Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

Zelí  |  27. 07. 2012 08:33

Za změření vnitřní hlučnosti palec nahoru.

Odpovědět  |   | 
sargis  |  27. 07. 2012 08:36

Trosku mi na teste vadi, ze auto testujete kvoli motoru a venujete mu v recenzii asi 10% textu

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  28. 07. 2012 15:37

Konkurenční server testoval úplně stejné auto již před pár dny a mně by zajímalo, jak to je s pohotovostní hmotností. Vy uvádíte 1.610 kg, Auto.cz uvádí 1.875, tedy o cca 260 kg víc. To už není zanedbatelný rozdíl. Jak to tedy je? Jinak chválím za uvádění pružného zrychlení, to je určitě přínosnější informace než sprint z 0 na 100

Odpovědět  |   | 
Bárt  |  28. 07. 2012 17:54

Zajímavý test, jen bych přivítal (stejně jako kolega) víc prostoru pro popis motoru.
A taky je podivná věta, že motor nemá ve své kategorii žádné konkurenty - copak redakce neví o existenci Mondea 2,2TDCi s 147kW a 420Nm???

Odpovědět  |   | 
Sáva  |  28. 07. 2012 19:57

Však to říkáte správně, to na co Ford potřebuje 2.2, zvládne opel s 2.0. Chápete ten rozdíl? V dané KATEGORII (rozuměj v kategorii dvoulitrů) skutečně zatím konkurenci NEMÁ.

Odpovědět  |   | 
marcelo  |  28. 07. 2012 20:35

Ale má.
Opel Insignia 2.0 CDTI má 143kW/4000 ot. a 400Nm/1750-2500 ot.
BMW 525d (obsah 1.995 ccm) má 160kW/4400 ot. a 450Nm/1500-2500 ot.

Odpovědět  |   | 
sargis  |  29. 07. 2012 13:15

Pre Opel je skoda, ze jeho prevodovky nezvladaju viac ako 400 Nm, potom by zrejme nemuseli motory dusit na krutiaci moment a do istej miery aj vykon.

Odpovědět  |   | 
bohous  |  29. 07. 2012 23:26

však tohle není poslední slovo. V konfigurátoru je ve vší tichosti paket s 250ps.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 07. 2012 11:25

Byl by link? Nějak to tam nevidím...

Odpovědět  |   | 
bohous  |  30. 07. 2012 17:43

"Sada Performance se zvýšeným výkonem (250k) " ale pokud vim objednat to zatim nelze, mělo by jít nějak po létě

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  28. 07. 2012 23:33

Sáva: já ten rozdíl nechápu. Rozdělení motorů podle objemu je přežitek a jestli potřebuje pro dosažení požadovaného výkonu objem 2,0 nebo 2,2 je jen drobná technická nuance.

Odpovědět  |   | 
Sáva  |  29. 07. 2012 09:47

Ale o tom to tak nějak není - autor prostě mluvil o pomyslné kategorii - střednětřídní mainstream, obsah 2.0. Zde není konkurence. A pro kolegu výš - BMW už je jaksi prémie, OPEL pořád lidový vůz. Tudíž mezi reálnou konkurencí (KIA, Hyundai, Ford, Volkswagen, Škoda, Peugeot, Citroen) NEMÁ protivníka.

Odpovědět  |   | 
velkrhygdgs  |  30. 07. 2012 11:03

Ja si osobne myslim, ze tomuhle tezkemu kramu natrhne prdel i 125kW od konkurence.

Odpovědět  |   | 
Sáva  |  30. 07. 2012 12:36

Myslíte si špatně. Navíc průběh točivého momentu u nových CDTI motorů je mnohem plynuleji rozložen než u koncernové konkurence. Doporučuji se projet, Passaty ani Superby nejsou na dálnici konkurencí.

Odpovědět  |   | 
Lukyman  |  30. 07. 2012 18:05

Tak pořád je to základ od Fiatu (nebo se mýlím?). Fiat má k dispozici 1.9 jtdm s dvojitým přeplňováním s výkonem 140 kw. Jedině co nechápu, proč ho používá jen v Lancii. Docela škoda.

Odpovědět  |   | 
gejza  |  31. 07. 2012 13:31

ad Sava:
ve kterem opelhausu prodavate, priteli - rad bych se mu vyhnul...

Odpovědět  |   | 
Sáva  |  31. 07. 2012 16:34

V žádném, a jezdím s Passatem 2.0 TDI. Jen jsem narozdíl od Vás alespoň trochu objektivní ;)

Odpovědět  |   | 
kptch  |  31. 07. 2012 02:58

sice opel je az prehnane bachraty ale so 125 kw supom som v poslednej dobe odjazdil dost a z celej palety motorov bol pre mna najvacsim sklamanim, hlavne v realnom zrychleni s manualom

Odpovědět  |   | 
Pete  |  01. 08. 2012 09:40

Milion az Insignii je docela narez ne? Na jare jsem kupoval novou 525d, 4WD, navigaci, spotovnima sedackama a spoustou dalsi vybavy za stejne penize. I kdyby dali na Opela 10% slevu tak si 100.000 rozhodne priplatim.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia