Zdravim.Prosim majitele zafiry o zkusenosti s prepravou 3 osob v 2.rade.Je tam dost mista?prostredni operadlo se mi zda proklate uzke.Neprekazi stredovy tunel noham?je lepsi jezdit ve trech v 2. rade nebo dva v 2.rade a jeden v 3.rade?¨Vejdou se 3 autosedacky vedle sebe to 2.rady?Dekuji
máme nový model Zafiry a je to neštěstí na neštěstí, prosím, máte někdo zkušenosti s benzínem? všude se testují jen TDIčka. Problémem je pro nás elektronický plyn. Na rovině se to příliš neprojeví, ale bydlíme v kopci a tak, když (zvyklý na lankový plynový pedál) jsem s pomalým přidáváním plynu jeli kopcem, začal najednou motor jaksi "zdechávat". Teď, když je sníh a nebo vlhký povrch, vyjíždíme kopec s rychlým rozjezdem a následným proklouzáváním.Prostě pomalá jízda do kopce nejde tak, jako se starou Zafirou (r.v 2001 též 1.8.). Vyjížděli jsem kopec s auty jiných značek, též s e-plynem a nikd ynebyl problém dosta se domů.Když jsme se v autorizovaném servisu dotazovali, zda to nemůže být špatným nastavením v komunikaci mezi plynovým pedálem a řídící jednotkou, bylo nám řečeno, že nic nastavovat nejde, že je to vše dané z výroby a do ničeho nejde zasahovat. Stejná byla odpověď na dotaz, zda nemůže být špatně seřízený motor.Jsem ze všeho nešťastní a nespokojení, nehledě na to, že i pocit při předjíždění není zrovna nejjistější - stará zafira tohoto obsahu "táhla" velmi spolehlivě, nebyl problém předjíždět, motor reagoval pružně.Bylo nám řečeno, že se motor musí zajet, ale jiný pracovník zase řekl, že motor už je konstruovaný tak, že jede hned na plný výkon.
Neres to,prodej to, a mas pokoj!
Mám stejný motor v Astře Caravan, najeto 35 tis. km. Spotřeba se mi zdá taky vysoká, jezdím většinou po městě, velmi klidně, do +10km limitu, pokud je to možné a výhodné (z kopce, křiovatky) brzdím motorem, spotřebu mám asi 7,6l/100km. Můžete říct, že je to po městě, ale se starou Astrou G Caravan 1.6 16V 74kW jsem při stejném stylu jízdy a za stejných podmínek měl spotřebu cca 8l/100km.
Tak to tedy koukám na tu spotřebu. Mám 1,9 dCi 88 kW v LII a po městě (Brno) jezdím okolo 6,8 l. A to často navštěvuji centrum ve špičkách, takže nějaké kolony si člověk prožije. 7,6 l už je poměrně dost.Když jsem testoval Astru G Caravan 1,7 CDTI s výkonem 74 kW jezdil jsem za celý test se spotřebou 5,5 l a město lehce přes 6 l. Holt asi nějaký divný motor:http://www.autorevue.cz/Prehled-testu/Opel-Astra-Caravan-17-CDTI-usporne-sportkombi-velky-test/Slovo-uvodem-exterier/sc-132-sr-1-a-6715-ch-24835/default.aspx
O těch testech a spotřebách v nich vím, ale u mne je to asi jinak. Jsem taky z Brna, většinu tras jezdím z Bystrce do Pisárek (tzn po rovných cestách s povolenými 60-70km/h) do centra města (a zpět). Kdybych jezdil vyloženě přes centrum s posouváním na 1-2, neustálým zastavováním, spoustou křižovatek tak bude spotřeba asi 10l. Ještě jsem ale zapoměl uvést, že mám filtr pevných částic, jestli to nehraje roli...
Také jsem z Bystrce, ale jezdím do centra přes žabovřeskou, šumavskou apod. A přesto mám tu spotřebu o dost nižší, než uvádíte vy. To mne na tom udivuje, že je nějaká vysoká. filtr něco přidá, ale je to v řádu desetin litru.
A ještě: když jedu ze zahřátým motorem 70km/h na 5. (auto má 6 rychlostí) na tempomat po rovině (kolem BS Auto), tak PP ukazuje kolem 4,5l/100km.
Mám stejné auto i motor 81kW a po půl roce jezdeni a najetých 8tkm klesla spotreba na soucasnych 6,3 litru s 1/3 podilem ranni spicky v Brne (myslim tim Zidenice mezi 7-8h). Ze zacatku to pod 7,5 neslo. Zbytek dalnice kolem Brna max. 150km/h. Cesty max. do 30km se studenym motorem. Pan Duchon mel smulu na pocasi i prilis mlade auto. Jinak palubni pocitac ukazuje podle realnych propoctu s dotankovanim max.0,2 litru k dobru takze spotreba je opravdu realna coz se o predchazejici Octavii ktera lahala i vice nez litr neda srovnavat
Občas jezdím firemní Astrou Caravan 1.7 CDTI. Motor je docela hlučný, ale není špatný. Naše Astry mají jen "pět kvaltů", což je nepříjemné v Německu na dálnicích, u nás to při limitu 130 km/h není žádný problém. Spotřeba je po zajetí motoru podstatně nižší, ze začátku byla tak kolem šesti sedmi litrů, dnes už není problém se dostat i pod pět, každém případě ale pod šest. Nemá tedy příliš smysl se zabývat vyšší spotřebou syrového motoru. Jinak musím souhlasit s poněkud specifickou logikou ovladačů, není špatná, ale ty proč nemají blinkry aretaci, oprvdu nechápu. Ale snad to už pochopil i Opel...
Design tabulek otresny, panove grafici... Ale clanek pekny, ctivy! Jen tak dal...
Co to meleš? Tabulky jsou normální. V jednoduchosti je krása.
Ne vzdy. Minimalne bunky by mely byt vyssi. Pokud se ti to libi, fajn, napis "libi se mi to" ne "co to meles". Ovsem to bych asi chtel moc, ze?
Tvými slovy: Tak nepiš, že design tabulek je otřesný! Napíšu - design tabulek se mi nelíbí. Ale to bych asi chtěl moc, že...
1500kg 81kw a stovka za 10,3? Neco je spatne..
Proč?
No na německém webo opel.de píší pro tuto motorizaci zrychlení 13,4s
Občas se stane, že některé auto jede neúměrně vůči tabulkovým hodnotám. U testů jsem zažil asi největší rozdíl u Seatu Leon 2,0 FSI, kde byla dynamika neskutečně lepší, než byly tabulkové hodnoty. Holt co už naděláte.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.