TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

28 komentářů

KO.pel
22. února • 9:38

To je všechno moc pěkný, ale když nefunguje servis, je to auto na nic. Mám Insignii ve vrcholné výbavě, novou, od oficiálního prodejce, super auto, ale měl jsem na začátku listopadu menší nehodu, kterou jsem nezavinil. Auto je od té doby v autorizovaném servisu a nic. Chybí náhradní díl, neví kdy bude, neví nic, prostě nejezdím. Tři měsíce. Řešení v nedohlednu. Auto k ničemu.

Shimi
25. ledna • 12:38

Tahle verze bude v reálu naprosto okrajovou záležitostí a ten, kdo nemá v hlavě seno, si za ty peníze půjde raději pro Swiště Sport, když už si teda hrajeme na sport. GSi v trapu a OPC se přeorientuje na baterky? Svět se v zádel obrací.

Michal
25. ledna • 12:55

Ono by se možná prodávalo dobře ale proč je automat v sérii?za těch 50tisíc nebo kolik stojí bych radši dal Led-matrix a něco dalšího k tomu.

pacho
25. ledna • 15:45

pozri sa PSA si určite urobilo veľmi dobrý prieskum trhu, a toto im vyšlo. Prosím Ta náš SK a CZ trh nemôžeš absolutne porovnávať, lebo stále je dosť deformovaný a relatívne bezvýznamný. Ľudia u nás plaču, že prestali vyrábať malé kombi, že ako dobre by sa predávali, a nakoniec úplne vymreli. Detto MPV. Koľko bolo rečí, že PSA neponúka pri svojích modeloch SUV 4x4, a čuduj sa svete, aj tak sa veľmi dobre predávaju, napr 3008, má lepšie predajné čísla ako kodiak, hoci má možnosť 4x4. Taktiež tieto malé autá slúžia úplne inému účelu, ako u nás, kde ešte dodnes je jediné auto v rodine, a slúži aj ako rodinné, (preto ten plač po kombi.)

Shimi
25. ledna • 13:37

Michal: Tak ještě jednou, bavíme se o nákupní tašce B segmentu, kde se reální kupci pohybují v cenové sféře do 300.000,- . 450.000,- je pro 99% těchto kupců naprosto nemyslitelných, za to už máš pěkně vybavenou i30 a spoustu jiných aut C segmentu. Každopádně souhlasím s tím, že ten trend párovat nejsilnější motorizaci pouze s automatem je, slušně řečeno, nahouno.

Michal
25. ledna • 16:46

Shimi najde se dost kupců co chcou aby auto jelo a moc velký být nemusí a co si rádi připlatí za výbavu a sumasuárum 400-500tisíc i dají když si auto nechávají na delší dobu.

Fabia R2 Twincharger
25. ledna • 17:48

Presne tak. Zvlaste male auto kdyz nejede..tak fuj! Pokud si jej nechate na delsi dobu, tak je to stejne jako jist denne cocku s chlebem bez parku ..a ze ctvrte cenove.

Shimi
25. ledna • 17:06

Michal: "Dost kupců"? Já bych to s dovolením poupravil na "špetka kupců". Ale to už se točíme v kruhu a pořád platí mnou napsané. Varianta GS-line 1.2T 96 kW bude v celkových prodejích modelu naprosto okrajová záležitost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
26. ledna • 2:03

Shimi s tou špetkou ses trefil.Víc se oplu stejně neprodá.

bzzz
25. ledna • 15:17

A nejsilnejsi motorizace s automatem v mainstreanu dava smysl. Auto nedostava od nevyjezdenych/necitlivych/posahanych ridicu (podle mne prevazuji) takovy kour. Bohuzel tim trpi ridici, kteri to v ruce/krvi naopak maji.

Shimi
25. ledna • 15:48

bzzz: Smysl to částečně dává u aut s 300+ HP, u 1.2T R3 to smysl nedává žádný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
25. ledna • 21:22

manuál dnes nemá smysl nikde.... stejně jako například startování klikou B-]

bzzz
25. ledna • 15:14

Nemalo lidi bez zavazku s nadprumernym prijmem si za styl rado priplati a neresi, co jineho by mohli za sve penize dostat. Segmenty, spotrebu, krychlove metry apod. resis, kdyz nemas penize a potrebujes vozit vice nez jen sebe (pripadne spolujezdce).

Shimi
25. ledna • 15:42

bzzz: Však to je to 1%. A mimochodem, mně, jakožto reálnému kupci těchto aut (rozuměj warm/hot hatchů B segmentu) opravdu nemusíš vysvětlovat, jak tito lidé přemýšlí a co řeší a neřeší, ju? ;-)

mpolan
25. ledna • 14:47

A přesto se najde dost lidí, kteří si takovou verzi koupí. Tak nějak nám tu vytrvale odkopáváš svou sockařskou pozici.

Shimi
25. ledna • 15:30

mpolan: Zaprvé, nesuď ostatní podle sebe. Zadruhé, já snad někde píšu něco jiného? Samozřejmě, že se někdo najde, to je snad logické. A stavět někoho, kdo jezdí od novoty v plnotučném GSi do sockařské pozice, tak to už chce opravdu hodně velkou dávku idiocie. Nezlob se na mě, ale poslední dobou tu píšeš strašný houna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
25. ledna • 18:14

O tom, v čem jezdíš, si tu můžeš plácat pohádky jaké chceš. Tvoje neustálé přepočítávání všeho na podstřelené ceny i30 krásně odkopává tvé myšlení.

Shimi
25. ledna • 18:33

mpolan: Pouze jsi potvrdil mou poslední větu. Z tvé strany je to čím dál tím větší žumpa a začínají si toho všímat i ostatní (viz diskuze o vývoji Škody).

mpolan
25. ledna • 21:05

Na tvou "kvalitu" zatím stále nemám.

ACE
25. ledna • 11:52

Prohoďte si čísla ve zrychlení, za 7.8 by to bylo hodně dobrý.

Michal
25. ledna • 12:07

Z 0 na 100 není důležité ale třeba z 80 na 120/130/140 když někoho musíš rychle předjet by mě zajímalo.

Tom
27. ledna • 6:52

No vidis, ja zas nevidim duvod znat zrychleni z 80 na 130. To nevyuziji, na rozdil.od napr 30 az 100.

ACE
25. ledna • 16:32

Jasně je to jen jeden z orientačních parametrů, jde o to že v článku mají překlep.

Maincoonsback
25. ledna • 9:54

Bohužel poměrně provokativní reklamní slogan 100% nemecka tomu autu spíše uškodi.To je argument použitelný v Německu, všude jinde to tomu autu spíše ublíží.Škoda.Ze strany PSA to vnímám trochu jako zoufalost.

pacho
25. ledna • 15:35

ale no, dovolím si tvrdiť, že 95%, kupujúcich nerieši, či je to čína, francúz nemec, proste opel = nemec a to ím stačí.(Doteraz boli GM, a nik to neriešil) Svet sa pri kúpe aut veľmi mení, pomaly kupca nezaujíma, či má jedem ale päť válcov, ešte, tak sa zaujíma, či je to automat, alebo nie, či je to dizel alebo benzín... a samozrejme aby to malo veľký displej a dalo sa pripojiť na net.

petr r. (petrumr)
25. ledna • 8:36

PSA jede, nejméně oblíbený německý výrobce je ze dne na den jednička na trhu.

.
25. ledna • 9:24

Opelu v roce 2019 klesly v Evropě prodeje o 8%, přičemž trh rostl. To je jízda leda tak do pekel.

petr r. (petrumr)
25. ledna • 11:08

No a? Tohle je do budoucnosti a nemůžeš počítat dny.

Doporučujeme

Články odjinud