Jeder Popel fahrt mit Opel
V úvodu článku je několik nepřesností - sedany u Opelu rozhodně nebyly vyhrazené větším vozům, naopak poválečné Kadetty byly tradičně v základní verzi kufrové sedany (jako ostatně dřív většina aut). I ve zmiňovaných sedmdesátých letech byl základ řady Kadett vždy v provedení sedan, jen od roku 1975 se spolu s ním vyráběl i 3dveřový hatchback Kadett City. Až pak přišla v r. 1979 první generace Kadettů s předním pohonem a ty se dělaly jen jako 3/5dv. hatchback (trochu podobný Golfu) a kombi, přičemž po roce 1984 se s novou zaoblenější generací vrátila i možnost volby karosérie Sedan. Takže zcela bez sedanu byl Kadett jen v jediné generaci na počátku 80. let...!Další podivný údaj je, že Astra sedan "zřejmě zamotá hlavu marketérům Opelu" - on Opel teď přišel s verzí sedan právě proto, že poslední generace Vectry se na trhu moc neprosadila, spíš se mluví o neúspěšném modelu. Viz i divadýlko kolem postupného představování jeho nástupce Insignia víc než rok dopředu, to se u jiných značek nedělá... no a mezeru před Insignií prostě pomůže zaplnit zvětšená Astra, aspoň tedy ve východní Evropě.No a s tím americkým snem po evropsku taky nevím - to platilo asi v 60. a 70. letech, kdy Opel vyráběl "hodně plechu za málo peněz" a slavil úspěch velkými sedany a kombi, ale co je na současných Oplech amerického kromě vlastnických struktur? Naposledy velkoprostorový Opel Sintra měl něco společného s americkými modely, teď spíš modifikace Opelů pronikají do USA...
Užitečná hmotnost: 5428 kg? nie je to nejako malo ? :-)Inak celkom v pohode auticko...iggi
Jasne ze je to malo. Ved to je chyba. Malo tam byt 5428 ton predsa!!! Alebo sa mylim Radku? :-D
Malo? Skoro 5 a pol tony? Chaluparov sen! Akurat ze na to uz potrebuje vodicak "C"... :-)
Jak říká můj známý - nic jiného do domu nechci, jedině opla!Aneb podle hesla HOPLA MÁME DOMA OPLA :-)Levné díly, nízká pořizovací cena a hlavně lidi - tyhle auta se opravdu nekradou!Je to (pa)značka zloději vynechávaná a ignorovaná, osobní zkušenosti mám smodely CORSA, VECTRA a kolega má stařičkého KADETTA v automatě a neználepší vozítko na Prahu ( kór s obsahem 1.3 ;-) ).Tak zdar a sílu a ať žije benál!
ježíš to je hnus!! takovej šedej mor!!
Teda něco takového bez nápadu jsem už opravdu dlouho neviděl. To už je lepší se poohlédnout po francouzských nebo italských autech. Ale tohle beztvaré individuum - NIKDY. Však taky drtivá většina rüsselheimské produkce je šedivá jako sami Němci.:-(
Nikdo ti to auto nenutí ty mameluku jeden !!! B-]
Čo je adaptívny tempomat? Ďakujem za vysvetlenie
Tempomat, který má v přední masce radar. Pokud před sebou zjistí překážku, automaticky aktivuje brzdy a auto zpomalí na rychlost vozu před vámi, případně u pokročilých systémů dokáže auto i zastavit na nulu.
A dá se auto zastavit i jinak než na nulu?
Radek ho vie zastavit na 0,1.:-D
Ale jak je to uvedeno ve výbavě to je chyba přece, Astra nemá adaptivní tempomat.
To já netuším.
Bude toho viac ze?!B-]
Dle ceníku na www stránkách výrobce auta se dá připlatit pouze standardní tempomat, adaptivní tempomat nejde objednat ani do větší Vectry.
som nepochopil, preco tam maju "eco". so spotrebou to asi nic nebude mat spolocne :-) 1.8 v starej astre G sice bola zihadlo, ale s priemerom kludne aj cez 10.
ecotec je spíš od slova ekologie. Ano, se spotřebou ekologie taky souvisí, ale spíš to znamená, že to má EGR, různý čidla atd a nazvaly to Ecotec. Jinak průměr s 1,8 (Vectra B) se mi teda ještě nepovedl:-D (tím neříkám, že to není možné).
průměr 10l sem myslel
Škoda že 1.8 nedostala 6 rychlostí. Motor by je zvládnul.
Pěkné auto, pěkný test. Díky :-)S motorem 1,6 85kW je to velmi dobrá volba.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.