Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

25 komentářů

jenda911
2. listopadu • 20:19

Průměrná úspora paliva :-) Kdo tohle vymyslel, ptám se již podruhé, první dotaz zřejmě někam zapadl :-) Opel Insignia podle palubního počítače (resp. podle inženýra, který dělal překlad) spoří průměrně 5,9 l/100 km, jen zapomněli dodat úspora proti čemu. Zajímalo by mě, proč tam ten chytrák raději nedal jednoduchý 100 let starý piktogram "průměr" ušetřil by trapné vysvětlování prodejcům a bylo by to přehlednější :-) Když to nejde nechat v diskusi, tak to pošlete zastoupení značky, je to trapné, v podstatě by se to dalo nazvat klamáním spotřebitele (to je už trochu extrémní konstrukce, ale být nějaká podobná dezinformace na obalu potravin, to už by se právníci mohli potrhat snahou :-)

Perun
1. listopadu • 23:45

S Mazdou 6 jsem teď jezdil týden v Ománu. Benzinový motor, nepátral jsem co za obsah. Neuvěřitelně líné vozidlo. Interiér velmi vachrlatě působící, odřený, oloupané plasty.
Po 20.000km v Europcaru bylo auto uvnitř doslova na rozpad, řazení nepřesné, až bída. Zažil jsem P308, který po 1x takové porci na Martiniku působil uvnitř bytelněji. Jestli se má Insignia srovnávat s Mazdou 6, tak je na tom velmi bídně.
Jo, jediné pozitivum, co jsem si odnesl, byla hlučnost motoru. Téměř nebyl slyšet, skoro jako u mojí 15 let staré R6 3,0i :-). Absolutně nechápu, kdo si tato auta kupujete a proč za to sypete tyto částky.

Karel
6. září • 17:08

Ta výtka k místu pro hlavu vzadu je ve srovnání s čím? Z mojí zkušenosti je v Insignii vzadu víc místa na hlavu než např. v Superbu, kde si na výtky nevzpomínám.

Petr
6. září • 16:24

Nejhorsi na Insignii je krome kvality zpracovani (uz i v showroomu jim odpadlo madlo kufru), ze ani v nejvyssi vybave nemate, co je u mnohych standard nebo co slibuji v jejich TV spotu... destovy senzor, dvouzonova klima, slibovane led svetlomety, HUD a kuze. A kdyz nechcete diesel tak mezi 1.5l Ecotec a 2.0i 4x4 neni nic... super je velka nadrz, jak na palivo, tak pripadne AdBlue. Ale kdyz si to sectete a porovnate s konkurenci je Opel pomerne draha volba. Ale v OPC paketu a v hnede kuzi to je parada :).

DDT
6. září • 8:02

čtyřválcovej opel král střední třídy - to je nářez...

aliencz
6. září • 9:05

Výrazy "favorit" a "král" ........ přijde ti, že mají stejný význam?

eLzyx
5. září • 20:05

tak přemýšlím nad tím, jestli ten polstr deklu zavazadlového prostoru nejde odepnout a použít pro vyrovnání toho schodu po sklopení sedaček. V manuálu o tom není ani zmínka.

Antiautomat
5. září • 19:27

Na 520d s plnou polnou mam Chorvatsko tam a naspat a aby som to vobec na dostrel k tym 7l dal, to by som musel ist doslova ako diva svina. Na 7l priemer to mam problem dostat aj s mojim prastarym benzinakom, ono by sa to sice dalo, ale to by bolo pokut co strach. Takze auta nam nerastu len co do modernosti a krasy, ale aj (nejak zaujimavo) aj do spotreby? Ak to takto pojde dalej, co nevidiet bude taka manazerska chrochtava klasika zrat viac ako firemne DucatoMaxi s trojlitrom rozbehnute v lavom pruhu co to da.Inak po dizajnovej stranke podarene. Len ako sa budu rovnat tie prekopnute dvere po tom, co mi to opaci nejake to spomenute ducato, ponahlajuce sa vylozit zelovoc, to neviem.

mfilip
6. září • 9:43

A jéjej, zase Chorvatsko a zase jako nesmyslný etalon spotřeby, ještě jste zapomněl dodat, že zpátky od moře to bylo do kopce. Možna někdy pochopíte, že kombinovaný provoz je něco úplně jiného, než 8h jízda po dálnici v létě víceméně konstantní rychlostí na nejvyšší stupeň v ideálních otáčkách ...

Antiautomat
7. září • 20:32

ak si to s podobnym motorom zajazdil za 12, potom sa posad do auta. Zapni si pasy. Otoc hlavu co najviac dozadu. Potom sa pozri pred seba. A to, co medzi tym najdes, to je ten problem.

Antiautomat
7. září • 20:18

...boli ste niekedy v Chorvatsku?

tom
5. září • 11:48

Jen jakou ma souvislost, ze tlumice nejdou na doraz a tuha kastle?

Joe Doe
5. září • 10:40

"Spotřebu není problém v kombinovaném režimu udržet pod sedmi litry na sto kilometrů. "To nie je problem ani dvojlitrovej Mazde 6 - s benzinovym motorom.

tom
5. září • 11:47

Tak neni kombinovaná jízda jako kombinovaná jízda. Syn take loni koupil 6 se skyactivem a byl unesen ze spotřeby a jízdních vlastnosti. Jenže když to nakonec spočítal, tsk tech 45 km co dojizdi jezdi nyní jen o 5 minut dele s jen o 1,5l vyšší spotrebou. Pokud by jezdil stejne jako s předchozím diesel, tak je rozdíl vice nez 2 litry. Ale subjektivne nez to zmeril a spočítal, tak jezdil stejne:-)

Pavel
6. září • 12:43

....ještě je důležité říct, že když měřím dle palubního počítače a dle tankování, tak palubní počítač zaokrouhluje a měří přesně - tzn. odchylka je max. 0,05 l/100 km

Anonym
6. září • 17:54

Muzu potvrdit, ze v Mazde je odchylka opravdu mala. Nezkoumam to po kazdem tankovani, ale vzdycky tankuji do plna a zadam hodnoty do Gas manageru v telefonu. Dlouhodoba potreba podle appky je uplne stejna jako ukazuje palubni pocitac. Mimochodem, k tvemu prispevku vyse, nedokazi si predstavit rezim, kdy bych mel v sestce spotrebu 12 a vice litru. I kdyz ji trapim v serpentinach dva tisice metru nad morem a jedu brzda plyn, tak vysokou spotrebu jsem nikdy nezaznamenal.

Pavel
6. září • 21:16

...jak jsem psal. Je to opravdu odhad a myslím docela střízlivý. Pro režim, kdy auto jede na max. limitu je to slušná spotřeba. Můžeš zkusit jet na dvojku trojku na 6 000 otáček a uvidíš kolik auto žere :)

anonym
6. září • 6:50

Ve 2.5 šestce mám dlouhodobě spotřebu necelých 7 litrů. Kolik ovšem žere diesel v autě podobné velikosti, to netuším.

Pavel
6. září • 12:41

Už jsem to psal xkrát. Reálně lze porovnávat spotřeby jen u jednoho řidiče, každý si totiž představuje pod pojmem svižná jízda něco jiného. Profil trasy je také různorodý.
Já mám šestku 2,5l
Brno Jihlava Brno
- rychlostní limity na dálnici vždy + 10 km/h a co dovolí víkendový provoz D1
- 6,7 l/100
Brno Olomouc Brno
- rychlostní limity na dálnici vždy + 10 km/h a co dovolí víkendový provoz D1
- 6,5 l/100
Dlouhodobý průměr 6,8
Pokud se chci projet a jedu na hranicích vozidla, tak odhaduji 12 - 15 l

Nornik
6. září • 10:07

Ecko - 220d 5.5l, jizda mirne nad limit ...dlouhodoba ...

bzzz
6. září • 9:00

Avensis kombi (T25, 2008) dlouhodobe pod/do 7, na dalnici umi i tesne pod 6.

Salamander
5. září • 10:29

Jak je na tom ve srovnani s Mazdou 6 G165 ?Diky

anonym
6. září • 6:46

Tohle je test dieselu, ale 1.5 turbo má podobnou spotřebu a je živější než dvoulitr v šestce. S Mazdou bude větší zábava v zatáčkách.

blackwhit
6. září • 8:45

no s tou spotřebou bych byl opatrnej, jel jsem testovaci manual - spotreba 7,8l, a s jednim combi automatem - spotreba 10l. Ani jedno navic nebyla uplne ciste testovaci auta, jezdili s ni v normalnim provozu a kdyz nekdo chtel jednou za cas vyzkouset...

Anonym
6. září • 17:47

Ja jsem s tim motorem jezdil par dni v Chevy Malibu. Mimo mesto spotreba kolem 6 litru, v horach a na dalnici to lezlo pres 7. Na dalnici jsem jel vestsinou do 130 km/h a jelo to slusne, pri vyssich rychlostech uz ten motor nebyl moc komfortni. Hlavne ve srovnani s atmosferou 2.4 nebo 2.5 v japonskych autech stejne tridy.

Doporučujeme

Články odjinud