TEST Peugeot 2008 GT Line 1.5 BlueHDi: Mají Francouzi patent na bestseller?

homer  |  02. 02. 2020 08:28

jsou tak neschopni ze nenabidnou 4x4? jaderna velmoc s kosmickym programem tvl.

Odpovědět  |   | 

no dívám se z okna-8 stupnů, suché silnice, tráva zelená a tedy zeptám se na co chceš do města 4x4.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 02. 2020 08:57

hory a zasnezene komunikace? polni cesta s blatem? plaz s piskem? to vsechno bez problemu zvladne kazda tuctovka s haldexem

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 02. 2020 09:05

To všechno bez problému zvládne se schopným řidičem každá tuctovka i bez haldexu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 02. 2020 09:08

touhle logikou to zvladne i konskej povoz tak na co auta

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 02. 2020 09:33

homer: Logika? Kdyby ti neunikal význam toho slova, tak bys pochopil, proč se Peugeot rozhodl, v kontextu 4x4 u 2008, jak se rozhodl.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 02. 2020 09:50

Homer je vul, nema ukoncenou ZS a jezdi v zlutym Facku od taty.

Odpovědět  |   | 

a po polnačkách louce atd. Určitě si vše opraví a naučí se dobře jezdit.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 02. 2020 12:15

pazout se nerozhodl - pazout je banda neschopnejch bridilu kterej rezignoval na technickou inovaci a zameril se na 4% klientelu

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 12:23

Jsi blb. Hádám, že sám budeš čtyřprocentní, když se proti tomu tak zoufale vymezuješ.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 02. 2020 21:44

No... fakt je, ze z toho vsetkeho uvidi 99% SUV akurat sneh.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 11:07

80 % aut téhle třídy se prodává jako předokolky a Peugeot by měl dávat 4x4? A proč? Kvůli pár rejpalům v diskusích, kteří by si to auto stejně nikdy pro plno hloupých předsudků nekoupili?
Počkám si, až utichne ten prvotní povyk a 2008 objednávám. Nechce se mi čekat půl roku na auto, současné lhůty jsou zase úlet.

Odpovědět  |   | 
anonym  |  03. 02. 2020 03:27

"pockam si/nechce se mi cekat"

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 02. 2020 06:16

Říkal jsem si, jestli někdo bude až tak hloupý, aby nepochopil tohle. A on se přeci jen našel...

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  03. 02. 2020 08:52

Urazet muzes jak chces. Ze jsi napsal nesmysl, je zjevne, ty grafomane

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 02. 2020 09:07

Chytrý pochopí, hloupý si bude hrát na anonym.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  02. 02. 2020 08:53

Celkový design a útulnost interiéru 1*. Bohužel, nejsem tak bohatý, abych si kupoval vůz, který je na 150tis zralý na vrakoviště. Peugeoti jsou něco jako fast fashion. Auto na dvě sezóny a pryč.

4x4: nikdy mě nenapadlo, proč by měl crossover mít 4x4 a kombík nemusel? Pohon všech kol vnímám pro tento konkrétní vůz jako okrajovou záležitost, tudíż ji nenabízí.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 02. 2020 09:06

umi to i v miniautech suzuki nebo fiat a pro pazouta je to okrajovka? nebo neschopnost?

Odpovědět  |   | 

PSA má svoji firmu co ti tam udělá 4x4. Nejezdíš na autosalony?

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 02. 2020 15:27

Která firma v rámci PSA přestavuje 2008 na AWD?

Odpovědět  |   | 

víš že do diskuzí se nesmí dávat reklama?

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 02. 2020 03:34

Jsem u tebe na nesmysly zvyklý, tenhle se ti s AWD povedl moc

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 02. 2020 16:09

Proc?

Odpovědět  |   | 

dvě sezony? já jdu za týden na druhou stk a nevypadá to na dvě sezony. Ty máš za auto co?

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  02. 02. 2020 16:54

No nevím zda na dvě sezóny. Mam 307sw r.v. 2005 jak si pěkně jezdí. A technická vzdy ok. A 4x4 na autě neprebuji. Stačí nasadit kvalitní zimní pneu. Louku, bahno a balast taky zkousne a neprotestuje.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 02. 2020 19:05

Možná máš štěstí na výrobek. Kupodivu znám dva lidi, kteří 307 vlastní asi o chlup déle než ty a oba to měli, nevím jak dnes, neustále v servisu pro závady. Možná to vlastní stále z důvodů, že je to vyhlášené auto na závady a tedy špatně prodejné. 307 rozhodně spolehlivé auto není.
https://www.auto.cz/bazar-peugeot-307-pycha-p... ...

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  04. 02. 2020 08:38

Pane kolego. Asi máte pravfu v tom ze jsem chytil dobrý kus. Muj mazlík uz ma nalitano cca 250000km a menil jsem jen komplet spojku za cca 4000czk. Jinak spotrebni material jako brzdy, olej a atk do toho nepocitam. Mam 2.0 hdi 100kw.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 02. 2020 16:10

Komplet spojku za 4k? Asi jen oblozeni, ne?

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  05. 02. 2020 11:17

Ne ne. Stála mě přesně 3856czk. Značka LUK. I s pritlacakem a loziskem. Jen ty dve gufera jsem si musel dokoupit. Nakoupeno pres kamaráda co tyto díly prodává.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  05. 02. 2020 11:17

Dvouhmota

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  05. 02. 2020 11:25

Omlouvam se. Cena 8300czk. Moje chyba. Spletl jsem si to se skříní co jsem nedavno kupoval.

https://photos.app.goo.gl/o3Eoi73Yw9ey93Fx5

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 11:12

Musím se zeptat kolegy, jak to dělá, že mu minulá 308 jezdí spokojeně už asi sedm let a přes 200 000 km. A když tedy to auto má být tak tragické, proč si kupoval zase novou. Jak jsem to jen mohl přežít s dvěstěšestkou a zničit ji až při 200 000 km (a ještě chybou servisu, který dokonale zvrtal výměnu spojky, jen už se mi to auto nechtělo dál držet při životě). Nebo jak je možné, že bráškovo 208 už najezdila 200 000 km a stále se ne a ne rozpadnout.
Jistě nám všem poradíš, co děláme špatně, že?

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  02. 02. 2020 11:22

Neděláte špatně nic, jen nemáte srovnání s kvalitními vozy. Jsou lidé co si pomlaskávají nad šunkou za 15kč/deka. Že si stačí vzít méně šunky za 30kč/deka a pochutnáš si a zasytíš se za stejné peníze více, to jim nevysvětlíš. V pořádku, každé zboží má svého spokojeného kupce.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 11:31

Aha, a co že to jsou ty kvalitní vozy? VW a Škoda? Nebo snad věčně poruchové Fordy a Fiaty? Přecitlivělé Hondy nebo nevýrazné Toyoty? Tak honem, sem s tím.
Jinak děkuji za to, že jsi popřel svůj první příspěvek o tom, jak jsou auta "zralá na vrakoviště". Ale nechám tě plácat dál, hezky se nám odkopej.

Odpovědět  |   | 
Odkopat a na zteč :-)  |  02. 02. 2020 11:41

Ano, VW a Škoda jsou kvalitní držáci. Sice ne s takovým náskokem, jako dříve, ale stále vedou. Ostatní značky jsou více o konkrétní volbě pohonu a převodovky. Na pomyslném dnu je právě PSA, Ford, Fiat. Jestli měníš často vozy, nemusí tě to zajímat. Jestli ne, v nižší cenové hladině jsou vhodnější Renault nebo Hyundai.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 11:48

Dobře jsem se zasmál.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  02. 02. 2020 12:21

Ahoj
Jezdil jsem vzdy s automobilem z koncernu. Oktavia, passat atd. Myslím si, ze passat uz neni co drive. Nudne auto za třičtvrtě milonu. Prosel jsem salony a Peguot me presvedčil na plné čáře. Vykon cena.
Nepoznam rozdil v jizdnich vlastnostech. Interier peguot o dve třídy jinde. Zitra si vyzvedavam 5008 v GT. Za 600tis bez DPH. Neni co dodat.
Milan

Odpovědět  |   | 
Alias  |  02. 02. 2020 13:16

Tak bohuzel spolehlivost uz tam neni, jedine co koncernu zustalo je ta nuuuuuda.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 02. 2020 15:02

chlapec zaspal minimálne 15 rokov. .halóóó budíček je 21. storočie.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  04. 02. 2020 22:33

Mam uz tretiho Forda a s zadnym jsem nemel probely. Ty dva byli ojete s buhvijakou minulosti a buhvikolik najeto, posledni koupeno jako nove. Mozna delam neco spatne, ale jezdi a jezdi a jezdi.
Kamarad mel koncernove auto s uzasnym TSi a oprava ho stala 60 tisic.

Odpovědět  |   | 
ZDENĚK  |  04. 02. 2020 07:14

Mám na 207 najetých 200 000 a do šrotu zralá není. Nepodléhej Škodovkářské propagandě.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 02. 2020 16:11

Te podlehas akorat ty. On psal puvodne nekde o skodovce?

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  02. 02. 2020 09:20

Peugeot dělá vynikající vozy, v současné době patří ke špičce. A to nejen designové ...

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  02. 02. 2020 09:27

Prečo potom nedokážu ponúknuť záruku viac ako na 2 roky?

Áno, viem, že sa dá niečo priplatiť, ale cena je nezmyselná.

Takze obava o spoľahlivosť je obrovská!

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 02. 2020 09:52

Hele, sedni do ty svi zilinsky Kie a jed domu...

Odpovědět  |   | 

jak jsem psal, za týden jdu na druhou stk s citroenem, před 7 lety jsem vybíral auto a carens měla 7let záruku- tj 7x garančka+ 7prohlídky. Probůh vzpamatujte se, jestli se škodou jezdíte pořád do servisu( měl jsem) tak u druhých aut to není a olej a filtry vám vymění i ten nepředražený servis. Chce to počítat, záruka od výrobce je pěkně drahá a nic není zadarmo.

Odpovědět  |   | 
IP  |  02. 02. 2020 16:36

V té době jsem taky vybíral auto, Carens měl v ceně auta i komplet servis zdarma, takže se nemuselo nic řešit po dobu záruky.

Odpovědět  |   | 

já si to moc i nepamatuji, ale vím, že kia to měla výhodnější jak hyundai, máš asi pravdu, bylo to 7+7 a nějaký podmínky tam byly ohledně pojištění.

Odpovědět  |   | 
IP  |  03. 02. 2020 07:03

Každopádně to byl super kup včetně servisu, nemuselo se nic řešit. Neskutečně poctivá kára.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 02. 2020 11:27

panebože, to je riadný hlod. Pozri sa ja som si na 308 II dokúpil záruku na 7 rokov, alebo 1200000km, a poviem Ti pravdu, úplne zbytočne vyhodené peniaze. . Tiež cena servisných prác a cena ND, ma nezaujíma, lebo tieto služby jednoducho nepotrebujem.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  02. 02. 2020 10:12

V čom patrí k špičke na rozdiel od konkurencie nič ma nenapadá...

Odpovědět  |   | 

nemá škrabku, majitelé mají garáž anebo dají za stěrače folii. Má konkurence odpojitelné ramínka stěračů abys stím mohl pohybovat při dávání té folie nebo čištění? Konkurence při dešti svítí denníma které už má xx roků led, kdežto konkurence obyčejnou žárovku a ani se nepřepnou na tlumená, sice to má dělat řidič, ale ani oni nepatří u konkurence ke špičce.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 02. 2020 16:15

Odpojitelna raminka steracu? Co to je? Normalne je muzu zvednout. A stemi svetly je to dobrej joke, proto potkavam i 5008 a 508 v desti jen na denni sviceni. Ano, mas pravdu, konkurencni svetla tolik neoslnuji ostatni ucastmiky provozu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 02. 2020 09:42

