Test Opel Omega: prostor pro každého

55 komentářů

Jiříček
8. dubna • 15:08

Zdravím vás pánové.
Nevíte někdo, jak jsou na tom se spolehlivostí automatické převodovky u Omegy 3.2 V6 ?
Díky za odpověď.

Ivan
29. října • 22:07

Zdravím,mám dotaz. Neví někdo proč musím zamykat dálkovým dvakrát? Poprvé se mi nezamčou dveře u spolujezdce. Zatím mi to nevadilo,ale najedno po druhém zamčení začne červeně blikat kontrolka rozmrazování oken. Dík za radu

Ivan
28. října • 22:57

Zdravím,mám dotaz. Neví někdo proč musím zamykat dálkovým dvakrát? Poprvé se mi nezamčou dveře u spolujezdce. Zatím mi to nevadilo,ale najedno po druhém zamčení začne červeně blikat kontrolka rozmrazování oken. Dík za radu

Lucie
18. června • 20:10

Ahoj chci se zeptat jestli do opel omega 3,2 v6 dostanu kompresi a po případně kdo by to udělal chtěl bych zvisit výkon

lada
14. září • 10:47

zdravim mam opel omega c 2.5 td r.v. 2000.chci poradit na co si mam dat u omegy pozor.predem dekuji za odpovedi :-/

Apeiros
11. listopadu • 10:37

Omega byla dlouho mým snem. Nakonec jsem ji koupil víceméně náhodou, když se dramaticky změnil můj život a já hledal najednou levné pohodlné auto jako náhradu za předchozí LS 400 a LS 430. Po těchto autech byla má očekávání příliš velká. Vím, že LS 430 je auto o třídu výše, ale i tak. Zkrátka, některé sny by měly zůstat jen sny. Vlastním Omegu modelového roku 2000. Za plně vybavené a poměrně dobře udržované auto jsem zaplatil jen o pár tisícovek více, než kolik mě stálo čelní vyhřívané sklo na LS 430. Jsem celkem spokojen s třílitrovým motorem, s pohodlím, výbavou, jízdními vlastnostmi, i ten design exteriéru pořád ještě ujde. Auto zatím celkem funguje, řešil jsem jen nějaké drobné problémy v elektrické soustavě. Ceny náhradních dílů jsou většinou směšné. S čím jsem se však smířit nedokázal, je neskutečně nedbalé zpracování, lacinost křičící z každého detailu interiéru a počínající koroze zadních dveří, naštěstí zatím skrytá. Nechápu, že tohle auto stálo kdysi přes milion a bylo považováno za luxusní. Vždy jsem slyšel chválu na audio systém, ale pro mě je velkým zklamáním. Aparatura možná kvalitní je, ale zvuk naprosto zabíjejí všechny ty tvrdé plasty v interiéru. (Já vím, není to Mark Levinson.) Jsem si vědom toho, že lidé z mého okolí Omegu vnímají lépe než já, pro některé je to pořád "kočár" s perfektním poměrem cena/výkon. Pro mě je Omega jedno z nejlepších aut své kategorie, bohužel však absolutně nejhůře vyrobená. Opel promrhal svou velkou příležitost. O to více se těším na svůj další Lexus.

radohanno
19. dubna • 11:44

Po přečtení recenze jsem našel několik mystifikací.Týká se to hmotností a údané spotřeby.2,5td není nejlehčí, ale nejtěžší omega:Stačí jen nahlédnout do tabulek výrobce. 2,5td sport1696 bez příplatkové výbavy.A udávaná spotřeba 15L u benzinu 6Valců, také není směrodatná.Snad po Praze v zácpě.Jinak většina 3,0l. V6 jezdí za cca 10l. 2.0l 100kw má bohužel stejnou spotřebu jako V6 ,je bohužel slabý na 1700kg takže 9-10l/100km. Koroze u Faceliftované verze vzniká většinou po havárii a špatné opravě nebo údržbě, jinak i zde opel narozdíl od staré verze zapracoval.Ovšem které auto po 10 letech provozu nekoroduje.I tak profláknuté Octávie pěkně kvetou.Jinak celkem souhlasím že Omega je poplatná době vzniku 1994 a proto i faceliftované auto nelze porovnávat z vozy roku 2000 a více.Pokud se přepočte hodnota vozu nového a ojetiny vychází velmi dobře .Ovšem také proto že velké procento sloužilo jako firemní vozy nebo pro nižší managery a mají tím pádem velké proběhy kilometrů a ne zrovna pravidelný a kvalitní servis.Vlastním ji již 6let a prozatím nepřemýšlím o výměně a to hlavně z důvodu spolehlivosti ,která byla dosud enormní.:-D

Al
4. července • 14:32

Super,díky moc.Konečně recenze a test Omegy,je to můj sen který si chcu splnit. Většina recenzí na webu jsou zdob začátku výroby tohodle kočáru

Jiří Duchoň
17. června • 11:24

Milí čtenáři, rád bych vám chtěl poděkovat za vaše konstruktivní komentáře a připomínky. Pokud by podobně vypadala diskuse ke každému článku, nebo alespoň testu, bylo by to skvělé, teprve s vašimi dodatky získává totiž celý článek na významu. Neosvojuji si patent na rozum, proto se rád nechám opravit od těch, kteří mají s daným autem větší zkušenosti než já. Nechci, aby to vyznělo pateticky, ale ještě jednou vám děkuji.

dejvidek
18. června • 18:53

Také bych chtěl poděkovat za přínosnou diskusi, čekal sem opět něco ve stylu "to je krám" "ne tamto je křáp" a je vidět, že když se chce, tak to jde. Díky!
dejv

devil666
17. června • 12:51

Diskuze byla konstruktivní a vedená v rozumném duchu asi hlavně proto, že se do ní nevmontoval chytrolín Ondrašík ;-)

Radek Ondrášík
18. června • 16:04

Omyl, dva prispevky tu jsou odemne. Jenom to ani netusite. Problem neni Ondrasik, ten ocividne nevadi, coz je zde videt. Problem je, kdyz Ondrasik pise cokoli pod svym jmenem. Lidem vadi to jmeno, ne ten obsah. A vas komplex to jenom potvrzuje, ze vam vadi jmeno a ne obsah. A muzete patrat, ktery nick je ten muj :))

Novák
19. června • 8:30

Omyl, vadí ten obsah, protože se projevujte jako debil a lhostejno, zda píšete pod svým jménem a nebo pod jiným nickem. Proč tady nerýpou lidi do pana Duchoně a korektním způsobem napíšou svoje připomínky ?Namátkou třeba Vaše názory, že vědci, profesoři a podobně neovládají pravopis. Já se mezi nima pohybuju denně a většina z nich má pravopis a exaktní stylistiku, s níž se Vy nemůžete ani v nejmenším poměřovat.Nebo třeba představa, že ŠA bude prodávat Yetiho 1,8TSi4x4 za nějakou směšně nízkou cenu - to bylo na úrovni pětiletýho dítěte.Lidi totiž takovýhle rádobymachýrky vycítí a dají jim to patřičně najevo.

Radek Ondrášík
19. června • 10:35

V tomto clanku nerypu ani do mne, ani do pana Duchodne. V jinych diskusich ryjou do mne stejne jako do pana Duchone. A lze to videt i ted. Dokud jsem psal pod nickem, ani narazka. Sotva jsem tu napsal pod svym jmenem, uz na to reagujete a to mirne podrazdene.takze si schovejte ty svoje blaboly vratneho z vyzkumaku pro nekoho, koho to zajima. Sam jste potvrdil presne to, co rikam. Vam nevadi obsah, vam vadi to jmeno. A je to dobre. Na rozdil od vas, anonymniho pisalka na netu se za sebe, svoje nazory, svou praci apod. nestydim.Tak co tam jeste mate? Nejake dalsi prudeni? Dalsi narazky? Dalsi leceni si mindraku a komplexu? Pokracujte, cim vic, tim vice potvrdite to co rikam. Vadi jmeno, ne obsah :) Ubozacku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Novák
22. června • 7:52

"ake dalsi prudeni? Dalsi narazky? Dalsi leceni si mindraku a komplexu? "Tak na takovýho ubožáka jako jsem já nemusíte reagovat. Proč to děláte ?

a
19. června • 17:34

proc reagujete, ubozacku ?

Paczqo
16. června • 9:04

Docela jste opoměli zmínit motor 3.2 V6 který je skutečně povedený poměrem výkon/spotřeba/udržba sám mám 3.2 V6 caravan v automatu r.v. 2001 a ten motor má natočeno 253 tis km ale je pořád ve fit stavu a jede naprosto bezvadně nehledě na spotřebu která se ve městě pohybuje na cca 10,5 - 11,5 litrů dle toho jak moc ostře jedu a na dálky tenhle motor bere od 7,7 - 9,5 litru takže spotřeba 15litrů bud svědčí o nějaké závadě nebo ten dotyčný má místo nohy cihlu. Jinak co se týká koroze u facelift verzí je to o poznání lepší a začne většinou pouze když je narušenej lak u těch zadní lemů je pravda že jsou dost namáhané takže tam to bývá ale i tak se tomu dá prevencí zamezit. Jinak dle mého je do dnes omega velmi dobré auto a je pravda že kdo má malo peněz nebo chce spotřebku tak at se tomu radší vyhn e tohle ato holt potřebuje peči a semtam nějakou tu investici do udržby ale za to vše myslím nabízí skutečně hodně.

pje
17. června • 12:36

Souhlas, tenhle motor se sem hodil asi nejvíc navzdory své vysoké hmotnosti. Bez manuálu ale ztratila takhle motorizovaná omega spoustu potenciálních kupců a nevyřešené reznutí lemů zadních blatníků v GM Euro nedokázali vyřešit od roku 1986 od omegy A... Kolik majitelů asi vědělo, že si svůj kočár vyšší střední třídy musí doma dodělat? Mám dvanáct let Alfu Romeo, nikde ani stopa koroze, aniž by od výroby na ni někdo sáhl mimořádným antikorozním zásahem... Ještě k dehonestující poznámce kohosi o motorech 2.4 od VM Motori: Asi netušíte, v kolika různých typech aut zcela odlišného určení se tyhle motory používaly! Když se totiž často využil mimořádný výkonový potenciál a trochu se odflákla pravidelná výměna doporučeného oleje, motor pracoval při velkém rozdílu teplot a pak se kroutila a praskala hlava...

Novák
18. června • 9:16

"Kolik majitelů asi vědělo, že si svůj kočár vyšší střední třídy musí doma dodělat? "Drtivá větina kupců to auto měla na firmu a prodala ho po 3 letech - ty dnešní kousky jsou po druhém, třetím, čtvrtém majiteli a kupujou je zoufalci bez peněz."Jinak řešení těch lemů je za cca 3000,-, většina majitelů na to ty peníze nedá....".4 od VM Motori: Asi netušíte, v kolika různých typech aut zcela odlišného určení se tyhle motory používaly! Když se totiž často využil mimořádný výkonový potenciál a trochu se odflákla pravidelná výměna doporučeného oleje, motor pracoval při velkém rozdílu teplot a pak se kroutila a praskala hlava... Co vím, tak 1) 2,5TD od VM nemá hlavu, ale hlavy, a to 4. A za druhé má blbě řešené chlazení, takže se přehřívá, známý s Voyagerem jezdí po dálnici tak maximálně 110 a výrobce to později řešil modifikací ŘJ, která v závislosti na teplotě snižuje výkon.

dtsmaniac
16. června • 23:58

Jóó, to je lákavej motor. Jen škoda, že se nedělal třeba s 6MT, ale jen opláckym 4AT :-( Teoreticky by tam měla pasovat 5MT ze starýho 3.0, ale člověk nikdy neví. Prý je to stejnej motor, co se pak dával do Vecter C, jen tam byl napříč, tj. převodovka by asi taky nešla použít, ač se do Vecter 6MT dodávaly.
_________________________
Sakra, já mám to auto rád B-]

Paczqo
17. června • 7:02

S tou převodovkou souhlasim je to škoda mě osobně jelikož mám rád automaty by se mě libil 5q automat co se dával do Omegy 2.5DTi ale jinak těžko říct zda by se dal použit manual ze staré.

asdf
15. června • 22:20

Mohu se zeptat to je foceno mobilem? podle ,,kvality´´ snimku bych rekl ze ano, takto obsahla recenze by si zaslouzila jinou kvalitu ;-)

erjan
15. června • 21:09

Tuto motorizaci mame uz asi 3 roky, a musim priznat jak jiz v prispevcich bylo zmineno - spotreba v pomeru k vykonu je spis trystni a ne dobra jak je v clanku. Papirovych 100kW se nejevi zle, ale na takto tezke auto ma hrozne pomalou reakci na plyn, u dvoulitru sem zvykly na vyrazne lepsi spolupraci od motoru (ale ano priznavam u o 300kg lehcich japonskych aut). Ke spotrebe - jede-li clovek po dlouchych cestach, nejlepe po dalnici da se jezdit mezi 8-9 litry coz neni zle ... nicmene mesto tomotu autu vubec nesedne a dostat se pod 12l/100km je prakticky nemozne. Dokonce muj znamy ma 2.5 benzin, a aspon dle jeho slov je vykonostne tato varianta uplne jinde, a ve meste jezdi se spotrebou dokonce nepatrne nizsi. A spolehlivost, zatim jako nejvetsi problem vidim elektroniku, je tu vsude a na vsechno a u auta roku vyroby 1995 dela znacne problemy. Takove moje zkusenosti. Nicmene vuz je uzasne pohodlny, prostorny a pomerne dost levny (dnes), takze pokud clovek ma elektrikare po ruce, muze to byt zajimava koupe.

dave_007
16. června • 1:48

Ta sama motorizace, rok vyroby 1997, najeto 205 tisic km:Spotreba ve meste: 9.9 l/100 km
Spotreba na dalnici: 7.4 l/100 kmJezdim relativne pomalu a klidne.Problemy a opravy:
2x vymena vertikalni vzpery pricneho stabilizatoru,
alternator (cca 120 tisic km),
palivove cerpadlo (cca 160 tisic km),
tesneni pod hlavou (cca 200 tisic km),
leva paka ovladani pod volantem
a kvanta dalsich drobnostiAz na tu poruchovost je to navykove auto za ktere se tezko dnes hleda adekvatni nahrada ve stejne cenove relaci.

dave_007
18. června • 13:15

Dodatek:Dalsi opravy:
2x vymena prednich tlumicu
1x vymena zadnich tlumicu + praskla pruzina
upadle gumove madlo na ridicovych dverich
ulomene plastove madlo na leve prihradce ridice
totalne vychozene pneumaticke tlumice vika kufru
casto odpadavajici gumova lista pred prednimi koly
potreba serizovat geometrii tak jednou za 1/2 rokuPretrvavajici problem:
permanentni problem s regulaci otacek - to je ale zrejme problem vsech XEV 2.0 16V motoru

pje
17. června • 12:24

Souhlas. Jen bych přidal kurvítko v podobě technicky špatně navrženého falcování plechů zadních podběhů (bolest od omegy A). které může za korozi (pokud si majitel včas neudělal antikorozní úpravu za cca 5000,-. Jinak tyčky ("kosti") a celková výměna ramen je normální spotřebák po najetí 100000 km po českých "silnicích".

DaewooMaster
15. června • 19:48

"Ford Scorpio, který byl ale tehdy již deset let stár" - Ford Scorpio z roku 1994 nebyl 10 let stár, ale byla to zcelá nová 3. generace Scorpia, která se svým nadčasovým vzhledem zcela lišila od svých předešlých generací a vedle níž tahle 2. generace Omegy vypadá velmi nudně a obyčejně... :-) Jinak Omega se začala vyrábět jenom o rok později než Scorpio (1986 versus 1985).

Martin
16. června • 12:03

jo ty myslíš ten fordův asijsky vypadající hnus na kolech. Zlatá II.

DaewooMaster
16. června • 12:38

Ve své době byl přijímán s rozpaky, do 5 let vypadala všechna ostatní auta stejně "asijsky". Proto píši nadčasový, stejně jako svého času byla Sierra. Scorpio II (ročník 1993) jsem kdysi měl, protože se mi líbil (hatchback), ale co se týče spolehlivost nebo koroze, tak horší snad byl jen Fiat Croma z toho, co jsem poznal... :-/

WISAStar
15. června • 17:12

Omega bez posilovace? to snad nemysli redakce vazne ne? zkuste si zatocit bez motoru za jizdy natoz kdyz stojite :)

pje
17. června • 12:19

Já jsem si v omeze bez posilovače volantem zakroutil v dvoulitru benzín, díky zpřevodování volantu to docela šlo... Pravda, ruce a nohy nemám jako ozdobu, ale mám je celkem trénované...

dtsmaniac
15. června • 11:02

Celkem pěkně rozpracovaný článek, výstižné postřehy. Jen bych doplnil, že "třílitr" nebyl takřka beze změn..změn tam bylo asi jako 2,5 -> 2,6 V6 - 3,2 218k. Dále motor 2.5 TD prošel evolucí na 2.5 DTI, kde dostal přímé vstřiky, což ho posunulo na asi nejspolehlivější motorizaci v Omeze. Výkon narostl o 20k, charakterově netuším, také by mě to zajímalo, ale předpokládal bych, že už se nenechal tolik vytáčet. (celkem se divím, že už nebyl v testovaném kusu)Můžete se víc rozepsat o tom diferenciálu?

Martin
16. června • 12:05

na samosvor zapomeň. Po 100tis jako by tam žádný nebyl:-(

dtsmaniac
16. června • 23:51

Osvětli, prosím, proč. Vím o tom fakt hovno :-/ tak se chci něco dozvědět. Jak se to chová, proč to odejde atd.

Zdenek Chip Tuning-Omega
21. prosince • 20:11

Tak se mi zdá,že jsi si kurevsky spetl stránky.Jestli Ty rozumíš Omegám,tak já rozumím naší politice....:-D:-D:-D:-D

Martin
17. června • 10:12

vypadá to zhruba takhle (na přesném typu nezáleží - tohle je trac-lok z offroadu):
http://www.dc4wd.com/images/randys/Trac-Lok-h.jpgrozkreslené:
http://jeep.zerok.ru/images/d-liter/differential-dana-trac-lok-and-power-lok_html_4fbb1c4a.jpgty třecí lamely po čase odejdou (sjedou se):
http://jeep.zerok.ru/images/d-liter/differential-dana-trac-lok-and-power-lok_html_88a4198.jpgale u offroadů se dají koupit nové (na fronteru cca 3,5tis.), jak to bude u omegy, těžko říct, ale třeba na bmw3 je to pálka (>30tis.)podmínkou správného fungování je vysokoviskozní olejjinak docela dost věcí můžeš najít:
http://www.opel-infos.de/index.html?/getriebe/ha_diff.html

Martin
16. června • 12:01

2.5TD nebrat!! parametrově skvělý motor, ale zazdí ho neustálé problémy s chlazením, s tekoucím olejem. Projít stk legálně vyžaduje hodně úsilí. Ani prasklé a zkroucené hlavy nejsou vyjímkou.
Daleko lepší je 2.2 dti se kterým zatím problémy nejsou a když, tak se vstřikováním. Má rozvody řetězem, vyvažovací hřídele, přímí vstřik, 16v, hydroštely, celohliníkovou konstrukci... a přeci jenom je to oproti 2.5 výrazně modernější a úspornější motor (ale také samozřejmě dražší)

stanley
7. prosince • 16:05

nemozem suhlasit mam omegu 2,5td a nesetrim ju jazdim ako prasa a nema problem s prehrievanim a dokonca ani olej netece po vymeneni jednej gumicky takze ja som uplne spokojny s motorizaciou

stanley
7. prosince • 15:26

nemozem suhlasit mam omegu 2,5td a nesetrim ju jazdim ako prasa a nema problem s prehrievanim a dokonca ani olej netece po vymeneni jednej gumicky takze ja som uplne spokojny s motorizaciou

MN
15. června • 14:31

2.5 DTi se začal montovat až v roce 2002, respektive konec roku 2001, kdy už vycházel modelový rok 2002. Jinak celkem slušný článek, jenom mě trochu zarazila ta spotřeba 15 litrů ve městě? To je myslím dost přehnané. Mám Omegu 2.5 V6 Caravan už pět let a jezdím převážně po Praze a zatím jsem se nedostal přes 13,5 litru a to rozhodně nejezdím jako beránek :-). Naopak pokud jezdím slušně, tak i po Praze se dostanu těsně pod hranici 10 litrů. Co se týká té poruchovosti, tak si myslím, že je to jako u každého auta (kromě té koroze, to je vážně extrém). Osobně, když vynechám rozvody, náplně, destičky a jiné běžně opotřebované součástky, tak si nepamatuji, že bych řešil nějaký problém. Často odcházely tyčky stabilizátoru, pravděpodobně váhou vozidla, ale to je asi vše.

radohanno
19. dubna • 11:49

:-Dsouhlas

Novák
15. června • 15:25

U nás v práci jezdilla flotila cca 25 Omeg B a můžu říct, že se na ně vzpomíná v dobrém (na rozdíl od neskutečně poruchových Citroenů C5, které je nahradily). Několik lidí si je potom odkoupilo jako ojetiny s jasným původem a stavem.Co se týče poruch, tak bych zmínil hlavně poměrně rychle odcházející čepy a vůbec podvozkové díly, slabina bývá třeba tekoucí radiátor topení, nedopisující displeje.Co se týče 2,5iV6, tak spotřeba je při normálním způsobu používání auta jako člověk a nikoliv jako prase okolo 9-10 litrů, u 2.5TD cca 7-9. 2,5TD má z BMW jenom blok, hlava je Opel a bohužel má tendenci praskat ještě víc, než to BMW.Omega B bez posilovače řízení je asi pitomost, to si někdo popletl s Omegou A.

máte trapný přezdívky!!
1. října • 17:21

Omega A měla pokaždé posilovač řízení

pje
17. června • 12:40

Za nedopisující displeje ve všech autech té doby může Siemens chip, který reaguje na měnící se proudové a odporové charakteristiky el. napájení a pak prostě nekomunikuje jak má. Jeho výměnou se vše na nějaký čas uvede do původního stavu - náklady do 2000,-.

WISAStar
17. června • 13:14

u omeg b z to muzou zarovicky co podsvetluji displej. vyhreje se nalepena vodoci folie a je konec. musi se rozebrat, folii vycistit od lepidla a znovu prilepit. je to piplacka ale pak to funguje

MN
15. června • 17:44

Souhlas, je to těžké vozidlo a bez posilovače by to byl asi mazec. Navíc jsem měl i Omegu A r.v.88 a i ta měla servo.

RRAAFF
15. června • 18:23

Tak ono i u Omegy A byla verze bez serva celkem rarita. My jsme takovou bez serva měli :-), nejsociálnější verze co byla: sedan 1987 1,8 65kw (karburátor ecotronic). U 2,0 a výš už to snad byl standart od počátku výroby.
U Omeg B je už samozřejmost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dtsmaniac
16. června • 23:55

Podle mě posilovač měly všechny B, tak jako klimatizaci, >=2 airbagy atd.
Dokonce u "C" (neboli B facelift :)) byla vždy automatická. Nevíte, jestli u těchhle byly adaptivní opěrky hlavy jen za příplatek?
Taky by mě zajímalo, jak se u verze "Sport" lišil podvozek, jestli byly kompletně jiné tlumiče, pružiny a byla poslaná blíž k zemi.

Libor
27. července • 8:33

Adaptivní opěrky nebyli za příplatek ale byli jen u faceliftovích verzích a v lepších výbavách jako například elegance a executive.

RRAAFF
17. června • 6:58

Aktivní opěrky byly v základu u "C" (stejně jako u Vectry B po faceliftu). ad. klima, u "C" byla vždy automat duální. U Bčka klima základ nebyla, aspoň v prvních letech výroby, ale to se spíš týká opravdu oholených verzí s motorizacemi 2,0 85kw. Verze sport měla sportovnějí naladěný podvozek, jestli byl ale nižší a o kolik nevím.

Jan
15. června • 9:26

Měl jsem to jako služebák benzínový 2,0. Na dlouhé trasy velmi pohodlné auto, jen nesmělo být mokro anebo nedej bože sníh/led. Zadní pohon bez ESP dělal své! Zejména řidiči, kteří ten vůz neznali a sedli do toho se za mokra nestačili divit. Spolehlivost prvních verzí byla přímo tragická, a zmiňovaná koroze se na autě projevila již v prvních letech provozu. 2,0 měl s těžkým vozem dost práce průměr si žádal o 10l/100km, po ucpané Praze 12 jen to fiklo.

manga
19. června • 11:33

já jí měl v 3,0 MV6, takže těžší motor na předku a velké problémy jsem neměl, teda proti bmw to bylo přetáčivé, ale nic hrozného, ale zase sem měl kombi, takže další váha na zadku.. jinak super auto, proti oktávce neskutečně pohodlné :)

Dusan
15. června • 11:49

Co je spatneho na dvanacti litrech na sto po Praze? To mi prijde jako vcelku rozumna hodnota spotreby.

Black_Talon
15. června • 16:03

presne, ja sem rad, kdyz se dostanu pod 15...

dtsmaniac
15. června • 11:00

Nevím, ale ani za mokra jsem s tím neměl problém, dvoulitr nebyl zrovna trhač asfaltu...
Já s tím jezdil i za 7,5 (kombinace, nejvíc okresky) ale to už byla onanie.
Jinak bohužel, koroze, koroze, koroze 3-[

Doporučujeme

Články odjinud