Test Opel Corsa CDTI ecoFLEX: vyplatí se?

xeru  |  15. 12. 2010 10:17

"Corsa se „chlubí“ i další libůstkou, která je spojena se staršími Opely. Ano, hádáte správně, jsou tu nenáviděné páčky stěračů a blinkrů bez klasické aretace. "

Neviem prec nenavidene. Mozno pre Vas, kedze na ne nieste zvyknuty. Ale nebolo by zle sa spytat ludi ci tie auta valstnia a jazdia s nimi nejaku dobu. Ja som si tiez prvy krat nevedel zvyknut a blikal som sem tam. Ale po case som si na ne tak zvykol, ze by som ich nemenil za klasicke a je mi len luto, ze opel od nich upustil. Takze si nemyslim, ze su az tak nenavidene. Mozno skor ludmi co presadnu z inych aut kde take niesu.

Odpovědět  |   | 
xeru  |  15. 12. 2010 10:40

Teda chcel som dodat sto ludi sto chuti.

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  15. 12. 2010 12:32

ze si si ty zvykol ze polievku jes vidlickou neznamena ze to chcu vsetci takto....

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  15. 12. 2010 13:28

to legnaw: Já se ke " xeru " připojuju. Nikdy jsem bezaretační systém neměl, teď ho mám a absolutně bez problémů. Úplně zbytečně se tento systém démonizuje, přitom je naprosto intuitivní a člověk si velice rychle přivykne. Na druhou stranu chápu, že né každému to musí vyhovovat. Ale dělat z toho vědu a psát to jak trubec do každého článku o Opelu, to je docela zvláštní přístup. Pravda je, že jsme na AR, tak mě to ani tak nepřekvapuje.

Odpovědět  |   | 
Dandy  |  30. 03. 2012 21:10

Ziadne aretacie nie su potrebne. Ak napr. blikate vlavo a vzapati si to rozmyslite a chcete blinker vypnut staci zase tahat packu do lava a blinker zhasne. To zn. ze netreba packu blinkra tahat dole a potom tlacit hore. Prave v rychlych zakrutach v zlozitejsej situacii kde treba volant tahat do smeru jazdy je tahanie packy blinkra proti smeru jazdy neprijemne a preto to vypinanie blinkra v rovnakom smere je VELMI DOBRA VEC.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  15. 12. 2010 11:15

Ale k této otázce se ještě dostame. Ale k této otázce se ještě vrátíme.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 12. 2010 21:23

Ahoj mam par pripominek. Kufr nevim kde nabral tolik litru protoze ikdyz fotky zkresluji netypl bych mu ani 200 litru..fabie ma mnohem vetsi kufr. Hadate se tady o packach na sterace a smerovky .. :) a ja myslim ze klasicke ktere se pouzivaji vsude jinde bez nejakeho toceni jsou mnohem lepsi .. ikdyz je to o zvyku:) a motor .. nevim zda to prezije vic jak 100 000 km .. vyhnany vykonove .. z litroveho moturku nemuzu dostat tolik kw..a chci videt cloveka co jede za 4,5L na 100 ve meste..6 litru tipuji..jo a ovladani topeni a ventilatoru se hodne podoba dacii :) proste a jednoduse vypada hrozne. A snizeny podovek se na nasich cestach asi moc neosvedci..a s praci nasich silnicaru napadne par cm snehu a auto se zasekne:) Vedel bych o mnohem lepsich autech za rozumnou cenu nez tohle priblizovadlo ikdyz s velkym vykonem ale s zivotnosti 100 000 km..

Odpovědět  |   | 
komentátor  |  15. 12. 2010 23:03

Těch 100tkm životnost je blbost. Opel dává ve vyspělých státech doživotní záruku na vůz, a podle Dekry je právě Corsa nejkvalitnější vůz vůbec. Dále, proč by mělo být u malého dieselu 6L/100? To má prosím pěkně Mitsibushi ASX! A to už je slušná kráva, opět demagogie.
Jediné s čím souhlasím je nesmylsné snižování světlé výšky. Na ty naše silnice...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 12. 2010 23:26

No ono ty jejich laboratorni testy na spotrebu jsou vzdy o litr klidne i 2 lepsi nez kutecna spotreba..ja osobne jezdim taky s malym moturkem takovym priblizovatkem..a abych se dostal na udavanou spotrebu musim se hodne snazit .. a tady je to to same..navic kdyz jeto diesl..velky vykon,tudiz i velka spotreba a trochu prislapnete plyn a spotreba stoupne o 2 litry hned ( stejne jako 1.2 TSI fabie)..a male moturky maji kratkou zivotnost pokud teda snima jezdi nejaky hovado .. pokud slusny clovek tak pak souhlasim s vasi dozivotni zarukou :) ale po svych zkusenostech bych do takoveho moturku uz nesel navic kdyz je vyhnan jeste do vykonu..

Odpovědět  |   | 
Dandy  |  30. 03. 2012 21:14

6 litrov ma spotrebu benzinovy 1.2 16V 59kW pri jazde v meste, diesel na tom musi byt lepsie.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti