TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100: Roztomilá dravost ještě zdaleka není vše

Ffff  |  23. 12. 2019 08:43

Škoda toho řízení. Vím ale že to bude vadit mizivému procentu

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 11:42

To řízení je normální, jako u všech malých aut. Tohle není sportovní verze. Akorát pissálek zase viděl GT line, a dělá z toho závoďák.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 09:34

Upřímně-nechápu, jak se autor v autě rozvaloval. Měřím 178 cm a do nové 208 jsem se pohodlně usadil na první pokus, volant mi nic nezakrýval, za sebou měl místo pro člověka minimálně 185 cm vysokého. Jo, pocit uvnitř je trochu jak ve stíhačce, takový obklopený vším, ale místa je dost.
208 se na silnicích chová jako malé auto. Překvapivě, ona JE malé auto. Stejně nezáživné řízení ma Fabia, Polo, Clio. Stejně odskakují a kopnou si na nerovnostech.
Spotřeba po testu 6,7 litru? Autor má místo nohy olověné kopyto? Ani kdybych jezdil jen město a dalnice, nedosáhnu na tak šílený výsledek...
Jinak nevím, co na první 208 bylo rozporuplné. Po nevýrazné 207 to byl skok o galaxii kupředu.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 12. 2019 11:24

Je jedno malé auto které jezdí naprosto perfektně. Fiesta

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 11:43

Fiesta? Možná ST, ale jinak je stejně průměrná jako zbytek třídy.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 12. 2019 12:53

Tak to jsi kamaráde úplně mimo. Ostatně jako vždy. Ale minule mi zde nějaký diskuter řekl co jsi zač.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 13:43

Jo, jsem člověk, který se tu nebojí psát pravdu a nemá módní názory. Takže se tu pak na mou osobu vymýšlí spousta krásných pomluv, ale to je vůči výjimečným lidem normální.
Ze zdejších diskutérů mě nikdo nezná, ale ta zášť... to je síla. To je přehlídka malosti a mindráků celé ČR.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 12. 2019 13:55

A co bych ti měl závidět? Vždyť ja tě vůbec neznám. Já jsem se svými auty spokojenej. Mám to štěstí že mám vždy na nové. Jenom pouze říkám že občas jseš fakt mimo. Nezlob se na mě ale fiesta je v béčkovem segmentu špička co se jízdních vlastností tyče. Zkus vyzkoušet. Jestli nepoznas rozdil tak nemáš absolutní cit pro řízení

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 14:49

Kdo psal o závisti? Budeš jako ostatní a začneš mi podsouvat věci, které jsem nepsal? Nu, proč ne, tvá volba.
K Fiestě se vyjadřovat dál nebudu, nejsem zaslepený fandovstvím ke značce.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  23. 12. 2019 16:57

Ano je lepe se nevyjadřovat pokud neviš. Tohle nema s fandovstvim nic společneho. To, že fiesta je top a to včetně řizeni, ktere je u francouzu obecně dost marne je holy fakt a vubec nemusi jit o ST. Buď se s tim smiř nebo se zajdi osobně přesvědčit pokud na to maš vlohy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 17:55

No, jestli si pamatuješ poslední francouzské auto Peugeot 206, pak tě chápu. Jinak tvůj plácanec nemá žádnou váhu.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 12. 2019 17:58

Tvl vždyť to píšeš nahoře! Hele ty asi nejsi normální co?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 12. 2019 18:05

A ano k fieste se prosim nevyjadruj. Je vidět že jsi neznalek. Ps žádný fanda značky ford nejsem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 18:33

A kde? Prosím, ukaž mi, kde píšu o závisti... moc moc prosím. Ať se taky odrovnáš, jako ostatní.
A k té Fiestě... asi takový kult jako Golf, a pak je to prostě jen běžné auto své třídy.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 12. 2019 19:08

Přečti si prosim ještě jednou po sobě nahoře co jsi psal. O tom jak jsi výjimečný a jakou k tobě prý cítíme zášť. Proč bych ji měl k tobě cítit?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 12. 2019 08:30

Takže o závisti ani slovo, že? Děkuji, více netřeba.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 12. 2019 19:26

Víš co? Máš ve všem pravdu. Jsi výjimečný

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 12. 2019 16:43

Ty jsi výjimečný člověk? Tak to bych o sobě nenapsal ani omylem. A prosím tě, čím jsi výjimečný? Nafukovací ego, nebo něco jiného?

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  23. 12. 2019 18:47

Ffff si uplnej curak a jantar

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 18:58

Nekaž diskusi zbytečnou sprostotou.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 12. 2019 19:03

Důvod?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 12. 2019 23:02

Malokdy s nim souhlasim, ale tady musim. Standardni fiesta se nechova lepe nez treba fabie. Jezdi to stejne, je to uskakane a to komunikativni rizeni a sportovni vlastnosti jsou jen vymysly pisalku jako je Vaculik a spol. A to pisu jako majitel dvou fordu. Bohuzel posledni jizdne dobry ford(nepocitam st a rs) byl focus 1.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  23. 12. 2019 23:53

Tak teď si teto hlouposti nasadil vyloženě korunu.
A je smutne, že se tyto omyly dostanou timto zpusobem na "veřejnost".

Odpovědět  |   | 
tom  |  24. 12. 2019 09:12

Jake hlouposti?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  24. 12. 2019 09:17

Je velice smutné že nepoznas rozdil

Odpovědět  |   | 
tom  |  26. 12. 2019 09:17

Ano, fozdil je pouze v naladeni. Pokud chci neco s tvrdym podvozkem, nepohodlne, tak vezmu fiestu. Pokud neco houpavejsiho, co neotravuje nad kazdou dirou, vezmu francouze. Pokud chci kompromis, vezmu fabii nebo polo. Ale vsechna tahle auta ma vpredu pseudo MacPherson a vzadu vlecku. Takze pocitove se to da naladit jinak, na hrane se to chova podobne. Takze rozdil jsem poznal v tvrdosti, ale ne v tom, ze by to jezdill lip nebo dokonce bezchybne.

Odpovědět  |   | 
Pinokio  |  24. 12. 2019 07:27

L

Odpovědět  |   | 
Pinokio  |  24. 12. 2019 07:29

Pracoval jsem pro Peugeot a ted pro Ford. S klidnym svedomim tvrdim ze Fiesta je na podvozku urcite lepsi nez Peugeot .

Odpovědět  |   | 
G  |  23. 12. 2019 15:00

No, kdyby to byla škodovka tak je to samý superlativ.....

Odpovědět  |   | 
Q  |  24. 12. 2019 08:06

Ono nejde jen o celkovou výšku. Stejně vysocí lidé mohou mít různě dlouhé nohy, trup, krk atd. a z toho vyplývá jiná pozice sezení a nastavení sedačky a volantu. A nezapomeňte, že jsou i vyšší lidé. Když v článku vidím, že problém najít pozici sezení měl 178 cm člověk, tak tuším, že já bych měl se 187 cm ještě větším problém.
Spotřebu v novinářských testech je vždy nutno brát s rezervou. Soukromý uživatel auta bude jezdit za méně, to je jasné.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 12. 2019 09:35

Vysoká hrana začíná nad rameny člověka, vše pod ně je nízké. Opravdu je vysoká, nebo zase hodnotíte něco, co nikoho nezajímá ? Tedy těch, cu u toho přemejšlej.

Odpovědět  |   | 

Francouzi mají rozum a ještě by to chtělo zakázat ty SUV ve městech. Škoda by se měla učit jaký auta vyrábět a EU by měla rázem zasáhnout.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 12. 2019 11:26

Skoda ta auta uz davno vyrabela a jeste vyrabi. Jenze kdyz lidi chteji a kupujou suv, tak musi nabidnout suv. Je to divne, ale podnika se za ucelem zisku..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 12. 2019 14:02

A co lidem příkážáme? Jaký je návrh?
Malé auto pro všechny situace i do hor s výkonem nikdy ne vyšším, než 80 kW?
Omezíme i max rychlost těchto aut.
Uzákoníme povinný výkup stávajících SUV a přechod na malá auta?
Nebo bude povinnost ke stávajícímu autu koupit taky malé auto do města?

Odpovědět  |   | 
T-rex  |  23. 12. 2019 15:38

Tohle už v některých zemích částečně vyřešili. Daňové restrikce na základě emisí nebo kw jsou v neprospěch "zbytečných" aut. Jen nechápu, proč jsou v Praze od parkovacích poplatků osvobozeny elektrovozy a zároveň jsou na stejnou cenovou hladinu postaveny citogo a třeba naftový range rover.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 12. 2019 16:50

Nechápu, proč jim napovídáš, co by na nás měli ještě vymyslet. To ti nestačí, že od příští roku mají nová auta povinnost hlásit orgánům EU spotřebu v reálném provozu?

Odpovědět  |   | 

Já bych dal SUV do N1 a N1 vyšší poplatek za dálnici (v chorvatsku je to na výšku nad 1 kole) dražší parkovné a když jsme u té rychlosti, tak jak nad 3,5tuny-80kou. Ještě nějaký návrhy?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 18:34

Já bych komunisty jako ty zavřel a nepouštěl je vůbec mezi lidi.

Odpovědět  |   | 

jestli jsem byl komunista nebo spolupracoval s komunisty, tak máš na víkend Z4 s plnou nádrží.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 12. 2019 07:50

Nebyl jsi komunista, ok... ale chováš se tak. Ty chceš určovat, co mám mít lidi rádi, co si mají kupovat, co si nesmí koupit, kde mohou a kde ne.
Ja teda ve městě jezdím převážně tramvají nebo 330e hybridem, ale abych někomu něco prikazoval nebo zakazoval. Na to si asi vážím svobody a demokracie.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 12. 2019 08:32

Ty jsi komunista myšlením a přesvědčením. Takoví nebyli ve straně, protože je tam ani sami komunisti nechtěli.

Odpovědět  |   | 

nejsem toho myšlení a demokracie končí tam, kde jinýmu to škodí. Tak hajzlíci, mě vadí SUV a vy se stím srovnejte a neotravujte mě. Každý má nárok na svoji svobodu, hlavně slova. Vás dva si budu pamatovat, vy budete mět tu hvězdu i na čele co tady agitujete, na to asi bude nějaká vysoká škola?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 12. 2019 10:51

Ty fakt komunistu nezapřeš. Všude vidíš nepřítele, vše bys jen omezoval a zakazoval. Hochu, ty se zastřel.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 12. 2019 18:30

Pletes si pojmy s dojmy.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 12. 2019 14:39

V čem mají rozum? Portfolio jejich aut je podobné ostatním.

Odpovědět  |   | 
Pinokio  |  24. 12. 2019 07:34

Naopak Francouzi zacali ty Suv ve velkem vyrabet. A zrusili Mpv

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 12. 2019 15:05

Předpokládám že ta spotřeba je nesmysl, tak žravé malé auto s tímto výkonem by smysl nedávalo.

Odpovědět  |   | 
Jirka K.  |  23. 12. 2019 20:04

Lidé, neřešte hlouposti. Peugeotem 208 jsem jel. Výborné auto, krásný design. Koncernová škola by se mohla od vyšívaných Francouzů učit. Určitě nejsou nudní. Přinášejí do automobilismu krásu a originalitu, která se poslední dobou s příchodem elektřiny začala vytrácet. A za to velká poklona. Jen tak dál Renaultem a Peugeote.

Odpovědět  |   | 
Jirka K.  |  23. 12. 2019 20:20

Ještě jsem zapomněl. Neplašte, spotřebu bude mít normální český řidič do šesti litrů. Já měl spotřebu 5,9 l. 100 koňová verze. Jo a klima byla neustále zapnutá 😀

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 12. 2019 21:46

Někdo tady nesouhlasí, zásah. Ale opomenout Citroen je neomluvitelné !

Odpovědět  |   | 

A budou mět deprese o vánocích, motor bmw, časování vaček nezávisle na sobě a měnitelný zdvih sacích ventilů technospace.

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  25. 12. 2019 23:11

Proč se zdá skoro všem redaktorům nemožné najít v Peugeotech správnou pozici za volantem? Mám 183cm a v P308 naprosto na pohodu. Vidím dokonce i lehce pod "důležité údaje" a to nemám volant v klíně.

Odpovědět  |   | 
lOl  |  26. 12. 2019 07:28

Naprosto souhlasím, mám totiž stejné auto P308 kombík s BlueHDi 2.0 a dokonce i stejnou výšku. Dokonce mám doma ty Peugeoty dva. S druhým jezdí paní, výška 165 cm a jsme s nimi natolik spokojení, že nyní kupuji další třistaosmičku se stejným motorem. Aut jsem v životě vystřídal docela dost, ovšem nerad vzpomínám na docela dlouhé období, kdy jsem vlastnil nějaké ty výrobky koncernu, oni tomu říkali auta. Bohužel, jako mnozí další jsem si nechal vymýt makovici podobnými články rádoby redaktorů, kteří hanili vše ostatní, kromě VAGu. No, ono to jezdilo, ale hlavně do servisu. A to zcela pomíjím další "pozitiva". Toto období bylo vystřídáno dalším, kdy jsem cca 11 roků vlastnil dvě Toyoty Avensis. V tomto případě, kdybych nemusel na záruční prohlídky, tak ani nevím, kde ten servis byl. Ale k tomu Peugeotu. Třistaosmička je nedoceněné auto i když je faktem, že já ji znám pouze s výkonnějšími motory a více než slušnou výbavou. SUV si pořizovat nebudu, prostě nechápu smysl těchto aut. Nejsem už ten typ, který by podléhal jakkoliv "stádnosti" zdejší populace a "rozumům" některých chytrolínů na diskuzích. Na druhé straně, když se to někomu líbí a potřebuje to, proč ne. 208 je opravdu "šmrncovní", seděl jsem v ní, ale nejel a ani se ji nechystám kupovat.

Odpovědět  |   | 
tom  |  26. 12. 2019 09:21

Hezka pohadka na stedry vecer.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 12. 2019 12:34

Kdo nechce, neuvěří a nepochopí. Aspoň zbyde na rozumnější lidi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 12. 2019 13:44

A že jich tu je podle toho jak často tohle auto potkávám.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 12. 2019 13:55

Tak novou 208 fakt často nepotkáš, když teprve začínají přicházet auta do prodeje. A jestli nevídáš 308 a další modely, pak doporučuju restart mozku a vynechání zaslepenosti.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 12. 2019 17:58

Ty si restartuj mozek. Každému mimo tebe je jasné, že jsem psal o 308.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 12. 2019 18:37

Tak zkus vyjít z vaší ulice i dál, mezi lidi, někam do civilizace.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2019 18:23

"kdy jsem vlastnil nějaké ty výrobky koncernu, oni tomu říkali auta" " No, ono to jezdilo, ale hlavně do servisu."
Tady se člověk dočte hloupostí.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  01. 04. 2020 15:32

Mám ŘP 49 let a aut jsem měl hodně za svůj život.Francouzská R19 C2 C3 .Nyní mám VW New Beattle žluté s černou střechou.Je to kultovní vozidlo i nadčasové.Ta Peugeot 208 ale vypadá fakt moc hezky.Je to současný trend,mnoho příslušenství bezpečnostní prvky...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A