Na Peugeotech mám najeto tři čtvrtě milionu kilometrů. Nemůžu říct křivého slova. Ale v současné době bych si už nevybral. V nabídce jen "krabice" bez přidané hodnoty. Někomu to stačí, respektive většině to stačí, ale i tak ten kdo bude chtít k SUV i pohon 4x4 má smůlu (ano teď přijde hybrid s elektromotorem vzadu na extrémní cenu, navíc popravdě je dost lidi, kteří prostě elektro v jakékoli podobě nechtějí). Takže MPV by byla pro takové lidi lepší volba, ale víme "módní záležitost" .
U 508 sice výkony dostačující, ale benzín končí na 1,6. Navíc ani k té 1,6 která by měla ambici zábavné jízdy jen automat. 208 se mi líbí, sice kombinovatelnost motorů a převodovek ne, ale na malé auto do města a okolí by si člověk asi vybral.
Takže zůstávají dodávkové varianty vozů a 308, která ale bude končit a zaručeně bude nová krásná, ale jinak pohonem zmršená.
Pořád ještě existují lidí co rádi jezdí a řídí a nejen se vozí a přepravují.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  02. 02. 2020 11:57

Ergonomie je super. Nikdo nemůže za to že si šofér neumí sednout. Malej volant je super , při správném posedu přístroje nezakrývá.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 02. 2020 15:28

Malý volant není problém, i když poté je opět víc přeposilováno, je však zbytečně nízko.

Odpovědět  |   | 

kdo je zvyknutý z nákladáků, tak ten to vítá a nemáš unavený ruce.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 12:03

Velice se mi libi design poslednich peugeotu a u 508 i včetně interieru. Ale auta jako takova to už je docela bidnějši, pruměrne až podpruměrne šasi, řazeni, řizeni z nich dělaji pro mě nezajimave přepravniky. Dale jsem si všiml, že u nejvykonnějšich motorizaci neni ani možnost manualu což se bohužel začina tykat i jinych vyrobcu. No a i-kokpit mi ergonomicky nevyhovuje byť u např. 508 už je to lepši než u 308.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 12:22

To je super, když si někdo neumí ani přečíst test, kde je naopak podvozek chválen. Klišé s "gumovým" řízením už přehlížím, je to nesmysl.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 12:34

To, že si tu za všeznalka, ktery je hloupej jako 100kg hřib zde dokazuješ dlouho. A opět dokazuješ jak viš akorat tak kulove a odkazuješ se na řadky v testu, ktere lze brat s opravdu velkym nadhledem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 12:41

Ale samozřejmě, hlupáčku... Pokračuj, doraž se.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 12:43

Tobě nezbyva nic jineho než jen se hloupě smat

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 12:45

Omyl, já se směju chytře, to je velký rozdíl. Ale je mi jasné, že ve své hlouposti to nepochopíš.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 12:50

Pořad dookola ta hloupa školka. S tim evidentně nic nenadělal pač s tim jses narodil.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 12:52

Ano, narodil jsem se nadprůměrně chytrý a časem to dotáhl na genialitu. Ale dalo to práci. Tak nezoufej, snaž se, a třeba za pět let budeš z hlupáka aspoň průměrný.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 13:01

A koukam dalši demence. Takže dik za potvrzeni

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 13:07

Nesnaž se, ptáčku, na mě prostě nemáš. Nikdo tady na mě nemá.

Odpovědět  |   | 
příjmení  |  02. 02. 2020 15:31

Ne, na tu tvojí ubohost tu nikdo nemá, to je holý fakt.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 15:50

V tom případě je smutné, když vás takový ubohý člověk dovede tak hezky nadzvednout.

Odpovědět  |   | 
příjmení  |  02. 02. 2020 20:27

Smutné? Naopak, legrace s tebou je, klaune.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 22:26

Legrace, říkáš? Zatím na to nevypadáte. Jen samé vzteklé a podrážděné děti, nic více.

Odpovědět  |   | 
Pg  |  02. 02. 2020 15:46

Nevim jestli na tebe mam nebo nemam, ale pracoval jsem pro peugeot, citroen, skodu, momentalne delam pro Ford. Paradox je ze vlastním Novy Fiat. PSA jizdne opravdu prumer odskakovani napravy, nema vyhrev skla , nesmyslny sklon podlahy u spolujezde atd.atd. Motory az na THP a starsi verzi 1,3130k vcelku ok. Design je subjektivni vec Projel jsem 100vky aut a prodal vic nez 1000 to jen tak mimochodem.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 02. 2020 15:07

pozri sa, vozideil s i-cocpitom sa tuším predalo okolo 3 miliny, že si jeden jedinec nedokáž, alebo nechce náisť polohu, to je jeho problém, tak si kľudne kúp opla, máš tam PSA kvalitu a nemeckú ergonómiu, ktorá Ti bude určite vyhovovať.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  02. 02. 2020 12:07

Nauč se v autě sedět ne ležet,pak bude ergo. Super

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 12:21

To si mam jako nechat radit od tebe ? Když ergonomie i-kokpitu nesedi řadě jinym a to včetně profesionalnim zavodnikum, kteři by o spravnem posazu měli něco vědět ?
Volant na koulich važně nechci mit a to ne jen kvuli masirovani oneho.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  02. 02. 2020 12:34

Přesně si se s těma profikama trefil. Jenže když se někomu něco nelíbí ,tak se s tím nedá nic dělat . Já s tím problém nemám vůbec žádnej.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 12:40

No a to ja pravě ano. Ale jak jsem psal v 508 je to vuči 308 jine a prakticky, když jsem si seřidil posaz dle mojich představ tak jsem měl zakryty pouze spodek displeju, kde byl tušim udaj najetych kilometru a ještě něco, už si nevzpominam. To v 308 bylo tzo překryti značnějši. Udajně je to nejhorši v 208, ale tu ja osobně neznam...
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 12:44

TAk jestli zrovna ve 208 někdo nevidí na přístroje, pak se v autě válí jak ožralá jitrnice, to si jinak nedovedu vysvětlit. S tou mám z nových Peugeotů odjeto nejvíce a vůbec žádný problém. A ne, nemám volant na koulích, jak se hlupáčci snaží tvrdit, že to musí být.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 12:50
mpolan  |  02. 02. 2020 12:52

Ano, hezky ses popsal.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 13:00

A takovy jsou mezi nami. Ty ani nemužeš mit těžkej život, protože i na to je potřebna určita uroveň inteligence, ktere se ti zopakuji, nedostala. Takže si tu mužeš pokecet s někym jinym na hloupe ubožaky neminim marnit čas.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 13:10

Jo, já si to myslel. Tvůj život stojí za houby, proto pořád takové zamindrákované výlevy. Nezoufej, to se časem zlepší.
Doufám, že se toho "marnění času" budeš držet a nebudeš dál kazit místní diskuse. Hodně štěstí a vytrvalosti!

Odpovědět  |   | 
lOl  |  02. 02. 2020 13:40

Pane kolego s nickem mpolan, tedy já se Ti docela divím, že vůbec tady s některými těmi "brouky pytlíky", kteří nevidí v Peugeotu ani na přístoje atd. atd... se vůbec dohaduješ. Vždyť oni Ti za to vůbec nestojí. Pokud nevidí ani na ty přístoje, s největší pravděpodobností jim uniká spousta dalších věcí a potom je jakákoliv diskuze s těmito lidmi vlastně zbytečná. Já jsem přelezl do P 308 z Avensisu, žádný problém. Paní ve druhém P 2008 také žádný problém. Oba vozy po faceliftu - zakoupeny v roce 2018. Podobně další člověk z rodiny, sousedé z ulice jakbysmet atd... Ono je to vlastně velice jednoduché. Něco se Vám nelíbí, nevyhovuje? Tak si to prostě nekupujte. Kupte si třeba ta superspolehlivá, krásná, ergonomická a nevímještě jaká auta od VAGu. Ta si ovšem po předchozích několikerých zkušenostech nekoupím já. A já těch aut vystřídal v životě docela dost. Na PSA mi vyhovují především jejich diesely, ty patří ke špičce a já jezdím hodně často hodně dlouhé trasy. Faktem je, že na "konec světa" dojedete téměř v jakémkoliv autě, třeba i v té škodovce, ale to pouze za předpokladu, že po cestě bude hóóódně servisů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 14:12

Zase TAK černě bych to s VW neviděl. Dneska je jedno, jaká značka to je, poruchovost je u všech v podstatě stejná. Jen někteří ještě stále nedospěli a žijí v předsudcích doby dávno minulé, kdy 1.9 TDI byl skutečně nezničitelný motor. A o vhodnosti i-cockpitu nejlíp vypovídá to, že namísto tolik vytouženého propadu prodejů se Peugeotu stále daří, a i přes generační obměnu dvou důležitých modelů (208 a 2008) je pokles prodejů minimální.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 02. 2020 16:22

" Faktem je, že na "konec světa" dojedete téměř v jakémkoliv autě, třeba i v té škodovce, ale to pouze za předpokladu, že po cestě bude hóóódně servisů."
Myslíš že jsi vtipný? Ne. Jenom se projevuješ jako blb.

