 2010 09:37

Před drahnou dobou jsem s 406 jezdil také, ale rozhodne zadne pekne vzpomínky nemám. Slusny motor nedokázal vyvazit vsechna negativa, který tento vůz měl(můj subjektivni pohled) Ventilace pri ofukovani skla odrazem ofukovala i rty, takže bez mazani měl člověk rozpraskanou hubu, stredove operky předních sedadel se jako operky nedaly pouzit. Obrovská mezera mezi sedadlem ridice a dvermi, opreni ruky temer nemozne. Hrozna sedadla, operka hlavy nutila krk k predklonu, takze jsem radši jesdil bez ni. A finalne plynovy pedal umisteny moc vpravo a při jizde na dalnici s minimem plynu bylo postaveni nohy v kotniku taky lahudkove. Po jedne ceste z Holandska na jeden zatah mne bolela prava noha, zadek, zada a krční pater tři dny. Kdybych to šel pesky, tak bych tak rozlamanej nebyl....

Odpovědět  |   | 
Saya  |  06. 12. 2010 09:40

Před drahnou dobou jsem s 406 jezdil také, ale rozhodne zadne pekne vzpomínky nemám. Slusny motor nedokázal vyvazit vsechna negativa, který tento vůz měl(můj subjektivni pohled) Ventilace pri ofukovani skla odrazem ofukovala i rty, takže bez mazani měl člověk rozpraskanou hubu, stredove operky předních sedadel se jako operky nedaly pouzit. Obrovská mezera mezi sedadlem ridice a dvermi, opreni ruky temer nemozne. Hrozna sedadla, operka hlavy nutila krk k predklonu, takze jsem radši jesdil bez ni. A finalne plynovy pedal umisteny moc vpravo a při jizde na dalnici s minimem plynu bylo postaveni nohy v kotniku taky lahudkove. Po jedne ceste z Holandska na jeden zatah mne bolela prava noha, zadek, zada a krční pater tři dny. Kdybych to šel pesky, tak bych tak rozlamanej nebyl....

Odpovědět  |   | 
Saya  |  06. 12. 2010 09:40

Před drahnou dobou jsem s 406 jezdil také, ale rozhodne zadne pekne vzpomínky nemám. Slusny motor nedokázal vyvazit vsechna negativa, který tento vůz měl(můj subjektivni pohled) Ventilace pri ofukovani skla odrazem ofukovala i rty, takže bez mazani měl člověk rozpraskanou hubu, stredove operky předních sedadel se jako operky nedaly pouzit. Obrovská mezera mezi sedadlem ridice a dvermi, opreni ruky temer nemozne. Hrozna sedadla, operka hlavy nutila krk k predklonu, takze jsem radši jesdil bez ni. A finalne plynovy pedal umisteny moc vpravo a při jizde na dalnici s minimem plynu bylo postaveni nohy v kotniku taky lahudkove. Po jedne ceste z Holandska na jeden zatah mne bolela prava noha, zadek, zada a krční pater tři dny. Kdybych to šel pesky, tak bych tak rozlamanej nebyl....

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  06. 12. 2010 12:44

Vzhledem k popisu by si jedne mohl myslet, ze to nebyla chyba auta, ale ze je spis problem v tom, ze asi vypadas jak Quasimodo krizeny s Zofrem Depejrakem

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  06. 12. 2010 13:08

No, tak 57t km to samozrejme najeto nema, ale u tak stareho auta je lepsi se rozhodovat podle stavu vozu a ten se mi zda za tu cenu perfektni. Auto s V6 ted mam a dalsi nepotrebuju, ale jinak bych ho koupil hned.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  06. 12. 2010 13:33

Souhlasím s tebou, ale ta cena se mi nezdá. Standardně to chodí tak, že v zahraničí to prodá majitel bazaru (překupníkovi), od něj to koupí Čech, na své náklady doveze do ČR a tady prodá Áčkám, které to následně prodají kupci. Takže v řetězci mezi původním a novým majitelem jsou 3 překupníci a každý z nich chce vydělat + se musí zaplatit převoz. Původní majitel to tedy musel prodat za cca 25.000,- Kč. Není to trochu divný za takové auto???

