Pěkné SUV...prostornost a egonomie je výborná.Doplácí na malý zavazadelník..
400 tisíc za ten zrezlej vrak?:-D 15 let stará Laguna vypadá ze spodu skoro jako nová! A tohle má teprve 6 raději nechci vědět jak to bude vypadat po dalších 6:-D
Laguna??? Ale bavíme se o autě.... :)
100 tis. a potreba opravy nápravy, to je azda primalý nájazd....Každopádne - ak zhrniem autá, ktoré som mal doteraz, tak:Xantia I, 1.8i 16 V (predaj v 180 tis. km)Focus I 1.8 Tdci (v 250 tis. km)Laguna II 2.2 Dci (v 400 tis. km)Mondeo IV 2.0 Dci (v 200 tis. km)Opravy na motore do doby predaja:Xantia - ničFocus - vstrek. čerpadloLaguna - EGRMondeo - ničToto sú skutočné údaje. Preto mám pocit, že chybovosť, najmä motorov, ktoré sa spomínajú v seriáli článkov o ojazdených autách, sú proste vymyslené, alebo sa pozbierajú najhoršie skúsenosti z celého sveta a vzájomne sa dokombinujú a pridá sa tam faktor strachu.Neviem, možno som mal šťastie, možno nejazím ako prasa, ale na motoroch som vykonával (najčastejšie osobne) iba predpísanú údržbu (oleje, rozvody, vodná pumpa pri rozvodoch)...Nechce sa mi veriť, že by tie autá boli také zlé. A takýto článok, a aj ostatné, by ma nalákali na kúpu nového auta (hoci aj nižšej triedy....)
čtyři kousky nejsou moc reprezentativní vzorek ... měl jsem doteď 25 aut ... vyberu pár z posledních - koncernové ... Touran 2.0TDI/DSGv 80tkm - odešel startér, ve 100tkm se rozpadla spínací skřínka (výborná věc!), ve 120tkm se utrhla poloosa, teď mám 140tkm a slyším i tu druhou - že jde do kytekjezdím jako člověk (5,7l/100km průměr), servis velmi poctivěpřidám manželky C4 - ve 40tkm se "rozpadla" zadní náprava, a přední (50tkm) už taky volá po GOMondeo - jo, jo ... zadní náprava ložiska, přední náprava - ramena a všude koroze a koroze a koroze .... možno som nemal šťastie
Obe kupovane jako nove?
velký vliv má i to, jak se o auto staráte, kvalita a interval výmeny oleje, paliva.....
S Tiguanem jsem najel cca pet tisic kilometru a neni to uplne nejhorsi auto. Nejvice mne prekvapily jizdni vlastnosti, ktere jsou spise sedanovite nez SUV. V serpertinach jsem s tim bez problemu vyhanel Fordy Mustang do odstavneho pruhu (samozrejme diky jejich slabine mezi pedaly a volantem) a obecne neni problem s tim jet stejne jako s nizkym s osobakem. Auto je v ramci moznosti levneho SUV pomerne pohodlne, ma celkem prakticky kufr a je z nej na dnesni potreby velmi slusne videt.Nevyhodou byla extremni spotreba 2.0 TSI motoru, ktera nesla moc pod deset litru ani pri uspornem jezdeni. Dale problematicky fungujici keyless a naprosto zoufala parkovaci kamera na ktere nebylo skoro nic videt.
Videl autor testu naozajstne MPV?Asi nie, pretoze Tiguan ma priestrannost na urovni hatchbacku... a kufor len o trosicku vacsi. Z tychto "testov" mam pocit, ze cielom je pomoct bazaru zbavit sa prebytku toho-ktoreho modelu, pretoze odhladnuc od vseobecnych rad potencialnym kupcom velmi nepomozu.
Tdi s cilovou trasou skolka a nakupni centrum? To je rada:-). A ze by zadni naprava byla z golfa? Vzdalene ano, ale ma jina ramena, hlavy kol atd...
To mne taky dostalo! Blaboly o skolce/skole/nakupaku nesnasim!
njn, MPV s objemom kufra maleho Hatchbacku Suzuki a priestorom vo vnutri ak !Up :-D:-D ...
Praktičností vůz odpovídá základu interiéru v MPV Golf Plus. Ale máte pravdu, že třeba Sharan, Galaxy, které si většina lidí pod označením MPV představí, jsou velikostně jinde. Do textu jsem proto doplnil, že je třeba vůz velikostně vnímat v rámci kategorie kompaktů, kam bezesporu patří.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.