Odpovědět  |   | 
lOl  |  03. 02. 2020 04:16

…existuje stěží postřehnutelná hranice, která znemožňuje určit, zda je někdo ještě idiot, nebo již génius. Když je Ti víc, než 60 let (a to je můj případ), už nerozeznáš mnohá malá písmena ani zblízka. Zato ale velkého blbce rozeznáš i z velké dálky.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  02. 02. 2020 13:05

Mám 208 GTi a všechny ty keci o malém volantu a překrytí přístrojů jsou naprostej blud. Když dostaneš zaplaceno budeš škodit i když to není pravda. Vyskouset si to musí každej sám a ne poslouchat keci. Asi se Pezotu prodává moc tak to musí někdo pohánět.

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 02. 2020 15:31

Proto na kuloleštící volant přešli všichni.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 17:31

Važně blud ? Vy peugeoťaci jste zvlaštni sorta "pacientu". Podobně jako všichni jedou v protisměru jen ja jedu spravně.
Prostě podobnou kontroverznost nenajdeš prakticky u žadne jine značky. Par diskuzi v podobnem duchu jsem zažil a argumentace typu, vždyť peugeoty se prodavaji, obraceny otačkoměr ma i aston martin...argumenty jak smradlava noha. A přitom bude řada těch, kteři si to, že se oni museli přispusobit autu, nepřiznaji. To, že to bude některym lidem sedět nepopiram. Ono by bylo ještě zajimave, kolik vas majitelu opravdu sedi +- ergonomicky spravně a zda by jste v připadě klasickeho pojeti neměli seřizeni volant, sedačka rozdilně. Tedy tam, kde ti překryti budiku prakticky nehrozi, max v nějakych krajnich polohach.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 02. 2020 20:03

prosím Ťa pekne, keby si mal možnosť, tak skús spraviť zo 5000km s i-cocpitom, presadni do klasiky, potom by si pochopil čo je ergonomia. Mám s 308čkou nabehaných 120 000km, takže ma opravňuje porovnávať a hodnotiť. V klasickom aute mi hrozne vadí veľký volant, veľký problém mám očítavať hlavne navigačné povely. Pri zabáčaní máš ramenom prekrytý cellý prístrojový štít a v tom momente nič nevidíš. Keď si na to zvyknutý, tak si to jednoducho neuvedomuješ tento ergenovický nezmysel, ale ináč *Ti to veľmi vadí. Pri pohľade na klasický štít, podstatne dlhšie trvá, pokiaľ sa Ti prispôsobí zrak, a odčítanie navigácie a ostaných údajov trvá podstatne dlhšie. Podobne, koľko bolo kriku, pri 308, keď spravili jeden centrály displej, a odstránila väčšinu gombíkov. Teraz po čase je to bežné skoro pre všetký autá a VW, to doviedol až do takej dokonalosti že nemáš ani "čudlík" na hlasitosť rádia, ale musíš sa preklikávať. Ešte by som Ťa chcel poprosiť, nechaj si tie primitívne poznámky o pacientoch pre seba.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 02. 2020 21:04

To, že máš najeto s 308 tolik kilometrů neznamená, že je ergonomie v pořádku, je to jen důkaz, že se s tím dá jezdit.
A u všech aut, kde odstranili knoflíky to všichni kritizují, to jsi zapomněl dodat.
https://www.televizeseznam.cz/video/meziplyn/peugeot-30... ...
https://www.televizeseznam.cz/video/meziplyn/peugeot-50... ...

Odpovědět  |   | 
praptak  |  02. 02. 2020 21:18

Všimni si uvozovek to k těm pacientum.
Ale ty stale ignoruješ ty, kterym i-kokpit nevyhovuje a pokud by se nechtěli přispusobit tomuto řešeni z duvodu nevhodne pozice za volantem pak budou udaje nečitelne permanentně. Jsou lide, kteři na tohle mužou byt citlivějši a už menši nedorozumněni s i-kokpitem bude pro ně překažkou. Několik lidi psalo, že i-kokpit je nutil sedačku mit vyše a to knk 308 nema zrovna možnost nizkeho posazu bez ohledu na i-kokpit.
O nějakem dotykovem ovladani u peugeotu jsem se raději ani nezmiňoval a ani se mi nechce řešit, je to za mě jednoznačně hovadina. Ale z mojeho pohledu přijatelnějši než ergonomie samotneho sezeni.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  02. 02. 2020 23:17

Mám pocit, že plno lidí zapomíná, že 2008 je mnohdy druhé až třetí auto do rodiny a podle toho je také vybíráno. Tak mají mnozí přímé srovnání s tím, jaká je tam ergonomie oprti druhým vozům v rodině (a to nebývá opět Peugeot). Kdyby to bylo špatně, tak asi nebudou u Peugeotu tak obrovská prodejní čísla a konkurence, která je v tomto segmentu nyní silná, by je s přehledem převálcovala...

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  02. 02. 2020 12:18

Tak snad vychytali drobné neduhy původní 2008 (z roku 2013), např. postupně se objevila zadní kamera. A teď hlavně kvituji loketní opěrku a vyklápěcí plato pomocí šňurek (to bylo opravdu šetření na nevhodném místě...). Dále bylo šílené, že páčky ovadačů byly schované za věncem volantu a chyběla kontrolka denních světel. Tak se snadno stalo, že auto jelo zhasnuté..., stačilo omylem pootočit ovladač... Také vyhřívání sedaček utopené dole bez osvětlení byla hádanka- křížovka
Jinak i původní 2008 je skvělé auto (na tehdejší dobu) s prodlouženou zárukou na šest let, to ani nebylo potřeba využít. Nyní si můžeme užívat i větší prostor, asi i delší sedáky, otevíratelné střešní okno, přehledné vyhřívání sedaček, klávesy ovládacích prvků, ale bohužel i dolévání AdBlue...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  02. 02. 2020 21:15

Asi nejkomplexnější auto třídy mini suv. Dobře vypadá, vevnitř hezky uděláme, místa dost uvnitř i v kufru. Motory více než slušné a to samé i jízda. Uvidíme co na to Puma. Podle prvních testů bude minimálně perfektně jezdit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 02. 2020 22:28

Puma, bohužel, bude oproti 2008 malá a špatně využitelná. Rozdíl 10 cm v délce, dlouhá přední kapota, dost vysoká nakládací hrana. Možná bude hezky jezdit, ale jako komplexní malé auto rozhodně prohrává i jen papírově.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  03. 02. 2020 05:01

Jo menší zřejmě bude.

Odpovědět  |   | 
Steady  |  02. 02. 2020 21:45

Projel jsem testovacku a měl problém vrátit, jeli jsme s dětma furt dál a dál a studovali různý věci a chování.
Řízení preposilovane, pro tichý motor jsem nevěděl, kdy řadit rychlosti. Trochu jsem neviděl přes sloupky.
Jinak všechno perfektní. Za ty peníze pěkný poměr velikosti, výkonu, výbavy a dizajnu. Peugeot mě vždycky podržel, asi netankuju hnůj a neměl jsem 407 nebo něco s blbou elektřinou.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  02. 02. 2020 22:26

Pro mě tedy auto neni prioritou. Tou je bydlení a cestování po světě. Proto jsem loni koupil novou 2008. Dobře se v tom sedí, je to pohodlné a nedrncá. Všude dost místa a pro nás dva akorát velikost. Jede normálně a výborně brzdí. Záruka smluvní na 5 let a až se to začne sypat, pude do světa. Není to teréní auto, ale má zakrytovaný podvozek a to mi na nezpevněné cesty stačí. Ani tomu není vidět výfuk. Vše je pod krytem, jen fouká kouř na zem. Za mě dobrý, nelituji.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

dnes | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A