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  06. 12. 2010 14:49

Je to divny. Ale zas na druhou stranu to je auto, ktere nikdo nechce ani v De, It, Fr... Tady kdyz je 19 z dvaceti dizl, tak tam 99 ze sta. O benzin tam nikdo nezavadi, jeste k tomu trilitr. Navic, acka si to mohli dovezt sami.

Odpovědět  |   | 
saj  |  07. 12. 2010 07:25

No jo ono kdo by takovou plechovku starou už chtěl,že?

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  07. 12. 2010 08:17

10-lety vuz a 58000km? O tom bych ani nepremyslel. Mozna 158tisic, nebo taky dvestepadesat. Pri cene 54k Kc je "za hubicku", jenze co s nim? Zere to za dva, na dalnici to neni, sportovni svezeni si clovek neuzije. Jaksi postradam smysl tohoto vozu s timto motorem...

Odpovědět  |   | 
matty  |  07. 12. 2010 14:55

Bože proč všichni řešíte spotřebu, když to vozidlo stálo 54k tak i kdyby žralo 15l tak se vyplatí ho dojezdit ne !!

Odpovědět  |   | 
zitt  |  07. 12. 2010 22:52

Jasně, taky jsem z Itálie dovezl jednoho co měl 160tis. a při uklidu se pod sedačkou válela serviska a poslední udaj tam byl 340tis...

Odpovědět  |   | 
hjkl  |  06. 12. 2010 16:15

auto ma předělany budiky.
jsou tam budíky pro anglii a tedy tech jakože 58 000km je 58 000 mil tedy nejakých 87 000km pokud dobře počítam.
a když už je tam dělanej zasah do budíku tak bude nejspiš dělanej zasah i do km.

Odpovědět  |   | 
jmeno  |  06. 12. 2010 20:17

ale prdlajs. mel jsem 406 a ta sla v kompu nastavit jak km/mil, tak °C/°F...

Odpovědět  |   | 
hjkl  |  06. 12. 2010 20:59

přes kompl v bsi?
nebo myslíš na palubním počítači?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  06. 12. 2010 22:12

Ano míle a km šli přenastavit na palubním počítači, ale auta s levostraným řízením se dodávala jenom s budíkama v km. Tyhle jsou přendaný z angličana. To auto mohlo objet třikrát zeměkouli a stejně to většina z nás nepozná ani kdyby jsme v tom autě seděli, natož tady z fotek a z "odborného" popisu autora článku. Kdyby si autor nechal prověřit VIN číslo v autorizovaným servisu možná by se dozvěděl z historie auta víc.

Odpovědět  |   | 
jmeno  |  06. 12. 2010 22:46

ale to rece neni pravda. prvni po faceliftu jsme brali 1999 a druhy 2003 - oboji origo u domanskeho. ted jezdime v necem jinem, ale frantici/italove to umely prepinat ut pred 10 lety...bez vymeny budiku.

Odpovědět  |   | 
trent  |  09. 12. 2010 10:50

Jenže jemu jde o to, že budíky maj hlavní cejchování v mílích a druhé(to červené) v km. A to na polubním PC nepřenastavíš ani kdyby ses rozkrajel, jelikož je to takto vylisovaný.

Odpovědět  |   | 
jmeno  |  09. 12. 2010 11:19

tak to sorry, teprve ted jsem se poradne kouknul na fotky a zatimco ja o koze - a prepinani kompu, tak vy o voze - plastovejch budicich na palubce. tohle jsme samozrejme origo u domanskyho nebrali... takze sorry jeste jednou, nevypada to na uplne koser evropske auto nemeckeho duchodce, co s tim najezdil 52k do kostela a zpatky.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  07. 12. 2010 07:16

je a bude plečka

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  07. 12. 2010 09:58

Ja bych se takovyhle plecce rozhodne nebranil: www.pistonheads.com ...

