Test Peugeot 3008 2,0 HDi: ryzí originál

Antiautomat  |  07. 01. 2011 08:05

tak s tym rozhpdne suhlas. Zbuchat dohromady nieco tak odporne je naozaj kumst.
Jedine co by som z toho chcel je ten motor.

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  07. 01. 2011 09:20

A mně se to zrovna líbí ... ale 5008 ještě víc.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  07. 01. 2011 14:09

Mě design taky oslovuje.
Ale je pravdou, že jsem si musel dost zvykat. Zpočátku jsem to měl za obludu, ale časem se mi začal i vcelku líbit.
Nicméně zadní část pro mě nic moc, hlavně zadní světla mi přijdou nevkusná - hlavně tím, jak zasahují do boků.
Cena mi přijde hrůzná, avšak zřejmě odpovídající výbavě. Jinými slovy - tahle výbava v tomhle autě mi přijde až absurdní. Ale když to někdo bude chtít, ať si to klidně koupí. Jen to prostě i za 3/4 mega je jen obyčejná konzumní spotřebka, žádná "prémie".

OPĚT si postesknu, že v testu NENÍ ani zmínka o účinnosti ventilace/topení, účinnosti světlometů a stěračů.
OPĚT si postesknu, ženení možné fotografie procházet, a je nutné každou otvírat a zavírat. Proč to jinde jde a zde stále bazírují na tomto archaismu???

Odpovědět  |   | 
ab  |  09. 01. 2011 13:19

ad fotky :

Mna zarazila nekvalita fotiek. Popredie celkom OK, ale pozadie je neskutocne zasumene a flakate. Najviac to vidno na uvodnych fotkach, kde je trava v pozadi jedno velke hnedo-zelene ... nieco neidentifikovatelne
A napriklad aj na interierovej fotke stresneho okna je koza na potahoch az prilis zrnita.

Ako keby to bolo fotene nejakym modernym mobilom alebo kompaktom so stresne vela megapixelmi ale mizernou optikou.

Odpovědět  |   | 
Kamil KONEČNÝ  |  13. 01. 2011 12:16

Já jsem teda hodně náročný na kvalitu fotografií, ale nic hrozného na nich nevidím. Jednak o trávu v pozadí vůbec nejde a krom toho pokud Vám něco říká pojem hloubka ostrosti tak musíte vědět, že to pozadí se dá kupříkladu za použití delšího ohniska objektivu rozmazat zcela. Jinak jsou fotky ostré a hladina šumu mi přijde naprosto přijatelná vzhledem k účelu fotografií. Něco málo tom vím - www.xamil.cz

Odpovědět  |   | 
3008  |  07. 01. 2011 20:24

To auto mám asi druhý týždeň. Môžem konštatovať na základe osobnej skúsenosti v zlých podmienkach - sneh, námraza a neudržiavané cesty, že riadiť ho je skutočne veľmi dobrý(pekný) zážitok. Rozhodol som sa pre kúpu veľmi spontánne a zatiaľ neľutujem. A teraz ku komentáru o "škaredosti" to auto je také originálne, že zmes japonsko, korejsko, koncernovo nemecko-českých(bez národnostných provokácií) automobilov mu nemôže ani "políbit prdel")) toť vsjo

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  08. 01. 2011 05:12

Mně se velice líbilo na první pohled. A interiér je krásnej.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  23. 11. 2016 14:53

můžeš nám sdělit s jakým autem a jeho ročník jezdíš?

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  07. 01. 2011 14:50

je to nejako inak popisane alebo co, ale pokial ja viem, tak ziadne natlakovanie zatazenejsieho tlmica, ale je tam treti horizontalny tlmic, ktory vyrovnava naklony karoserie... Inak samozrejme zaujimave auto, skarede az pekne by sa dalo povedat Ale ako hybridna 4-kolka co pride by to bolo zaujimave vsestranne auto. Ja mam originalnost rad (nie prehnanu samozrejme)

Odpovědět  |   | 
pvl  |  08. 01. 2011 11:44

...je to pořád jenom SUVčko => tzn. nepraktický auto k hovnu...

Odpovědět  |   | 
hm  |  08. 01. 2011 14:42

a tak co doporučíte experte za auto? ktere auto je dle vas prakticke? ja totiz zadne auto nemohu oznacit za prakticke protoze osobni auto jako takove je k hovnu celkove

Odpovědět  |   | 
Milan  |  04. 03. 2013 14:57

Asi na něj nemáš, tak proto se ti nelíbí a ani nemusí, hlavně že tým co ho vlastní dělá dobrou službu a jsou s ním spokojeni.Očaril i mně i když jsem už vlastnil i auta moc dobrých značek.

Odpovědět  |   | 
vladimir  |  21. 11. 2014 19:52

TOTO NAPIŠE JEN TROUBA KTERY V TOM VOZE ANI NESEDEL.

Odpovědět  |   | 
maro-01  |  08. 01. 2011 22:19

jak tomu mrznu sterace a spodna cast predneho okna pri teplotach pod nulou, mlzia sa okna a uplne nelogicky funguje ventilacia ako u Citroenu C5 tak "potěš koště"

Odpovědět  |   | 
3008  |  09. 01. 2011 13:48

Nemrzne nič, auto sa nerosí a pokiaľ chcete rýchlo rozmraziť predné okno prepnete na rozmrazovanie(klíma sa zapne do auto a vzduchom z vnútra rozmrazí okno) a k tomu sklu: je to atermické a hluk tlmiace sklo(sa mi páčia kritici nevedia ani hovno, neprečítajú, nezistia si nič len kydajú tie svoje sračky).

Odpovědět  |   | 
matuS  |  10. 01. 2011 23:10

co sa rozculujes. Setri si nervy, do 2 rokov sa ti to zacne pomaly ale isto rozpadavat. Radsej si hybaj priplatit 4 rocnu zaruku...

Odpovědět  |   | 
C5  |  22. 01. 2011 09:23

Neviem, mam C5 od apr-2010 a do dvoch rokov sa mi nezacala rozpadavat. Dokonca sa nezacala rozpadavat ani do dnes...

Odpovědět  |   | 
C5  |  22. 01. 2011 09:24

oprava "od apr 2007"

Odpovědět  |   | 
Milan  |  04. 03. 2013 15:00

Kašli na závistivce, jsme takový národ a od r.1990 ještě horší.

Odpovědět  |   | 
ab  |  09. 01. 2011 13:14

Pozeram na priehradku spolujazdca a nestacim sa divit. Neviem si predstavit, co by sa do takeho objemu a tvaru dalo nieco rozumne ulozit. To tam zavadzia airbag ?

Podla fotky ta obria schranka v laktovej opierke nevypada az taka obrovska, videl som vacsiu v porovnatelnom aute

Ale naopak sa mi paci priehradka v stredovom tunely pri spolujazdcovej lavej nohe. Sikovne vyuzitie priestoru, navyse lahko a jednoducho dostupne.

Odpovědět  |   | 
3008  |  09. 01. 2011 13:52

Súhlasím, tá priehradka na strane spolujazdca je mierne povedané "na dve veci" ja tam držím obal s CD ale aj ten tam nešiel dobre napasovať. Bude to asi tým Airbagom. Stredový panel pod lakťovou opierkou je obrovský mám 185 a ruka mi tam vojde až ponad lakeť. Napr. 2,5l malinovka nieje problém

Odpovědět  |   | 
Hombre  |  09. 01. 2011 21:11

Jak o tomto recyklátu můžeš mluvit, jako o autě je to nalakovaná petflaška, která má větší reflektor než motor a za 3-5 let, nikdo nebude vědět co toto označení znamenalo.

Odpovědět  |   | 
3008  |  10. 01. 2011 08:09

škoda mlčať

Odpovědět  |   | 
vladimir  |  24. 02. 2013 07:35

toto auto mam a jsem velice spokojeny.jenom neznalec muze psat takove voloviny. navic sleva 120000 tisic me skodovka ani japonska a kolinska konzervarna neda.

Odpovědět  |   | 
vladimir  |  24. 02. 2013 07:43

dnes najeto s 3008 25tisic km. vse funguje.1.6 hdi topi už v zime po 8 km..jizda na snehu zazitek.na benecko octavie mela problem .3008 bez problemu az nahoru.takovy vuz je za ty prachy spicka.embecko nove 3 řady klima za priplatek.ostuda.

Odpovědět  |   | 
OR  |  05. 08. 2013 14:27

Do 3008-ičky jsem přesedl po 5 letech ježdění s VW Passat a už bych se nechtěl vracet.Větší požitek z jízdy jsem nezaznamenal u žádného z cca 25 typů používaných aut.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  15. 08. 2013 11:12

Mám naježděno s Peugeot 3008 1,6 156 k 95 tis. km bez problémů a s 3008 2.0 HDI automat 6 tisíc. Pohoda, spokojenost, po 560 km jízdy necítíte únavu a jste funční.

Odpovědět  |   | 
david  |  07. 01. 2014 16:19

..v testu mě zaujala poznámka o pazvucích z přístrojovky při přejíždění nerovností, máte někdo vlastní zkušenosti, jestli je to tak hrozný?

Odpovědět  |   | 
Staňa  |  27. 02. 2014 17:56

Mám Peugeot 3008 1.6 hdi active šeda shark 2/5 měsíce jezdím denně 50 km kopcovitý terén
Mám najeto 4000 km nic nevrže jízdní vlastnosti perfektní spotřeba 5.7l.2 koruny km.Měřím 2 metry pohodlí mám perfektní a to nemám sedák ani na doraz.
Auto stálo 438000 je super odhlučněné šestka neuvěřitelně zabirá i do kopce
JSEM NAPROSTO SPOKOJEN

Odpovědět  |   | 
Eda  |  14. 03. 2014 08:41

Máme taky P-3008 1,6 HDi a taky naprostá spokojenost.Koupeno jako ojeté,3-leté za 250 tis.s plnou výbavou. Pohodlí,luxus a super motor za rozumnou cenu.Spotřeba je teď v teplém březnu 5,3 l .A to s ním jezdí manželka denně 12 km do práce.Takže samé popojížďky. Veliký auto s rozumnou spotřebou.A žádné skřípaní plastů.Takže ode mně za 1.

Odpovědět  |   | 
Eda  |  14. 03. 2014 08:41

Máme taky P-3008 1,6 HDi a taky naprostá spokojenost.Koupeno jako ojeté,3-leté za 250 tis.s plnou výbavou. Pohodlí,luxus a super motor za rozumnou cenu.Spotřeba je teď v teplém březnu 5,3 l .A to s ním jezdí manželka denně 12 km do práce.Takže samé popojížďky. Veliký auto s rozumnou spotřebou.A žádné skřípaní plastů.Takže ode mně za 1.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  02. 11. 2014 21:06

Vystřídal jsem celou řádku různých vozítek ( Fiat Brava 1,6, Rover 416, WV Bora 1,9TDI, Audi A3 1,6, Seat Altea 2,0 TDi, Ford C-Max 2,0 TDCi a možná i jiné), na stáří jsem ale zakotvil u Peugeotu 3008 HDI 2,0 110 kW se kterým jsem zatím najezdil více než 56 tis. km a už měnit nebudu. Ze začátku auto působilo ( a na některé rádoby znalce působí pořád) nějak divně, ale je to věc vkusu, názoru a zvyku. Pro mně je to pohodlné (vyšší posez), vhodné do sněhu (vyšší podvozek), docela stabilní v zatáčkách (vzadu má 3 navzájem propojené tlumiče), slušný výkon a "odpich". Také mi vyhovují různé "zbytečnosti", jako je automatická parkovací brzda, průhledový displej , který promítá do zorného pole okamžitou rychlost, slušná navigace, ( sice nemluví česky, ale těch pár anglických slov už jsme se naučil a rozumím si s ní), kontrola tlaku v pneumatikách a další. Venku držím spotřebu kolem 6 l/100 km a co je hlavní, zatím žádné poruchy (musím zaklepat).
- nafta : snažím se tankovat vysokocetanovou naftu (Diesel Max- OMV, Blue Diesel-Benzina)
při nejhorším alespoň klasickou naftu, ale bez toho tuku z řepky a jiných biopřísad. Ta
je dneska bohužel dost vzácná, já ji tankuji u obou BČ v obci Dubenec na R-4 u
Příbrami. Je to trochu dražší provoz, ale věřte, že se to vyplatí. Na výkonu toho
. motoru, jeho chodu a celkovém stavu, je to po čase docela poznat.
- motorový olej : používám kvalitní, plně syntetický olej a výměnu provádím pravidelně po
15 tis. ujetých km, včetně filtru. Výměna oleje až po 30 tis. km (jak doporučuje
výrobce) je v našich podmínkách úplná blbost a motoru to určitě škodí.

Odpovědět  |   | 
vladimir  |  21. 11. 2014 19:47

MAME TAKE 3008 1.6HDI 82 KW.SUPER AUTO.KOUPENO NOVE R.2010.DOPOSUD BEZ JAKYCHKOLIV PROBLEMU.

Odpovědět  |   | 
marek  |  26. 04. 2015 21:31

Ja mam 3008 2.0 hdi.chcel by som sa opytat ci niekto nemal problemy s otrasom kormanu.mam najazdenych 12000km.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A