Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová střední třída?

Insignia prošla modernizací, která kromě řady různých novinek přinesla také dalšího zástupce do dnes tolik oblíbené kategorie allroad. Podle teoretických informací to vypadá, že Opel Insignia téměř útočí na prémiové konkurenty. Jenže praxe se mnohdy od teorie velmi liší.
Seznam kapitol
  1. Opel Insignia Country Tourer v kostce
  2. Kouzla kolem světlé výšky, Útok na prémii
  3. Když se dá dohromady Lexus a Audi, Technologie více než kompletní
  4. Kdo má rád robustní auto, S dvoulitrem za sedm a půl
  5. Haldex 4 + eLSD = JISTOTA, A jak je to s tím terénem?
  6. Téměř prémiová střední třída, Technické údaje
  7. Fotogalerie

Do kategorie allroadů zamířil také Opel Insignia v provedení Country Tourer. Oproti standardní verzi očekávejte pouze minimální změny. Hlavním důvodem pro koupi nakonec zůstává především design, který se ale povedl.

Spolu s faceliftem dorazila do nabídky řada novinek, které najdete v interiéru tohoto modelu. Opel přidal systém IntelliLink, ovládání touchpadem nebo přístrojový štít s velkým displejem. Změny do jisté míry následují kategorii prémiových kombi, ale ať se člověk podrobně podívá na cokoliv, vždy najde nějakou tu větší či menší „pihu na kráse“. Insignia nakonec působí trochu nedotaženě.

Insignia obecně není špatné auto. Mě osobně úplně neoslovuje, ale chápu důvody, proč si ji případný zájemce nakonec pořídí. Cena za testovanou variantu startující na částce 801 900 Kč je za kombi s dieselem pod kapotou a systémem pohonu všech kol celkem sympatická. Přesto, navzdory řadě lákavých systémů, bych podle hesla „méně je někdy více“ nakonec upřednostnil některého z allroadových konkurentů.

Radosti
Povedený vzhled
Množství asistentů ve výbavě
Úsporný motor
Jistý systém 4x4
Elektronicky řízený zadní diferenciál
Luxusně vypadající interiér
Starosti
Méně prostoru vzhledem k vnějším rozměrům
Komplikované ovládání multimediálního systému
Velký nárazník komplikuje nakládání zavazadel
Nepřesné řízení
Vlažný nástup brzd
Vysoká hmotnost
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie110 fotografií
opel_insignia_26.JPG opel_insignia_20.JPG opel_insignia_42.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Opel Insignia Country Tourer v kostce
  2. Kouzla kolem světlé výšky, Útok na prémii
  3. Když se dá dohromady Lexus a Audi, Technologie více než kompletní
  4. Kdo má rád robustní auto, S dvoulitrem za sedm a půl
  5. Haldex 4 + eLSD = JISTOTA, A jak je to s tím terénem?
  6. Téměř prémiová střední třída, Technické údaje
  7. Fotogalerie

bazar

Opel Zafira 1,6
Rok výroby: 2000
Stav: 220 649 km
Cena: 50 000 Kč
Opel Signum 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 73 405 km
Cena: 148 000 Kč
Opel Zafira Tourer 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 168 022 km
Cena: 300 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2008
Stav: 183 504 km
Cena: 105 000 Kč
Opel Zafira Tourer 2
Rok výroby: 2013
Stav: 140 925 km
Cena: 290 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2012
Stav: 141 176 km
Cena: 216 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků