Kapitoly článku:
Kouzla se zadními sedadly
Čím Meriva vyniká i nad moderními současnými vozy, to je druhá řada sedadel. Ta jsou dělena symetricky a klíčem k jejich regulaci jsou páčky po stranách krajních sedáků a na hranách pod nimi. Krajní sedadla lze posouvat v podélném směru, čímž lze snadno regulovat poměr prostoru pro zadní cestující a zavazadelníku. Sklopíte-li středovou část (kterou bychom s trochou sebezapření mohli nazvat sedadlem pro „toho pátého“, ale nic na způsob loketní opěry při tom nevznikne), otevírají se vám další možnosti k manipulaci s krajními sedadly. Ta pak lze posunout blíže k podélné ose vozu, což (snad) bude patrno z přiložených snímků. V této, jaksi „ustředěné“ pozici, se opěradla vyhnou podélným plastům po stranách zavazadelníku a celá sedadla pak lze díky tomu posunout ještě více vzad. Tím vzadu vzniká až neuvěřitelný prostor, v němž se velmi pohodlně usadí i dva vzrostlí bodyguardi.
Vynikající zavazadelník
Těžko bychom na začátku tohoto testu hádali, že budeme moci v určité oblasti bez uzardění hovořit v superlativech, ale stalo se. Touto oblastí je zavazadelník, který je vzhledem k dvouprostorovému uspořádání karosérie Merivy úzce spjat s prostorem pro cestující na zadních sedadlech. K přepravě delších předmětů stačí sklopit zadní opěradla na sedáky, pokud jsou přitom přední sedadla posunuta více vpřed, není přitom třeba ani vyjímat hlavové opěrky. Při potřebě maximálního prosotru pro opravdu rozměrné předměty boční sedadla zapadnou do podlahy, přičemž vzniklou mezeru zacelí poněkud nemotorně působící dvoudílné podlážky.
Jednoduchá zadní náprava s vlečenými rameny spojenými torzně poddajnou příčkou a oddělenými pružicími a tlumicími jednotkami (zkrutným stabilizátorem je tak vybavena jen náprava přední) zasahuje do zavazadelníku jen minimálně, což v kombinaci s rozměrnými „pátými dveřmi“ s prahem lícujícím s úrovní podlahy zajišťuje znamenitou využitelnost „kufru“ co do jeho objemu i přístupnosti. Lze se zde spolehnout i na přítomnost schránek na drobnosti, osvětlení a 12V napájení.