TEST Opel Grandland X 1.6 CDTi: Resumé po 3 měsících v Autorevue!

leprousek jeneral  |  06. 09. 2018 15:17

Neni mi jasne, proc se v recenzi x-krat opakuje (a povetsinou s negativni konotaci), ze 'darcem organu' je Peugeot 3008. Mam tomu snad rozumet tak, ze hodnoceni by bylo jine, pokud by zkusenosti a zazitky s autem byly zcela shodne, ale technika by prisla odjinud?

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  06. 09. 2018 17:34

Takový francouzský karoq..

Odpovědět  |   | 
kari  |  07. 09. 2018 12:37

Tak už jen proto, že to je jen předokolka a u SUV není 4x4 ani za příplatek.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  06. 09. 2018 16:05

Pro klidného neuspěchaného řidiče to nemusí být špatná volba co má rodinu. Já osobně co bere pod deset litrů je rozbité.

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 09. 2018 17:31

Hodí se do městského provozu 😄 no s tím dieslem rozhodne

Odpovědět  |   | 
vana  |  06. 09. 2018 18:17

Už po několikáté se v testu dočítáme, že motor který by dle výrobce měl naplno táhnout od nízkých otáček se v praxi probouzí až mnohem výše a silně tak zhoršuje dynamické parametry auta. Určitě to takhle není dobře, ale ještě jsem neslyšel,. že by se redaktor dotázal u výrobce kde se stala chyba a zdůvodnění zveřejnil v testu. Netuším proč ??? Třeba jen dostali k testu vadný kus a výsledek pak zkreslí celkový pohled na daný model.

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  07. 09. 2018 10:14

Tohle není chyba motoru, ale redaktora. Totožný motor mám už dva roky v Citroenu C4GP. V tomhle směru řeší stejnou potíž, jako všechny malé turbomotory. Aby v nízkých otáčkách jel, musí být roztočené turbo. Tzn. že když se rozjíždím z křižovatky a držím ho pod plynem, solidně táhne už od nějakých 1500 - 1600 otáček. "Turbodíra" se nekoná.

Pokud ale šolíchám ve městě padesátku na čtyřku (cca. 1400 o) a zničeho nic prošlápnu plyn na podlahu, opravdu se dobrou vteřinu až dvě nic moc neděje. Teprve až se turbo tzv. nafouká a motor dostane vzduch, se auto pohne. Tohle dělají z principu všechny malé diesely (včetně dvoulitrů). A že už jsem jich vyzkoušel. To je v případě jednoho jediného dmychadla fyzika.

Jinak souhlas, dokud netřeba předjíždět, motor se jeví naprosto v pohodě. Svižné rozjezdy, ani na dálnici ve stoupání neztrácí dech, skvělé odhlučnění, spotřeba trvale výrazně pod 6l. U středního MPV nečekaně málo. Bohužel při přejdíždění mu už chybí větší rezerva. Je potřeba řadit hodně dolů a pak zase včas nahoru. To je jediný důvod, proč by dvoulitr mohl dávat smysl.

Odpovědět  |   | 
Vana  |  08. 09. 2018 06:29

Moc nesouhlasím. Občas s teď vozím novým koncernovým autem se 150 PS dvoulitrem a ten motor začíná plynule táhnout už lehce nad volnoběhem

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 09. 2018 21:08

Nedávno někde psali, že tohle auto se bude nově nabízet i s dvoulitrem a automatem, takže to je asi jediná rozumná volba.

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 09. 2018 20:25

tvl opel ještě furt nezvlád směrovky v zrcátkách tak to je humus i pro indii

Odpovědět  |   | 
mn  |  06. 09. 2018 20:41

Bože ty seš jouda.

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 09. 2018 20:49

majitel opelu? pokaždý když se k němu přibližuješ jde ti na dávení viď

Odpovědět  |   | 
king014  |  06. 09. 2018 21:10

vzhledem k tomu jak je v čr populární sport urážení zrcátek tohle nemusí být zrovna nevýhoda

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 08:46

Ano, když není možno najít skutečný nedostatek, vymýšlí se nesmysly...
Jsi blb.

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 09. 2018 21:15

Proč přesně by každý auto mělo mít blinkry i v zrcátkách? Taková zbytečnost!

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 09. 2018 21:41

aby nevypadalo jako z minulýho století když ho neschopové vyrábí teď

Odpovědět  |   | 
xxc  |  06. 09. 2018 21:29

Keď ten motor je slabý, tak si skúste niekedy 1.5 dci a oproti tomu to bude raketa Podľa mňa ten motor je v pohode.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 08:46

Až někdy nějaký redaktor pojede skutečnou normální jízdu, namísto prasojízdy, taky se dočteš, že ten motor je v pořádku. Ale obávám se, že dřív koně začnou psát básně.

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  07. 09. 2018 09:52

Následky v interiéru po 16 000 km? Pokud v tom autě nejezdí totální prasata nebo jiná hovádka, měl by ten interiér být po vyluxování a otření vlhkým hadrem jako nový. Pokud ne, něco je špatně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 10:57

Ty znáš někoho, kdo se k takovým autům chová s láskou a ohleduplností? Každý testující zkusí za všechno vzít, zacloumat s tím. Zkusit, zda něco vrže či ne, zda to neodpadne. Kolik z nich tomu autu dopřeje pořádnou péči a uklidí po sobě, když ten test končí? Je to podobné chování jako u firemních aut. To je vždy nejlepší sporťák, off-road, náklaďák... ideálně vše dohromady.
Takže v podstatě jo, lidi se chovají jako hovádka.

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  07. 09. 2018 11:21

Ani já se ke svým autům nechovám s láskou. Je to spotřebák, tečka. Boty si před nástupem neometám, v autě jím i piju (jako člověk). Ale to přece neznamená, že bych ho měl úmyslně ničit nebo jezdit v brodelu. Chci věřit, že motonovináři mají podobný přístup. Pokud ano, pak 16 tis km a necelý rok by pro interiér fakt neměla být výzva.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2018 12:46

Sladká naivita... takový jsem byl ve dvaceti. Strašně dávno...

Odpovědět  |   | 
V7  |  08. 09. 2018 15:16

Nechápu posedlost novinářů pet lahvemi 1.5. To vychlastáte za 3 hodiny jízdy tolik vody? Nebolo by lepší si dát po 3 hodinách pauzu a občerstvit se v klidu? Tak zřejmě uvažují i konstruktéři. Ale český novinář musí s sebou vozit balík vody a konzerv.

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 09. 2018 21:14

No přesně, to už je takovej folklór českých novinářů, ale i normálních lidí, chlemtat v autě za volantem vodu z petek. Navíc v autě s normální vnitřní výškou ani tu petku nejde dopít do dna, jak drhne o strop. Nebo když jedu sám, tak otvírat a zavírat plnou 1,5litorvou petku není nic moc. K tomu ta představa, že mně vyklouzne z ruky a skutálí se pod pedály... No super!

Ještě mě rozesmála stížnost redaktora na nemožnost umístit kelímek s kávou a termohrnek. To ta káva bude asi moc dobrá, když ji pijete půl hodiny!!! Kvalitní káva se vypije ajn, cvaj, pak už je to vlažná břečka!

Odpovědět  |   | 
pacho  |  09. 09. 2018 16:11

piť, fajčiť a žrať za volantom, je nebezpečnejšie ako telefonovanie. Bežný človek v pohode vydrží 2 hod. bez vody a žrádla. hod. je akurát limit na krátku prestávočku, dať si "kafe" vyšťať sa a podobne. Vôbec žrať za volantom nie je dobré, keď sa človek nadlábne, tka by spal a pokiaľ to strávi chvíľu to trvá. Strava stačí každých 6 hodín, čo je tak akurát na dlhšiu prestávku, a dť si neaký ľahký obed. Ono keď každí žerie za volantom, a potom sa divia, že sú tuční, potom musia kupovať SUV, aby sa vôbec do toho auta vpratali. .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 4 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A