Ahoj neshání nekdo pravé přední světlo, celou masku na citroena grosse? Ozvěte se. prodám za rozumnou cenu
Tak zase jsme o neco chytrejsi. Premiove SUV se pozna podle integrovanych smerovkach v zrcatkach. Vam z toho VW uz asi hrabe.
V Peugotu jsem seděl na výstavě a důkladně jsem ho proklepl, myšleno tím doslova.:-DV té době jsem tlumil auto tak mě z toho už hrabalo :) a klepal jsem na kdejaké auto. Tento Peugeot mě ale doslovo šokoval jaký zvuk vydávaly jeho dveře po zaklepání, nechutný dutý plechový zvuk. bleeeeeeeeeee.Jinak se v něm ale sedělo příjemně:-D
byť vytrvalé nýtování a docela by mě zajímalo, kdo z vás kdy slyšel opravdové nýtování. Každý redaktor ten termín používá a přitom zná nýtování jenom z knížek. Já slyšel nýtování jedinkrát v životě na exkurzi v karose jinak nikdy a jako nafťák to teda určitě neznělo:-))
nevedel som kam to dat tak to dam sem k francuzom....adac testoval novu lagunu...nie pri 64 ale pri 80...tak ludia treba spomalit toto je podla mna uz velmi blyzko hranice kde kabina este drzi.....http://www.autobild.de/artikel/adac-crashtest-mit-80-km_h_769214.html
z toho je vidět, jak jsou syntetický testy úplně na hovn...v reálu nikdy nejedeš 60 proti přesně deformovatelný překážce s přesně definovaným přesahem. Pak je ti 5 hvězdiček naprd.
Super, tak by jsi jim mel vysvetlit jak lepe testovat s prijatelnymi naklady bezpecnost aut. Budou hosi hloupi EuroNCAPcti jiste jen radi, ze jim to nejaky genius vysvetli. :-D
oni to nejsou blbí hoši. Ale vzhledem k obrovskému tlaku automobilek (které je živí) prostě auta netestují tak jak bychom si jako spotřebitelé přáli:-(
tu tiez isli presne tak ako v ncap ale dali rychlost na 80....podla mna viac k realite ale aj tak by som privital keby vzdy testovali 2 auta rovnakeho modelu proti sebe...naprikla tak 64 proti 64 :D
Autor zabudol, ze Citroen vyrabal model BX 4x4, s menitelnou vyskou podvozku to bolo v zime neprekonatelne auto ;-)
Okrem toho autor zabudol aj na kultový Citroen Méhari - ten sa vraj vyšplhal na všetko okrem stromov:-D To bol skutočne prvý francúzsky tereniak.
a před ním byla 2CV Sahara 4x4 s dvěma motory Bral bych jedině 6*6 :http://www.4x4nazory.cz/wp/wp-content/uploads/2007/05/citroen.jpg
Skoda, ze nedelaj C5 4x4. V Rumunsku sem se s C5 i brodil potokama, ale do kopce to proste bez 4x4 nejde a ani ASR to nezachrani (i kdyz lepsi nez nic).
Styl alá KIA(killed in action) :-D proboha za tohle chtějí přes mega?
Pokud se rozhodnete v polovině stoupání zastavit a pak se rozjet, pak i s redukcí způsobí spojka....tohle má redukci???
Nema. Vis to ty, vim to i ja, no tak ted jeste snad ten autor, ze by si ta auta trochu nastudoval...
No nevim nevim kolik pragmaticky založených zákazníků bude ochotno zmíněnou částku zaplatit ...
Panove, kliiid. Vime jak to u francouzu funguje. Stadnardni cena se nastavi vysoko a realne se prodavaji "akciove" modely se slevami 160 000 - 200 000 levneji.
Taky si myslim. Ze ta auta vypadaji jak po obrne neresim, nekomu se to muze libit, ale jizda s nimi neni zadny zazrak a cena je nekde na urovni solidni premiovky stredni tridy. Podle me prestrelili, tohle vetsi cenu nez 600-700t proste nema...
taky si myslim, ted prodavame mercedes s430 "v plný" r.v. 5/2005 najeto jen 90k a ti parchanti nam za nej nabizej jen 700k :(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.