Test: Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 – když i kompaktní je moc velký

19 komentářů

zlato1
28. prosince • 20:53

Koupil jsem si Opla Mokku Cosmo tento rok v lednu v maximalni vybavě,ale bez 4x4 jinak to má vše.byl jsem sice ke koupy nějak jsem byl ukecán.Měšl jsem už jednou nového Opla Astru 1,7 TD před asi 15ti lety a uhnal jsem motor,protože tam byl německej.Kdyby tam byl jasponskej,tak by se to nestalo.To mě řekl automechanik,protože se v takových vcěcech nevyznám.Mám sice jen od ledna letošního roku najeto necelých 5tisíc km,ale už jsem několikrát přišel na to,že toto auto má několik mínusů!!Ale to už s tím nic nenadělám.Já jej chtěl prodat,ale kamarád řekl,že bych prodělal minimálnbě 200.000,.Kč a to je dost.Vypadá moc pěkně,ale ten kufr hodně zklamal!!Tam se opravdu moc nevleze!Jsem již sice sám,ale jak někdo potřebuje něco většího odvézt,tak má smůlu.A zatím jezdím převážně po městě a průměrnou spotřebu mám přes 9 litrů!!A další problém je ta loketní opěrka,kterou namontují jen u řidiče a spolujezdec se nemá kde opřít!To vozidlo stálo v této výbavě 685.000.- a necelých 8.000.-Kč jsem musel připlatit za prodlouženou záruku i když ostatní prodejny značkových vozidel to mají automaticky v ceně.Jinak by to šlo,ale měl jsem jít do vozidla KIA SPORTAGE,protože mě padla do oka.

Palo
7. ledna • 11:52

To ako nepraktický je nízky predný nárazník by mohli referovať všetci čo majú Toyoty Verso .
Ale u Mokky je tento nízky nárazník ako u SUV jednoznačne prekážkou , a to paradoxne ešte viac v meste s obrubníkmi ako v teréne . Pripadá mi to akoby dizajneri nesedeli za volantom . Fakt neuveritelný paradox .

MILKY
10. dubna • 22:13

Kdo se na něm svezl ? Vyskoušej a potom piš.

Pavel
10. ledna • 7:23

Opravdu by mě zajímalo, včem je tenhe motor horší než 1.4tsi. Článek jednoznačně pomlouvačný bez argumentů. U majitele české škodovky ale zahře u srdíčka:-D

martin
5. ledna • 0:26

Oplove motory? Mal som skusobnu jazdu v Merive so zakladnou benzinovou 1,4-kou. Uplna tragedia, to auto sa nechcelo hybat. Bolo to az take zle, ze sa mi zdalo nebezpecene sa zaradit medzi auta (v meste!). Venga so zakladnym motorom, papierovo o cca 8 kW slabsim, jazdila aspon uspokojivo. Ak je toto politika Oplu, tak zakladna motorizacia su vyhodene peniaze.

tony
5. ledna • 19:18

Tvoj príspevok asi patrí k inému článku, Mokka má motor 1,4 turbo, s výkonom 103 kW/140 k a krútiacim momentom 200 Nm v širokom rozsahu otáčok.Charakteristiky si pozri na:
http://www.gmpowertrain.com...
v sekcii európske motory a hľadaj ECOTEC 1.4 TURBO (LUJ)

martin
7. ledna • 22:42

Presne k tomuto. Myslel som zakladnu motorizaciu, ktoru model ponuka. Po tej skusenosti s Merivou si celkom viem predstavit, aky bude zakladny benzin 1,6/85 kW, ked sa v clanku pise, ze ta 1,4 turbo 103 kW je nic moc.
Takze sa v cenniku treba posunut o riadok nizsie na silnejsi motor a to pokladat za zakladnu cenu modelu, kedze skutocne zakladny motor je takmer nepouzitelny.

Rejpal
3. ledna • 21:25

Před 2 měsíci jsem si koupil Suzuki SX4 4 x 4 a dá se říci že by šlo článek opsat i pro její charakteristiku. Najel jsem asi 3,5 tis. km, je to také malé vevnitř vzadu, dosti hlučné ovšem pozor ! cena byla cca o 200 tis. Kč nižší a spotřeba bez zapnutého zadního pohonu byla v suchém listopadu kolem 5,8 l/100 km naturálu 95 a teď v zimě kolem 6,1 l/100 km při jízdě z 80% po okreskách, zbytek po dálnici. Teď v zimě jezdím se zapnutým automatem na 4x4 a je to zejména při akceleraci na namrzlém povrchu dost poznat.
Jsem rád, že jsem nečekal na Mokka, to už bych dal přednost raději ix35.

Dušan
3. ledna • 20:25

Na co to auto vlastně je? Je to akorát přerostlá a předražená corsa, do terénu s tím stejně nikdo nepojede protože to tam stejně nic nedokáže. Takže se s tám stejně budou jen motat ženský po mestě a vrchol terénních schopností bude přeskakování obrubníků.:-P

Lubos
3. ledna • 19:55

Videl som to dnes nazivo, ako to len slusne povedat... Duster sa mi pozdava viac...

Shimi
3. ledna • 20:25

Duster je hlavně o třídu větší auto, výborný v terénu a to celé za super cenu. Nevím proč do Mokky cpou 4x4, když se ta obluda po sjetí z asfaltky, skrze přední pluhovou radlici, zastaví o první krtinu. Svým způsobem to není ani na tu asfaltku, páč to majitel ohobluje o první obrubník u supermarketu.

Zelí
5. ledna • 9:47

99% v evropě prodaných tzv. suv se do terénu vůbec nepodívá. Jsou to čistě městská vozítka - většinou leštěnky. A na to se mokka hodí perfektně. Na nic si nehraje. Je to městské vozítko jaké chtějí zákazníci. V dnešní době je blbost redaktorů cpát tyhle autíčka do jakési vyfabulované skupiny SUV, která je dnes naprosto bezobsažná. Pohon 4x4 zajišťuje bezpečnou mobilitu za všech podmínek - i na sněhu v zimně, což se na mnoha trzích v evropě cení.

Vauxhall
3. ledna • 17:57

Assembly Bupyeong, South Korea (GM Korea)..to skutocne pomoze Europskemu Opelu ked sa to vyraba v Juznej Korei....

tony
5. ledna • 19:28

Toyota vyrába v Turecku, VW na Slovensku, Audi v Maďarsku, atď...Južná Kórea stavia lode, čo samo o sebe je vysoko sofistikovaná výroba, Samsung a LG sú giganty, ktoré likvidujú tradičné firmy vyrábajúce spotrebnú elektroniku napr. Sony, Matsushita (Panasonic), Južná Kórea je sídlom troch veľkých automobiliek - Hyundai, Kia a kórejský GM (bývalé Daewoo) a vyrábajú sa tam autá, ktoré sa predávajú v množstvách, o ktorých sa napr. Škode ani nesníva ... a nie sú to len montážne závody, majú výskum a vývoj na vysokej úrovni.Opel Mokka je globálne auto a keď je možné predať takú obludu ako Škoda Yeti alebo Dacia Duster, Mokka je rozmermi rovnaká ale kvalitou niekde oveľa vyššie.

Vana666
3. ledna • 17:13

Podle udaného krouťáku motor dosahuje 140 koní už při 4900 ot./min
Je ale možné, že výkon pak zůstává konstatní až do těch 6000, samozřejmě při klesajícím momentu

Vendelín
3. ledna • 17:06

To je auto úplně na nic

jaro
28. září • 7:12

No uršitě tohle auto není pro lidi, pro které jsou kompakrní SUV drahá, jelikož Mokka je také drahá. Řel bych, že je to malé SUV za cenu kompaktního SUV. I když zase tak úplně malé není. Má to hezký interiér, ale koupíte si SUV u kterého musíte hlídat, abyte neodřeli spojler o obrubník? Já ne. Souhlasím, že je to auto na nic - možná tak pro majetné ženy, co chtějí k hezké drahé kabelce taky hezké auto, které má budid dojem SUV, tedy spíše radoby SUV.

Pidalin
4. ledna • 0:48

Je to SUV no. ;-)

defekt
3. ledna • 17:16

Ano slovo odborníka:-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud