Ahoj mam par pripominek. Kufr nevim kde nabral tolik litru protoze ikdyz fotky zkresluji netypl bych mu ani 200 litru..fabie ma mnohem vetsi kufr. Hadate se tady o packach na sterace a smerovky .. :) a ja myslim ze klasicke ktere se pouzivaji vsude jinde bez nejakeho toceni jsou mnohem lepsi .. ikdyz je to o zvyku:) a motor .. nevim zda to prezije vic jak 100 000 km .. vyhnany vykonove .. z litroveho moturku nemuzu dostat tolik kw..a chci videt cloveka co jede za 4,5L na 100 ve meste..6 litru tipuji..jo a ovladani topeni a ventilatoru se hodne podoba dacii :) proste a jednoduse vypada hrozne. A snizeny podovek se na nasich cestach asi moc neosvedci..a s praci nasich silnicaru napadne par cm snehu a auto se zasekne:) Vedel bych o mnohem lepsich autech za rozumnou cenu nez tohle priblizovadlo ikdyz s velkym vykonem ale s zivotnosti 100 000 km..
6 litrov ma spotrebu benzinovy 1.2 16V 59kW pri jazde v meste, diesel na tom musi byt lepsie.
Těch 100tkm životnost je blbost. Opel dává ve vyspělých státech doživotní záruku na vůz, a podle Dekry je právě Corsa nejkvalitnější vůz vůbec. Dále, proč by mělo být u malého dieselu 6L/100? To má prosím pěkně Mitsibushi ASX! A to už je slušná kráva, opět demagogie.Jediné s čím souhlasím je nesmylsné snižování světlé výšky. Na ty naše silnice...
No ono ty jejich laboratorni testy na spotrebu jsou vzdy o litr klidne i 2 lepsi nez kutecna spotreba..ja osobne jezdim taky s malym moturkem takovym priblizovatkem..a abych se dostal na udavanou spotrebu musim se hodne snazit .. a tady je to to same..navic kdyz jeto diesl..velky vykon,tudiz i velka spotreba a trochu prislapnete plyn a spotreba stoupne o 2 litry hned ( stejne jako 1.2 TSI fabie)..a male moturky maji kratkou zivotnost pokud teda snima jezdi nejaky hovado .. pokud slusny clovek tak pak souhlasim s vasi dozivotni zarukou :) ale po svych zkusenostech bych do takoveho moturku uz nesel navic kdyz je vyhnan jeste do vykonu..
Ale k této otázce se ještě dostame. Ale k této otázce se ještě vrátíme.
"Corsa se „chlubí“ i další libůstkou, která je spojena se staršími Opely. Ano, hádáte správně, jsou tu nenáviděné páčky stěračů a blinkrů bez klasické aretace. "Neviem prec nenavidene. Mozno pre Vas, kedze na ne nieste zvyknuty. Ale nebolo by zle sa spytat ludi ci tie auta valstnia a jazdia s nimi nejaku dobu. Ja som si tiez prvy krat nevedel zvyknut a blikal som sem tam. Ale po case som si na ne tak zvykol, ze by som ich nemenil za klasicke a je mi len luto, ze opel od nich upustil. Takze si nemyslim, ze su az tak nenavidene. Mozno skor ludmi co presadnu z inych aut kde take niesu.
ze si si ty zvykol ze polievku jes vidlickou neznamena ze to chcu vsetci takto....B-]
Ziadne aretacie nie su potrebne. Ak napr. blikate vlavo a vzapati si to rozmyslite a chcete blinker vypnut staci zase tahat packu do lava a blinker zhasne. To zn. ze netreba packu blinkra tahat dole a potom tlacit hore. Prave v rychlych zakrutach v zlozitejsej situacii kde treba volant tahat do smeru jazdy je tahanie packy blinkra proti smeru jazdy neprijemne a preto to vypinanie blinkra v rovnakom smere je VELMI DOBRA VEC.
to legnaw: Já se ke " xeru " připojuju. Nikdy jsem bezaretační systém neměl, teď ho mám a absolutně bez problémů. Úplně zbytečně se tento systém démonizuje, přitom je naprosto intuitivní a člověk si velice rychle přivykne. Na druhou stranu chápu, že né každému to musí vyhovovat. Ale dělat z toho vědu a psát to jak trubec do každého článku o Opelu, to je docela zvláštní přístup. Pravda je, že jsme na AR, tak mě to ani tak nepřekvapuje.
Teda chcel som dodat sto ludi sto chuti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.