Koupil jsem si Opla Mokku Cosmo tento rok v lednu v maximalni vybavě,ale bez 4x4 jinak to má vše.byl jsem sice ke koupy nějak jsem byl ukecán.Měšl jsem už jednou nového Opla Astru 1,7 TD před asi 15ti lety a uhnal jsem motor,protože tam byl německej.Kdyby tam byl jasponskej,tak by se to nestalo.To mě řekl automechanik,protože se v takových vcěcech nevyznám.Mám sice jen od ledna letošního roku najeto necelých 5tisíc km,ale už jsem několikrát přišel na to,že toto auto má několik mínusů!!Ale to už s tím nic nenadělám.Já jej chtěl prodat,ale kamarád řekl,že bych prodělal minimálnbě 200.000,.Kč a to je dost.Vypadá moc pěkně,ale ten kufr hodně zklamal!!Tam se opravdu moc nevleze!Jsem již sice sám,ale jak někdo potřebuje něco většího odvézt,tak má smůlu.A zatím jezdím převážně po městě a průměrnou spotřebu mám přes 9 litrů!!A další problém je ta loketní opěrka,kterou namontují jen u řidiče a spolujezdec se nemá kde opřít!To vozidlo stálo v této výbavě 685.000.- a necelých 8.000.-Kč jsem musel připlatit za prodlouženou záruku i když ostatní prodejny značkových vozidel to mají automaticky v ceně.Jinak by to šlo,ale měl jsem jít do vozidla KIA SPORTAGE,protože mě padla do oka.
To ako nepraktický je nízky predný nárazník by mohli referovať všetci čo majú Toyoty Verso .Ale u Mokky je tento nízky nárazník ako u SUV jednoznačne prekážkou , a to paradoxne ešte viac v meste s obrubníkmi ako v teréne . Pripadá mi to akoby dizajneri nesedeli za volantom . Fakt neuveritelný paradox .
Kdo se na něm svezl ? Vyskoušej a potom piš.
Opravdu by mě zajímalo, včem je tenhe motor horší než 1.4tsi. Článek jednoznačně pomlouvačný bez argumentů. U majitele české škodovky ale zahře u srdíčka:-D
Oplove motory? Mal som skusobnu jazdu v Merive so zakladnou benzinovou 1,4-kou. Uplna tragedia, to auto sa nechcelo hybat. Bolo to az take zle, ze sa mi zdalo nebezpecene sa zaradit medzi auta (v meste!). Venga so zakladnym motorom, papierovo o cca 8 kW slabsim, jazdila aspon uspokojivo. Ak je toto politika Oplu, tak zakladna motorizacia su vyhodene peniaze.
Tvoj príspevok asi patrí k inému článku, Mokka má motor 1,4 turbo, s výkonom 103 kW/140 k a krútiacim momentom 200 Nm v širokom rozsahu otáčok.Charakteristiky si pozri na:http://www.gmpowertrain.com... v sekcii európske motory a hľadaj ECOTEC 1.4 TURBO (LUJ)
Presne k tomuto. Myslel som zakladnu motorizaciu, ktoru model ponuka. Po tej skusenosti s Merivou si celkom viem predstavit, aky bude zakladny benzin 1,6/85 kW, ked sa v clanku pise, ze ta 1,4 turbo 103 kW je nic moc. Takze sa v cenniku treba posunut o riadok nizsie na silnejsi motor a to pokladat za zakladnu cenu modelu, kedze skutocne zakladny motor je takmer nepouzitelny.
Před 2 měsíci jsem si koupil Suzuki SX4 4 x 4 a dá se říci že by šlo článek opsat i pro její charakteristiku. Najel jsem asi 3,5 tis. km, je to také malé vevnitř vzadu, dosti hlučné ovšem pozor ! cena byla cca o 200 tis. Kč nižší a spotřeba bez zapnutého zadního pohonu byla v suchém listopadu kolem 5,8 l/100 km naturálu 95 a teď v zimě kolem 6,1 l/100 km při jízdě z 80% po okreskách, zbytek po dálnici. Teď v zimě jezdím se zapnutým automatem na 4x4 a je to zejména při akceleraci na namrzlém povrchu dost poznat.Jsem rád, že jsem nečekal na Mokka, to už bych dal přednost raději ix35.
Na co to auto vlastně je? Je to akorát přerostlá a předražená corsa, do terénu s tím stejně nikdo nepojede protože to tam stejně nic nedokáže. Takže se s tám stejně budou jen motat ženský po mestě a vrchol terénních schopností bude přeskakování obrubníků.:-P
Videl som to dnes nazivo, ako to len slusne povedat... Duster sa mi pozdava viac...
Duster je hlavně o třídu větší auto, výborný v terénu a to celé za super cenu. Nevím proč do Mokky cpou 4x4, když se ta obluda po sjetí z asfaltky, skrze přední pluhovou radlici, zastaví o první krtinu. Svým způsobem to není ani na tu asfaltku, páč to majitel ohobluje o první obrubník u supermarketu.
99% v evropě prodaných tzv. suv se do terénu vůbec nepodívá. Jsou to čistě městská vozítka - většinou leštěnky. A na to se mokka hodí perfektně. Na nic si nehraje. Je to městské vozítko jaké chtějí zákazníci. V dnešní době je blbost redaktorů cpát tyhle autíčka do jakési vyfabulované skupiny SUV, která je dnes naprosto bezobsažná. Pohon 4x4 zajišťuje bezpečnou mobilitu za všech podmínek - i na sněhu v zimně, což se na mnoha trzích v evropě cení.
Assembly Bupyeong, South Korea (GM Korea)..to skutocne pomoze Europskemu Opelu ked sa to vyraba v Juznej Korei....
Toyota vyrába v Turecku, VW na Slovensku, Audi v Maďarsku, atď...Južná Kórea stavia lode, čo samo o sebe je vysoko sofistikovaná výroba, Samsung a LG sú giganty, ktoré likvidujú tradičné firmy vyrábajúce spotrebnú elektroniku napr. Sony, Matsushita (Panasonic), Južná Kórea je sídlom troch veľkých automobiliek - Hyundai, Kia a kórejský GM (bývalé Daewoo) a vyrábajú sa tam autá, ktoré sa predávajú v množstvách, o ktorých sa napr. Škode ani nesníva ... a nie sú to len montážne závody, majú výskum a vývoj na vysokej úrovni.Opel Mokka je globálne auto a keď je možné predať takú obludu ako Škoda Yeti alebo Dacia Duster, Mokka je rozmermi rovnaká ale kvalitou niekde oveľa vyššie.
Podle udaného krouťáku motor dosahuje 140 koní už při 4900 ot./minJe ale možné, že výkon pak zůstává konstatní až do těch 6000, samozřejmě při klesajícím momentu
To je auto úplně na nic
No uršitě tohle auto není pro lidi, pro které jsou kompakrní SUV drahá, jelikož Mokka je také drahá. Řel bych, že je to malé SUV za cenu kompaktního SUV. I když zase tak úplně malé není. Má to hezký interiér, ale koupíte si SUV u kterého musíte hlídat, abyte neodřeli spojler o obrubník? Já ne. Souhlasím, že je to auto na nic - možná tak pro majetné ženy, co chtějí k hezké drahé kabelce taky hezké auto, které má budid dojem SUV, tedy spíše radoby SUV.
Je to SUV no. ;-)
Ano slovo odborníka:-D:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.