TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

PSA jede, nejméně oblíbený německý výrobce je ze dne na den jednička na trhu.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2020 09:24

Opelu v roce 2019 klesly v Evropě prodeje o 8%, přičemž trh rostl. To je jízda leda tak do pekel.

Odpovědět  |   | 

No a? Tohle je do budoucnosti a nemůžeš počítat dny.

Odpovědět  |   | 
Maincoonsback  |  25. 01. 2020 09:54

Bohužel poměrně provokativní reklamní slogan 100% nemecka tomu autu spíše uškodi.

To je argument použitelný v Německu, všude jinde to tomu autu spíše ublíží.

Škoda.

Ze strany PSA to vnímám trochu jako zoufalost.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 01. 2020 15:35

ale no, dovolím si tvrdiť, že 95%, kupujúcich nerieši, či je to čína, francúz nemec, proste opel = nemec a to ím stačí.(Doteraz boli GM, a nik to neriešil) Svet sa pri kúpe aut veľmi mení, pomaly kupca nezaujíma, či má jedem ale päť válcov, ešte, tak sa zaujíma, či je to automat, alebo nie, či je to dizel alebo benzín... a samozrejme aby to malo veľký displej a dalo sa pripojiť na net.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 01. 2020 11:52

Prohoďte si čísla ve zrychlení, za 7.8 by to bylo hodně dobrý.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 01. 2020 12:07

Z 0 na 100 není důležité ale třeba z 80 na 120/130/140 když někoho musíš rychle předjet by mě zajímalo.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 01. 2020 16:32

Jasně je to jen jeden z orientačních parametrů, jde o to že v článku mají překlep.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 01. 2020 06:52

No vidis, ja zas nevidim duvod znat zrychleni z 80 na 130. To nevyuziji, na rozdil.od napr 30 az 100.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 01. 2020 12:38

Tahle verze bude v reálu naprosto okrajovou záležitostí a ten, kdo nemá v hlavě seno, si za ty peníze půjde raději pro Swiště Sport, když už si teda hrajeme na sport. GSi v trapu a OPC se přeorientuje na baterky? Svět se v zádel obrací.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 01. 2020 12:55

Ono by se možná prodávalo dobře ale proč je automat v sérii?za těch 50tisíc nebo kolik stojí bych radši dal Led-matrix a něco dalšího k tomu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 01. 2020 13:37

Michal: Tak ještě jednou, bavíme se o nákupní tašce B segmentu, kde se reální kupci pohybují v cenové sféře do 300.000,- . 450.000,- je pro 99% těchto kupců naprosto nemyslitelných, za to už máš pěkně vybavenou i30 a spoustu jiných aut C segmentu. Každopádně souhlasím s tím, že ten trend párovat nejsilnější motorizaci pouze s automatem je, slušně řečeno, nahouno.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 01. 2020 14:47

A přesto se najde dost lidí, kteří si takovou verzi koupí. Tak nějak nám tu vytrvale odkopáváš svou sockařskou pozici.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 01. 2020 15:30

mpolan: Zaprvé, nesuď ostatní podle sebe. Zadruhé, já snad někde píšu něco jiného? Samozřejmě, že se někdo najde, to je snad logické. A stavět někoho, kdo jezdí od novoty v plnotučném GSi do sockařské pozice, tak to už chce opravdu hodně velkou dávku idiocie. Nezlob se na mě, ale poslední dobou tu píšeš strašný houna.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 01. 2020 18:14

O tom, v čem jezdíš, si tu můžeš plácat pohádky jaké chceš. Tvoje neustálé přepočítávání všeho na podstřelené ceny i30 krásně odkopává tvé myšlení.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 01. 2020 18:33

mpolan: Pouze jsi potvrdil mou poslední větu. Z tvé strany je to čím dál tím větší žumpa a začínají si toho všímat i ostatní (viz diskuze o vývoji Škody).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 01. 2020 21:05

Na tvou "kvalitu" zatím stále nemám.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 01. 2020 15:14

Nemalo lidi bez zavazku s nadprumernym prijmem si za styl rado priplati a neresi, co jineho by mohli za sve penize dostat. Segmenty, spotrebu, krychlove metry apod. resis, kdyz nemas penize a potrebujes vozit vice nez jen sebe (pripadne spolujezdce).

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 01. 2020 15:42

bzzz: Však to je to 1%. A mimochodem, mně, jakožto reálnému kupci těchto aut (rozuměj warm/hot hatchů B segmentu) opravdu nemusíš vysvětlovat, jak tito lidé přemýšlí a co řeší a neřeší, ju?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 01. 2020 15:17

A nejsilnejsi motorizace s automatem v mainstreanu dava smysl. Auto nedostava od nevyjezdenych/necitlivych/posahanych ridicu (podle mne prevazuji) takovy kour. Bohuzel tim trpi ridici, kteri to v ruce/krvi naopak maji.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 01. 2020 15:48

bzzz: Smysl to částečně dává u aut s 300+ HP, u 1.2T R3 to smysl nedává žádný.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 01. 2020 21:22

manuál dnes nemá smysl nikde.... stejně jako například startování klikou

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 01. 2020 16:46

Shimi najde se dost kupců co chcou aby auto jelo a moc velký být nemusí a co si rádi připlatí za výbavu a sumasuárum 400-500tisíc i dají když si auto nechávají na delší dobu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 01. 2020 17:06

Michal: "Dost kupců"? Já bych to s dovolením poupravil na "špetka kupců". Ale to už se točíme v kruhu a pořád platí mnou napsané. Varianta GS-line 1.2T 96 kW bude v celkových prodejích modelu naprosto okrajová záležitost.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 01. 2020 02:03

Shimi s tou špetkou ses trefil.Víc se oplu stejně neprodá.

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  25. 01. 2020 17:48

Presne tak. Zvlaste male auto kdyz nejede..tak fuj! Pokud si jej nechate na delsi dobu, tak je to stejne jako jist denne cocku s chlebem bez parku ..a ze ctvrte cenove.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 01. 2020 15:45

pozri sa PSA si určite urobilo veľmi dobrý prieskum trhu, a toto im vyšlo. Prosím Ta náš SK a CZ trh nemôžeš absolutne porovnávať, lebo stále je dosť deformovaný a relatívne bezvýznamný. Ľudia u nás plaču, že prestali vyrábať malé kombi, že ako dobre by sa predávali, a nakoniec úplne vymreli. Detto MPV. Koľko bolo rečí, že PSA neponúka pri svojích modeloch SUV 4x4, a čuduj sa svete, aj tak sa veľmi dobre predávaju, napr 3008, má lepšie predajné čísla ako kodiak, hoci má možnosť 4x4. Taktiež tieto malé autá slúžia úplne inému účelu, ako u nás, kde ešte dodnes je jediné auto v rodine, a slúži aj ako rodinné, (preto ten plač po kombi.)

Odpovědět  |   | 
KO.pel  |  22. 02. 2020 09:38

To je všechno moc pěkný, ale když nefunguje servis, je to auto na nic. Mám Insignii ve vrcholné výbavě, novou, od oficiálního prodejce, super auto, ale měl jsem na začátku listopadu menší nehodu, kterou jsem nezavinil. Auto je od té doby v autorizovaném servisu a nic. Chybí náhradní díl, neví kdy bude, neví nic, prostě nejezdím. Tři měsíce. Řešení v nedohlednu. Auto k ničemu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie