Test Opel Astra 1.6 CDTI: Značný posun

24 komentářů

Peter
29. července • 20:47

Vlastnim Astru K 1,6 100KW vybava innovation. Mam ju 3 mesiace,najazdene 8500km.
Z autom som nadmieru spokojny,tichy, kultivovany, zivy a usporny motor moja priemerna spotreba je 4,3l jazdim denne 25km do prace a spet plus obcasne vylety asi 40% dialnice ostatne okresky,mesto nie. Predtym som mal Focusa,ten lepsie drzal v zatackach, ale ani astra nie je zla,hoci na dvojkoveho Focusa nema. Niekde som cital,ze je gumove nepresne radenie,nie je to pravda ako aj ze riadenie nema odozvu. Motor je tichy a viete o nom az ked sliapnete viac na plyn,alebo v kopci ,ale aj tak vydava prijemny zvuk.
Zatial som ziadne minusy nepostrehol ozaj sa im tato astra podarila.

Zdenek
9. prosince • 6:51

Poprosil bych autora, aby opravil hodnotu rozvoru náprav.

Zdeněk
2. prosince • 10:30

Nějak jsem v článku nenašel žádné dojmy s novými světly LED Matrix. Bylo by možné doplnit, jak se s nimi jezdí? Jinak je test hezký a nová Astra vypadá velmi pěkně.

l
30. listopadu • 15:03

krasny design (oproti fabii), technika,vybava,jizdni vlastnosti naprosto v poradku ve tride malych hathbacku,pokud bych hledal druhe ci treti auto do rodiny,na popojizdky "kolem komina",tak bych s Astrou nemel osobne zadny problem.

yarda
1. prosince • 20:11

Proti Fabii, která je o třídu níž stojí jiný, mezi normálně uvažujícími, úspěšnější vůz.
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/mo... ...

yarda
1. prosince • 20:23

Abych nezapomněl o čem tento článek je, měl bych ještě připomenout i nedávný úspěch tohoto vozu:
http://www.ifleet.cz/aktuality/fleet-manazer/o... ...
Jen pro zajímavost, kde jsou ty všudeopěvované škodovky?

LOL
1. prosince • 22:00

co to?! Není tam žádný lihový vůz! :-D

Pepa
30. listopadu • 17:04

Twl, nechces to srovnavat s Tatrou 815 ? Co sem pletes Fabii ?

homer
30. listopadu • 16:23

astra určitě není malý hatch to je corsa

30. listopadu • 16:23

Astra, ale je o třídu výš, než Fabia.Ano, je totím, ež redaktor tlačil na pilu a kdyby jel u nás v ČR schvlených 130, tak spotřeba padá pod 6l/100km. U ostatních Aster K s 1.6 CDTi 100kW není problém jezdit do 6l v dálničním provozu.Pokud je Astra K hlučná co je ptoom O3 s vlečkou? :-D

Tom
30. listopadu • 20:00

Proc O3 s vleckou? Jel jsi s tim vubec? Ta naprava bouchala, ale nebyla jizdne hlucna, jen na nerovnostech. Coz uz je ale eliminovano od modelove pece jinym nastavenim tlumicu.
Ale ono je lepsi opakovat neco dokola, nez ziskavat nove poznatky...:-D

30. listopadu • 20:27

Těm co to koupily to ale tluče ne..

mex
1. prosince • 8:18

Tem je to jedno, hlavně, ze je to Skodofka.

neodborník
30. listopadu • 19:23

To se i vzhled auta porovnává jenom v rámci nějaké třídy ?

Tom
30. listopadu • 19:58

Muzes porovnat cokoiv s cimkoliv. Ale nemuzes pote napsat maly hatchback, protoze to astra neni. Navic je design hodne subjektivni, treba mne se ta fabia libi vic ne astra. Byt nelze porovnavat proporce vzhledem k jine tride...

Pavel
30. listopadu • 14:54

Zajimavý a řekl bych povedený test.
Jen bych měl dvě otázky.
Pokud se nepletu tak ten to diesel označuje, jako šeptající diesel? Neměl by být tichý?
Spotřeba 6,5l při dalničních 140-150km/h není špatná ale čekal bych i nižší, když za podobné hodnoty umí dnes jezdit turbo benzín.
Ale bude to asi dáno tím, že redaktor spíš trochu tlačil na pilu než, že by jel plynule..

K&K&K
30. listopadu • 19:13

6,5 při reálné 140 je dobrá hodnota. V testu nižší střední třídy měla Astra nejnižší průměrnou spotřebu (6,0l) ze všech testovaných aut.
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/vergleichs... ...

Mirek
30. listopadu • 18:19

Při dálniční rychlosti 140-150 km/hod. umí který turbo benzín jezdit za 6,5 l/100 km?

vilos
4. února • 9:30

Mirol kľudne ta zveziem v mojom voľbe v40 a potom už nikdy nenapises to čo si napísal.je to benzín 1;6 .240 nm,125 koní a po diaľnici 140-150km/h do 6l

Fero
1. prosince • 13:16

Mal som GOLF 7 1.2TSI a isiel som PHA-Zagreb 4 ludia plne nalozene za 5.7 s klimou a v madarsku s predbiehanim. Staci troch predvidat a ide to.

Mino
1. prosince • 18:15

Otázkou je, co srovnáváš. TSI rozhodně při 140-150km/h nepojede za 5,7 a s klimou už vůbec ne. Takový průměr spotřeby klidně můžeš na dlouhé cestě dosáhnout, ale určitě nebudeš mít takovou okamžitou spotřebu při 140+.

Pavel
30. listopadu • 23:07

O pár desetin vyšší spoutřebu lze celkem v pohodě dosáhnout s TSI od VW. Určitě nejen s nima. Ze zkušenosti u O3 1,2TSI - tempomat lehce přes 140km/h, plynulá jízda.
Docela by mě zajímalo kam za 20 let pokročil vývoj v uspornosti? Snad jen papírově nižší emise...Ale stará 1,9TDi jezdí za méně...

kluc
3. prosince • 20:43

Pokud máš u koncernu tempomat na 140, tak nejedeš ani 130. U koncernu tacháče přeměřují nejvíc. U jiných značek takové rozdíly nejsou.

Mirek
1. prosince • 11:17

Mám 1,6 EB 110 kW a při této rychlosti je spotřeba cca 8 l/100 km.http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-1-2-tsi/... Všiml jsem si toho na dálnici, kdy má přeci jen dvanáctistovka s trochu naloženým autem už docela problém udržet ve stoupání tachometrových sto čtyřicet. A při takovém tempu se pak nemůže nikdo divit, že mu motor 1.2 TSI pojede za osm devět litrů.

Doporučujeme

Články odjinud