TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Ffff  |  18. 07. 2019 16:59

Nová generace a auto hůře jezdí a méně do něho naložíš než do minulé generace.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  18. 07. 2019 17:00

Tomu říkám pokrok

Odpovědět  |   | 
pacho  |  18. 07. 2019 19:37

zrýchlenie z 0-100km 115s.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  18. 07. 2019 20:32

Někdo ten paskvil jistě koupi. Ale chce se mi brečet když norma jsou trivalce a vzadu od pohledu trestanecka lavice. Já na svá záda potřebuji kožená křesla. Mám handicap.

Odpovědět  |   | 
Alfonso Rodriguez  |  18. 07. 2019 21:32

A tebe nepustí na přední sedačky?

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  18. 07. 2019 22:40

Já su řidič, ale mám taky děti a nechci je trestat.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  19. 07. 2019 12:54

ty sileny sedacky zacinaji byt normou u vsech aut, co maji 3 samostatne variabilni sedacky. prochazel sjem autosalony a byl to des. predek OK, ale ta druha rada, to byla tragedie

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  19. 07. 2019 16:40

Přesně, z dvojkovy okty máš ještě husinu když jsem vzadu musel absolvovat pár set km a z fabky rok cca 2016 sice řidič, ale ve předu taky tragedie

Odpovědět  |   | 
jaro  |  19. 07. 2019 21:57

Vo Fabii III sa mi vpredu sedelo dobre, zato vzadu sú sedáky sklonené dohora a sedí sa v neprirodzenej polohe, tým že dostali kolená hore akože vytvorili viac miesta ale je to oklamanie, rázvor nepustí.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  18. 07. 2019 22:02

Je to škoda. Minulé Dobló pardon Combo bylo jízdně vynikající díky zadní nápravě bi-link. Více se do něj vešlo a i více uvezlo. O motorech se nebudu vůbec bavit. 1.6 M-Jet a 2.0 M-Jet jsou naprostá jistota. To samé 1.4 T-Jet

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  21. 07. 2019 09:34

6x Doblo (pred i po face), 4x Caddy - ruzne rocniky od 2013 do 2017, 2xBerlingo 2016, 1xFord.

Zdalerka nejlepsi je jizdne Doblo, pak relativne velkdy odstup -Ford a tesne za nim Caddy, velky odstup a zbytek :D

Odpovědět  |   | 
Jan  |  18. 09. 2019 13:33

Vy kecalisti a znalci...vy to mate doma??? Ze o tom tak zasvecene mluvite?.... Ja ho totiz mam... Benzin...1.2.... rozhodne jsem nechtel maftu je to k prdu...nafta je stejne draha ne li drazsi nez benzin...a navic kupovat do toho adblue dalsi sracky.....nic pro mne...kufr ma to auto paradni...jede jako das....5.6 l na 100 3 osoby kufr az po strechu....jizda jak med... Odkladacich prostor hodne co bylo super....nomohu rict nic kritickeho....motor taha s tom tankem do kopce jedna basen.....kecy o plastech a chude vybave si strcte do zadele....

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 02. 2020 12:06

Naprosty souhlas..koupil jsem ho po fabi 1 gen...nebe a dudy...uzasne taha plne nalozen zadne chcipani mozoru do kopce jak u fabie .kufr ma 2,20 x 120 da se v tom spat coz v kempech vyuzivame na 100% ustrim za stan🙂 s autem absolutni spokojenost.....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

včera | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 48 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A