Test Peugeot 4007 a Citroën C-Crosser

20 komentářů

Nika
3. listopadu • 19:33

Ahoj neshání nekdo pravé přední světlo, celou masku na citroena grosse? Ozvěte se. prodám za rozumnou cenu

p
21. srpna • 23:05

Tak zase jsme o neco chytrejsi. Premiove SUV se pozna podle integrovanych smerovkach v zrcatkach. Vam z toho VW uz asi hrabe.

MILICIE
22. srpna • 14:45


V Peugotu jsem seděl na výstavě a důkladně jsem ho proklepl, myšleno tím doslova.:-D
V té době jsem tlumil auto tak mě z toho už hrabalo :) a klepal jsem na kdejaké auto. Tento Peugeot mě ale doslovo šokoval jaký zvuk vydávaly jeho dveře po zaklepání, nechutný dutý plechový zvuk. bleeeeeeeeeee.
Jinak se v něm ale sedělo příjemně
:-D

masdad
21. srpna • 17:51

byť vytrvalé nýtování a
docela by mě zajímalo, kdo z vás kdy slyšel opravdové nýtování. Každý redaktor ten termín používá a přitom zná nýtování jenom z knížek. Já slyšel nýtování jedinkrát v životě na exkurzi v karose jinak nikdy a jako nafťák to teda určitě neznělo:-))

doombukurest
21. srpna • 17:10

nevedel som kam to dat tak to dam sem k francuzom....adac testoval novu lagunu...nie pri 64 ale pri 80...tak ludia treba spomalit toto je podla mna uz velmi blyzko hranice kde kabina este drzi.....
http://www.autobild.de/artikel/adac-crashtest-mit-80-km_h_769214.html

masdad
21. srpna • 17:57

z toho je vidět, jak jsou syntetický testy úplně na hovn...v reálu nikdy nejedeš 60 proti přesně deformovatelný překážce s přesně definovaným přesahem. Pak je ti 5 hvězdiček naprd.

Dusan
22. srpna • 8:08

Super, tak by jsi jim mel vysvetlit jak lepe testovat s prijatelnymi naklady bezpecnost aut. Budou hosi hloupi EuroNCAPcti jiste jen radi, ze jim to nejaky genius vysvetli. :-D

masdad
24. srpna • 9:32

oni to nejsou blbí hoši.
Ale vzhledem k obrovskému tlaku automobilek (které je živí) prostě auta netestují tak jak bychom si jako spotřebitelé přáli:-(

doombukurest
21. srpna • 18:59

tu tiez isli presne tak ako v ncap ale dali rychlost na 80....podla mna viac k realite ale aj tak by som privital keby vzdy testovali 2 auta rovnakeho modelu proti sebe...naprikla tak 64 proti 64 :D

sgt
21. srpna • 9:57

Autor zabudol, ze Citroen vyrabal model BX 4x4, s menitelnou vyskou podvozku to bolo v zime neprekonatelne auto ;-)

ferdoz
21. srpna • 13:36

Okrem toho autor zabudol aj na kultový Citroen Méhari - ten sa vraj vyšplhal na všetko okrem stromov:-D To bol skutočne prvý francúzsky tereniak.

B@RT
1. října • 18:34

a před ním byla 2CV Sahara 4x4 s dvěma motory Bral bych jedině 6*6 :http://www.4x4nazory.cz/wp/wp-content/uploads/2007/05/citroen.jpg

BlackRider
21. srpna • 13:03

Skoda, ze nedelaj C5 4x4. V Rumunsku sem se s C5 i brodil potokama, ale do kopce to proste bez 4x4 nejde a ani ASR to nezachrani (i kdyz lepsi nez nic).

Bob
21. srpna • 7:39

Styl alá KIA(killed in action) :-D proboha za tohle chtějí přes mega?

masdad
21. srpna • 17:53

Pokud se rozhodnete v polovině stoupání zastavit a pak se rozjet, pak i s redukcí způsobí spojka....
tohle má redukci???

NorgE
21. srpna • 22:39

Nema. Vis to ty, vim to i ja, no tak ted jeste snad ten autor, ze by si ta auta trochu nastudoval...

Filip
20. srpna • 20:31

No nevim nevim kolik pragmaticky založených zákazníků bude ochotno zmíněnou částku zaplatit ...

Petr
21. srpna • 10:02

Panove, kliiid. Vime jak to u francouzu funguje. Stadnardni cena se nastavi vysoko a realne se prodavaji "akciove" modely se slevami 160 000 - 200 000 levneji.

Heller
20. srpna • 20:50

Taky si myslim. Ze ta auta vypadaji jak po obrne neresim, nekomu se to muze libit, ale jizda s nimi neni zadny zazrak a cena je nekde na urovni solidni premiovky stredni tridy. Podle me prestrelili, tohle vetsi cenu nez 600-700t proste nema...

sbssb
21. srpna • 1:02

taky si myslim, ted prodavame mercedes s430 "v plný" r.v. 5/2005 najeto jen 90k a ti parchanti nam za nej nabizej jen 700k :(

Doporučujeme

Články odjinud