Test Opel Agila 1,2i Enjoy: splašená tequilla

13 komentářů

SIG
27. dubna • 16:07

Mám sice Spash, ale v podstatě je to jedno. Souhlasím se vším, co je uvedeno v článku, jen by mě zajímalo, je li u obou typů (Splash i Agila) totožná maximální váha taženého přívěsu. V techničáku (u Splashe) je uváděná jako 200 kg! Na veškeré dotazy, proč je tomu tak, jsem nikdy nedostal odpověď. Nikde jinde, než ve velkém TP se tento údaj takticky neuvádí. To ovšem zjistíte, až když si auto koupíte. Pak za ním můžete tahat nanejvýš přívěsný vozík z titanu a karbonových vláken. Ovšem pozor! Bez nákladu. Jinak je (Splash) zatím po všech stránkách vynikající auto. V.S.

balsamo
19. listopadu • 6:55

uzasne jak mali cesi vyvadi kvuli konim.......mnoho automobilek uvadi v reklamnich materialech kone...je to pro oko pohodovesi,,,,,ale vase skodovky maji porad 44 kilovat....

Terminator3
14. října • 10:06

skvělá věta :-)Bezvadná výhled z vozu usnadňují vyšší posaz posádky, ale také velká zpětná zrcátka a rozměrná zpětná zrcátka.

Mansart
14. října • 10:37

Redaktor už myslel na další věc co napsat ne?!;-)

Jiří Duchoň
14. října • 15:03

Dobrý den, děkuji za upozornění, těch překlepů jsem tam nakonec měl více, teď už by měly být všechny opraveny...

Jarda
14. října • 19:45

Hlavně tam jsou napsané další blbosti. Litr a jednadvojku dělá Opel, nemýlím li se?Jsou to stejný motory jaký Opel montuje do Corsy....

Pierre
14. října • 20:24

Blbosti pises ty, motory jsou od Suzuki.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarda
14. října • 22:26

Pokud vím, tak mezinárodně uznávanou jednotkou výkonu od 1.1.1980 jsou kW a ne koně!
Viz http://www.converter.cz/prevody/vykon.htm. Všichni výrobci udávají v katalozích výkony motoru v těchto jednotkách, případně doplňují výkon v koních v závorce. Jakožto technický inženýr a fanda aut jsem se pracně přeškolil ze starých koní na kW a teď vidím, že jsem asi udělal chybu....Nevím, proč se redaktoři autorevue.cz drží starých jednotek a udávají ve svých testech většinou výkony jen v koních. Asi si budu muset vždy dát na stůl i kalkulačku a koňské síly dělit konstantou 1,34 abych dostal výkon v kW a mohl tak daný motor porovnat s konkurencí :-/Přimlouvám se o respektování daných norem a uvádění výkonu prioritně v kW, případně v obou jednotkách, prosím......děkuji.

Jiří Duchoň
15. října • 1:04

Dobrý den, když už jste se netrefil s původem motorů (nemyslím to zle, chybovat je lidské), přispěl jste alespoň k otázce udávání výkonu, což je jistě otázka dosud nezodpovězená. Nemluvím jistě pouze za sebe, ale my benzínem načichlí cítíme pod kapotami stále "koně". Máte pravdu, optimální bude udávat výkony v koních i kilowattech současně, tam kde zdvojený údaj chybí můžeme snadno využít koeficientu 1,341. Děkuji za příspěvek!

julo9
8. prosince • 14:39

az na to ze koeficient na prepocet je 1,36

martin
16. října • 14:38

jestli výkon v koních, tak bych se přimlouval za točivý moment v librách na stopu:-D

Jarda II
15. října • 9:22

Zdravím. Až teď jsem si všimnul, že přispěvatel nade mnou, co se netrefil s původem motorů, je rovněž Jarda:-DJá jsem jinej Jarda, radši se ode dneška budu podepisovat Jarda II.Díky za pochopení mé myšlenky o udávaných jednotkách výkonu. Přeji hezký den.

Jarda II
15. října • 9:25

Ještě dodatek - že se nejedná o jednoho a téhož Jardu se dá poznat z rozdílných čísel, které jsou v hranaté závorce za našimi jmény.
Tím by se dalo do budoucna předejít některým zbytečným neporozuměním.....

Doporučujeme

Články odjinud