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  07. 12. 2010 08:06

"...Připomeňme, že systém vyvinul Fiat ve spolupráci s Magneti Marelli (během vývoje se přidal Bosch)..."

Nesmysl. Prvni prototyp common-rail udelal nakej svycar (uz si nepamatuju jmeno), a dal byl system rozpracovan na Svycarskym technologickym institutu ("prvni" v smyslu pro automobily). Prvni skutecne praktickou a seriovou aplikaci vysokotlakeho vstrikovani common-rail byly nake japonske nakladaky Hino, ci Sino, nebo tak nejak, a samotne vstrikovani delala firma Denso Corporation.

Magneti Marelli a Fiat upravil tento system pro ovladani pres ECU (do te doby se common-rail ovladal bud mechanicky, nebo hydraulicky). Bosch se nepridal behem vyvoje, nybrz koupil prakticky hotovej dizajn od Fiatu, a jenom to upravil pro podminky velkoseriove produkce. Pro Bosch to byl obchod stoleti. Fiatu bylo jasno co tim straci, bohuzel Fiat byl v tak spatne ekonomicke situaci, ze to prodat musel...

Odpovědět  |   | 
Vencos  |  10. 12. 2010 10:56

Ja si nahodou docela dobre dokazu predstavit,ze to opravdu bylo jako druhe auto v rodine,kterým se jezdilo jen občas. Čemuž by odovídal ten nájezd (nikdo s tim jezdit nechtěl,bo to moc žralo)
Pak to prodali za málo,nikdo to nechtěl. Všechno sedí. Žravý za málo,klasika.

Já bych to za ty prachy klidně koupil. 406 je fajn pohodlný auto.

Japonskej hnidopich: rejžovej turbo čtyřválec je možná dobrej pro závodníky,nebo pro hošíky co se chtěj vyblbnout. Proč každej ve velkym motoru hledá sporťák? Mě třeba docela mrzí,že taková auta už se dneska nedají koupit. Středně velká a pohodlná s V6 a automatem.
54 tisíc bych sice dokázal utratit i jinač,ale hledat rodinnej kombík, šel bych se na to aspoň mrknout. Za ty prachy je to zdarmo a ůvodu bych se nebál. A´t s tim jezdil kdokoliv, tak určitě věděl,že to neni závoďák a určitě s tím nejezdil každý den. Třeba kombinace 206 do města a tahle 406 na deší trasy mi přijde skoro ideální.
Myslím,že to přesně splňovalo účel,který kdy měly obyčejná šestiválcová auta. Občas to dovezlo rodinu někam v naprotsym pohdlí a KLIDU. Proto je tam V6. Ne kvůli předjíždění, ne kvůli závodění. Není tam kvůli rychlosti. Je tam právě kvůli tomu pohodlí.
dokážu si představit,že tohle je nejpohodlnější 406 vůbec. A takovou 406 bych moc rád.

A takovejch lidí je určitě víc, kteří ocení sametový a příjemný šestiválec s automatem v pohodlnym autě. A všichni s ním budou jezdit slušně. Nebudou s tím jezdit nebezpečně,zbytečně předjíždět,spíš se budou courat. Na co tam ak ta V6 je? s rejžovym čtyřválcem by to takhle nešlo.
Japonskej hnidopichu: píšeš o maximě, tam je taky V6 s automatem. Nemyslíš,že je to spíš pohodlnej "koráb" než sporťák?
Stejnětak tenhel pažout.

AD BUDÍKY: Napadlo někoho z Vás,že budíky odcházejí,rozbíjejí se? A když je potřeba vyměnit budík co uděláte? Koupíte ten nejlevnější funkční? Ano. A tak jezdí po kontinentální evropě spousty aut s "pravostranýma" dílama. Ať už je to blatník,nebo budík.

kdyby to byla překopávka/jinej bastl, myslím že by si dali i tu práci a vyměnili budík,aby to snad nebylo tak okatý...

