Test Opel Agila 1,2i Enjoy: splašená tequilla

Terminator3  |  14. 10. 2008 10:06

skvělá věta

Bezvadná výhled z vozu usnadňují vyšší posaz posádky, ale také velká zpětná zrcátka a rozměrná zpětná zrcátka.

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  14. 10. 2008 10:37

Redaktor už myslel na další věc co napsat ne?!

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  14. 10. 2008 15:03

Dobrý den, děkuji za upozornění, těch překlepů jsem tam nakonec měl více, teď už by měly být všechny opraveny...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  14. 10. 2008 19:45

Hlavně tam jsou napsané další blbosti. Litr a jednadvojku dělá Opel, nemýlím li se?Jsou to stejný motory jaký Opel montuje do Corsy....

Odpovědět  |   | 
Pierre  |  14. 10. 2008 20:24

Blbosti pises ty, motory jsou od Suzuki.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  14. 10. 2008 22:26

Pokud vím, tak mezinárodně uznávanou jednotkou výkonu od 1.1.1980 jsou kW a ne koně!
Viz http://www.converter.cz/prevody/vykon.htm.

Všichni výrobci udávají v katalozích výkony motoru v těchto jednotkách, případně doplňují výkon v koních v závorce. Jakožto technický inženýr a fanda aut jsem se pracně přeškolil ze starých koní na kW a teď vidím, že jsem asi udělal chybu....

Nevím, proč se redaktoři autorevue.cz drží starých jednotek a udávají ve svých testech většinou výkony jen v koních. Asi si budu muset vždy dát na stůl i kalkulačku a koňské síly dělit konstantou 1,34 abych dostal výkon v kW a mohl tak daný motor porovnat s konkurencí

Přimlouvám se o respektování daných norem a uvádění výkonu prioritně v kW, případně v obou jednotkách, prosím......děkuji.

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  15. 10. 2008 01:04

Dobrý den, když už jste se netrefil s původem motorů (nemyslím to zle, chybovat je lidské), přispěl jste alespoň k otázce udávání výkonu, což je jistě otázka dosud nezodpovězená. Nemluvím jistě pouze za sebe, ale my benzínem načichlí cítíme pod kapotami stále "koně". Máte pravdu, optimální bude udávat výkony v koních i kilowattech současně, tam kde zdvojený údaj chybí můžeme snadno využít koeficientu 1,341. Děkuji za příspěvek!

Odpovědět  |   | 
Jarda II  |  15. 10. 2008 09:22

Zdravím. Až teď jsem si všimnul, že přispěvatel nade mnou, co se netrefil s původem motorů, je rovněž Jarda

Já jsem jinej Jarda, radši se ode dneška budu podepisovat Jarda II.

Díky za pochopení mé myšlenky o udávaných jednotkách výkonu. Přeji hezký den.

Odpovědět  |   | 
Jarda II  |  15. 10. 2008 09:25

Ještě dodatek - že se nejedná o jednoho a téhož Jardu se dá poznat z rozdílných čísel, které jsou v hranaté závorce za našimi jmény.
Tím by se dalo do budoucna předejít některým zbytečným neporozuměním.....

Odpovědět  |   | 
martin  |  16. 10. 2008 14:38

jestli výkon v koních, tak bych se přimlouval za točivý moment v librách na stopu

Odpovědět  |   | 
julo9  |  08. 12. 2008 14:39

az na to ze koeficient na prepocet je 1,36

Odpovědět  |   | 
balsamo  |  19. 11. 2008 06:55

uzasne jak mali cesi vyvadi kvuli konim.......mnoho automobilek uvadi v reklamnich materialech kone...je to pro oko pohodovesi,,,,,ale vase skodovky maji porad 44 kilovat....

Odpovědět  |   | 
SIG  |  27. 04. 2009 16:07

Mám sice Spash, ale v podstatě je to jedno. Souhlasím se vším, co je uvedeno v článku, jen by mě zajímalo, je li u obou typů (Splash i Agila) totožná maximální váha taženého přívěsu. V techničáku (u Splashe) je uváděná jako 200 kg! Na veškeré dotazy, proč je tomu tak, jsem nikdy nedostal odpověď. Nikde jinde, než ve velkém TP se tento údaj takticky neuvádí. To ovšem zjistíte, až když si auto koupíte. Pak za ním můžete tahat nanejvýš přívěsný vozík z titanu a karbonových vláken. Ovšem pozor! Bez nákladu. Jinak je (Splash) zatím po všech stránkách vynikající auto. V.S.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A