Test Opel Corsa CDTI ecoFLEX: vyplatí se?

10 komentářů

Petr
15. prosince • 21:23

Ahoj mam par pripominek. Kufr nevim kde nabral tolik litru protoze ikdyz fotky zkresluji netypl bych mu ani 200 litru..fabie ma mnohem vetsi kufr. Hadate se tady o packach na sterace a smerovky .. :) a ja myslim ze klasicke ktere se pouzivaji vsude jinde bez nejakeho toceni jsou mnohem lepsi .. ikdyz je to o zvyku:) a motor .. nevim zda to prezije vic jak 100 000 km .. vyhnany vykonove .. z litroveho moturku nemuzu dostat tolik kw..a chci videt cloveka co jede za 4,5L na 100 ve meste..6 litru tipuji..jo a ovladani topeni a ventilatoru se hodne podoba dacii :) proste a jednoduse vypada hrozne. A snizeny podovek se na nasich cestach asi moc neosvedci..a s praci nasich silnicaru napadne par cm snehu a auto se zasekne:) Vedel bych o mnohem lepsich autech za rozumnou cenu nez tohle priblizovadlo ikdyz s velkym vykonem ale s zivotnosti 100 000 km..

Dandy
30. března • 21:14

6 litrov ma spotrebu benzinovy 1.2 16V 59kW pri jazde v meste, diesel na tom musi byt lepsie.

komentátor
15. prosince • 23:03

Těch 100tkm životnost je blbost. Opel dává ve vyspělých státech doživotní záruku na vůz, a podle Dekry je právě Corsa nejkvalitnější vůz vůbec. Dále, proč by mělo být u malého dieselu 6L/100? To má prosím pěkně Mitsibushi ASX! A to už je slušná kráva, opět demagogie.
Jediné s čím souhlasím je nesmylsné snižování světlé výšky. Na ty naše silnice...

Petr
16. prosince • 23:26

No ono ty jejich laboratorni testy na spotrebu jsou vzdy o litr klidne i 2 lepsi nez kutecna spotreba..ja osobne jezdim taky s malym moturkem takovym priblizovatkem..a abych se dostal na udavanou spotrebu musim se hodne snazit .. a tady je to to same..navic kdyz jeto diesl..velky vykon,tudiz i velka spotreba a trochu prislapnete plyn a spotreba stoupne o 2 litry hned ( stejne jako 1.2 TSI fabie)..a male moturky maji kratkou zivotnost pokud teda snima jezdi nejaky hovado .. pokud slusny clovek tak pak souhlasim s vasi dozivotni zarukou :) ale po svych zkusenostech bych do takoveho moturku uz nesel navic kdyz je vyhnan jeste do vykonu..

Pepik
15. prosince • 11:15

Ale k této otázce se ještě dostame. Ale k této otázce se ještě vrátíme.

xeru
15. prosince • 10:17

"Corsa se „chlubí“ i další libůstkou, která je spojena se staršími Opely. Ano, hádáte správně, jsou tu nenáviděné páčky stěračů a blinkrů bez klasické aretace. "Neviem prec nenavidene. Mozno pre Vas, kedze na ne nieste zvyknuty. Ale nebolo by zle sa spytat ludi ci tie auta valstnia a jazdia s nimi nejaku dobu. Ja som si tiez prvy krat nevedel zvyknut a blikal som sem tam. Ale po case som si na ne tak zvykol, ze by som ich nemenil za klasicke a je mi len luto, ze opel od nich upustil. Takze si nemyslim, ze su az tak nenavidene. Mozno skor ludmi co presadnu z inych aut kde take niesu.

legnaw
15. prosince • 12:32

ze si si ty zvykol ze polievku jes vidlickou neznamena ze to chcu vsetci takto....B-]

Dandy
30. března • 21:10

Ziadne aretacie nie su potrebne. Ak napr. blikate vlavo a vzapati si to rozmyslite a chcete blinker vypnut staci zase tahat packu do lava a blinker zhasne. To zn. ze netreba packu blinkra tahat dole a potom tlacit hore. Prave v rychlych zakrutach v zlozitejsej situacii kde treba volant tahat do smeru jazdy je tahanie packy blinkra proti smeru jazdy neprijemne a preto to vypinanie blinkra v rovnakom smere je VELMI DOBRA VEC.

Shimi
15. prosince • 13:28

to legnaw: Já se ke " xeru " připojuju. Nikdy jsem bezaretační systém neměl, teď ho mám a absolutně bez problémů. Úplně zbytečně se tento systém démonizuje, přitom je naprosto intuitivní a člověk si velice rychle přivykne. Na druhou stranu chápu, že né každému to musí vyhovovat. Ale dělat z toho vědu a psát to jak trubec do každého článku o Opelu, to je docela zvláštní přístup. Pravda je, že jsme na AR, tak mě to ani tak nepřekvapuje.

xeru
15. prosince • 10:40

Teda chcel som dodat sto ludi sto chuti.

Doporučujeme

Články odjinud