TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100: Roztomilá dravost ještě zdaleka není vše

61 komentářů

Míra
1. dubna • 15:32

Mám ŘP 49 let a aut jsem měl hodně za svůj život.Francouzská R19 C2 C3 .Nyní mám VW New Beattle žluté s černou střechou.Je to kultovní vozidlo i nadčasové.Ta Peugeot 208 ale vypadá fakt moc hezky.Je to současný trend,mnoho příslušenství bezpečnostní prvky...

Yellowhammer
25. prosince • 23:11

Proč se zdá skoro všem redaktorům nemožné najít v Peugeotech správnou pozici za volantem? Mám 183cm a v P308 naprosto na pohodu. Vidím dokonce i lehce pod "důležité údaje" a to nemám volant v klíně.

lOl
26. prosince • 7:28

Naprosto souhlasím, mám totiž stejné auto P308 kombík s BlueHDi 2.0 a dokonce i stejnou výšku. Dokonce mám doma ty Peugeoty dva. S druhým jezdí paní, výška 165 cm a jsme s nimi natolik spokojení, že nyní kupuji další třistaosmičku se stejným motorem. Aut jsem v životě vystřídal docela dost, ovšem nerad vzpomínám na docela dlouhé období, kdy jsem vlastnil nějaké ty výrobky koncernu, oni tomu říkali auta. Bohužel, jako mnozí další jsem si nechal vymýt makovici podobnými články rádoby redaktorů, kteří hanili vše ostatní, kromě VAGu. No, ono to jezdilo, ale hlavně do servisu. A to zcela pomíjím další "pozitiva". Toto období bylo vystřídáno dalším, kdy jsem cca 11 roků vlastnil dvě Toyoty Avensis. V tomto případě, kdybych nemusel na záruční prohlídky, tak ani nevím, kde ten servis byl. Ale k tomu Peugeotu. Třistaosmička je nedoceněné auto i když je faktem, že já ji znám pouze s výkonnějšími motory a více než slušnou výbavou. SUV si pořizovat nebudu, prostě nechápu smysl těchto aut. Nejsem už ten typ, který by podléhal jakkoliv "stádnosti" zdejší populace a "rozumům" některých chytrolínů na diskuzích. Na druhé straně, když se to někomu líbí a potřebuje to, proč ne. 208 je opravdu "šmrncovní", seděl jsem v ní, ale nejel a ani se ji nechystám kupovat.

.
26. prosince • 18:23

"kdy jsem vlastnil nějaké ty výrobky koncernu, oni tomu říkali auta" " No, ono to jezdilo, ale hlavně do servisu."
Tady se člověk dočte hloupostí. :-D

tom
26. prosince • 9:21

Hezka pohadka na stedry vecer.

mpolan
26. prosince • 12:34

Kdo nechce, neuvěří a nepochopí. Aspoň zbyde na rozumnější lidi.

Mirek
26. prosince • 13:44

A že jich tu je podle toho jak často tohle auto potkávám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
26. prosince • 13:55

Tak novou 208 fakt často nepotkáš, když teprve začínají přicházet auta do prodeje. A jestli nevídáš 308 a další modely, pak doporučuju restart mozku a vynechání zaslepenosti.

Mirek
26. prosince • 17:58

Ty si restartuj mozek. Každému mimo tebe je jasné, že jsem psal o 308.

mpolan
26. prosince • 18:37

Tak zkus vyjít z vaší ulice i dál, mezi lidi, někam do civilizace.

ACE
23. prosince • 15:05

Předpokládám že ta spotřeba je nesmysl, tak žravé malé auto s tímto výkonem by smysl nedávalo.

Jirka K.
23. prosince • 20:04

Lidé, neřešte hlouposti. Peugeotem 208 jsem jel. Výborné auto, krásný design. Koncernová škola by se mohla od vyšívaných Francouzů učit. Určitě nejsou nudní. Přinášejí do automobilismu krásu a originalitu, která se poslední dobou s příchodem elektřiny začala vytrácet. A za to velká poklona. Jen tak dál Renaultem a Peugeote.

neodborník
23. prosince • 21:46

Někdo tady nesouhlasí, zásah. Ale opomenout Citroen je neomluvitelné !

petr r. (petrumr)
23. prosince • 21:58

A budou mět deprese o vánocích, motor bmw, časování vaček nezávisle na sobě a měnitelný zdvih sacích ventilů technospace.

Jirka K.
23. prosince • 20:20

Ještě jsem zapomněl. Neplašte, spotřebu bude mít normální český řidič do šesti litrů. Já měl spotřebu 5,9 l. 100 koňová verze. Jo a klima byla neustále zapnutá 😀

petr r. (petrumr)
23. prosince • 9:48

Francouzi mají rozum a ještě by to chtělo zakázat ty SUV ve městech. Škoda by se měla učit jaký auta vyrábět a EU by měla rázem zasáhnout.

Pinokio
24. prosince • 7:34

Naopak Francouzi zacali ty Suv ve velkem vyrabet. A zrusili Mpv

.
23. prosince • 14:39

V čem mají rozum? Portfolio jejich aut je podobné ostatním.

stealth01
23. prosince • 14:02

A co lidem příkážáme? Jaký je návrh?
Malé auto pro všechny situace i do hor s výkonem nikdy ne vyšším, než 80 kW?
Omezíme i max rychlost těchto aut.
Uzákoníme povinný výkup stávajících SUV a přechod na malá auta?
Nebo bude povinnost ke stávajícímu autu koupit taky malé auto do města?

petr r. (petrumr)
23. prosince • 17:11

Já bych dal SUV do N1 a N1 vyšší poplatek za dálnici (v chorvatsku je to na výšku nad 1 kole) dražší parkovné a když jsme u té rychlosti, tak jak nad 3,5tuny-80kou. Ještě nějaký návrhy?

mpolan
23. prosince • 18:34

Já bych komunisty jako ty zavřel a nepouštěl je vůbec mezi lidi.

petr r. (petrumr)
23. prosince • 21:11

jestli jsem byl komunista nebo spolupracoval s komunisty, tak máš na víkend Z4 s plnou nádrží.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
24. prosince • 8:32

Ty jsi komunista myšlením a přesvědčením. Takoví nebyli ve straně, protože je tam ani sami komunisti nechtěli.

petr r. (petrumr)
25. prosince • 8:28

nejsem toho myšlení a demokracie končí tam, kde jinýmu to škodí. Tak hajzlíci, mě vadí SUV a vy se stím srovnejte a neotravujte mě. Každý má nárok na svoji svobodu, hlavně slova. Vás dva si budu pamatovat, vy budete mět tu hvězdu i na čele co tady agitujete, na to asi bude nějaká vysoká škola?

bzzz
26. prosince • 18:30

Pletes si pojmy s dojmy.

mpolan
25. prosince • 10:51

Ty fakt komunistu nezapřeš. Všude vidíš nepřítele, vše bys jen omezoval a zakazoval. Hochu, ty se zastřel.

stealth01
24. prosince • 7:50

Nebyl jsi komunista, ok... ale chováš se tak. Ty chceš určovat, co mám mít lidi rádi, co si mají kupovat, co si nesmí koupit, kde mohou a kde ne.
Ja teda ve městě jezdím převážně tramvají nebo 330e hybridem, ale abych někomu něco prikazoval nebo zakazoval. Na to si asi vážím svobody a demokracie.

Mirek
23. prosince • 16:50

Nechápu, proč jim napovídáš, co by na nás měli ještě vymyslet. To ti nestačí, že od příští roku mají nová auta povinnost hlásit orgánům EU spotřebu v reálném provozu? :-D

T-rex
23. prosince • 15:38

Tohle už v některých zemích částečně vyřešili. Daňové restrikce na základě emisí nebo kw jsou v neprospěch "zbytečných" aut. Jen nechápu, proč jsou v Praze od parkovacích poplatků osvobozeny elektrovozy a zároveň jsou na stejnou cenovou hladinu postaveny citogo a třeba naftový range rover.

