Nechápu posedlost novinářů pet lahvemi 1.5. To vychlastáte za 3 hodiny jízdy tolik vody? Nebolo by lepší si dát po 3 hodinách pauzu a občerstvit se v klidu? Tak zřejmě uvažují i konstruktéři. Ale český novinář musí s sebou vozit balík vody a konzerv.
No přesně, to už je takovej folklór českých novinářů, ale i normálních lidí, chlemtat v autě za volantem vodu z petek. Navíc v autě s normální vnitřní výškou ani tu petku nejde dopít do dna, jak drhne o strop. Nebo když jedu sám, tak otvírat a zavírat plnou 1,5litorvou petku není nic moc. K tomu ta představa, že mně vyklouzne z ruky a skutálí se pod pedály... No super!Ještě mě rozesmála stížnost redaktora na nemožnost umístit kelímek s kávou a termohrnek. To ta káva bude asi moc dobrá, když ji pijete půl hodiny!!! Kvalitní káva se vypije ajn, cvaj, pak už je to vlažná břečka!
piť, fajčiť a žrať za volantom, je nebezpečnejšie ako telefonovanie. Bežný človek v pohode vydrží 2 hod. bez vody a žrádla. hod. je akurát limit na krátku prestávočku, dať si "kafe" vyšťať sa a podobne. Vôbec žrať za volantom nie je dobré, keď sa človek nadlábne, tka by spal a pokiaľ to strávi chvíľu to trvá. Strava stačí každých 6 hodín, čo je tak akurát na dlhšiu prestávku, a dť si neaký ľahký obed. Ono keď každí žerie za volantom, a potom sa divia, že sú tuční, potom musia kupovať SUV, aby sa vôbec do toho auta vpratali. .
Následky v interiéru po 16 000 km? Pokud v tom autě nejezdí totální prasata nebo jiná hovádka, měl by ten interiér být po vyluxování a otření vlhkým hadrem jako nový. Pokud ne, něco je špatně.
Ty znáš někoho, kdo se k takovým autům chová s láskou a ohleduplností? Každý testující zkusí za všechno vzít, zacloumat s tím. Zkusit, zda něco vrže či ne, zda to neodpadne. Kolik z nich tomu autu dopřeje pořádnou péči a uklidí po sobě, když ten test končí? Je to podobné chování jako u firemních aut. To je vždy nejlepší sporťák, off-road, náklaďák... ideálně vše dohromady.Takže v podstatě jo, lidi se chovají jako hovádka.
Ani já se ke svým autům nechovám s láskou. Je to spotřebák, tečka. Boty si před nástupem neometám, v autě jím i piju (jako člověk). Ale to přece neznamená, že bych ho měl úmyslně ničit nebo jezdit v brodelu. Chci věřit, že motonovináři mají podobný přístup. Pokud ano, pak 16 tis km a necelý rok by pro interiér fakt neměla být výzva.
Sladká naivita... takový jsem byl ve dvaceti. Strašně dávno...
Keď ten motor je slabý, tak si skúste niekedy 1.5 dci a oproti tomu to bude raketa :-) Podľa mňa ten motor je v pohode.
Až někdy nějaký redaktor pojede skutečnou normální jízdu, namísto prasojízdy, taky se dočteš, že ten motor je v pořádku. Ale obávám se, že dřív koně začnou psát básně.
tvl opel ještě furt nezvlád směrovky v zrcátkách tak to je humus i pro indii
Píši asi dost opožděně ale nedalo mi to. Homere,vybrat auto podle směrovek v zrcátku to je bomba :-)) Opla mám a nijak mi to nevadí, naopak mi vadí směrovky v zrcátkách které v noci oslňují ale hlavně zě svití odborníku :-D:-D:-P
Proč přesně by každý auto mělo mít blinkry i v zrcátkách? Taková zbytečnost!
aby nevypadalo jako z minulýho století když ho neschopové vyrábí teď
Ano, když není možno najít skutečný nedostatek, vymýšlí se nesmysly...Jsi blb.
vzhledem k tomu jak je v čr populární sport urážení zrcátek tohle nemusí být zrovna nevýhoda
Bože ty seš jouda.
majitel opelu? pokaždý když se k němu přibližuješ jde ti na dávení viď
Už po několikáté se v testu dočítáme, že motor který by dle výrobce měl naplno táhnout od nízkých otáček se v praxi probouzí až mnohem výše a silně tak zhoršuje dynamické parametry auta. Určitě to takhle není dobře, ale ještě jsem neslyšel,. že by se redaktor dotázal u výrobce kde se stala chyba a zdůvodnění zveřejnil v testu. Netuším proč ??? Třeba jen dostali k testu vadný kus a výsledek pak zkreslí celkový pohled na daný model.
Tohle není chyba motoru, ale redaktora. Totožný motor mám už dva roky v Citroenu C4GP. V tomhle směru řeší stejnou potíž, jako všechny malé turbomotory. Aby v nízkých otáčkách jel, musí být roztočené turbo. Tzn. že když se rozjíždím z křižovatky a držím ho pod plynem, solidně táhne už od nějakých 1500 - 1600 otáček. "Turbodíra" se nekoná.Pokud ale šolíchám ve městě padesátku na čtyřku (cca. 1400 o) a zničeho nic prošlápnu plyn na podlahu, opravdu se dobrou vteřinu až dvě nic moc neděje. Teprve až se turbo tzv. nafouká a motor dostane vzduch, se auto pohne. Tohle dělají z principu všechny malé diesely (včetně dvoulitrů). A že už jsem jich vyzkoušel. To je v případě jednoho jediného dmychadla fyzika.Jinak souhlas, dokud netřeba předjíždět, motor se jeví naprosto v pohodě. Svižné rozjezdy, ani na dálnici ve stoupání neztrácí dech, skvělé odhlučnění, spotřeba trvale výrazně pod 6l. U středního MPV nečekaně málo. Bohužel při přejdíždění mu už chybí větší rezerva. Je potřeba řadit hodně dolů a pak zase včas nahoru. To je jediný důvod, proč by dvoulitr mohl dávat smysl.
Nedávno někde psali, že tohle auto se bude nově nabízet i s dvoulitrem a automatem, takže to je asi jediná rozumná volba.
Moc nesouhlasím. Občas s teď vozím novým koncernovým autem se 150 PS dvoulitrem a ten motor začíná plynule táhnout už lehce nad volnoběhem
Hodí se do městského provozu 😄 no s tím dieslem rozhodne
Pro klidného neuspěchaného řidiče to nemusí být špatná volba co má rodinu. Já osobně co bere pod deset litrů je rozbité.
Neni mi jasne, proc se v recenzi x-krat opakuje (a povetsinou s negativni konotaci), ze 'darcem organu' je Peugeot 3008. Mam tomu snad rozumet tak, ze hodnoceni by bylo jine, pokud by zkusenosti a zazitky s autem byly zcela shodne, ale technika by prisla odjinud? :-|
Tak už jen proto, že to je jen předokolka a u SUV není 4x4 ani za příplatek.
Takový francouzský karoq..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.