Milion az Insignii je docela narez ne? Na jare jsem kupoval novou 525d, 4WD, navigaci, spotovnima sedackama a spoustou dalsi vybavy za stejne penize. I kdyby dali na Opela 10% slevu tak si 100.000 rozhodne priplatim.
Zajímavý test, jen bych přivítal (stejně jako kolega) víc prostoru pro popis motoru. A taky je podivná věta, že motor nemá ve své kategorii žádné konkurenty - copak redakce neví o existenci Mondea 2,2TDCi s 147kW a 420Nm???
Však to říkáte správně, to na co Ford potřebuje 2.2, zvládne opel s 2.0. Chápete ten rozdíl? V dané KATEGORII (rozuměj v kategorii dvoulitrů) skutečně zatím konkurenci NEMÁ.
Sáva: já ten rozdíl nechápu. Rozdělení motorů podle objemu je přežitek a jestli potřebuje pro dosažení požadovaného výkonu objem 2,0 nebo 2,2 je jen drobná technická nuance.
Ale o tom to tak nějak není - autor prostě mluvil o pomyslné kategorii - střednětřídní mainstream, obsah 2.0. Zde není konkurence. A pro kolegu výš - BMW už je jaksi prémie, OPEL pořád lidový vůz. Tudíž mezi reálnou konkurencí (KIA, Hyundai, Ford, Volkswagen, Škoda, Peugeot, Citroen) NEMÁ protivníka.
Ja si osobne myslim, ze tomuhle tezkemu kramu natrhne prdel i 125kW od konkurence.
sice opel je az prehnane bachraty ale so 125 kw supom som v poslednej dobe odjazdil dost a z celej palety motorov bol pre mna najvacsim sklamanim, hlavne v realnom zrychleni s manualom
Myslíte si špatně. Navíc průběh točivého momentu u nových CDTI motorů je mnohem plynuleji rozložen než u koncernové konkurence. Doporučuji se projet, Passaty ani Superby nejsou na dálnici konkurencí.
ad Sava:ve kterem opelhausu prodavate, priteli - rad bych se mu vyhnul...B-]
V žádném, a jezdím s Passatem 2.0 TDI. Jen jsem narozdíl od Vás alespoň trochu objektivní ;)
Tak pořád je to základ od Fiatu (nebo se mýlím?). Fiat má k dispozici 1.9 jtdm s dvojitým přeplňováním s výkonem 140 kw. Jedině co nechápu, proč ho používá jen v Lancii. Docela škoda.
Ale má.Opel Insignia 2.0 CDTI má 143kW/4000 ot. a 400Nm/1750-2500 ot.BMW 525d (obsah 1.995 ccm) má 160kW/4400 ot. a 450Nm/1500-2500 ot.
však tohle není poslední slovo. V konfigurátoru je ve vší tichosti paket s 250ps.
Byl by link? Nějak to tam nevidím...
"Sada Performance se zvýšeným výkonem (250k) " ale pokud vim objednat to zatim nelze, mělo by jít nějak po létě :-)
Pre Opel je skoda, ze jeho prevodovky nezvladaju viac ako 400 Nm, potom by zrejme nemuseli motory dusit na krutiaci moment a do istej miery aj vykon.
Konkurenční server testoval úplně stejné auto již před pár dny a mně by zajímalo, jak to je s pohotovostní hmotností. Vy uvádíte 1.610 kg, Auto.cz uvádí 1.875, tedy o cca 260 kg víc. To už není zanedbatelný rozdíl. Jak to tedy je? Jinak chválím za uvádění pružného zrychlení, to je určitě přínosnější informace než sprint z 0 na 100
Trosku mi na teste vadi, ze auto testujete kvoli motoru a venujete mu v recenzii asi 10% textu:-(
Za změření vnitřní hlučnosti palec nahoru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.