TEST Opel Combo-e Van: Volty v dodávce fungují, ale ne pro každého

22 komentářů

Já I.
2. února • 13:04

To vozidlo není pro každého! Tedy - není pro toho, kdo potřebuje někam cokoliv odvézt...

i20
2. února • 15:19

Bohuzel, padesatky u nas a tricitky na Zapade se vraceji.

i20
31. ledna • 10:33

ocekavani ekofanatiku jest ze firma namisto 5 klasickych dodavek nakoupi 15 takovych kramu aby mohla fungovat dale. Tak jo. Pro rodiny taky idealni, kdyz doma budete mit ekokaru za trictvrte mice a na dovolenou pripadne mimo okresu pojedete vlakem, pak s baglama taxikem a na parkovisti v destinaci Vas pozdravi soused vykladajici joggera.

Roman Uzdichcal
1. února • 3:12

Tuhle snůšku hoven to jsi vypotili sám nebo u tebe byl Foldyna a Okamura a pomáhali ti? Takovej hnůj a pytel lží jsem dlouho nečetl.
A je zajímavé, že El auto mám a s rodinou máme procestované Německo, Itálii, Rakousko a celou ČR. Běžné cesty kolem komína doma v noci v NT. Na cestách čip Eon Dříve. Pípnu u stojanu nabiju jedeme. V 99% při plánované zastávce, jako obchod, oběd atd
Ale to zamindrákovaný zahořklý závistivý tupec anepochopí, jaká paráda El auto je.

i20
2. února • 15:16

Tak to mate tedy mnohem vice casu nez ja, gratuluji. Jenomze ja bych manzelku s detmi do Varsavy a zpatky radeji odvezl bez tech Vasich vymozenosti. Tedy motylku, hotylku, nabijecek, vynucenych zastavek, honenim updatu na navigacce, sedmihodinovym pipnutim na stojanu atd.. Nu a jakozto jsem nekoupil prislusnou elektrokaru, zustalo taky (krome jineho bohate) na dalsi i10 na skolku, nakupy atd. Bohuzel nevim co je po Vasem, cituji 'hnůj a pytel lží', ale to uz Vy musite vedet lepe ponevadz to Vam jde jak je videt, zejo.

Muchio1
29. ledna • 20:39

Jen zbývá dodat, že naftového verzi už objednáte jen u Toyoty. Citroen, Opel ani Peugeot v naftě nelze.
Tedy s hrdě vztyčenou hlavou hurá do bruselské prdele….
Mám jej dva roky v naftě- pro rodinu super.

Šu Lin
30. ledna • 13:13

Drž hubu když o tom nic nevíš ty burane!!!

Kuk Vykuk
30. ledna • 3:14

Ttrč vejfuk do svý prdele, nikdo tu nechce dejchat ty tvoje jedovatý smrady.

Ocashontas
31. ledna • 22:45

Tezba a zpracovani surovin do baterii a fotovoltaiky se nastesti dela na jine planete zvane cina, ze ktere ekokatastrofa kominu nemuze uniknout k nam na planetu evropu.

i20
2. února • 15:23

i kdyby se to tesilo jako diamanty v dolech za pouziti detske prace, ekolo a ekono a vubec trvale udrzatelny pro bezneho obcana (schvalne vynechavam EU, abych nebyl smazan i s clankem) to nebude.

.
30. ledna • 12:09

Asi o autech moc nevíš.

.
1. února • 3:00

Drž rypák

Ocashontas
29. ledna • 20:08

Poridili si dodavku, ale nemohli v ni nic moc vozit.

Twan
30. ledna • 20:24

Ten pokrok....kde se to zastaví

Ocashontas
31. ledna • 22:47

Budeme vyrabet autobaterie …. Taaakhle velke….

Twan
29. ledna • 18:52

PFFF.....sice je to nanic ale je to "eko". Elektrokultisté by se měli vrátat do reality a uvědomit si jak věci opravdu jsou...

Jaczek Serepecky
30. ledna • 13:11

Pracuji ve firmě v rozvozu potravin. Můj denní nájezd na lince je 160 km. Odstavují vozidlo stojí na nístě do rána. Smradlavý nafťák.
Bylo by super přijet nebýt za celý den z auta hluchý dát auto na kabel a ráno mít zase plnou 🙂👍
Až na tu cenu za je k sblití

Twan
30. ledna • 20:23

K zblití je tam mnohem víc věcí...hodně skrytých. Tuto domělou ekologii z velké části sponzoruje otroctví a produkce zemí, které nemají potraviny, ale mají diamanty, zlato, platinu a podobně....dnes hlavně lithium. Valná většina bývalích kolonií kde koho, kteří tam těžili "ještě než to bylo cool" (rozuměj vykořisťováni)......jejich měna má hodnotu třeba v jednom konkrétním případě 0.068 koruny k dnešnímu dni. Běžně se platí v trilionech a když prachy nejsou, tak se tam střílí. Pak přičtěme emise pro vznik ekoblábolu které se rovnají dlouholetému provozu běžného auta a jen idiot může mluvit o ekologii. Nicméně pro krátké rozvozy se to hodí, dejme tomu že ty ošklivé věci časem spolu se stabilním přínosem do státní kasy těchto zemí odbouráme a rozvozák, kterému bude stačit baterka (která vydrží jen o málo méně než spalovací motor co se životnosti týče, další scifi) opravdu bude schopný být ekolokičtější. Absolutně nechápu aroganci Tesly, která se snaží ze všech sil ukázat jak popírá současnou fyziku, jak to zrychluje na 200 atd....NE, se současnou technologií si můžou přehazovat zátěž na kolik článků chtějí ale ekologické to není a nikdy nebylo. Zkoušelo se to v minulosti snad nekonečně krát v rozpětí 137 let automobility ale NIKDO to donedávna neprodukoval, protože to nedávalo smysl. Ale politici zaveleli.....protože "greendeal", protože záchrana planety.....stejní politici vidí na jedno oko, protože největší producenti znečištění stále fungují a jich se žádné Euro 7 nebo jakákoliv regulace netýká, na to v tom lítá moc peněz které mají ti "politici" rádi. Ano, za podmínek co jsem zmínil a ještě více co jsem nezmínil to smysl má a je to hezká myšlenka, ale nemáme ani dost energií aby to bylo reálné a všechny ostatní důvody tomu nepřidají.

Jaczek Serepecky
1. února • 2:59

Ty vole ty by jsi měl nastoupit do SSPD. Máš to dobře vysrané v hlavě. Jinak seš v pohodě? Hodně pít

Twan
2. února • 14:37

Můžeš místo hloupích urážek něco z toho vyvrátit? Hlavo?

Kuk Vykuk
30. ledna • 3:12

Nic není eko. To jen blbci nechápou rozdíl mezi tím, co je víc a míň ekologičtější.

Twan
30. ledna • 20:25

krásně jsi to vystihl, tleskám ti

Doporučujeme

Články odjinud