Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová střední třída?

Insignia prošla modernizací, která kromě řady různých novinek přinesla také dalšího zástupce do dnes tolik oblíbené kategorie allroad. Podle teoretických informací to vypadá, že Opel Insignia téměř útočí na prémiové konkurenty. Jenže praxe se mnohdy od teorie velmi liší.
Seznam kapitol
  1. Opel Insignia Country Tourer v kostce
  2. Kouzla kolem světlé výšky, Útok na prémii
  3. Když se dá dohromady Lexus a Audi, Technologie více než kompletní
  4. Kdo má rád robustní auto, S dvoulitrem za sedm a půl
  5. Haldex 4 + eLSD = JISTOTA, A jak je to s tím terénem?
  6. Téměř prémiová střední třída, Technické údaje
  7. Fotogalerie

Do kategorie allroadů zamířil také Opel Insignia v provedení Country Tourer. Oproti standardní verzi očekávejte pouze minimální změny. Hlavním důvodem pro koupi nakonec zůstává především design, který se ale povedl.

Spolu s faceliftem dorazila do nabídky řada novinek, které najdete v interiéru tohoto modelu. Opel přidal systém IntelliLink, ovládání touchpadem nebo přístrojový štít s velkým displejem. Změny do jisté míry následují kategorii prémiových kombi, ale ať se člověk podrobně podívá na cokoliv, vždy najde nějakou tu větší či menší „pihu na kráse“. Insignia nakonec působí trochu nedotaženě.

Insignia obecně není špatné auto. Mě osobně úplně neoslovuje, ale chápu důvody, proč si ji případný zájemce nakonec pořídí. Cena za testovanou variantu startující na částce 801 900 Kč je za kombi s dieselem pod kapotou a systémem pohonu všech kol celkem sympatická. Přesto, navzdory řadě lákavých systémů, bych podle hesla „méně je někdy více“ nakonec upřednostnil některého z allroadových konkurentů.

Radosti
Povedený vzhled
Množství asistentů ve výbavě
Úsporný motor
Jistý systém 4x4
Elektronicky řízený zadní diferenciál
Luxusně vypadající interiér
Starosti
Méně prostoru vzhledem k vnějším rozměrům
Komplikované ovládání multimediálního systému
Velký nárazník komplikuje nakládání zavazadel
Nepřesné řízení
Vlažný nástup brzd
Vysoká hmotnost
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie110 fotografií
opel_insignia_26.JPG opel_insignia_20.JPG opel_insignia_42.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Opel Insignia Country Tourer v kostce
  2. Kouzla kolem světlé výšky, Útok na prémii
  3. Když se dá dohromady Lexus a Audi, Technologie více než kompletní
  4. Kdo má rád robustní auto, S dvoulitrem za sedm a půl
  5. Haldex 4 + eLSD = JISTOTA, A jak je to s tím terénem?
  6. Téměř prémiová střední třída, Technické údaje
  7. Fotogalerie
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků