Test: Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 – když i kompaktní je moc velký

Vendelín  |  03. 01. 2013 17:06

To je auto úplně na nic

Odpovědět  |   | 
defekt  |  03. 01. 2013 17:16

Ano slovo odborníka

Odpovědět  |   | 
Pidalin  |  04. 01. 2013 00:48

Je to SUV no.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  28. 09. 2013 07:12

No uršitě tohle auto není pro lidi, pro které jsou kompakrní SUV drahá, jelikož Mokka je také drahá. Řel bych, že je to malé SUV za cenu kompaktního SUV. I když zase tak úplně malé není. Má to hezký interiér, ale koupíte si SUV u kterého musíte hlídat, abyte neodřeli spojler o obrubník? Já ne. Souhlasím, že je to auto na nic - možná tak pro majetné ženy, co chtějí k hezké drahé kabelce taky hezké auto, které má budid dojem SUV, tedy spíše radoby SUV.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  03. 01. 2013 17:13

Podle udaného krouťáku motor dosahuje 140 koní už při 4900 ot./min
Je ale možné, že výkon pak zůstává konstatní až do těch 6000, samozřejmě při klesajícím momentu

Odpovědět  |   | 
Vauxhall  |  03. 01. 2013 17:57

Assembly Bupyeong, South Korea (GM Korea)..to skutocne pomoze Europskemu Opelu ked sa to vyraba v Juznej Korei....

Odpovědět  |   | 
tony  |  05. 01. 2013 19:28

Toyota vyrába v Turecku, VW na Slovensku, Audi v Maďarsku, atď...

Južná Kórea stavia lode, čo samo o sebe je vysoko sofistikovaná výroba, Samsung a LG sú giganty, ktoré likvidujú tradičné firmy vyrábajúce spotrebnú elektroniku napr. Sony, Matsushita (Panasonic), Južná Kórea je sídlom troch veľkých automobiliek - Hyundai, Kia a kórejský GM (bývalé Daewoo) a vyrábajú sa tam autá, ktoré sa predávajú v množstvách, o ktorých sa napr. Škode ani nesníva ... a nie sú to len montážne závody, majú výskum a vývoj na vysokej úrovni.

Opel Mokka je globálne auto a keď je možné predať takú obludu ako Škoda Yeti alebo Dacia Duster, Mokka je rozmermi rovnaká ale kvalitou niekde oveľa vyššie.

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  03. 01. 2013 19:55

Videl som to dnes nazivo, ako to len slusne povedat... Duster sa mi pozdava viac...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 01. 2013 20:25

Duster je hlavně o třídu větší auto, výborný v terénu a to celé za super cenu. Nevím proč do Mokky cpou 4x4, když se ta obluda po sjetí z asfaltky, skrze přední pluhovou radlici, zastaví o první krtinu. Svým způsobem to není ani na tu asfaltku, páč to majitel ohobluje o první obrubník u supermarketu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 01. 2013 09:47

99% v evropě prodaných tzv. suv se do terénu vůbec nepodívá. Jsou to čistě městská vozítka - většinou leštěnky. A na to se mokka hodí perfektně. Na nic si nehraje. Je to městské vozítko jaké chtějí zákazníci. V dnešní době je blbost redaktorů cpát tyhle autíčka do jakési vyfabulované skupiny SUV, která je dnes naprosto bezobsažná. Pohon 4x4 zajišťuje bezpečnou mobilitu za všech podmínek - i na sněhu v zimně, což se na mnoha trzích v evropě cení.

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  03. 01. 2013 20:25

Na co to auto vlastně je? Je to akorát přerostlá a předražená corsa, do terénu s tím stejně nikdo nepojede protože to tam stejně nic nedokáže. Takže se s tám stejně budou jen motat ženský po mestě a vrchol terénních schopností bude přeskakování obrubníků.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  03. 01. 2013 21:25

Před 2 měsíci jsem si koupil Suzuki SX4 4 x 4 a dá se říci že by šlo článek opsat i pro její charakteristiku. Najel jsem asi 3,5 tis. km, je to také malé vevnitř vzadu, dosti hlučné ovšem pozor ! cena byla cca o 200 tis. Kč nižší a spotřeba bez zapnutého zadního pohonu byla v suchém listopadu kolem 5,8 l/100 km naturálu 95 a teď v zimě kolem 6,1 l/100 km při jízdě z 80% po okreskách, zbytek po dálnici. Teď v zimě jezdím se zapnutým automatem na 4x4 a je to zejména při akceleraci na namrzlém povrchu dost poznat.
Jsem rád, že jsem nečekal na Mokka, to už bych dal přednost raději ix35.

Odpovědět  |   | 
martin  |  05. 01. 2013 00:26

Oplove motory? Mal som skusobnu jazdu v Merive so zakladnou benzinovou 1,4-kou. Uplna tragedia, to auto sa nechcelo hybat. Bolo to az take zle, ze sa mi zdalo nebezpecene sa zaradit medzi auta (v meste!). Venga so zakladnym motorom, papierovo o cca 8 kW slabsim, jazdila aspon uspokojivo. Ak je toto politika Oplu, tak zakladna motorizacia su vyhodene peniaze.

Odpovědět  |   | 
tony  |  05. 01. 2013 19:18

Tvoj príspevok asi patrí k inému článku, Mokka má motor 1,4 turbo, s výkonom 103 kW/140 k a krútiacim momentom 200 Nm v širokom rozsahu otáčok.

Charakteristiky si pozri na:
http://www.gmpowertrain.com...
v sekcii európske motory a hľadaj ECOTEC 1.4 TURBO (LUJ)

Odpovědět  |   | 
martin  |  07. 01. 2013 22:42

Presne k tomuto. Myslel som zakladnu motorizaciu, ktoru model ponuka. Po tej skusenosti s Merivou si celkom viem predstavit, aky bude zakladny benzin 1,6/85 kW, ked sa v clanku pise, ze ta 1,4 turbo 103 kW je nic moc.
Takze sa v cenniku treba posunut o riadok nizsie na silnejsi motor a to pokladat za zakladnu cenu modelu, kedze skutocne zakladny motor je takmer nepouzitelny.

Odpovědět  |   | 
Palo  |  07. 01. 2013 11:52

To ako nepraktický je nízky predný nárazník by mohli referovať všetci čo majú Toyoty Verso .
Ale u Mokky je tento nízky nárazník ako u SUV jednoznačne prekážkou , a to paradoxne ešte viac v meste s obrubníkmi ako v teréne . Pripadá mi to akoby dizajneri nesedeli za volantom . Fakt neuveritelný paradox .

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 01. 2013 07:23

Opravdu by mě zajímalo, včem je tenhe motor horší než 1.4tsi. Článek jednoznačně pomlouvačný bez argumentů. U majitele české škodovky ale zahře u srdíčka

Odpovědět  |   | 
MILKY  |  10. 04. 2013 22:13

Kdo se na něm svezl ? Vyskoušej a potom piš.

Odpovědět  |   | 
zlato1  |  28. 12. 2016 20:53

Koupil jsem si Opla Mokku Cosmo tento rok v lednu v maximalni vybavě,ale bez 4x4 jinak to má vše.byl jsem sice ke koupy nějak jsem byl ukecán.Měšl jsem už jednou nového Opla Astru 1,7 TD před asi 15ti lety a uhnal jsem motor,protože tam byl německej.Kdyby tam byl jasponskej,tak by se to nestalo.To mě řekl automechanik,protože se v takových vcěcech nevyznám.Mám sice jen od ledna letošního roku najeto necelých 5tisíc km,ale už jsem několikrát přišel na to,že toto auto má několik mínusů!!Ale to už s tím nic nenadělám.Já jej chtěl prodat,ale kamarád řekl,že bych prodělal minimálnbě 200.000,.Kč a to je dost.Vypadá moc pěkně,ale ten kufr hodně zklamal!!Tam se opravdu moc nevleze!Jsem již sice sám,ale jak někdo potřebuje něco většího odvézt,tak má smůlu.A zatím jezdím převážně po městě a průměrnou spotřebu mám přes 9 litrů!!A další problém je ta loketní opěrka,kterou namontují jen u řidiče a spolujezdec se nemá kde opřít!To vozidlo stálo v této výbavě 685.000.- a necelých 8.000.-Kč jsem musel připlatit za prodlouženou záruku i když ostatní prodejny značkových vozidel to mají automaticky v ceně.Jinak by to šlo,ale měl jsem jít do vozidla KIA SPORTAGE,protože mě padla do oka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat