Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

Pavel  |  30. 11. 2015 14:54

Zajimavý a řekl bych povedený test.
Jen bych měl dvě otázky.
Pokud se nepletu tak ten to diesel označuje, jako šeptající diesel? Neměl by být tichý?
Spotřeba 6,5l při dalničních 140-150km/h není špatná ale čekal bych i nižší, když za podobné hodnoty umí dnes jezdit turbo benzín.
Ale bude to asi dáno tím, že redaktor spíš trochu tlačil na pilu než, že by jel plynule..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 11. 2015 18:19

Při dálniční rychlosti 140-150 km/hod. umí který turbo benzín jezdit za 6,5 l/100 km?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 11. 2015 23:07

O pár desetin vyšší spoutřebu lze celkem v pohodě dosáhnout s TSI od VW. Určitě nejen s nima. Ze zkušenosti u O3 1,2TSI - tempomat lehce přes 140km/h, plynulá jízda.
Docela by mě zajímalo kam za 20 let pokročil vývoj v uspornosti? Snad jen papírově nižší emise...Ale stará 1,9TDi jezdí za méně...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 12. 2015 11:17

Mám 1,6 EB 110 kW a při této rychlosti je spotřeba cca 8 l/100 km.

http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-1-2-tsi/...

Všiml jsem si toho na dálnici, kdy má přeci jen dvanáctistovka s trochu naloženým autem už docela problém udržet ve stoupání tachometrových sto čtyřicet. A při takovém tempu se pak nemůže nikdo divit, že mu motor 1.2 TSI pojede za osm devět litrů.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  03. 12. 2015 20:43

Pokud máš u koncernu tempomat na 140, tak nejedeš ani 130. U koncernu tacháče přeměřují nejvíc. U jiných značek takové rozdíly nejsou.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  01. 12. 2015 13:16

Mal som GOLF 7 1.2TSI a isiel som PHA-Zagreb 4 ludia plne nalozene za 5.7 s klimou a v madarsku s predbiehanim. Staci troch predvidat a ide to.

Odpovědět  |   | 
Mino  |  01. 12. 2015 18:15

Otázkou je, co srovnáváš. TSI rozhodně při 140-150km/h nepojede za 5,7 a s klimou už vůbec ne. Takový průměr spotřeby klidně můžeš na dlouhé cestě dosáhnout, ale určitě nebudeš mít takovou okamžitou spotřebu při 140+.

Odpovědět  |   | 
vilos  |  04. 02. 2016 09:30

Mirol kľudne ta zveziem v mojom voľbe v40 a potom už nikdy nenapises to čo si napísal.je to benzín 1;6 .240 nm,125 koní a po diaľnici 140-150km/h do 6l

Odpovědět  |   | 
K&K&K  |  30. 11. 2015 19:13

6,5 při reálné 140 je dobrá hodnota. V testu nižší střední třídy měla Astra nejnižší průměrnou spotřebu (6,0l) ze všech testovaných aut.
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/vergleichs... ...

Odpovědět  |   | 
l  |  30. 11. 2015 15:03

krasny design (oproti fabii), technika,vybava,jizdni vlastnosti naprosto v poradku ve tride malych hathbacku,pokud bych hledal druhe ci treti auto do rodiny,na popojizdky "kolem komina",tak bych s Astrou nemel osobne zadny problem.

Odpovědět  |   | 
 |  30. 11. 2015 16:23

Astra, ale je o třídu výš, než Fabia.

Ano, je totím, ež redaktor tlačil na pilu a kdyby jel u nás v ČR schvlených 130, tak spotřeba padá pod 6l/100km. U ostatních Aster K s 1.6 CDTi 100kW není problém jezdit do 6l v dálničním provozu.

Pokud je Astra K hlučná co je ptoom O3 s vlečkou?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 11. 2015 19:23

To se i vzhled auta porovnává jenom v rámci nějaké třídy ?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 11. 2015 19:58

Muzes porovnat cokoiv s cimkoliv. Ale nemuzes pote napsat maly hatchback, protoze to astra neni. Navic je design hodne subjektivni, treba mne se ta fabia libi vic ne astra. Byt nelze porovnavat proporce vzhledem k jine tride...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 11. 2015 20:00

Proc O3 s vleckou? Jel jsi s tim vubec? Ta naprava bouchala, ale nebyla jizdne hlucna, jen na nerovnostech. Coz uz je ale eliminovano od modelove pece jinym nastavenim tlumicu.
Ale ono je lepsi opakovat neco dokola, nez ziskavat nove poznatky...

Odpovědět  |   | 
 |  30. 11. 2015 20:27

Těm co to koupily to ale tluče ne..

Odpovědět  |   | 
mex  |  01. 12. 2015 08:18

Tem je to jedno, hlavně, ze je to Skodofka.

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 11. 2015 16:23

astra určitě není malý hatch to je corsa

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  30. 11. 2015 17:04

Twl, nechces to srovnavat s Tatrou 815 ? Co sem pletes Fabii ?

Odpovědět  |   | 
yarda  |  01. 12. 2015 20:11

Proti Fabii, která je o třídu níž stojí jiný, mezi normálně uvažujícími, úspěšnější vůz.
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/mo... ...

Odpovědět  |   | 
yarda  |  01. 12. 2015 20:23

Abych nezapomněl o čem tento článek je, měl bych ještě připomenout i nedávný úspěch tohoto vozu:
http://www.ifleet.cz/aktuality/fleet-manazer/o... ...
Jen pro zajímavost, kde jsou ty všudeopěvované škodovky?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  01. 12. 2015 22:00

co to?! Není tam žádný lihový vůz!

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  02. 12. 2015 10:30

Nějak jsem v článku nenašel žádné dojmy s novými světly LED Matrix. Bylo by možné doplnit, jak se s nimi jezdí? Jinak je test hezký a nová Astra vypadá velmi pěkně.

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  09. 12. 2015 06:51

Poprosil bych autora, aby opravil hodnotu rozvoru náprav.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  29. 07. 2016 20:47

Vlastnim Astru K 1,6 100KW vybava innovation. Mam ju 3 mesiace,najazdene 8500km.
Z autom som nadmieru spokojny,tichy, kultivovany, zivy a usporny motor moja priemerna spotreba je 4,3l jazdim denne 25km do prace a spet plus obcasne vylety asi 40% dialnice ostatne okresky,mesto nie. Predtym som mal Focusa,ten lepsie drzal v zatackach, ale ani astra nie je zla,hoci na dvojkoveho Focusa nema. Niekde som cital,ze je gumove nepresne radenie,nie je to pravda ako aj ze riadenie nema odozvu. Motor je tichy a viete o nom az ked sliapnete viac na plyn,alebo v kopci ,ale aj tak vydava prijemny zvuk.
Zatial som ziadne minusy nepostrehol ozaj sa im tato astra podarila.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 24 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro