Test Opel Astra ECO4: Čtyři a půl litru na 100 kilometrů

2 komentáře

Rejpal
13. listopadu • 17:56

Jake jiné auto uspokojivě zrychluje od 1000 otacek? me fakt, ze auto zrychluje od 2000 pripada jako normalni. Jasne ze diesely jdou lip od spoda, ale podtacetby se fakt nemely. Nevim v astre eco jsem nejel ale jedinou udajnou upravou je delsi ctyrka a petka (oproti normalni verzi s motorem 1,7 DTI). rvat v zatacce jednicku mi pripada jako slusna zhovadilost, pokud se nejedna o nejakej dolomitskej vracak. Ze by to auto bylo tak slaby? no nevim, skoly nemam...

zdar Tom

Jan Cibulka
13. listopadu • 7:52

!!! věta vložená a čárky !!!

když jsem si přečetl níže uvedenou větu, musel jsem chvíli přemýšlet co chtělo být řečeno a jak se to mělo napsat:

Automobil sedí v zatáčkách a ani při průjezdu prudší zatáčky nevykazuje známky nedotáčivosti, pevně sedí na silnici pouze při vezení těžšího nákladu, není dobré zatáčkou proletět .

ta čárka před není dobré totiž patří za slovo silnici jinak to dává dost opačný smysl:

pevně sedí na silnici pouze při vezení těžšího nákladu

není dobré zatáčkou proletět

znamená něco úplně něco jiného než

pevně sedí na silnici

pouze při vezení těžšího nákladu není dobré zatáčkou proletět

rozhodně nejsem češtinář, právě naopak, ale přece jen by věta  MĚLA DÁVAT SMYSL což ten konce rozhodně nedával a díky tomu jsem pochopil že to autor, asi, myslel jinak.

Doporučujeme

Články odjinud