Safryš mě se todle auto líbí. Taková amerika,která nemá americký negativa

Odpovědět  |   | 
tazzz  |  11. 12. 2010 12:55

Viděl bych to taky tak.Je to komfortní,pohodové auto na delší cesty a vyšší spotřeba a ručení je na úkor pořizovací ceny.Znám lidi, kteří dali 300.000 za pidiauta typu Yaris či Fiesta (ale i fábie 1.2HTP) kvůli nízké spotřebě a pak s těmi srandami najezdí 5.000 ročně.Kdo umí jen trochu počítat a není snob, který musí dřepět ve funglovce, tak mi dá za pravdu.

Odpovědět  |   | 
matty  |  16. 12. 2010 14:20

Tak pod tohle se podepíšu já a moje benzínová 3 litrová V6

Odpovědět  |   | 
Jirke  |  21. 12. 2010 23:43

Nechápu, co je to za tlačítko nad pojistkovkou, to autíčko s šipkou. Já tam mám talčítko na off ESP+ASR. Nevíte někdo? Nikdy jsem to neviděl. Zvláštní model. Aspon vidím, že do plné výbavy mě chybí paměťová sedačka řidiče a sklopná zrcátka +kůže a šíbr, ale o tom jsem věděl že dělali.

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  06. 01. 2011 23:58

Dobrý den, to tlačítko aktivuje tempomat, který se pak ovládá páčkou pod volantem, novější vozy tam skutečně měly vypínání ESP.

Odpovědět  |   | 
bjuki  |  17. 02. 2011 17:52

..je zaujímave ako automat dehonestuje podla mna skvely motor,lebo v coupečku s tymto motorm a manualom sa mi podarilo bežne zrychlenie 0-100 pod 8 sekund skor okolo 7.8 a tu namerana hodnota sa mi vidí zvlášť divná...

Odpovědět  |   | 
lahvac  |  17. 05. 2011 19:04

Zdravím všechny příznivce značky Peugeot. Vlastním 406 v6 Break už 4roky. Auto jsem kupoval v AAA jako šestiletý vůz s 160tis kilometry. Dnes má najeto 240tis. Vůz za mého provozu prodělal běžné servisní úkony: brzdy, tlumiče, uložení tlumiču, stabilizační tyčky. rozvody jsem měnil v 200tis. Celou sadu jsem zakoupil za 12tis kč. Spotřebu mám kolem 10litrů. Někdy více, někdy méně. Převodovka je stále původní. Automat řadí hladce bez rázu a cukání. Výměnu oleje v převodovce jsem dělal ve 180tis km. Auto používam skoro denně. Kdo ma rád zvuk šesti válce, tak vřele doporučuji.

Odpovědět  |   | 
tom kopecký  |  01. 01. 2012 18:52

měl jsem ten automat v citroenu xm 2,1td a jde tam zařadit i pouze jednokvalt:
D - normální čtyřkvalt,
3 - tříkvalt
2 - dvoukvalt
1 - jednokvalt
..... jak je uvedeno na kulise řazení automatické elektronické převodovky, dvou a jedno-kvalt tam lze dát pouze po vymáčnutí tlačítka na řadící polohovací páce a příslušném snížení rychlosti, z horského sedla při plně naloženém voze to není špatná volba

Odpovědět  |   | 
lahvac  |  04. 12. 2018 17:16

Psal jsem v roce 2011 ohledně V6. Prodal jsem ji a přešel na 508. Vlastnil jsem ji 10let. Při prodeji najeto 370tis. Motor samozřejmě furt v lati. Převodovka jen čištění a výměna oleje. Kasle výměna prahu a předních blatníků. Problémy s elektrikou jen u převodovky. Běžné výměny spotřebních součástek dělá každý. Když to schrnu, tak to na svoji dobu velmi spolehlivé auto, ale s vyšší spotřebou, ale to se mě vrátilo v nižších nákladech na opravy. Jen rozvodová sada je dražší než na běžná auta. cca 15tis kč. Dělal jsem je dvakrát.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A