TEST Opel Grandland X 1.6 CDTi: Resumé po 3 měsících v Autorevue!

26 komentářů

V7
8. září • 15:16

Nechápu posedlost novinářů pet lahvemi 1.5. To vychlastáte za 3 hodiny jízdy tolik vody? Nebolo by lepší si dát po 3 hodinách pauzu a občerstvit se v klidu? Tak zřejmě uvažují i konstruktéři. Ale český novinář musí s sebou vozit balík vody a konzerv.

a
8. září • 21:14

No přesně, to už je takovej folklór českých novinářů, ale i normálních lidí, chlemtat v autě za volantem vodu z petek. Navíc v autě s normální vnitřní výškou ani tu petku nejde dopít do dna, jak drhne o strop. Nebo když jedu sám, tak otvírat a zavírat plnou 1,5litorvou petku není nic moc. K tomu ta představa, že mně vyklouzne z ruky a skutálí se pod pedály... No super!Ještě mě rozesmála stížnost redaktora na nemožnost umístit kelímek s kávou a termohrnek. To ta káva bude asi moc dobrá, když ji pijete půl hodiny!!! Kvalitní káva se vypije ajn, cvaj, pak už je to vlažná břečka!

pacho
9. září • 16:11

piť, fajčiť a žrať za volantom, je nebezpečnejšie ako telefonovanie. Bežný človek v pohode vydrží 2 hod. bez vody a žrádla. hod. je akurát limit na krátku prestávočku, dať si "kafe" vyšťať sa a podobne. Vôbec žrať za volantom nie je dobré, keď sa človek nadlábne, tka by spal a pokiaľ to strávi chvíľu to trvá. Strava stačí každých 6 hodín, čo je tak akurát na dlhšiu prestávku, a dť si neaký ľahký obed. Ono keď každí žerie za volantom, a potom sa divia, že sú tuční, potom musia kupovať SUV, aby sa vôbec do toho auta vpratali. .

Petr K.
7. září • 9:52

Následky v interiéru po 16 000 km? Pokud v tom autě nejezdí totální prasata nebo jiná hovádka, měl by ten interiér být po vyluxování a otření vlhkým hadrem jako nový. Pokud ne, něco je špatně.

mpolan
7. září • 10:57

Ty znáš někoho, kdo se k takovým autům chová s láskou a ohleduplností? Každý testující zkusí za všechno vzít, zacloumat s tím. Zkusit, zda něco vrže či ne, zda to neodpadne. Kolik z nich tomu autu dopřeje pořádnou péči a uklidí po sobě, když ten test končí? Je to podobné chování jako u firemních aut. To je vždy nejlepší sporťák, off-road, náklaďák... ideálně vše dohromady.
Takže v podstatě jo, lidi se chovají jako hovádka.

Petr K.
7. září • 11:21

Ani já se ke svým autům nechovám s láskou. Je to spotřebák, tečka. Boty si před nástupem neometám, v autě jím i piju (jako člověk). Ale to přece neznamená, že bych ho měl úmyslně ničit nebo jezdit v brodelu. Chci věřit, že motonovináři mají podobný přístup. Pokud ano, pak 16 tis km a necelý rok by pro interiér fakt neměla být výzva.

mpolan
7. září • 12:46

Sladká naivita... takový jsem byl ve dvaceti. Strašně dávno...

xxc
6. září • 21:29

Keď ten motor je slabý, tak si skúste niekedy 1.5 dci a oproti tomu to bude raketa :-) Podľa mňa ten motor je v pohode.

mpolan
7. září • 8:46

Až někdy nějaký redaktor pojede skutečnou normální jízdu, namísto prasojízdy, taky se dočteš, že ten motor je v pořádku. Ale obávám se, že dřív koně začnou psát básně.

homer
6. září • 20:25

tvl opel ještě furt nezvlád směrovky v zrcátkách tak to je humus i pro indii

Avarb
21. prosince • 20:07

Píši asi dost opožděně ale nedalo mi to. Homere,vybrat auto podle směrovek v zrcátku to je bomba :-)) Opla mám a nijak mi to nevadí, naopak mi vadí směrovky v zrcátkách které v noci oslňují ale hlavně zě svití odborníku :-D:-D:-P

a
8. září • 21:15

Proč přesně by každý auto mělo mít blinkry i v zrcátkách? Taková zbytečnost!

homer
9. září • 21:41

aby nevypadalo jako z minulýho století když ho neschopové vyrábí teď

mpolan
7. září • 8:46

Ano, když není možno najít skutečný nedostatek, vymýšlí se nesmysly...
Jsi blb.

king014
6. září • 21:10

vzhledem k tomu jak je v čr populární sport urážení zrcátek tohle nemusí být zrovna nevýhoda

mn
6. září • 20:41

Bože ty seš jouda.

homer
6. září • 20:49

majitel opelu? pokaždý když se k němu přibližuješ jde ti na dávení viď

vana
6. září • 18:17

Už po několikáté se v testu dočítáme, že motor který by dle výrobce měl naplno táhnout od nízkých otáček se v praxi probouzí až mnohem výše a silně tak zhoršuje dynamické parametry auta. Určitě to takhle není dobře, ale ještě jsem neslyšel,. že by se redaktor dotázal u výrobce kde se stala chyba a zdůvodnění zveřejnil v testu. Netuším proč ??? Třeba jen dostali k testu vadný kus a výsledek pak zkreslí celkový pohled na daný model.

Petr K.
7. září • 10:14

Tohle není chyba motoru, ale redaktora. Totožný motor mám už dva roky v Citroenu C4GP. V tomhle směru řeší stejnou potíž, jako všechny malé turbomotory. Aby v nízkých otáčkách jel, musí být roztočené turbo. Tzn. že když se rozjíždím z křižovatky a držím ho pod plynem, solidně táhne už od nějakých 1500 - 1600 otáček. "Turbodíra" se nekoná.Pokud ale šolíchám ve městě padesátku na čtyřku (cca. 1400 o) a zničeho nic prošlápnu plyn na podlahu, opravdu se dobrou vteřinu až dvě nic moc neděje. Teprve až se turbo tzv. nafouká a motor dostane vzduch, se auto pohne. Tohle dělají z principu všechny malé diesely (včetně dvoulitrů). A že už jsem jich vyzkoušel. To je v případě jednoho jediného dmychadla fyzika.Jinak souhlas, dokud netřeba předjíždět, motor se jeví naprosto v pohodě. Svižné rozjezdy, ani na dálnici ve stoupání neztrácí dech, skvělé odhlučnění, spotřeba trvale výrazně pod 6l. U středního MPV nečekaně málo. Bohužel při přejdíždění mu už chybí větší rezerva. Je potřeba řadit hodně dolů a pak zase včas nahoru. To je jediný důvod, proč by dvoulitr mohl dávat smysl.

a
8. září • 21:08

Nedávno někde psali, že tohle auto se bude nově nabízet i s dvoulitrem a automatem, takže to je asi jediná rozumná volba.

Vana
8. září • 6:29

Moc nesouhlasím. Občas s teď vozím novým koncernovým autem se 150 PS dvoulitrem a ten motor začíná plynule táhnout už lehce nad volnoběhem

R
6. září • 17:31

Hodí se do městského provozu 😄 no s tím dieslem rozhodne

jirka
6. září • 16:05

Pro klidného neuspěchaného řidiče to nemusí být špatná volba co má rodinu. Já osobně co bere pod deset litrů je rozbité.

leprousek jeneral
6. září • 15:17

Neni mi jasne, proc se v recenzi x-krat opakuje (a povetsinou s negativni konotaci), ze 'darcem organu' je Peugeot 3008. Mam tomu snad rozumet tak, ze hodnoceni by bylo jine, pokud by zkusenosti a zazitky s autem byly zcela shodne, ale technika by prisla odjinud? :-|

kari
7. září • 12:37

Tak už jen proto, že to je jen předokolka a u SUV není 4x4 ani za příplatek.

Drahoslav Vejsasa
6. září • 17:34

Takový francouzský karoq..

Doporučujeme

Články odjinud