Test ojetiny: VW Tiguan je SUV s praktičností MPV. Slabá místa lze ohlídat.

Miko  |  14. 01. 2017 08:29

njn, MPV s objemom kufra maleho Hatchbacku Suzuki a priestorom vo vnutri ak !Up ...

Odpovědět  |   | 
David Rusol  |  14. 01. 2017 11:35

Praktičností vůz odpovídá základu interiéru v MPV Golf Plus. Ale máte pravdu, že třeba Sharan, Galaxy, které si většina lidí pod označením MPV představí, jsou velikostně jinde. Do textu jsem proto doplnil, že je třeba vůz velikostně vnímat v rámci kategorie kompaktů, kam bezesporu patří.

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 01. 2017 09:16

Tdi s cilovou trasou skolka a nakupni centrum? To je rada. A ze by zadni naprava byla z golfa? Vzdalene ano, ale ma jina ramena, hlavy kol atd...

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  14. 01. 2017 10:37

To mne taky dostalo! Blaboly o skolce/skole/nakupaku nesnasim!

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  14. 01. 2017 10:35

Videl autor testu naozajstne MPV?

Asi nie, pretoze Tiguan ma priestrannost na urovni hatchbacku... a kufor len o trosicku vacsi.

Z tychto "testov" mam pocit, ze cielom je pomoct bazaru zbavit sa prebytku toho-ktoreho modelu, pretoze odhladnuc od vseobecnych rad potencialnym kupcom velmi nepomozu.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  14. 01. 2017 11:40

S Tiguanem jsem najel cca pet tisic kilometru a neni to uplne nejhorsi auto. Nejvice mne prekvapily jizdni vlastnosti, ktere jsou spise sedanovite nez SUV. V serpertinach jsem s tim bez problemu vyhanel Fordy Mustang do odstavneho pruhu (samozrejme diky jejich slabine mezi pedaly a volantem) a obecne neni problem s tim jet stejne jako s nizkym s osobakem. Auto je v ramci moznosti levneho SUV pomerne pohodlne, ma celkem prakticky kufr a je z nej na dnesni potreby velmi slusne videt.
Nevyhodou byla extremni spotreba 2.0 TSI motoru, ktera nesla moc pod deset litru ani pri uspornem jezdeni. Dale problematicky fungujici keyless a naprosto zoufala parkovaci kamera na ktere nebylo skoro nic videt.

Odpovědět  |   | 
fela  |  14. 01. 2017 12:19

100 tis. a potreba opravy nápravy, to je azda primalý nájazd....

Každopádne - ak zhrniem autá, ktoré som mal doteraz, tak:
Xantia I, 1.8i 16 V (predaj v 180 tis. km)
Focus I 1.8 Tdci (v 250 tis. km)
Laguna II 2.2 Dci (v 400 tis. km)
Mondeo IV 2.0 Dci (v 200 tis. km)

Opravy na motore do doby predaja:
Xantia - nič
Focus - vstrek. čerpadlo
Laguna - EGR
Mondeo - nič

Toto sú skutočné údaje. Preto mám pocit, že chybovosť, najmä motorov, ktoré sa spomínajú v seriáli článkov o ojazdených autách, sú proste vymyslené, alebo sa pozbierajú najhoršie skúsenosti z celého sveta a vzájomne sa dokombinujú a pridá sa tam faktor strachu.

Neviem, možno som mal šťastie, možno nejazím ako prasa, ale na motoroch som vykonával (najčastejšie osobne) iba predpísanú údržbu (oleje, rozvody, vodná pumpa pri rozvodoch)...

Nechce sa mi veriť, že by tie autá boli také zlé. A takýto článok, a aj ostatné, by ma nalákali na kúpu nového auta (hoci aj nižšej triedy....)


Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 01. 2017 14:38

velký vliv má i to, jak se o auto staráte, kvalita a interval výmeny oleje, paliva.....

Odpovědět  |   | 
hostík  |  14. 01. 2017 18:44

čtyři kousky nejsou moc reprezentativní vzorek ... měl jsem doteď 25 aut ... vyberu pár z posledních - koncernové ... Touran 2.0TDI/DSG
v 80tkm - odešel startér, ve 100tkm se rozpadla spínací skřínka (výborná věc!), ve 120tkm se utrhla poloosa, teď mám 140tkm a slyším i tu druhou - že jde do kytek
jezdím jako člověk (5,7l/100km průměr), servis velmi poctivě
přidám manželky C4 - ve 40tkm se "rozpadla" zadní náprava, a přední (50tkm) už taky volá po GO
Mondeo - jo, jo ... zadní náprava ložiska, přední náprava - ramena a všude koroze a koroze a koroze ....

možno som nemal šťastie

Odpovědět  |   | 
Radon  |  14. 01. 2017 22:40

Obe kupovane jako nove?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 01. 2017 01:00

400 tisíc za ten zrezlej vrak? 15 let stará Laguna vypadá ze spodu skoro jako nová! A tohle má teprve 6 raději nechci vědět jak to bude vypadat po dalších 6

Odpovědět  |   | 
sumi  |  15. 01. 2017 01:19

Pěkné SUV...prostornost a egonomie je výborná.
Doplácí na malý zavazadelník..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo