Test: Peugeot 308 1.6 e-HDI – nová tvář

franta  |  19. 09. 2011 13:53

To ehdi vypadá jako docela smysluplná věc

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 09. 2011 14:37

> Hubu to vyjavene otvara stale, je v nej len zapasovana SPZ-ka. Ziadny velky pokrok.
> Predne svetlomety nezmyselne vytiahnute do vertikaly ostavaju rovnako otrasne a neharmonicke ako predtym
> Prednu cast zbavili nemozneho nosu len aby aby uplne zbabrali zadnu (konkretne zadne svetla)
> ''kaplicka'' je nezmyselne mala a nekryje budiky pri svetle, ktore dopada zboku
> Robotizovana prevodovku nekomentujem, co nema manual vypadava u mna automaticky
> Co sa tyka systemu Start/Stop, tu ma zaujima iba to, ci sa to da nadobro vypnut

A este pozor na slovicko''potencionální '', je to skomolenina.
Spravny tvar je iny (napoveda - kratsi)

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  19. 09. 2011 23:58

Potenciální i potencionální je totéž, oboje správně.
Proč vůbec čtete ten článek, když již z nadpisu je zřejmé, že to není auto pro vás. A už vůbec, proč ho pak komentujete ze svého pohledu.
Antiautomatem je člověk do té doby, než se pořádným autem s automatem sveze. Zkušenost moje i mnohých mých přátel. Pochopitelně nelze předpokládat, že nějaký dvoulitr či menší motor s automatem přinese kdovíjaké potěšení.

Odpovědět  |   | 
Honzík  |  20. 09. 2011 10:25

Potenciální energie a potencionální energie je to samé? To jsou mi věci...

Odpovědět  |   | 
pilly  |  22. 09. 2011 12:10

Vaše ironická poznámka je hloupá a vypovídá mnoho o Vás a o Vašem rozumu .. nemluvě o znalostech fyziky. Požijte Google

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  22. 09. 2011 13:41

Tu by som sa odvazil tvrdit ze ta poznamka nie je ironicka ale spravna.
Slovo POTENCIONAL je v tomto smere (a z neho odvodeny slovny tvar potencionalny) uplny galimatias. Zato potencialna energia je uz pojem s ktorym sa operovat da a jedna sa konktretne o pracu, ktoru treba vykonat aby sa teleso z referencnej urovne jedna dostalo na referencnu uroven dva. Obcas sa pojem obmedzuje na polohovu energiu nakolko je prirodzene chapana v suvislosti s gravitaciou a dennou skusenostou, ktoru s nou mame.

Znalosti fyziky si teda ramcovo doplnte radsej Vy.

Odpovědět  |   | 
pilly  |  22. 09. 2011 16:22

Koukám že na Slovensku se stále všechno vysvětluje jinak :) I fyzika

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 09. 2011 18:53

Konkretne?
Same ucho...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 09. 2011 22:01

Přídavné jméno potenciální je definováno jako možný, uskutečnitelný. Přestože v Akademickém slovníku cizích slov se objevuje i varianta potencionální (jako řidší podoba slova potenciální), Slovník spisovné češtiny i Pravidla českého pravopisu uvádí jako jedinou variantu tvar potenciální.

Určitou pomůckou může být fakt, že základní výraz, od něhož je slovo potenciální odvozeno, je potenciál, nikoli potencionál.

www.proofreading.cz ...

Jo,jo, čeština je sviňa.

Odpovědět  |   | 
jj  |  23. 09. 2011 15:26

Google jsem taktéž nikdy nepožil, ale určitě si někdy nechám panáka nalít, no jen abych potom nebyl impotencionální......

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 09. 2011 20:13

Vyraz potencionalny spravny nie je, ved ani tej chudere klavesnici sa to nepaci, doslova skace po stole Zaujimavost clanku ciste podla nadpisu neposudzujem, to so sebou nesie znacne riziko. To ale dolezite nie je.

Skor by ma zaujimalo, aky automat za poriadny povazujete? Osobne mam vyskusane nasledovne> z tych novsich je to 6-st v BMW5, 6 + 8-st Touareg, 5+7st v MB a DSG /s dieselom, aj ked niektori rozlisuju DSG a automat skratka z toho dovodu ze su konstrukcne odlisne/. Z tych starsich je to potom starsi tiptronic /nie je tazke uhadnut preco/ no a z tych kadejakych nestastnych pa-vytvorov to je potom multitronic v Audi (ten nastastie len chvilu a pytal som sa rychlo von . Z uplne starych casov sa este rozpamatavam na 4-st, ten bol myslim ze v Sonate ale to uz je naozaj davno, este s cerstvym vodicakom, a poviem Vam na rovinu uz vtedy to bolo e-e, akesi gumove, proste kofola bez rumu.

Plus, este je tu geartronic /ci akou sialenou skomoleninou to nazyvaju, len si to skuste rozlozit na drobne a prelozit/. Mozno mi v tomto vypocte dajaky unikol ale to uz je detail, nudne boli vsetky do jedneho a aj preto si ich vsetky presne nepamatam. Zaver je taky ze ma akosi nepresvedcil ani jeden aj ked treba uznat ze cim bolo auto vacsie a tazsie (a motor vacsi), tak mi jeho pritomnost vadila menej, co zase moze plynut z rastucej celkovej izolovanosti od toho co sa vlastne deje. Zatial najstravitelnesim aspon pre mna bol ten v BMW no a v10 v touaregu sa takisto pekne snazil, uznavam, ale stacila jazda v trojke.....

Hodnotim to hlavne z pohladu toho, kto chce JAZDIT a nie sa pasivne VOZIT. Naopak, nevadi mi v MHD co ako pasivnemu cestujucemu, aj ked niektori vodici dokazali na trebars takej starej IKE vyvadzat hotove zazraky, tymto vyslovujem respekt..... Dalsiu vecou je stale predsa len vacsia pravdepodobnost problemov so zivotnostou a rizikom drahych poruch a neplanovanych investicii, plus /aspon u mna/ nechcenej viazanosti na servis, co su veci, ktore v poslednej dobe naberaju coraz hrozivejsie rozmery a takisto ciste z praktickej stranky nie su zrovna plusom pri vyhliadne na dlhodobe uzivanie.

Odpovědět  |   | 
jura  |  22. 09. 2011 13:35

Nechápu, proč nás tu rádobychytrý slovák poučuje o češtině a českých slovech.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  22. 09. 2011 21:02

Vypadá to, že pěkně zabalili dnes atraktivní šestku, která je skvělá na dlouhé cesty do výbavy, kterou jinak nikdo nepotřebuje. No, pěkně na klienty tlačí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A