Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

19 komentářů

Pete
1. srpna • 9:40

Milion az Insignii je docela narez ne? Na jare jsem kupoval novou 525d, 4WD, navigaci, spotovnima sedackama a spoustou dalsi vybavy za stejne penize. I kdyby dali na Opela 10% slevu tak si 100.000 rozhodne priplatim.

Bárt
28. července • 17:54

Zajímavý test, jen bych přivítal (stejně jako kolega) víc prostoru pro popis motoru.
A taky je podivná věta, že motor nemá ve své kategorii žádné konkurenty - copak redakce neví o existenci Mondea 2,2TDCi s 147kW a 420Nm???

Sáva
28. července • 19:57

Však to říkáte správně, to na co Ford potřebuje 2.2, zvládne opel s 2.0. Chápete ten rozdíl? V dané KATEGORII (rozuměj v kategorii dvoulitrů) skutečně zatím konkurenci NEMÁ.

Vana666
28. července • 23:33

Sáva: já ten rozdíl nechápu. Rozdělení motorů podle objemu je přežitek a jestli potřebuje pro dosažení požadovaného výkonu objem 2,0 nebo 2,2 je jen drobná technická nuance.

Sáva
29. července • 9:47

Ale o tom to tak nějak není - autor prostě mluvil o pomyslné kategorii - střednětřídní mainstream, obsah 2.0. Zde není konkurence. A pro kolegu výš - BMW už je jaksi prémie, OPEL pořád lidový vůz. Tudíž mezi reálnou konkurencí (KIA, Hyundai, Ford, Volkswagen, Škoda, Peugeot, Citroen) NEMÁ protivníka.

velkrhygdgs
30. července • 11:03

Ja si osobne myslim, ze tomuhle tezkemu kramu natrhne prdel i 125kW od konkurence.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kptch
31. července • 2:58

sice opel je az prehnane bachraty ale so 125 kw supom som v poslednej dobe odjazdil dost a z celej palety motorov bol pre mna najvacsim sklamanim, hlavne v realnom zrychleni s manualom

Sáva
30. července • 12:36

Myslíte si špatně. Navíc průběh točivého momentu u nových CDTI motorů je mnohem plynuleji rozložen než u koncernové konkurence. Doporučuji se projet, Passaty ani Superby nejsou na dálnici konkurencí.

gejza
31. července • 13:31

ad Sava:
ve kterem opelhausu prodavate, priteli - rad bych se mu vyhnul...B-]

Sáva
31. července • 16:34

V žádném, a jezdím s Passatem 2.0 TDI. Jen jsem narozdíl od Vás alespoň trochu objektivní ;)

Lukyman
30. července • 18:05

Tak pořád je to základ od Fiatu (nebo se mýlím?). Fiat má k dispozici 1.9 jtdm s dvojitým přeplňováním s výkonem 140 kw. Jedině co nechápu, proč ho používá jen v Lancii. Docela škoda.

marcelo
28. července • 20:35

Ale má.
Opel Insignia 2.0 CDTI má 143kW/4000 ot. a 400Nm/1750-2500 ot.
BMW 525d (obsah 1.995 ccm) má 160kW/4400 ot. a 450Nm/1500-2500 ot.

bohous
29. července • 23:26

však tohle není poslední slovo. V konfigurátoru je ve vší tichosti paket s 250ps.

Honza
30. července • 11:25

Byl by link? Nějak to tam nevidím...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bohous
30. července • 17:43

"Sada Performance se zvýšeným výkonem (250k) " ale pokud vim objednat to zatim nelze, mělo by jít nějak po létě :-)

sargis
29. července • 13:15

Pre Opel je skoda, ze jeho prevodovky nezvladaju viac ako 400 Nm, potom by zrejme nemuseli motory dusit na krutiaci moment a do istej miery aj vykon.

Lukáš
28. července • 15:37

Konkurenční server testoval úplně stejné auto již před pár dny a mně by zajímalo, jak to je s pohotovostní hmotností. Vy uvádíte 1.610 kg, Auto.cz uvádí 1.875, tedy o cca 260 kg víc. To už není zanedbatelný rozdíl. Jak to tedy je? Jinak chválím za uvádění pružného zrychlení, to je určitě přínosnější informace než sprint z 0 na 100

sargis
27. července • 8:36

Trosku mi na teste vadi, ze auto testujete kvoli motoru a venujete mu v recenzii asi 10% textu:-(

Zelí
27. července • 8:33

Za změření vnitřní hlučnosti palec nahoru.

Doporučujeme

Články odjinud