TEST Opel Grandland X 1.6 CDTi: Resumé po 3 měsících v Autorevue!

leprousek jeneral  |  06. 09. 2018 15:17

Neni mi jasne, proc se v recenzi x-krat opakuje (a povetsinou s negativni konotaci), ze 'darcem organu' je Peugeot 3008. Mam tomu snad rozumet tak, ze hodnoceni by bylo jine, pokud by zkusenosti a zazitky s autem byly zcela shodne, ale technika by prisla odjinud?

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  06. 09. 2018 17:34

Takový francouzský karoq..

Odpovědět  |   | 
kari  |  07. 09. 2018 12:37

Tak už jen proto, že to je jen předokolka a u SUV není 4x4 ani za příplatek.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  06. 09. 2018 16:05

Pro klidného neuspěchaného řidiče to nemusí být špatná volba co má rodinu. Já osobně co bere pod deset litrů je rozbité.

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 09. 2018 17:31

Hodí se do městského provozu 😄 no s tím dieslem rozhodne

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 09. 2018 18:17

Už po několikáté se v testu dočítáme, že motor který by dle výrobce měl naplno táhnout od nízkých otáček se v praxi probouzí až mnohem výše a silně tak zhoršuje dynamické parametry auta. Určitě to takhle není dobře, ale ještě jsem neslyšel,. že by se redaktor dotázal u výrobce kde se stala chyba a zdůvodnění zveřejnil v testu. Netuším proč ??? Třeba jen dostali k testu vadný kus a výsledek pak zkreslí celkový pohled na daný model.

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  07. 09. 2018 10:14

Tohle není chyba motoru, ale redaktora. Totožný motor mám už dva roky v Citroenu C4GP. V tomhle směru řeší stejnou potíž, jako všechny malé turbomotory. Aby v nízkých otáčkách jel, musí být roztočené turbo. Tzn. že když se rozjíždím z křižovatky a držím ho pod plynem, solidně táhne už od nějakých 1500 - 1600 otáček. "Turbodíra" se nekoná.

Pokud ale šolíchám ve městě padesátku na čtyřku (cca. 1400 o) a zničeho nic prošlápnu plyn na podlahu, opravdu se dobrou vteřinu až dvě nic moc neděje. Teprve až se turbo tzv. nafouká a motor dostane vzduch, se auto pohne. Tohle dělají z principu všechny malé diesely (včetně dvoulitrů). A že už jsem jich vyzkoušel. To je v případě jednoho jediného dmychadla fyzika.

Jinak souhlas, dokud netřeba předjíždět, motor se jeví naprosto v pohodě. Svižné rozjezdy, ani na dálnici ve stoupání neztrácí dech, skvělé odhlučnění, spotřeba trvale výrazně pod 6l. U středního MPV nečekaně málo. Bohužel při přejdíždění mu už chybí větší rezerva. Je potřeba řadit hodně dolů a pak zase včas nahoru. To je jediný důvod, proč by dvoulitr mohl dávat smysl.

Odpovědět  |   | 
Vana  |  08. 09. 2018 06:29

Moc nesouhlasím. Občas s teď vozím novým koncernovým autem se 150 PS dvoulitrem a ten motor začíná plynule táhnout už lehce nad volnoběhem

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 09. 2018 21:08

Nedávno někde psali, že tohle auto se bude nově nabízet i s dvoulitrem a automatem, takže to je asi jediná rozumná volba.

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 09. 2018 20:25

tvl opel ještě furt nezvlád směrovky v zrcátkách tak to je humus i pro indii

Odpovědět  |   | 
mn  |  06. 09. 2018 20:41

Bože ty seš jouda.

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 09. 2018 20:49

majitel opelu? pokaždý když se k němu přibližuješ jde ti na dávení viď

Odpovědět  |   | 
king014  |  06. 09. 2018 21:10

vzhledem k tomu jak je v čr populární sport urážení zrcátek tohle nemusí být zrovna nevýhoda

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 08:46

Ano, když není možno najít skutečný nedostatek, vymýšlí se nesmysly...
Jsi blb.

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 09. 2018 21:15

Proč přesně by každý auto mělo mít blinkry i v zrcátkách? Taková zbytečnost!

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 09. 2018 21:41

aby nevypadalo jako z minulýho století když ho neschopové vyrábí teď

Odpovědět  |   | 
xxc  |  06. 09. 2018 21:29

Keď ten motor je slabý, tak si skúste niekedy 1.5 dci a oproti tomu to bude raketa Podľa mňa ten motor je v pohode.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 08:46

Až někdy nějaký redaktor pojede skutečnou normální jízdu, namísto prasojízdy, taky se dočteš, že ten motor je v pořádku. Ale obávám se, že dřív koně začnou psát básně.

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  07. 09. 2018 09:52

Následky v interiéru po 16 000 km? Pokud v tom autě nejezdí totální prasata nebo jiná hovádka, měl by ten interiér být po vyluxování a otření vlhkým hadrem jako nový. Pokud ne, něco je špatně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 10:57

Ty znáš někoho, kdo se k takovým autům chová s láskou a ohleduplností? Každý testující zkusí za všechno vzít, zacloumat s tím. Zkusit, zda něco vrže či ne, zda to neodpadne. Kolik z nich tomu autu dopřeje pořádnou péči a uklidí po sobě, když ten test končí? Je to podobné chování jako u firemních aut. To je vždy nejlepší sporťák, off-road, náklaďák... ideálně vše dohromady.
Takže v podstatě jo, lidi se chovají jako hovádka.

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  07. 09. 2018 11:21

Ani já se ke svým autům nechovám s láskou. Je to spotřebák, tečka. Boty si před nástupem neometám, v autě jím i piju (jako člověk). Ale to přece neznamená, že bych ho měl úmyslně ničit nebo jezdit v brodelu. Chci věřit, že motonovináři mají podobný přístup. Pokud ano, pak 16 tis km a necelý rok by pro interiér fakt neměla být výzva.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 12:46

Sladká naivita... takový jsem byl ve dvaceti. Strašně dávno...

Odpovědět  |   | 
V7  |  08. 09. 2018 15:16

Nechápu posedlost novinářů pet lahvemi 1.5. To vychlastáte za 3 hodiny jízdy tolik vody? Nebolo by lepší si dát po 3 hodinách pauzu a občerstvit se v klidu? Tak zřejmě uvažují i konstruktéři. Ale český novinář musí s sebou vozit balík vody a konzerv.

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 09. 2018 21:14

No přesně, to už je takovej folklór českých novinářů, ale i normálních lidí, chlemtat v autě za volantem vodu z petek. Navíc v autě s normální vnitřní výškou ani tu petku nejde dopít do dna, jak drhne o strop. Nebo když jedu sám, tak otvírat a zavírat plnou 1,5litorvou petku není nic moc. K tomu ta představa, že mně vyklouzne z ruky a skutálí se pod pedály... No super!

Ještě mě rozesmála stížnost redaktora na nemožnost umístit kelímek s kávou a termohrnek. To ta káva bude asi moc dobrá, když ji pijete půl hodiny!!! Kvalitní káva se vypije ajn, cvaj, pak už je to vlažná břečka!

Odpovědět  |   | 
pacho  |  09. 09. 2018 16:11

piť, fajčiť a žrať za volantom, je nebezpečnejšie ako telefonovanie. Bežný človek v pohode vydrží 2 hod. bez vody a žrádla. hod. je akurát limit na krátku prestávočku, dať si "kafe" vyšťať sa a podobne. Vôbec žrať za volantom nie je dobré, keď sa človek nadlábne, tka by spal a pokiaľ to strávi chvíľu to trvá. Strava stačí každých 6 hodín, čo je tak akurát na dlhšiu prestávku, a dť si neaký ľahký obed. Ono keď každí žerie za volantom, a potom sa divia, že sú tuční, potom musia kupovať SUV, aby sa vôbec do toho auta vpratali. .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan