Test Peugeot 208 GTi – Zdařilá změna identity

Jan  |  27. 09. 2013 07:35

Clio Renault Sport to je nářadí tohle je sračka. Navíc přeplácané a design pro ženský do města na nákup. Neumím si představit, že se v tom jako chlap cítím. Asi mi každý rozumí že

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 09. 2013 08:37

Nuz, dnesnej vsadepritomnou blbuvzdornou mikrocipovou technikou zdegenerovanej mladsej generacii (bez urazky, ale dajte dnesnemu nagelovanemu debilkovi do jednej z tych jeho dvoch lavych ruk hocijake manualne naradie a budete sa naramne bavit) to bude stacit. Esteze je tam ten manual. Co sa tyka auta samotneho, styri veci, kvoli ktorym to nechcem:
a/ doj.bany dizajn zadnej casti (to je proste nieco desive)
b/ este doj.banejsi dizajn palubnej dosky (vieme o com to je)
c/ do takehoto auta patri atmosfericky dvojliter a to bez debaty
d/ no a ten celkovy dojem, auto pre chlapa vyzera naozaj inak, toto mi pripada ako vytvor pre nejake buzny (a im podobne degeneraty z tych kvazi ludskopravnych buzikovskych zdruzeni)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 09. 2013 10:09

Prohlásil budovatel socialismu.
Moc by mě zajímalo jak byste se vyrovnal těm podle vás debilkům ve znalosti cizích jazyků nebo počítačových programů.
Mám už dospělé děti, takovýto dementní text o mladých lidech mi připomíná blbečky co byli pořádnými blbečky v mládí a teď si léčí své nepřetřzité mindráky. V mládi rozbíjeli zastávky MHD, nebo křišeli na sjezdech KSČ a dnes si našli jinou "zábavu". Uvědomujete si, že debílek jste tu halvně vy a jako debílek zemřete?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 09. 2013 10:10

(samoazřejmě bez urážky)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 09. 2013 10:49

Nic sa nestalo, ten zvratok mi pripomina vsetkych tych ci uz lepsie alebo horsie platenych havkacov z doby minulej aj sucasnej a to bez rozdielu. Kazdopadne by to chcelo nejaky abgrejd, ono pripisat niecomu nahodile nejaky nedostatok a potom zacat kritizovat ze to je zle je uz dost stara a ohrana metoda. Nieco novsie by nebolo?

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  27. 09. 2013 12:30

za bod d) by som ti dal po hube a dolamal ruky... si primitivny homofob

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 09. 2013 12:46

Ked ti dojde synacik domov a predstavi Ti svojo snubenca, potom porozmyslaj a mozeme si to v pohode rozdat. Take veci treba liecit a nie podporovat a v tom sa so spominanymi 'instituciami' akosi nezhodujem.

Odpovědět  |   | 
rigi  |  27. 09. 2013 15:41

haha, ten buzerant a syna? to s rozdaním určite vníma ináč než ty

Odpovědět  |   | 
rigi  |  27. 09. 2013 15:42

aha, geňožrút sa ozval daj sa liečiť, ty dupolabužník...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 03. 2017 17:45

Pánové, co to tady píšete za sračky, nejdřív se v tom svezte a pak porovnávejte, ano, design dělanej, pro ženský, s tím souhlasím, ale podvozek 1A, ne jako u Fiesta ST a Renault Clio RS, oba kostitřasy, který vás baví tejden a pak radši utečete, všechno na hovno, svezl jsem se už ve všech a tohle je z nich nejlepší, mám ho rok a půl a naprostá spokojenost a těch 208 kobyl, věřte, že to je motokára pro každodenní ježdění. Tak asi tak

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 09. 2013 21:01

Pro upřesnění.Tohle není auto pro chlapa bylo myšleno, že je to auto pro ženy.Když vemu, že tomu schází jakákoli agresivita, sportovnost a tzw. wrc surovost a dravost, kte tuhle třídu dělá exklusivní.To auto to je jen chrom lišty a sračkové ozdůbky.Od kdy patří chrom na hot chat auto?? Už je to hodně podobné do nových Citroenů, kde platí co je moc to je příliš.Když vemu Clio to je rachot. 205 to byl sportovní volant obří kola a silný motor.V to bylo to auto krásné, že bylo jako motokára.A bez tisíců nesmyslů .A musím potvrdit, že nejen tento Peugeot jev zezadu megaodporný! Přitom dříve měl peugeot tak krásný zadní design.Viz. 406, 106 atd

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 09. 2013 22:28

Podle parametrů a recenze jízdních vlastností to nevypadá jen na chromové lišty, ale, že to nemá vzhledově nic společného s tzv. hot-hatch, to je bezesperu pravda a pro mne nepochopitelné. Vždyť ostrý vzhled k tomu patří! Za to se platí daná cena a ne, aby to vypadalo jek střep nějakýho důchodce.
Když jsem viděl ty parametry, tak by to netrhlo prdel oběma mým autům a přiznám se, že ta představa mně poněkud zneklidnila. Nechat se předjet autem takového vzhledu je potupné.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  28. 09. 2013 09:14

Suhlasím! A přitom by stačilo dát tomu místo nevkusných chromů třeba karbonové prvky, místo přeslazené vínové třeba matnou šedou nebo červenou, zadní brutální difusor, zadní křídlo, drsná jednoduchá WRC kola a odmontovat všechny ty debilnosti co auto přeplácávají. Věřím, že je motor silný, ale to dnes není u automobilek problém.A to, že to má "zrovna" 1,6 turbo a zrovna "200k" jako Clio Sport RS to je u Peugeotu známé, že vždy kopíroval Renault. Jednu dobu kopírovali i celé ceníky příplatkových výbav a cen. Stačí se podívat na Captur a hle najednou 2008 na trhu. No ať si kupuje každý co chce já osobně bych si tohle auto nikdy pro sebe nekoupil, ale třeba pro ženskou je to asi pěkné. A když se podívám na novou 308, tak je to až trapné, jak udělal Peugeot nudné auto snažící se kopírovat snad ve všem Golf 7. Trochu odskok od celkové filozofie značky jen pro co nejvíc peněz na kontě společnosti.A interiér 208 to je neuvěřitelnej humus i přesto, že to má doteková multimédia.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 09. 2013 11:03

Přesně. Moc by mě zajímalo, proč to takto udělali. Nejčastěji se to řeší, jinými nárazníky a výkem pátých dveří s "křídlem" je to pár čuryfund plastových za minimální prachy, které si automobilka nechá královsky zaplatit.
Před barákem má soused obyč nového Megana a ten více cool než tato přihrbená slepice s chudákem lvem ve znaku (na jeho místě bych utekl).

Odpovědět  |   | 
rousini  |  27. 09. 2013 22:57

Co mi to sakra připomíná... Asi nejvíc tu reklamu, jak v Indii lisovali kapoty sloní pr*elí. Někdo psal, že je to hnusný zezadu. Mě se to hnusný i zepředu...
No a ergonomii podřídit nějakýmu cool konceptu virtuální kabiny? V tonhle frantíci nesklamou.

Odpovědět  |   | 
ja-ne  |  30. 09. 2013 11:30

Verim ,ze to je dobre auto je dobre, ale dizajn ma fakt zlý.. auto pre zenu.. ked si vedla toho predstavim zaparkovane 206 gti alebo nedajboze rc tak mi pridu ako iny level..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A