Tom
23. prosince • 11:26

Skoda ta auta uz davno vyrabela a jeste vyrabi. Jenze kdyz lidi chteji a kupujou suv, tak musi nabidnout suv. Je to divne, ale podnika se za ucelem zisku..

neodborník
23. prosince • 9:35

Vysoká hrana začíná nad rameny člověka, vše pod ně je nízké. Opravdu je vysoká, nebo zase hodnotíte něco, co nikoho nezajímá ? Tedy těch, cu u toho přemejšlej.

mpolan
23. prosince • 9:34

Upřímně-nechápu, jak se autor v autě rozvaloval. Měřím 178 cm a do nové 208 jsem se pohodlně usadil na první pokus, volant mi nic nezakrýval, za sebou měl místo pro člověka minimálně 185 cm vysokého. Jo, pocit uvnitř je trochu jak ve stíhačce, takový obklopený vším, ale místa je dost.
208 se na silnicích chová jako malé auto. Překvapivě, ona JE malé auto. Stejně nezáživné řízení ma Fabia, Polo, Clio. Stejně odskakují a kopnou si na nerovnostech.
Spotřeba po testu 6,7 litru? Autor má místo nohy olověné kopyto? Ani kdybych jezdil jen město a dalnice, nedosáhnu na tak šílený výsledek...
Jinak nevím, co na první 208 bylo rozporuplné. Po nevýrazné 207 to byl skok o galaxii kupředu.

Q
24. prosince • 8:06

Ono nejde jen o celkovou výšku. Stejně vysocí lidé mohou mít různě dlouhé nohy, trup, krk atd. a z toho vyplývá jiná pozice sezení a nastavení sedačky a volantu. A nezapomeňte, že jsou i vyšší lidé. Když v článku vidím, že problém najít pozici sezení měl 178 cm člověk, tak tuším, že já bych měl se 187 cm ještě větším problém.
Spotřebu v novinářských testech je vždy nutno brát s rezervou. Soukromý uživatel auta bude jezdit za méně, to je jasné.

G
23. prosince • 15:00

No, kdyby to byla škodovka tak je to samý superlativ.....:-D

Ffff
23. prosince • 11:24

Je jedno malé auto které jezdí naprosto perfektně. Fiesta

mpolan
23. prosince • 11:43

Fiesta? Možná ST, ale jinak je stejně průměrná jako zbytek třídy.

Pinokio
24. prosince • 7:27

L

Pinokio
24. prosince • 7:29

Pracoval jsem pro Peugeot a ted pro Ford. S klidnym svedomim tvrdim ze Fiesta je na podvozku urcite lepsi nez Peugeot .

Ffff
23. prosince • 12:53

Tak to jsi kamaráde úplně mimo. Ostatně jako vždy. Ale minule mi zde nějaký diskuter řekl co jsi zač.

Tom
23. prosince • 23:02

Malokdy s nim souhlasim, ale tady musim. Standardni fiesta se nechova lepe nez treba fabie. Jezdi to stejne, je to uskakane a to komunikativni rizeni a sportovni vlastnosti jsou jen vymysly pisalku jako je Vaculik a spol. A to pisu jako majitel dvou fordu. Bohuzel posledni jizdne dobry ford(nepocitam st a rs) byl focus 1.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ffff
24. prosince • 9:17

Je velice smutné že nepoznas rozdil

tom
26. prosince • 9:17

Ano, fozdil je pouze v naladeni. Pokud chci neco s tvrdym podvozkem, nepohodlne, tak vezmu fiestu. Pokud neco houpavejsiho, co neotravuje nad kazdou dirou, vezmu francouze. Pokud chci kompromis, vezmu fabii nebo polo. Ale vsechna tahle auta ma vpredu pseudo MacPherson a vzadu vlecku. Takze pocitove se to da naladit jinak, na hrane se to chova podobne. Takze rozdil jsem poznal v tvrdosti, ale ne v tom, ze by to jezdill lip nebo dokonce bezchybne.

praptak
23. prosince • 23:53

Tak teď si teto hlouposti nasadil vyloženě korunu.
A je smutne, že se tyto omyly dostanou timto zpusobem na "veřejnost".

tom
24. prosince • 9:12

Jake hlouposti?

Kejsy
23. prosince • 18:47

Ffff si uplnej curak a jantar

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ffff
23. prosince • 19:03

Důvod?

mpolan
23. prosince • 18:58

Nekaž diskusi zbytečnou sprostotou.

mpolan
23. prosince • 13:43

Jo, jsem člověk, který se tu nebojí psát pravdu a nemá módní názory. Takže se tu pak na mou osobu vymýšlí spousta krásných pomluv, ale to je vůči výjimečným lidem normální.
Ze zdejších diskutérů mě nikdo nezná, ale ta zášť... to je síla. To je přehlídka malosti a mindráků celé ČR.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
23. prosince • 16:43

Ty jsi výjimečný člověk? Tak to bych o sobě nenapsal ani omylem. A prosím tě, čím jsi výjimečný? Nafukovací ego, nebo něco jiného?

Ffff
23. prosince • 13:55

A co bych ti měl závidět? Vždyť ja tě vůbec neznám. Já jsem se svými auty spokojenej. Mám to štěstí že mám vždy na nové. Jenom pouze říkám že občas jseš fakt mimo. Nezlob se na mě ale fiesta je v béčkovem segmentu špička co se jízdních vlastností tyče. Zkus vyzkoušet. Jestli nepoznas rozdil tak nemáš absolutní cit pro řízení

mpolan
23. prosince • 14:49

Kdo psal o závisti? Budeš jako ostatní a začneš mi podsouvat věci, které jsem nepsal? Nu, proč ne, tvá volba.
K Fiestě se vyjadřovat dál nebudu, nejsem zaslepený fandovstvím ke značce.

Ffff
23. prosince • 17:58

Tvl vždyť to píšeš nahoře! Hele ty asi nejsi normální co?

mpolan
23. prosince • 18:33

A kde? Prosím, ukaž mi, kde píšu o závisti... moc moc prosím. Ať se taky odrovnáš, jako ostatní.
A k té Fiestě... asi takový kult jako Golf, a pak je to prostě jen běžné auto své třídy.

Ffff
23. prosince • 19:26

Víš co? Máš ve všem pravdu. Jsi výjimečný

Ffff
23. prosince • 19:08

Přečti si prosim ještě jednou po sobě nahoře co jsi psal. O tom jak jsi výjimečný a jakou k tobě prý cítíme zášť. Proč bych ji měl k tobě cítit?

mpolan
24. prosince • 8:30

Takže o závisti ani slovo, že? Děkuji, více netřeba.

Ffff
23. prosince • 18:05

A ano k fieste se prosim nevyjadruj. Je vidět že jsi neznalek. Ps žádný fanda značky ford nejsem.

praptak
23. prosince • 16:57

Ano je lepe se nevyjadřovat pokud neviš. Tohle nema s fandovstvim nic společneho. To, že fiesta je top a to včetně řizeni, ktere je u francouzu obecně dost marne je holy fakt a vubec nemusi jit o ST. Buď se s tim smiř nebo se zajdi osobně přesvědčit pokud na to maš vlohy.

mpolan
23. prosince • 17:55

No, jestli si pamatuješ poslední francouzské auto Peugeot 206, pak tě chápu. Jinak tvůj plácanec nemá žádnou váhu.

Ffff
23. prosince • 8:43

Škoda toho řízení. Vím ale že to bude vadit mizivému procentu

mpolan
23. prosince • 11:42

To řízení je normální, jako u všech malých aut. Tohle není sportovní verze. Akorát pissálek zase viděl GT line, a dělá z toho závoďák.

Doporučujeme

Články odjinud